Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
cum se masoara demarajul
Ultima postare: aug 21 2008 11:28, Inițiat de
xtremdriving
, dec 15 2007 19:21
·
0
#19
Publicat: 15 decembrie 2007 - 20:13
uko, on Dec 15 2007, 20:06, said: ionut-ionut, cu tine trebuie sa repet de 10 ori, ca la o baba surda, no offence... am zis si dovedit pe video ca 10 cu virgula ceva e PE CEAS. in realitate e 11. e mult, dar la cat e de grea masina...se bate cu un rino 1,6 sau Logan... se bate probabil cand isi cauta loganul vre-un loc de parcare pe dreapta oricum vad ca nu sunt singurul care crede ca ai tu niste frustrari de care nu reusim sa scapam tu probabil inca mai crezi ca ai porsche-ul ala de 3xx cp sub fund nu o amarata de conserva de peste turco-coreeana Editat de romaximusro, 15 decembrie 2007 - 20:14. |
#20
Publicat: 15 decembrie 2007 - 20:19
Nu ai ce sa demonstrezi cu video ala,mai posteaza altele,eu din ce am observat acolo,masina pleaca intre 0.5-0.6s si se opreste la 17s
si cum exista abatere si la kilometraj si cum ne dam noi cu presupusu ca pleaca la 0.5-0.6s si ajunge la 17 poate f bine sa plece la 0.555 si sa ajunga la 17.444,deci ce zice producatorul e real,las-o moarta si la viteza 1.4-le tau nu o sa stea niciodata in fata unui 1.6 16v fie ca e reno fie ca e vw |
#23
Publicat: 15 decembrie 2007 - 20:37
uko eu nu stiu ce supertehnologie are hyundai-ul tau, da pe mine ma distreaza ca desi are 7cp in plus, loganul (ala de 90 cp, 1.6 8v) are un cuplu mai mare 128 Nm@3000 rpm fata de 125Nm@4700 rpm la accent. Deci.. adu-ti aminte ce zicea odata alex in semnatura despre putere si cuplu
Si ce e interesant e ca la repriza 50-100 km/h (in treapta a IV-a) loganul e mai rapid : 14.5s la Logan fata de 15.7 s la Hyundai toate astea testate pe circuit de ams , profesional cu aparate % shit daca esti curios cauta ams romanesc nr 5/2006 la pagina 53 te pup uko }{ Editat de romaximusro, 15 decembrie 2007 - 20:38. |
#25
Publicat: 15 decembrie 2007 - 20:40
romaximusro, on Dec 15 2007, 20:37, said: uko eu nu stiu ce supertehnologie are hyundai-ul tau, da pe mine ma distreaza ca desi are 7cp in plus, loganul (ala de 90 cp, 1.6 8v) are un cuplu mai mare 128 Nm@3000 rpm fata de 125Nm@4700 rpm la accent. Deci.. adu-ti aminte ce zicea odata alex in semnatura despre putere si cuplu Si ce e interesant e ca la repriza 50-100 km/h (in treapta a IV-a) loganul e mai rapid : 14.5s la Logan fata de 15.7 s la Hyundai toate astea testate pe circuit de ams , profesional cu aparate % shit daca esti curios cauta ams romanesc nr 5/2006 la pagina 53 te pup uko }{ e normal loganul are 128Nm la 3000rpm,accentul 125Nm la 4700rpm iar greutatea loganului < accent Editat de ionutMembruAnonimut, 15 decembrie 2007 - 20:51. |
#26
Publicat: 15 decembrie 2007 - 20:47
uko, on Dec 15 2007, 20:39, said: crede-ma ca nu dau 2 bani pe ams, autoshow si alte d'astea.... banui ca tu esti posesorul adevarului absolut si ca aia de la ams care au facut testari cu aparatura specializata is niste fraieri. oricum nu mi-ai raspuns cum de scula supercoreeana desi are cp in plus are cuplu mai mic, obtinut la o turatie superioara. si cum ti se pare asta |
#29
Publicat: 15 decembrie 2007 - 20:54
uko, on Dec 15 2007, 20:39, said: crede-ma ca nu dau 2 bani pe ams, autoshow si alte d'astea.... iar ma faci sa rad nu dai 2 bani pe teste facute de cineva cat de cat profesionist si masurate cu aparte de specialitate in schimb aprobi filmulete de pe youtube filmate cu telef mobil uko, on Dec 15 2007, 20:47, said: iti dai seama ce masina. are cuplul la 3000. e diesel? voi habar nu aveti se inseamna turatia...si cum poate fi folosita... asa ziceam si eu insa la reprize conteaza f mult |
#30
Publicat: 15 decembrie 2007 - 21:00
mah, voi de unde vorbiti? din google? un test facut de la 50 la 100 cum? pai in a treia probabil ca fiind mai putin turat, trage mai bine la turatii care pt accent sunt prea joase.
ma lasati...fac un test si castiga o masina cu 20 cp mai putin, daca sunt carcotas... folosind orice treapta de viteza (maximuse, lasa hartiile, ca esti varza la condus si nu intelegi nimc) bate loganul la 2 masini distanta... |
#31
Publicat: 15 decembrie 2007 - 21:09
uko, on Dec 15 2007, 21:00, said: mah, voi de unde vorbiti? din google? un test facut de la 50 la 100 cum? pai in a treia probabil ca fiind mai putin turat, trage mai bine la turatii care pt accent sunt prea joase. ma lasati...fac un test si castiga o masina cu 20 cp mai putin, daca sunt carcotas... folosind orice treapta de viteza (maximuse, lasa hartiile, ca esti varza la condus si nu intelegi nimc) bate loganul la 2 masini distanta... mestere poate eu is varza la condus (ca deh.. nu intru cu accentul de foc cu 170 de km la ora in curba) da si aia de la ams is varza? mai ales cand au aparatura profesionala, cand aia au participat la zeci de teste etc? |
#33
Publicat: 15 decembrie 2007 - 22:06
uko, on Dec 15 2007, 21:11, said: intelegi ce am scris mai sus sau nu? daca nu intelegi cum e cu schimbatorul, tuartia, viteza etc, las-o moarta. si nu te mai contrazice cand nu stii. stai in banca ta si gata dragul mosului tu contrazici niste specialisti care au facut masuratori cu aparate profesioniste? Sau ce dracu sugerezi?ca tu ai dreptate (cu filmulete filmate cu telefonu pe net) si ca aia is niste mincinosi (constructoru, revistele auto etc)? |
|
#34
Publicat: 16 decembrie 2007 - 10:10
hai sa iti explic ca la copii de gradinita: Logan in a treia la 50 km/h are,probabil, 2000 rotatii/minut. accent in a treia, la 50 km/h, are ~ 1500.
Logan are cuplul la 3000, ceea ce inseamna ca in a treia la 2000 e "mai in cuplu" decat accent care nu e nici pe departe in cuplu. De aici rezulta un demaraj chipurile mai bun la Logan (cu aceeasi smecherie, pot, de exemplu sa fac contra unui golf tsi, de la 60 la 90, cu a2a, de exemplu, unde in cel mai rau caz vom fi egali, deoarece, probabil, golful in a doua la 60 e mai departe de cuplu decat accent care e exact pe el, si dureaza 2- 3 secunde sa urce de la 60 la 90). Acum intelegi, ca daca vreau sa fiu carcotas si aleg eu termenii de comparatie in functie de ce vreau sa bag in fata, iese ce vreau eu? Asa ca scoate capul din reviste, sau macar pricepe ceva din ceea ce citesti... Editat de uko, 16 decembrie 2007 - 10:11. |
#35
Publicat: 16 decembrie 2007 - 10:13
Demarajul de care zici tu uko se cheama REPRIZA, asta daca tot incerci sa vorbesti ca un cunoscator, ceea ce se vede ca nu esti nici pe departe daca tu crezi ca intr-o repriza 60-90 in treapta a 2-a vei reusi cu un gunoi de Accent sa fii in cel mai rau caz egal cu un Golf TSI.
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi