Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?
 Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...
 Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina
 Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei
 

Metoda de plata prin sms

- - - - -
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#19
M4V3RiCk_

M4V3RiCk_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,672
  • Înscris: 01.08.2007
Referitor la MobilPay.ro.Sincer sunt total neseriosi.Am comandat zilele astea niste tricouri la Tshirt.ro,iara plata se face pe MobilPay.ro,ptr fiecare tricou in parte.De ce asa?Findca nu acepta plati mai mari de 10E asta insemnand ca implementarea unui shoping cart devine inutila.In fine comand eu de pe site-ul lor,introduc de 3 ori la rand datele de indetificare (ceea ce mi se pare o tampenie si platesc).Pe site zice ca ma costa 6E+Tva.Dau sa platesc de pe un nr de Vodafone.

Prima chestie validare telefon.Ok...zis si facu...bag numarul,nu zice nimic.Apare o a doua casuta unde tre sa trmiti un SMS la un anumit NR,ptr care iti ia 0.05 eurocenti.Zic...asta nu e bine!Iti trimite un mesaj cu un Cod care sa-l retrimiti iara,prin care confirmi ca esti deacort sa ti se ia 6.1E fara TVA!Buuun...fac si asta,plus ca pe langa 6.1E+TVA imi ia alti 0.05E (costul trimiterii mesajului).Imi retrimte alt mesaj in care zice sa introduc un cod de validare.Pai ce cod de validare mai e nevoie ?!Deja mi-ati luat banii !!!in fine o fac si pe asta.Tranzactie OK.

La a 4-a trazactie insa...dupa ce imi ia 6.1E+TVA si imi trimite codul de validare,nu stiu ce faceam eu,si ma pune draqu sa deau back,convins ca nu am pus corect marimea la tricou.Modifc,dau foward....!NIMIC !...bag nr de telefon...imi zice (ati depasit numarul de comenzi-4 comenzi!!!-pe care le puteti face lunar de la acest numar)...deci stupoare:|.Daca eu vreau sa comand mai mult ce fac?! in fine incerc sa rebag codu de validare trimis de ei,ciuciu!!
Adica cu alte cuvinte ei mi-au luat mai bine de 7E,dar confirmare la magazin zero!!!Deja eram plin de nervi...

Sun a doua zi la magazin...exact cum m-a asteptam.Desi platisem 4 tricouri (mi s-au extras banii de 4 ori),eu figuram la magazin ca si cum as fi cumparat doar de 3 ori!! Ii cer celui de magazin detalii despre NETOPIA System,un nr de telefon ceva,adreas,contact.Nimic ca si lor le-a dat doar un numar.Evident am incercat sa raspund la ei,dar...sa ma inteleg cu cine...cu ROBOTUL ?! Iara cei de la mgazin ca nu e traeba lor,ca nu au nici o vina.Pai bine frate,eu platesc eu dau banul inainte,vreau sa primesc ce am cumparat!E problema ta ce sistem aplici cum merge si cum o rezolvi nu a mea!Ca sa-i reclam.Zic unde?!Eu vreau in primul rand un nr de contac,un telefon la care sa imi raspunda cineva.Trebuie sa aveti un astfel de nr,altfel cum vb cu ei??Si apropo de validare daca mi se oprea curentul in timpul ala ce faceam,raman iara cu banii luati?! In fine si cel de la TShirt.ro se pare ca il doare fix in P*** sa isi pastreze clientii.Eu sa fiu in locul lui mi-as fi cerut mii de scuze.Despre Tshirt.ro ce pot spune.Un telefon amarat de Orange,la care raspunde tot fix cand are el chef,nu tu adresa de contact nu tu raspuns la mail-uri,nu tu sunat clientul ptr confirmare.NIMIC !!Cu toate astea isi face reclama pe unele din cele mai populare site-uri din .ro
Vina cred ca o poarta in mare parte si magazinul.Nu verifici un sistem inainte sa-l implementezi?!Ii dai drumul asa pe buzunarul si nervii clientului ?!

Nu stiu ce o sa fac in primul rand cu firma NETOPIA System,dar mie mi se pare totala nesimtire la adresa clientului ce fac ei.O firma care se lauda ca ruleaza milioane de euro (pe bune!) din sms-uri sa nu aiba un personal care sa raspunda la telefon sau la o sesizare deja e culmea nesimtirii.


Pana una alta,defectiune de sistem sau nu,ce am patit cu MobilPay.ro,e deja FRAUDA pe fata !Dovada stau cele 4 SMS-uri de confirmare a extragerii banilor de pe cartela,iara la magazin sunt confirmate doar 3.

#20
florinn

florinn

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 479
  • Înscris: 27.11.2004
Sal,

Lucrez eu cu MobilPay de 3 luni.  Fiecare colaborator cu mobilpay are un cont unde ii arata cine a comandat, si cine a reusit sa confirme codul acela primit prin SMS. Chiar daca nu ai reusit sa confirmi, dar ti-a luat banii, si ii contactezi si le zici asta, pot sa confirme ei.

Deci la faza care ai patit-o tu, este de vina magazinul.
Lor le apare tot ce ai achitat, cand si cum, indiferent de ce eroare iti poate aparea tie ca si client in momentul cand faci cumparaturile.

Mi se mai intampla si mie sa inchida clientul pagina, sau sa apese BACK, dar ii contactez si rezolvam problema.
Deci la prima vedere, magazinul trebuie sa rezolve problema, deoarece suma aceea de bani achitata de tine prin SMS se afla la ei, nu la mobilpay.

Edited by florinn, 18 April 2008 - 10:36.


#21
M4V3RiCk_

M4V3RiCk_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,672
  • Înscris: 01.08.2007

View Postflorinn, on Apr 18 2008, 10:33, said:

Sal,

Lucrez eu cu MobilPay de 3 luni.  Fiecare colaborator cu mobilpay are un cont unde ii arata cine a comandat, si cine a reusit sa confirme codul acela primit prin SMS. Chiar daca nu ai reusit sa confirmi, dar ti-a luat banii, si ii contactezi si le zici asta, pot sa confirme ei.

Deci la faza care ai patit-o tu, este de vina magazinul.
Lor le apare tot ce ai achitat, cand si cum, indiferent de ce eroare iti poate aparea tie ca si client in momentul cand faci cumparaturile.

Mi se mai intampla si mie sa inchida clientul pagina, sau sa apese BACK, dar ii contactez si rezolvam problema.
Deci la prima vedere, magazinul trebuie sa rezolve problema, deoarece suma aceea de bani achitata de tine prin SMS se afla la ei, nu la mobilpay.



Aici e buba.Mie mi-au retras banii ptr 4 produse la MobilPay,dar datorita unei necofirmari la ultimul produs,cand am sunat la magazin eram sigur ca o sa imi zica ca sunt doar 3.Ceea ce s-a si intamplat.Citez :"Ne pare rau nu e vina noastra,sunati la suportul MobilPay.ro,e vina lor". Aici "durerosul se intoarce".Suni la MobilPay,la un nr aiurit,iti raspunde un robot.Cica lasati mesaj,va contactam noi.Nu m-au contactat nici dupa 4 zile !! Problema am rezolvat-o altfel.

Asa de curioiztate incerca sa contactezi pe cineva de la MobilPay,ptr suport.Vezi daca reusesti.

#22
Fire

Fire

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 30.06.2003
salut
daca imi amintesc bine ai fost contactat de noi imediat ce am identificat problema si ti-a fost rezolvata instant reclamatia.
problema era NU de la nefunctionarea serviciului, fapt aproape imposibil avand in vedere ca procesam corect peste 200 de tranzactii pe zi, ci de la apasarea butonului back dupa ce ai realizat comanda fara sa mai introduci validarea.

pentru a prelua corect reclamatiile am preferat sa nu luam comanda telefonic direct ci sa folosim un mesaj inregistrat, in acest fel putand sa tinem o evidenta clara a ceea ce se intampla.

nu suntem perfecti dar incercam sa atingem perfectiunea cu ajutorul tuturor, indiferent de tipul de feedback primit.
in 100% situatiile s-au rezolvat fara incidente nefericite tocmai pentru ca acordam o atentie deosebita clientilor nostri, clienti care, cateodata nu sunt foarte atenti sau seriosi, dar nu avem de ce sa ii blamam.

imi pare rau ca experienta prin care ai trecut a fost oarecum nefericita dar sunt sigur ca ai primit produsele comandate si mai ales sper sa mai folosesti serviciile noastre.

daca ai neclaritati sau sugestii, iti stau la dispozitie cu cea mai mare placere. la fel si tuturor celor care doresc sa isi implementeze serviciul de plati prin telefonul mobil, mobilpay.ro
adresa mea de e-mail este antonio at netopia dot ro

multumesc
antonio eram
netopia system - mobilpay.ro





View PostM4V3RiCk_, on Apr 15 2008, 16:04, said:

Referitor la MobilPay.ro.Sincer sunt total neseriosi.Am comandat zilele astea niste tricouri la Tshirt.ro,iara plata se face pe MobilPay.ro,ptr fiecare tricou in parte.De ce asa?Findca nu acepta plati mai mari de 10E asta insemnand ca implementarea unui shoping cart devine inutila.In fine comand eu de pe site-ul lor,introduc de 3 ori la rand datele de indetificare (ceea ce mi se pare o tampenie si platesc).Pe site zice ca ma costa 6E+Tva.Dau sa platesc de pe un nr de Vodafone.

Prima chestie validare telefon.Ok...zis si facu...bag numarul,nu zice nimic.Apare o a doua casuta unde tre sa trmiti un SMS la un anumit NR,ptr care iti ia 0.05 eurocenti.Zic...asta nu e bine!Iti trimite un mesaj cu un Cod care sa-l retrimiti iara,prin care confirmi ca esti deacort sa ti se ia 6.1E fara TVA!Buuun...fac si asta,plus ca pe langa 6.1E+TVA imi ia alti 0.05E (costul trimiterii mesajului).Imi retrimte alt mesaj in care zice sa introduc un cod de validare.Pai ce cod de validare mai e nevoie ?!Deja mi-ati luat banii !!!in fine o fac si pe asta.Tranzactie OK.

La a 4-a trazactie insa...dupa ce imi ia 6.1E+TVA si imi trimite codul de validare,nu stiu ce faceam eu,si ma pune draqu sa deau back,convins ca nu am pus corect marimea la tricou.Modifc,dau foward....!NIMIC !...bag nr de telefon...imi zice (ati depasit numarul de comenzi-4 comenzi!!!-pe care le puteti face lunar de la acest numar)...deci stupoare:|.Daca eu vreau sa comand mai mult ce fac?! in fine incerc sa rebag codu de validare trimis de ei,ciuciu!!
Adica cu alte cuvinte ei mi-au luat mai bine de 7E,dar confirmare la magazin zero!!!Deja eram plin de nervi...

Sun a doua zi la magazin...exact cum m-a asteptam.Desi platisem 4 tricouri (mi s-au extras banii de 4 ori),eu figuram la magazin ca si cum as fi cumparat doar de 3 ori!! Ii cer celui de magazin detalii despre NETOPIA System,un nr de telefon ceva,adreas,contact.Nimic ca si lor le-a dat doar un numar.Evident am incercat sa raspund la ei,dar...sa ma inteleg cu cine...cu ROBOTUL ?! Iara cei de la mgazin ca nu e traeba lor,ca nu au nici o vina.Pai bine frate,eu platesc eu dau banul inainte,vreau sa primesc ce am cumparat!E problema ta ce sistem aplici cum merge si cum o rezolvi nu a mea!Ca sa-i reclam.Zic unde?!Eu vreau in primul rand un nr de contac,un telefon la care sa imi raspunda cineva.Trebuie sa aveti un astfel de nr,altfel cum vb cu ei??Si apropo de validare daca mi se oprea curentul in timpul ala ce faceam,raman iara cu banii luati?! In fine si cel de la TShirt.ro se pare ca il doare fix in P*** sa isi pastreze clientii.Eu sa fiu in locul lui mi-as fi cerut mii de scuze.Despre Tshirt.ro ce pot spune.Un telefon amarat de Orange,la care raspunde tot fix cand are el chef,nu tu adresa de contact nu tu raspuns la mail-uri,nu tu sunat clientul ptr confirmare.NIMIC !!Cu toate astea isi face reclama pe unele din cele mai populare site-uri din .ro
Vina cred ca o poarta in mare parte si magazinul.Nu verifici un sistem inainte sa-l implementezi?!Ii dai drumul asa pe buzunarul si nervii clientului ?!

Nu stiu ce o sa fac in primul rand cu firma NETOPIA System,dar mie mi se pare totala nesimtire la adresa clientului ce fac ei.O firma care se lauda ca ruleaza milioane de euro (pe bune!) din sms-uri sa nu aiba un personal care sa raspunda la telefon sau la o sesizare deja e culmea nesimtirii.


Pana una alta,defectiune de sistem sau nu,ce am patit cu MobilPay.ro,e deja FRAUDA pe fata !Dovada stau cele 4 SMS-uri de confirmare a extragerii banilor de pe cartela,iara la magazin sunt confirmate doar 3.


#23
mmariuss

mmariuss

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 125
  • Înscris: 23.06.2008

View Postlandscape10, on Mar 18 2008, 22:06, said:

Recomand cu caldura daopay.com

Suport excelent, comisioane foarte bune. Cand am avut nelamuriri privitoare la API, am primit reply la mail in 2 minute. Cei de la rentabiliweb mi-au raspuns in scarba in 3 zile, iar cei de la gk si parlatel nu mi-au raspuns nici acum.

greu mai imi dau seama  cum se foloseste ... imi poti explica un pic ce si cum?

#24
Laurentziu99

Laurentziu99

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 25.09.2006
Daca vreti un site de unde puteti cumpara produse prin sms, puteti incerca sitebanatpentruspam.anotherRO

#25
stdio

stdio

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 09.06.2005
Scuze ca am "re-inviat" acest topic dar vreau sa zic si eu unele chestii. Recomand cu mare caldura site-urile EXTERNE de micro-plati. Cei din Romania (mobilpay.ro, platiprinsms.ro, etc) isi pun niste comisioane incat noi, webmasterii (dupa caz) nu mai ramanem cu mai nimic! Sa nu mai zic ca aceste site-uri romanesti NU accepta plati prin sms/telefon de pe site-uri cu continut pentru adulti. Folosesc cu mare drag daopay (pay900.com) si 123ticket.com.

PS (pentru cei care detin astfel de site-uri): Cei din afara cum reusesc sa accepte site-uri pt adulti si sa aiba niste comisioane relativ mici? :P

#26
Kinstah

Kinstah

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 05.11.2010
Salut. ma intereseaza si pe mine ce serviciu de plata prin sms este cel folosit de Site-ul Anuntul telefonic?

vreau si eu un serviciu asemanator, gen ofer un serviciu dar vizitatorul ca sa utilizeze serviciul sa aibe nevoie de un Cod de Acces. care desigur il poate obtine daca trimite sms cu un Text predefinit la un numar format din 4 cifre

mentionez ma intereseaza strict numai metoda asta , nu alte metode de plata prin sms

#27
mpascuy

mpascuy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 20.08.2007
Salut.
Eu lucrez cu mobilpay.ro pentru ca au avut gama cea mai larga de variante, de la 1 la 20 de euro, inclusiv 4 euro, care m-a interesat . Pentru varianta ASP.NET solutia lor nu functioneaza. Eu am gasit o solutie si daca aveti nevoie de ajutor apelati-ma.
se lucreaza destul de greoi cu acesti operatori. Adica mai repede de 24 de ore nu-ti vine un raspuns. Si mai rau e ca dupa ce trimiti un mesaj, nu-ti vine confirmare" hei, am primit mesajul tau, iti raspundem in termen de aproximativ ...", sau macar sa stii ca au primit mesajul.
dar am inteles ca si pe la altii e tot cam la fel. e posibil sa fie destul de aglomerati, ca de ocupat se vede ca se ocupa de problemele cu care-i soliciti.

#28
rici-man

rici-man

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 188
  • Înscris: 12.05.2011
Suportul este la pamant , mam chinuit cu ei 1 luna sa-mi activeze cateva servicii ....

Era vb de plata prin card si sms pe platforma de whmcs , am reusit singur sa-l configurez  , dar pana la urma am reusit.

NU OFERA SUPORT PENTRU INTEGRARE , cu toate ca promit .

#29
ajutorr

ajutorr

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 34
  • Înscris: 15.03.2012
as dorii sa pun niste anunturi umanitare dar am gasit aici ceva ca numai 35% din bani ia cel care cere ajutor umanitar pt o boala ... http://www.cipy.ro/i...a-prin-sms.html

eu cred ca normal ar fi ca proportia sa fie , mai ales la anunturi umanitare, operatorul sa ia 10-20 la %...

#30
again

again

    WEB DUDE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,068
  • Înscris: 21.10.2005
comisioanele astea de 60% sunt pentru chestii comerciale
pentru umanitare probabil as zice ca e chiar 0%
cel mai bine iei legatura cu prestatorii din postul de pe blogul de mai sus

#31
speedyspeed

speedyspeed

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 304
  • Înscris: 12.02.2008
Salut!
Ma poate ajuta cineva cu un sfat?  Pls
Cum pot implementa plata prin daopay?
M-am uitat la ei pe site dar nu inteleg exact procedura.
Multumesc anticipat!

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate