Unicredit Leasing si modul cum isi respecta contractele
Last Updated: Dec 28 2007 00:16, Started by
pianoman738
, Dec 27 2007 19:56
·
0
#1
Posted 27 December 2007 - 19:56
Unicredit Leasing isi bate joc de clienti.
Am cumparat o masina in leasing pe firma, si dupa 30 zile, adica azi, nu numai ca nu au inmatriculat-o conform contractului si comisionului de 200 Euro pe care l-au incasat la semanrea actelor, dar REFUZA SA IMI DEA ALTE NUMERE ROSII, pe motiv ca "NU AU". Promisiunea este ca cel mai devreme in 15 ianuarie sa poata fi facuta inmatricularea. Dupa cate am vazut pe forum, nu sunt singurul in aceasta situatie. PROPUN: - toti cei care au mai patit asa ceva: - sa facem plangere de urgenta la Protectia Consumatorului - sa solicitam in instanta daune pentru perioada in care nu am putut folosi masina |
#2
Posted 27 December 2007 - 20:44
Sunt unele evenimente care chiar nu tin de ie ci de politia romane (servicul de imatriculari), nu ca asi vrea sa le tin partea, dar, chiar daca au intaietate, chiar daca dau spaga sau ce stiu eu ce pile au, nu ei personal ca si firma fac imatricularea ci pana la urma tot ploitia e capatul lantului.....asa ca....nu stiu ce sa iti zic dar poate ca in perioada asta ar trebui sa fi un pic mai intelegator, o sa se rezolve, stai linistit, stiu ca ai dat niste bani pentru asa ceva, nu e normal sa se intampla, nu le tin partea, dar te-ai gandit ca poate nu este totul din cauza lor?
|
#3
Posted 27 December 2007 - 21:01
cuculea, on Dec 27 2007, 20:44, said: Sunt unele evenimente care chiar nu tin de ie ci de politia romane (servicul de imatriculari), nu ca asi vrea sa le tin partea, dar, chiar daca au intaietate, chiar daca dau spaga sau ce stiu eu ce pile au, nu ei personal ca si firma fac imatricularea ci pana la urma tot ploitia e capatul lantului.....asa ca....nu stiu ce sa iti zic dar poate ca in perioada asta ar trebui sa fi un pic mai intelegator, o sa se rezolve, stai linistit, stiu ca ai dat niste bani pentru asa ceva, nu e normal sa se intampla, nu le tin partea, dar te-ai gandit ca poate nu este totul din cauza lor? Din pacate le cam tii partea. Politia Romana nu are nici o vina. Inmatricularea nu au facut-o pentru ca timp de o luna nu si-au facut toate actele necesare. Cum intarzierea inmatricularii nu este din vina clientului, sunt obligati sa dea numere rosii fara niciun cost. Asa firma ar trebui sa aiba contract cu Politia, si tot ce trebuie sa faca cei de la leasing este sa completeze autorizatia provizorie ce insoteste numerele rosii . Dar in nesimtirea lor, probabil ca sa nu mai plateasca un set de numere rosii, au refuzat treaba asta. Daca nu sunt in stare, sa nu se angajeze, si sa nu ia "comisionul de inmatriculare" in avans. Eu nu am nici o vina si fiindca am platit tot ce trebuia, E NORMAL SA POT BENEFICIA de MASINA, NU SA O TIN IN GARAJ. Voi face plangere la Protectia consumatorului si notificare prin avocat, legat de nerespectarea contractului si solicitare ulterioara de daune. |
#4
Posted 27 December 2007 - 21:18
Am patit si eu chestia asta dar s-a rezolvat dupa un mic scandal si discutii cu vreo 2 directori. Se pare ca nu este cauzata numai de sarbatori problema asta ci de modul in care isi fac treaba unii de pe acolo, pe de o parte, precum si de rapiditatea cu care ajung actele de la dealer la leasing, pe de alta parte.
Daca ai leasingul pe persoana juridica, Protectia consumatorului nu prea are ce cauta in ecuatie. |
#5
Posted 28 December 2007 - 00:16
441529, on Dec 27 2007, 21:18, said: Am patit si eu chestia asta dar s-a rezolvat dupa un mic scandal si discutii cu vreo 2 directori. Se pare ca nu este cauzata numai de sarbatori problema asta ci de modul in care isi fac treaba unii de pe acolo, pe de o parte, precum si de rapiditatea cu care ajung actele de la dealer la leasing, pe de alta parte. Daca ai leasingul pe persoana juridica, Protectia consumatorului nu prea are ce cauta in ecuatie. OK. Atitudinea lor este insa de smecheri, cu intentia clara sa minta clientul si sa lucreze cat mai putin. Legat de Protectia consumatorului, Hotararea Guvernului nr. 755/2003 spune clar: 18. primește și rezolvă sau, după caz, transmite spre soluționare celor în drept, potrivit competențelor, sesizările persoanelor fizice sau juridice cu privire la încălcarea drepturilor consumatorilor, în condițiile legii; Nu vad de ce nu ar avea ce cauta in ecuatie. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users