Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

NU VA INSCRIETI LA HYPERION!

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1
AnielaX

AnielaX

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 01.09.2007
Sunt studenta la hyperion si va spun sincer ca secretarele de la drept se poarta execrabil. . Am fost la avizierul facultatii de drept sa vad notele la disciplinele pentru care sustinusem examenele, nefiind afisate aceste note am telefonat a doua zi la secretariatul facultatii sa intreb daca se poate sa-mi comunice notele pentru ca nu le-am vazut la avizier si secretara respectiva mi-a zis ca s-au afisat si mi-a trantit telefonul in nas. M-am mai dus inca o data la facultate sa ma uit daca sunt afisate rezultatele si binenteles ca nu erau.Ca sa pot totusi sa aflu notele care nu erau nici pe site, nici la avizierul facultatii a trebuit sa ma duc cu o mica atentie. Altfel e aproape imposibil.Va spun sinces, sunt de departe cele mai nesimtite persoane pe care le-am cunoscut.

#2
oannams

oannams

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 11.11.2007

View PostAnielaX, on Nov 16 2007, 12:25, said: