Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Despre detectoarele radar
#9001
Posted 28 July 2017 - 18:10
@corneld nu vreau sa te descurajez dar.. nu e "eficient in ,,lupta" cu noile radare din dotarea politiei" , presupun ca de lasere vorbesti, nici un detector.. doar ai sa aflii daca ai fost "impuscat" si asta in anumite conditii! Radarele radio sunt floare la ureche pt. Escort in general , dar cum zicea @gra1 e timpul sa inveti sa folosesti o "scula" pt. a fi eficienta. Interesant ca dupa 25 ani fara "jucarii" simti nevoia ?! Eu dupa 30 ani de condus si 15ani cu detectoare m-am cam domolit sa investesc in detectoare, noroc ca imi mai functioneaza doua si imperecheate cu statii CB ( de fapt am mai multe statii decat detectoare )
|
#9002
Posted 28 July 2017 - 22:38
Buna seara tuturor. Astazi m-am intalnit cu loganul alb XWF intr-un loc unde SPERAM sa nu le vad niciodata : localitatea IVANESTI DJ135, jud. Mures, pe sensul Tg Mures - Miercurea Niraj. Din pacate indicatoarele de localitate au fost contopite (Livezeni si Ivanesti) chiar daca pe o portiune de mai bine de 2 km nu exista nici urma de case sau orice altceva (a se vedea cu street view). Era ascuns loganul alb (pe camp undeva) si oprea Polo. Dupa o perioada nu mai faceau fata, la toti cei opriti i-au luat permisele de conducere 100% (NIMENI nu isi da seama ca de fapt e localitate - modificat recent). Am crezut initial ca e nunta (fara gluma). TOTI care veneau dinspre oras au fost trasi pe dreapta pentru radar (umbla foarte rar masini). Nu le puteam raporta pe Waze (zona a fost aleasa strategic - Digi nu are semnal, Orange si Vodafone foarte greu - nu poti suna pe nimeni, nu poti folosi internetul, Waze-ul)
Video P.S. : A se vedea CATI au facut semn cu farurile... Edited by asztalos, 28 July 2017 - 22:39. |
#9003
Posted 28 July 2017 - 23:02
Totusi aia acolo in Mures nu-s remunerati suficient? Ma intreb si eu ca disperarea asta (ca nu se poate numi altfel) dupa incasari arata ca oamenii traiesc numai din facut strada, sunt ridicoli.
Ori stau si ma intreb altfel, vanatoarea asta de la voi a fost inceputa la foarte scurt timp dupa crima aceea din Suceava, iar prin actiunile astea vor sa arate plebei ca ei sunt cine sunt in spiritul legii si de ei nu scapa nimeni? Zic si eu... nu dati cu parul Cred ca e mai nasol pe strazi in tot judetul Mures (a se citi 'la produs') decat in toata Ungaria. Si se mai plang ca nu au cadre suficiente aham... Edited by emanu900, 28 July 2017 - 23:03. |
#9004
Posted 29 July 2017 - 13:25
@mihaiC1, multumesc pentru explicatiile clare pe care mi le-ai oferit. Si da, la virsta asta nu mai este cazul sa ne folosim de asemenea jucarii. Nu imi ramane decit sa il ,,marit" in speranta ca poate fi de folos altora, mult mai bine informati si mai bine pregatiti in acest domeniu.
|
#9005
Posted 31 July 2017 - 13:36
asztalos, on 28 iulie 2017 - 22:38, said:
Buna seara tuturor. Astazi m-am intalnit cu loganul alb XWF intr-un loc unde SPERAM sa nu le vad niciodata : localitatea IVANESTI DJ135, jud. Mures, pe sensul Tg Mures - Miercurea Niraj. Din pacate indicatoarele de localitate au fost contopite (Livezeni si Ivanesti) chiar daca pe o portiune de mai bine de 2 km nu exista nici urma de case sau orice altceva (a se vedea cu street view). Era ascuns loganul alb (pe camp undeva) si oprea Polo. Dupa o perioada nu mai faceau fata, la toti cei opriti i-au luat permisele de conducere 100% (NIMENI nu isi da seama ca de fapt e localitate - modificat recent). Am crezut initial ca e nunta (fara gluma). TOTI care veneau dinspre oras au fost trasi pe dreapta pentru radar (umbla foarte rar masini). Nu le puteam raporta pe Waze (zona a fost aleasa strategic - Digi nu are semnal, Orange si Vodafone foarte greu - nu poti suna pe nimeni, nu poti folosi internetul, Waze-ul) Video P.S. : A se vedea CATI au facut semn cu farurile... Asi mai completa lipsa statiilor CB cu un numar f. mare de masini care circulau prin zona Semne din faruri se fac dar nu in judete ca MS, CV, HR.. si daca te aud ca vorbesti romaneste in CB nici nu raspund. Io' de aia merg tot timpul cu detector @emanu900 stai linistit astea din MS sunt floare la ureche fata de ce gasesti pe E85 ,DJ-uri si DN-uri adiacente proaspat "reabilitate" si nu de acum... au multa vechime sa reamintesc ca acu' cativa ani am intalnit 16 (sasesprezece) radare pe DN2 ?! Edited by mihaiC1, 31 July 2017 - 13:59. |
#9006
Posted 31 July 2017 - 15:17
La loganul alb 100% nu ai nici o sansa cu detectorul (in zona indicata apari din senin, NU se face semn cu farurile si ai peste 90-100 km/h garantat). I.O. facute sunt EXTREM de scurte (nu dureaza nici o milisecunda, respectiv NU prea este trafic sa porneasca pentru cel din fata ta).
Colegi cu cb NU prea sunt in zona (ieri am trecut iarasi pe la ora 20 si nu am intalnit nici macar un coleg de la Sarateni pana la Tg Mures). De vorbit in maghiara... ieri am traversat aproape toata zona Harghita (Toplita - Bilbor - Borsec - Toplita - Gheorgheni - Joseni - Praid) si inapoi pana la Tg Mures. In HR am intrebat in romana. Cand nu primeam raspuns, intrebam si in maghiara (chiar mi s-a intamplat sa mi se raspunda in maghiara). Oricum, intrebam in ambele limbi (asa am considerat ca este corect, sa inteleaga toata lumea ce intreb, ce vorbesc). Oricum, am parcurs 300 km+ si nu am intalnit nici macar un radar (e bine asa ca mergeam destul de tare...) Am inteles ca era liber si pana la Tg Neamt de altfel. Pe waze m-am uitat, in jud. Mures dupa ce am trecut eu (am trecut prima data cand era schimbul de la ora 14.00), era PLIN de echipaje. In HR era liniste si pace |
#9007
Posted 31 July 2017 - 15:33
asztalos, on 31 iulie 2017 - 15:17, said:
De vorbit in maghiara... ieri am traversat aproape toata zona Harghita (Toplita - Bilbor - Borsec - Toplita - Gheorgheni - Joseni - Praid) si inapoi pana la Tg Mures. In HR am intrebat in romana. Cand nu primeam raspuns, intrebam si in maghiara (chiar mi s-a intamplat sa mi se raspunda in maghiara). Oricum, intrebam in ambele limbi (asa am considerat ca este corect, sa inteleaga toata lumea ce intreb, ce vorbesc). Cum vine asta? Adica ala care sta in HR/MS/CV nu stie romaneste? Sa-ti raspund eu? NU- stie si intelege foarte bine romaneste, dar nationalismul(reavointa) e la un nivel foarte ridicat in zona aia. Mie nu mi se pare corect... Edited by Zo-haN, 31 July 2017 - 15:35. |
#9008
Posted 31 July 2017 - 15:35
Zo-haN, aici discutam despre detectoare. Pentru alte probleme, cauta alte zone.
|
#9009
Posted 31 July 2017 - 16:23
asztalos, on 31 iulie 2017 - 15:17, said:
La loganul alb 100% nu ai nici o sansa cu detectorul (in zona indicata apari din senin, NU se face semn cu farurile si ai peste 90-100 km/h garantat). I.O. facute sunt EXTREM de scurte (nu dureaza nici o milisecunda, respectiv NU prea este trafic sa porneasca pentru cel din fata ta). Colegi cu cb NU prea sunt in zona (ieri am trecut iarasi pe la ora 20 si nu am intalnit nici macar un coleg de la Sarateni pana la Tg Mures). De vorbit in maghiara... ieri am traversat aproape toata zona Harghita (Toplita - Bilbor - Borsec - Toplita - Gheorgheni - Joseni - Praid) si inapoi pana la Tg Mures. In HR am intrebat in romana. Cand nu primeam raspuns, intrebam si in maghiara (chiar mi s-a intamplat sa mi se raspunda in maghiara). Oricum, intrebam in ambele limbi (asa am considerat ca este corect, sa inteleaga toata lumea ce intreb, ce vorbesc). Oricum, am parcurs 300 km+ si nu am intalnit nici macar un radar (e bine asa ca mergeam destul de tare...) Am inteles ca era liber si pana la Tg Neamt de altfel. Pe waze m-am uitat, in jud. Mures dupa ce am trecut eu (am trecut prima data cand era schimbul de la ora 14.00), era PLIN de echipaje. In HR era liniste si pace Hihihi te gandesti ca un IO ii trebuie 2-3 secunde sa te masoare corect !Detectorul bun e "sfant" mai ales ce am vazut pe clip e trafic si e imposibil sa nu "miroase" detectorul ceva. Scuze daca am "zgandarit" niste probleme .. intentia a fost sa pun in evidenta lipsa de comunicare mai ales cand mergi fara detector si te bazezi pe waze PS eu cand merg pe drumuri mai lungi de 50 km am in masina : detector, statie CB, GPS, tel. cu android si o "tripla de bricheta" cu 4 sloturi Edited by mihaiC1, 31 July 2017 - 16:40. |
#9010
Posted 01 August 2017 - 07:37
Ai auzit sa zica ceva detectorul? Il aveam pornit...
Semnal la mobil (vorbesc mai ales de Digi) NU existã. Cand am ajuns in oraÈ™ (7 km) si mi-a revenit internetul + semnalul, era deja raportat pe Waze. Daca ai drumuri de in Mures, o sa te convingi ca nu ai nici o sansa la XWF (nici macar flash-uri nu se mai fac) Edited by asztalos, 01 August 2017 - 07:40. |
|
#9011
Posted 01 August 2017 - 11:27
Detectorul nu a zis nimic pt. ca era prea multa lume la "premiere" si deci luase pauza binemeritata radarul Interesant e ca nu a fost raportat ca aveau activitate de mai mult timp si doar 7km ii faci in 5-8 min. si ma mai mira faptul ca la distanta asta nu e semnal cat de cat scuze era sa uit ca e waze!
Edited by mihaiC1, 01 August 2017 - 11:30. |
#9012
Posted 01 August 2017 - 12:16
asztalos, on 28 iulie 2017 - 22:38, said:
A se vedea CATI au facut semn cu farurile... Am urmarit de doua ori filmuletul, cap-coada. Ai intalnit 8 masini inainte de echipajul de politie care ii snopea pe contravenienti - deci 8 soferi care stiau ca e radar, dar (daca nu ma inseala privirea) nimeni nu a facut semn cu farurile. Foarte probabil ca au mai trecut si alte masini inainte sa inceapa inregistrarea video din film. Sunt in continuare convins ca semnalizarea cu farurile ar putea fi cea mai eficienta metoda de combatere a radarelor. In plus, nu costa nimic si are un impact cvasi-nul asupra concentrarii la volan. Am mai sustinut acest lucru cu putin timp in urma, tot in acest topic: https://forum.softpe...6#entry21336321 Este ironic ca avem la indemana o metoda care practic ar neutraliza radarele, dar nu o folosim. Banuiesc ca firmware-ul romanilor este programat sa aplice principiul "Sa moara si capra vecinului" cu maxima prioritate, inhiband orice pornire de altruism. Sper ca, in timp, situatia sa se schimbe. De aceea va rog insistent sa semnalizati cu farurile prezenta radarelor. Chiar daca ceilalti nu semnalizeaza. Este atat o metoda de a iesi din turma, cat si de a educa turma. |
#9013
Posted 01 August 2017 - 12:24
Tratament pentru prostie inca nu s-a inventat ... si suntem in plina molima.
|
#9014
Posted 01 August 2017 - 20:08
Din pacate asa este : NIMENI nu facea semn cu farurile din aprox. 15-20 de masini pe care am intalnit. Totusi, cand vroia cel din fata mea sa depaseasca prima masina, soferul si-a scos mana pe geam si a facut semn sa o lasam incet (stia el ce stia, nu stiu de unde). Asa cum am zis : colegi cu cb NU sunt in zona (FOARTE rar in cursul saptamanii), detectorul (chiar daca lumea crede ca te ajuta), in acest caz mai mult te incurca (TOATA LUMEA vine cu peste 90-100 km/h si nici nu se gandeste ca ar putea exista un radar undeva - ani la rand nu era niciodata nimic), Waze NU are semnal (mai exact Digi nu are), cei care sunt pe Orange si posteaza, in 10 minute DISPARE raportarea (politistii folosesc Waze ca si noi)...
Eu INTOTDEAUNA raportez/anunt prin cb (daca am antena), fac faruri etc. |
#9015
Posted 01 August 2017 - 20:36
pe Waze ai un rating, daca dai chiftele tot timpul (politistii de ex) waze nu te mai ia in seama decat in mica masura. Daca eu, cu ratingul meu, pun ca este radar nici 10 politisti nu il scot de acolo. Deci legenda urbana.
Edited by alexpet, 01 August 2017 - 20:40. |
|
#9016
Posted 01 August 2017 - 22:16
La cei cu xenon e cam problema cu flash-urile, pentru ca omori becurile/ balasturile daca tot dai flash-uri la fiecare radar.
|
#9017
Posted 02 August 2017 - 06:36
#9018
Posted 02 August 2017 - 08:21
cris.g, on 01 august 2017 - 22:16, said:
La cei cu xenon e cam problema cu flash-urile, pentru ca omori becurile/ balasturile daca tot dai flash-uri la fiecare radar. Eu sunt de alta parere. Pentru cei care au Xenon din fabrica si merg la drum intins cu luminile de intalnire aprinse (practica normala in prezent), "flash"-urile nu dauneaza cu absolut nimic becurilor Xenon. Unele autoturisme care au asa-zis-ul "Bi-Xenon": 2 becuri Xenon (stanga + dreapta) cu un shutter de metal actionat mecanic, amplasat in drumul optic al proiectorului Xenon. Shutter-ul este elementul care realizeaza comutarea faza de intalnire / faza de drum, becul Xenon fiind aprins continuu. La "flash", doar shutter-ul comuta din pozitia faza de intalnire in pozitia faza de drum, apoi revine la pozitia initiala. Alte autoturisme au 2 becuri Xenon, plus inca 2 becuri halogen care realizeaza functia de "flash". Nici in cazul acestora becurile Xenon nu au absolut nimic de suferit la "flash". Intr-adevar, pentru cei care merg cu luminile de drum stinse si au Bi-Xenon, "flash"-urile uzeaza becurile + balasturile. Dar solutia este simpla: sa mearga cu luminile de drum aprinse. Singurii afectati in mod real sunt cei care au montat Xenon "aftermarket", in locul becurilor halogen care indeplinesc (si) functia de "flash". Numai ca, in acest caz, este vorba de o modificare ilegala, care deseori ii orbeste pe cei din sens contrar. In concluzie, consider ca nu exista nicio justificare de ordin tehnic pentru a nu semnaliza cu farurile prezenta radarelor. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users