Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...
 Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964
 

Marile tepe de la Ford

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
91 replies to this topic

#1
dinutzusan

dinutzusan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 26.08.2007
Salut celor care citesc.
Am achizitionat in 2006 un mondeo pe motorina, creezand ca fac o afacere.Masina a mers foarte bine pana akum o luna cand am observat ca la relanti nu mergea rotund.Evident m-am dus la romcar sa ma programez.ajuns akolo am stat, norma, 3 ore ca sa-mi zica, 'nu merge testerul, e stricat'.M-am dus in ploiesti unde au descoperit problema(injectoarele nu mai functioneaza pe retur) dar normal nici ei nu au putut sa-mi faca testul.
Asadar am ajuns la magicul service rune unde in urma testului (in val de 150 ron fara tva) s-a constatat dupa 4 zile, masina ramanad peste weekend la ei , dar nu am fost anuntat de aceasta hotarare a lor=> nu am avut masina in weekend, ca toate cele 4 injectoare necesita reparatie/inlocuire + verificat si evident schimbat sau reparat pompa de injectie (masina are 54 de mii).
Rune mi-a facut un deviz de reparatie (injectoare+pompa), repet REPARATIE, desi ei recomndau inlocuirea, de 75 mil lei.La reprezentanta un injector este 500 de euro la noi, rune il repara cu 500 de euro.La nemti este max 200 de euro.
Concluzia:

1. BDT, ROMCAR , PROLEASING NU IMI REPARA MASINA PE GARANTIE DEOARECE MOTORINA ESTE PROSTA.

2.Cred ca neamtul sau austriacul o repara(  daca nu pe garantie atunci la bani mai putini) cu siguranta

3.Urmatoarea masina va fi TATA de 2500 de dolarai.

4. Feriti-va de service Ford si de hotia lor.

#2
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
:roflmaofast:

IMPORTANT !!

99.9% din service-urile din lume (fie Dacia , fie mercedes) nu-ti repara masina din cauza ca motorina a fost proasta. (e ca si cum ai busi masina si te duci la ei sa ti-o repare pe garantie :lol: )
89.9% din service-urile si magazinele auto din ro au adaos 100% la piese. :naughty:
79.9% din motorina din ro e varza.

Daca vroiai sa-ti recuperezi banii pe reparatie trebuia sa ai contract cu o anumita benzinarie si sa justifici nr de km.

Arunci degeaba cu noroi in ei pt acest motiv. Daca ar fi sa arunci ,arunca pt altceva. :peacefingers:

Edited by cosmin_miu, 24 January 2008 - 23:44.


#3
tchoara

tchoara

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,465
  • Înscris: 05.02.2007
Eu nu inteleg cum postul lui dinutzusan este A minute ago iar postul ulterior al lui cosmin este 7 minutes ago, in fine  :lol:
Fa presiuni, altfel nu o scoti la capat, du-te cu OPC-u etc.

#4
Adydum

Adydum

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 899
  • Înscris: 25.05.2004

 dinutzusan, on Jan 27 2008, 23:53, said:

1. BDT, ROMCAR , PROLEASING NU IMI REPARA MASINA PE GARANTIE DEOARECE MOTORINA ESTE PROSTA.

Ai cumva masina pe firma? Sau macar din greseala ai pastrat mai multe bonuri de motorina? Pentru ca indiferent cat de proasta e motorina orice statie peco e obligata sa detina niste analize, certificari etc... Asa ca faci o reclamatie la OPC impotriva unei statii peco (daca ai avea card sau bonurile prin contabilitate ar fi perfect) cum ca e motorina proasta si din cauza lor bla bla, astia vin cu actele (obligatie max 30 zile) ca sunt certificati, corespunde analizelor si etc, apoi cu actele astea dai in judecat reprezentanta care ti-a refuzat garantia.

P.S. Daca nu faci nimic si doar te plangi pe forum ca te-au jecmanit, inseamna ca au procedat corect.

#5
relu17

relu17

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 597
  • Înscris: 21.12.2003
Au mai fost parca la Renault cazuri ca al tau si dupa scandal si amenintari cu OPC s-a rezolvat pe garantie. Nu este normal sa justifice defectul prin motorina proasta, dar daca ai alimentat doar motorina de la statii renumite (adica nu te simti cu musca pe caciula, ca ai alimentat de la statii fantoma sau motorina din tractor) mergi mai departe si cu scandal, amenintari, reclamatii cred ca se poate rezolva.

#6
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
ce motor ai? 2.0 tdci? ca asta din cate stiu eu are probleme cu injectoarele, inclusiv in testele de anduranta autoshow au avut probleme cu motorul.

#7
dinutzusan

dinutzusan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 26.08.2007
Salutare again.Ai dreptate cosmin_miu, sunt un tampit , nu mi-am dat seama de ce m-am ofuscat avand in vedere ca am masina de 1 an si 3 luni , are 4 ani garantie fara limita de km, si bag motorina de la pompa (iau bon pentru decont) si cu toate reviziile la timp.Intr-adevar neamtul sau austriacul poate nu o sa-mi repare masina pe garantie (nici nu o clipa nu am dat de inteles ca cei de afara imi vor repara masina pe garantie) dar sigur va exista o diferenta considerabila in ceea ce priveste tariful final adika de 100% .Chiar si tu ai spus asta, tu care stii exact ce se intampla in toate service-urile din lume.Dumnezeule bine ca m-ai luminat, era sa plec ca un fraier pana in germania sa o repar mai ieftin. :worthy:
Am pus acest topic  posesorilor sau viitorilor posesori de Ford.Sa stie la ce sa se astepte.

#8
dinutzusan

dinutzusan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 26.08.2007
Da am motor de 2l tdci de 116 cai putere.Probleme cu motorul pana akum nu am avut  in 54 de mii.Nu am observat vreo diferenta.In ture trage la fel.La relanti e problema.

#9
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,476
  • Înscris: 04.05.2006

 relu17, on Jan 25 2008, 09:34, said:

Au mai fost parca la Renault cazuri ca al tau si dupa scandal si amenintari cu OPC s-a rezolvat pe garantie. Nu este normal sa justifice defectul prin motorina proasta, dar daca ai alimentat doar motorina de la statii renumite (adica nu te simti cu musca pe caciula, ca ai alimentat de la statii fantoma sau motorina din tractor) mergi mai departe si cu scandal, amenintari, reclamatii cred ca se poate rezolva.


1. La Renault, a fost o problema recunoscuta de producator, la motoarele de 1.5. Si au schimbat alimentarea fara prea multe scandaluri.
2. Ei pot da vina pe motorina, indiferent ca ai alimentat la prima statie peco, care ti-a iesit in cale, sau ai dovezi ca toate alimentarile au fost facute la....MOL de exemplu. Si ...exista o sansa, cel putin teoretica, sa aiba dreptate, pentru ca nu ai de unde sti ce motorina vinde lantul respectiv...sau cel putin statiile in care alimentezi in mod curent. In acest caz, mingea se joaca intre utilizator si lantul Peco respectiv....dar probabil ca va fi nevoie si de niste argumente probate, nu doar de afirmatii aiurea.

#10
AndreiTk

AndreiTk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 444
  • Înscris: 23.10.2003

 cosmin_miu, on Jan 24 2008, 23:42, said:

:roflmaofast:

IMPORTANT !!

99.9% din service-urile din lume (fie Dacia , fie mercedes) nu-ti repara masina din cauza ca motorina a fost proasta. (e ca si cum ai busi masina si te duci la ei sa ti-o repare pe garantie :lol: )
89.9% din service-urile si magazinele auto din ro au adaos 100% la piese. :naughty:
79.9% din motorina din ro e varza.

Daca vroiai sa-ti recuperezi banii pe reparatie trebuia sa ai contract cu o anumita benzinarie si sa justifici nr de km.

Arunci degeaba cu noroi in ei pt acest motiv. Daca ar fi sa arunci ,arunca pt altceva. :peacefingers:
auzi da acum logic:
- motorina e proasta, noi nu reparam masina ca nu e din cauza noastra. - Buuuun
- motorina trebuie sa respecte niste norme - statul ar trebuii sa verifice asta - spagi, cadouri se rezolva

acum intrebare , daca dnl dealer stia ce motorina de 2 lei avem in aceasta tara, de ce nu specifica in garantie ? " noi nu reparam nici o problema ce poate fi cauzata de aliemntare si folosirea motorinei" ? Pt ca il intereseaza profitul si target-urile pe care le are impuse.
In loc sa se duca si sa ia de mana pe domni inspectori sa dea o tura prin rafinarile din ro? nu nene , bagam bani in reclama , tepuim omu si apoi sanatate.

Asociatul meu are tot un Ford, in primele 10 zile i s-a blocat nu stu ce pistonas la pedala de frana, era consumabil, 600 EURO - piesa, am luat-o din germania cu 150 . Apoi s-a belit nu stu ce la o roata , tragea dreapta, apoi fa geometria cu programare la ora 10 dimineata si am stat pana la ora 16.00 ca sa intre in stand, ca sa fie totul minunat la revizia de an, i-au inlocuit un bec si a costat 600 de mii vechi manopera .

deci punctul 4. din primul post , il sustin cu toata forta:
4. Feriti-va de service ford si de hotia lor.

#11
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

 dinutzusan, on Jan 25 2008, 10:30, said:

Salutare again.Ai dreptate cosmin_miu, sunt un tampit , nu mi-am dat seama de ce m-am ofuscat avand in vedere ca am masina de 1 an si 3 luni , are 4 ani garantie fara limita de km, si bag motorina de la pompa (iau bon pentru decont) si cu toate reviziile la timp.Intr-adevar neamtul sau austriacul poate nu o sa-mi repare masina pe garantie (nici nu o clipa nu am dat de inteles ca cei de afara imi vor repara masina pe garantie) dar sigur va exista o diferenta considerabila in ceea ce priveste tariful final adika de 100% .Chiar si tu ai spus asta, tu care stii exact ce se intampla in toate service-urile din lume.Dumnezeule bine ca m-ai luminat, era sa plec ca un fraier pana in germania sa o repar mai ieftin. :worthy:
Am pus acest topic  posesorilor sau viitorilor posesori de Ford.Sa stie la ce sa se astepte.

IMPORTANT II  !

Sustin ce zic Adydum si Richeliu , doar ei stiu  despre ce se vorbeste aici.

aaahh un prieten de-al lu taica-miu cu Jeep grand Cherokee diesel a avut probleme cu injectoarele, noroc ca avea contract cu Shell Bz cei de la service i-au zis ca e de la motorina drept urmare s-a dus la shell , s-a dovedit ca puteau fi depuneri de la motorina si i-au achitat injectoarele. :D

Anu trecut am dus un 530d la automobile bavaria de pe centura(otopeni-voluntari) . Probleme.... injectoarele , ne-a spus exact ce ti-am zis si eu in primul post ca nu acorda nici o garantie in astfel de caz dar ca ne putem recupera banii de la benzinarie daca se dovedeste ca motorina era proasta .(automobile bavaria ne-au zis ca scot injectoarele pe loc si ne arata ca e problema de la motorina). 

NU STIU CAZURI IN CARE SA SE ACORDE PE GARANTIE INJECTOARE BUBUITE DE MOTORINA DIN RO. :naughty:  (e cum as sterge bordu cu acetona si le zic sa-mi schimbe bordu ca s-a decojit :lol:  )

ti-am mai spus ca sa acuzi ROMCAR , BDT ,si  PROLEASING pt altceva nu pt problema asta. (ci doar in cazul in care dovedesti ca ai bagat motorina OK si ca injectoarele nu au depuneri pe ele ).  

Acuza ROMCARU pt relatiile cu clientii , pt timpul indelungat care il petreci la o revizie , pt preturile enorme practicate etc
Acuza BDT-ul pt lipsa de profesionalism a unor angajati
Acuza Proleasing-ul ca si-au facut norma de clienti si acum isi bat joc de ei prin serviciile oferite si prin preturile mari ridicate imediat dupa atingerea target-ului.

P.S. Verifica certificatul de garantie al masinii , vezi ca s-ar putea sa mai ai niste suprinze cu mai multe componente din plastic , cauciuc si unele consumabile (ambreiaj ,cablu frana mana etc). Iar bieletele si amortizoarele sunt acoperite numai pe jumate (1 bieleta , si 2 amortizoare parca)

Edited by cosmin_miu, 26 January 2008 - 01:22.


#12
erik

erik

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 22.12.2004
Cand vine vorba despre Ford cu motor TDCI, e cam superficial sa dam vina doar pe motorina. Injectoarele sunt nefiresc de sensibile, este greu de crezut ca majoritatea pica inainte de 100k km exclusiv din cauza motorinei.  Nu e normal sa ai Ford  cu motor TDCI si sa stai cu frica in san ori de cate ori alimentezi.

Caz concret: Ford Mondeo 2003, TDCI 130CP. 88k km, masina a functionat perfect pana in clipa in care s-a oprit motorul in mers la viteza de 170 km/h. Constatare la Romcar - 2 injectoare terminate cu precizarea "dom'le, esti in grafic. astea pica pe la 90000".
De ce la TDI, DCI, HDI sau JTD injectoarele nu pica atat de repede? Astea au injectoare mai nesimtite care merg si 300k km, sau ce? Toate modelele pot avea astfel de probleme, dar parca doar la Ford exista o periodicitate atat de enevant prestabilita.

Am condus cam 1000 de km Fordul din exemplul de mai sus. Motorul este de vis, aproape ca nu iti dai seama ca e diesel... a vazut doar motorina de la OMV sau Rompetrol (daca si astia livreaza motorina care distruge brusc injectoarele inseamna ca ar trebui sa se importe special motorina pentru motoarele TDCI)... Sau sa ne spuna Ford de unde sa alimentam ca sa avem dreptul sa ni se schimbe injectoarele in garantie.
Sa fim seriosi, sensibilitatea asta excesiva este la urma urmelor o simpla problema de fiabilitate. E usor sa spui ca e de la motorina, mai greu e sa dovedesti. Sunt depuneri? Pai orice injector defect va prezenta depuneri tocmai din cauza ca nu functioneaza corect si nu se mai poate autocurata... iar motorina care trece prin el nu este chiar cel mai pur combustibil din univers.
La TDI pica in draci debitmetrele de aer, dar macar aia de la VW le schimba in garantie fara sa invoce praful din Romania care este mai mare decat oriunde in lume. Asta e, fiecare model are punctul lui slab... la TDCI sunt injectoarele. Ba chiar pe ClubFord se ridica in slavi TDDI, tocmai pentru ca nu are problemele TDCI-ului.

Urmeaza sa ni se spuna ca nu se mai schimba in garantie nici amortizoarele pentru ca am circulat pe drumuri cu obstacole, nici bieletele de directie pentru ca am circulat pe drumuri virajate si nici instalatia audio pentru ca am bagat in ea muzica clasica. Si noi o sa le dam dreptate, pentru ca vor scrie chestiile astea in certificatul de garantie...

#13
rob_debruce

rob_debruce

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 26.01.2008
Domnilor, nu ati observat ca in majoritatea cazurilor cand apare o problema la motor este invocat motivul -motorina proasta domne, ce sa-i facem....haide sa va spunem domnilor mecanici ca motorina nu este chiar asa de proasta cum credeti dumneavoastra..este logic sa dea vina pe motorina cand este vorba sa-ti schimbe niste injectoare care valoareaza o caruta de bani.Este clar ca injectoarele sunt de calitate indoielnica si nu carburantul este de vina..asa cum spunea un coleg mai sus sunt si alte motore diesel care merg sute de mii de km *unele baga chiar si motorina de locomotiva sau de prin alte parti, fara sa se strice nimic.

#14
dinutzusan

dinutzusan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 26.08.2007
Am uitat sa mentionez: am mers cu masina prin germania, austri, ungaria, turcia, grecia, bulgaria si magica ROMANIA.Am bonuri de motorina de la toate pompele decontate.Ptr cunoscatori: pe baza bonurilor facandu-se un calcul se poate demonstra ca s-a mers numai cu motorina de la pompa.
Sunt  pe cale sa rezolv misterul garantiei.Orice service autorizat Ford din romania nu are cum sa faca testul de injectoare si testul pompei de motorina.Singurii acreditati sunt RUNE care au contract cu Delphi, precum si contract cu service-urile ford din toata tara.Akum vine adevarata surpriza: RUNE ITI FACE NOTA DE CONSTATARE SI ESTE IN MASURA SA-TI ACORDE GARANTIA.Akum tinand cont ca suntem niste fomisti prin definitie, cum ar putea rune ca nota de constatare sa fie in favoarea mea, adika sa-mi acorde garantie, el in acest caz luand doar o suma modica (platita de ford) cand mai bine :"injectoarele prezinta pierderi pe retur peste limita admisa, in sistemul de alimentare cu combustibil gasindu-se particule de pilitura.Se recomanda schimbare/repararea injectoarelor........." si iau ptr chestia asta in jur de 75 mil.
Daca nu s-a inteles ofer si varianta mai simpla
Rune poate sa le zica celor de la ford sa-mi schimbe injectoarele pe garantie, si in cazul acesta fordul plateste catre rune o suma MOOOlt mai mica
Rune zice ca injectoarele sunt defecte din cauza motorinei si isi incaseaza o suma mult mai mare, aproape ireala, ptr o reparatie sub nici o forma inlocuire.
Singurul care poate sa iti acorde garantia la injectoare este rune, care nu o sa-ti dea niciodata, ptr ca este interesul mult prea mare.
O sa va intalniti cu situatia in care rune nu recunoaste ca de ei tine garantia, desi toate service-urile ford sustin chestia asta, mai ales ca cei de ford au zis ca masina este in garantie din punctul lor de vedere, dar atata vreme cat rune nu vrea sa scrie pe deviz ca sunt stricate din cauza ca sunt mai fragile tehnic, ei sunt obligati sa nu acorde garantie deoarece testul delphi pe care il face rune este hotarator.
Intr-o tara plina de fomisti renunti la 50 de mil ca sa acorzi o garantie cand motorina e de vina si nu ai cum sa dai in judecata pompele, cu toate bonurile si toate cardurile pe care le ai.Mai ales daca ai iesit si din tara cu masina?!
Nu ramane decat varianta sa nu te lase masina in drum si sa te duci sa o repari undeva in vest indiferent daca va fi pe garantie sau nu.Sunt convis ca akolo se lucreaza mult mai bine si mai ieftin decat in tara foamei.

#15
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,476
  • Înscris: 04.05.2006

 AndreiTk, on Jan 26 2008, 00:08, said:

acum intrebare , daca dnl dealer stia ce motorina de 2 lei avem in aceasta tara, de ce nu specifica in garantie ? " noi nu reparam nici o problema ce poate fi cauzata de aliemntare si folosirea motorinei" ?

Sunt convins ca undeva, in cartea de garantie, este specificat acest lucru, chiar daca nu intr-un mod atat de direct.

Nu ma intelegeti gresit, nu-i apar pe aia de la Ford, pentru ca nu am nici o tangenta cu ei si oricum am auzit doar lucruri urate despre ei si despre cum trateaza in general o problema de garantie. Cat despre injectoarele de la TDCI, este intr-adevar o posibilitate ca acestea sa aiba o problema de fiabilitate, la fel cu era problema cu pompele de injectie Dephi folosite de Renault la motoarele 1.5dCI. Dar, aceasta problema nu se rezolva pe forumuri :) si e foarte greu sa fie rezolvata singular. Poate cu mai multe ...cat mai multe sesizari la protectia consumatorului, poate ceva expertize tehnice, s-ar putea rezolva problema, astfel incat sa devina una recunoscuta de Ford si tratata ca atare. Altfel, ei pot in continuare sa dea vina pe combustibil, acoperiti legal, iar utilizatorii sa taca, sa inghita si sa refuleze pe forumuri, singurul lucru bun din aceasta refulare fiind ca, trag un semnal de alarma catre eventualii cumparatori.

#16
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

 erik, on Jan 26 2008, 02:56, said:

Urmeaza sa ni se spuna ca nu se mai schimba in garantie nici amortizoarele pentru ca am circulat pe drumuri cu obstacole, nici bieletele de directie pentru ca am circulat pe drumuri virajate si nici instalatia audio pentru ca am bagat in ea muzica clasica. Si noi o sa le dam dreptate, pentru ca vor scrie chestiile astea in certificatul de garantie...

pai nu urmeaza . Este !

ford nu acorda decat jumatate din numarul bieletelor si al amortizoarelor in prezent. Pana in 2000-2001 nu erau acordate nici astea din cauza drumurilor. :rolleyes:

am vandut luna trecuta Ford mondeo 2.0 tdci cu 130.000 km al unui prieten. http://forum.softped...howtopic=285908
De cand si-a cumparat masina in 2005 i-am recomandat o anumita benzinarie (de unde alimentez si eu de 6-7 ani si am vazut ca vin periodic de la bucuresti sa o testeze). I-am zis sa pastreze toate bonurile deoarece nu sunt convins 100% de calitatea motorinei ci doar de cea a benzinei , dar el si-a facut contract deoarece mai avea si alte masini pe motorina. Drept urmare nu a avut nici o problema si a mai fost si asigurat. :thumbup:

Am vazut o gramada de tdci-uri explodate si este posibil sa fie mai sensibile sa cedeaze mai usor decat la altele ....dar in mare parte tot calitatea motorinei a facut diferenta dintre viata si moartea injectorului. E de ajuns sa alimentezi de la 2 benzinarii proaste astfel incat sa explodeze.

Am mai vazut ca problemele la injectoare sunt mai predispuse la acei utilizatori care alimenteaza de la diferite benzinarii.

P.S. luati toate service-urile la rand (de la orice marca) sa vedeti cate probleme sunt cu injectoarele si o sa va cruciti.

Edited by cosmin_miu, 26 January 2008 - 20:40.


#17
mihi78

mihi78

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 266
  • Înscris: 31.01.2008

 cosmin_miu, on Jan 26 2008, 20:38, said:

pai nu urmeaza . Este !

ford nu acorda decat jumatate din numarul bieletelor si al amortizoarelor in prezent. Pana in 2000-2001 nu erau acordate nici astea din cauza drumurilor. :rolleyes:

am vandut luna trecuta Ford mondeo 2.0 tdci cu 130.000 km al unui prieten. http://forum.softped...howtopic=285908
De cand si-a cumparat masina in 2005 i-am recomandat o anumita benzinarie (de unde alimentez si eu de 6-7 ani si am vazut ca vin periodic de la bucuresti sa o testeze). I-am zis sa pastreze toate bonurile deoarece nu sunt convins 100% de calitatea motorinei ci doar de cea a benzinei , dar el si-a facut contract deoarece mai avea si alte masini pe motorina. Drept urmare nu a avut nici o problema si a mai fost si asigurat. :thumbup:

Am vazut o gramada de tdci-uri explodate si este posibil sa fie mai sensibile sa cedeaze mai usor decat la altele ....dar in mare parte tot calitatea motorinei a facut diferenta dintre viata si moartea injectorului. E de ajuns sa alimentezi de la 2 benzinarii proaste astfel incat sa explodeze.

Am mai vazut ca problemele la injectoare sunt mai predispuse la acei utilizatori care alimenteaza de la diferite benzinarii.

P.S. luati toate service-urile la rand (de la orice marca) sa vedeti cate probleme sunt cu injectoarele si o sa va cruciti.
adevatat!f multa lume se plange de calitatea motorinei in special!de la ce benzinarie ma sfatuiesti sa alimentez pe viitor?poti sa ii spui prima si ultimele litere ca sa nu se spune ca e publi sau ceva de genul.

#18
cdan

cdan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,144
  • Înscris: 17.11.2003
Am avut si eu Mondeo tdci. Un coleg a avut Focus pe benzina. Ambele noi.
La mine din 3 in 3 luni mergeam cu el la BDT la service, ultima data era sa iau foc pt ca se fisurase o conducta de presiune si curgea motorina pe motor. Am avut si cu injectoarele problema insa mi le-au schimbat pe garantie pt ca le-am solicitat in scris sa imi spuna de ce nu repara masina, care e cauza. Au refuzat. Au reparat-o pana la urma, schimband injectoarele. Daca mi-ar fi dat hartie ca datorita motorinei, m-as fi dus glont la Rompetrol si cred ca ar fi iesit un scandal monstru.
Am vandut masina la 30K km si ma bucu ca am scapat de ea.
Colegului cu Focusul ii curgea apa in masina la ploaie, a avut pb cu acumulatorul, catalizatorul l-a lasat la 45k km, ba nu mai pornea, ba nu stiu ce.
Initial am crezut ca eu am ghinion, insa curtea era de fiecare data plina de "morti" la BDT.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate