Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Despre detectoarele radar
Last Updated: Apr 23 2024 13:11, Started by
Skizo
, Oct 06 2002 01:21
·
86
#8947
Posted 26 June 2017 - 16:07
Nu am reușit sa fac, erau 3 agenti in mijlocul drunului, langa MCV si imi faceau semn sa accelerez si sa trec (se circula alternatov pe o banda din 2). Oricum, s-a spart luneta si s-a indoit tot spatele la MCV (cineva a intrat in el)
|
#8948
Posted 26 June 2017 - 17:37
wolfydRg, on 26 iunie 2017 - 08:10, said:
Ciudat, foarte ciudat ce spui, la mine e invers, este aproape mut. Imi dau seama imediat ca este alarma falsa. Este mult mai tacut decat precedentul (bel RX65). Ma zapaceste mai mult RX-ul decat 78SE. Daca cumva ai tinut telefonul langa el sau in apropiere ai patit ce descrii. Initial am crezut ca e cum spui, de la senzori si alte surse. Dar surpriza, dupa ce am pus telefonul in cotiera sa facut liniste totala. wolfydRg, on 26 iunie 2017 - 09:02, said:
OnePlus One ... nu mi-ar di trecut prin cap, eram cu el deschis pentru navigatie si muzica, cand am inchis ecranul sa mai linstit detectorul dar tot facea sporadic k1-k2 , dupa ce l-am muta in cotiera sa facut liniste totala , gen mers 30-40 km fara un beep. Alta viata. Nu cred ca are vreo legatura telefonul, nu-l folosesc pentru navigatie si nu am obsservat sa-l influenteze cand vorbesc la el sau cand caut ceva pe net.. Am incercat sa merg cu amadoua detectoarele pornite, dar Pro canta mereu in k. Astazi l-am pus pe Filter 2, parca e mai linistit. Tot astazi am trecut pe linga un MCV care era pe constat on pentru sensul opus directiei mele de mers. In o situatie din asta Bel ma anunta cam cu 100 de metri inainte, acolo incepe sa bipaie si creste usor nivelul pe masura ce ma apropii de radar. Pro m-a anuntat la aproximativ 30 de metri, cu semnal maxim direct. Raman la parerea ca nu se comparra cu un Bel. Una peste alta nici cei 290 de lei platiti pentru el nu-i merita. |
#8950
Posted 26 June 2017 - 17:56
eurocristi, on 26 iunie 2017 - 17:37, said: Nu cred ca are vreo legatura telefonul, nu-l folosesc pentru navigatie si nu am obsservat sa-l influenteze cand vorbesc la el sau cand caut ceva pe net.. Am incercat sa merg cu amadoua detectoarele pornite, dar Pro canta mereu in k. Astazi l-am pus pe Filter 2, parca e mai linistit. Tot astazi am trecut pe linga un MCV care era pe constat on pentru sensul opus directiei mele de mers. In o situatie din asta Bel ma anunta cam cu 100 de metri inainte, acolo incepe sa bipaie si creste usor nivelul pe masura ce ma apropii de radar. Pro m-a anuntat la aproximativ 30 de metri, cu semnal maxim direct. Raman la parerea ca nu se comparra cu un Bel. Una peste alta nici cei 290 de lei platiti pentru el nu-i merita. |
#8951
Posted 26 June 2017 - 18:00
Ai intanit un radar de cand il ai?
Cati km ai facut cu el? |
#8952
Posted 26 June 2017 - 18:54
Il am din aprile mai, doar 2 am întâlnit, in CO semnal full, nu aveam cum sa nu il interpretez ca e radar.
|
#8953
Posted 26 June 2017 - 18:54
Cristi, mai acorda-i o sansa si incerca sa respecti anumite"reguli", una foarte importanta fiind: nu utiliza 2 detectoare in acelasi timp, epntru ca pot apare manifestari foarte ciudate la unul din ele sau chiar la ambele...
In cazul exemplului cu mcv-ul de azi, nu poti sa faci presupuneri, nu sunt 2 intalniri identice nici macar cu acelasi mcv... cine stie cand a dat drumul ala la emisie... Pe filter 2 deja i-ai bagat patura-n gura lasa-l sa faca tot ce poate in K fara filtre, invata sa-l asculti si sa-l intelegi. Are alt ramp-up, alta sensibilitate si alta reactivitate fata de detectorul tau vechi, toate acestea fac sa para ciudat in comparatie cu cel vechi, uita trecutul... Edited by gra1, 26 June 2017 - 18:57. |
#8954
Posted 26 June 2017 - 19:19
Multumesc pentru sfaturi!
Nu le-am folosit impreuna, am testat doar. Inca il tin in parbriz, incerc sa-l inteleg, oarecum m-am si obisnuit cu el/ Adevarul e ca nu ai cum sa iei amenzi cu el, te face sa mergi prudent vrand ne-vrand. |
#8955
Posted 26 June 2017 - 19:24
In ziua de azi circulam practic printr-o mlastina cu microunde. Cu cat e detectorul mai sensibil cu atat e deranjul mai mare.
Sper ca ai doar K deschis nu si Ka... |
#8956
Posted 26 June 2017 - 19:32
Absolut!
Am spus, umblu cu detector de 12-13 ani, macar sa le setez am invatat in timpul asta. Apropo, da semnal de laser la anumite unghiuri ale razelor solare, exact ca si Bel, macar aici se aseamana. |
|
#8957
Posted 26 June 2017 - 22:10
gra1, on 26 iunie 2017 - 19:24, said:
In ziua de azi circulam practic printr-o mlastina cu microunde. Cu cat e detectorul mai sensibil cu atat e deranjul mai mare. Eu folosesc detectoare radar din 1997 - tocmai se implinesc 20 de ani. Daca tin bine minte, cam in acea perioada au aparut radarele Python. Alarmele false erau foarte rare, iar detectorul avea eficienta 100%, cu singura conditie de a avea un minimum de pricepere in a-l utiliza. Noul meu detector, un Genevo HD+, este din punct de vedere tehnic foarte performant. Din pacate, exact performanta aceasta este calcaiul lui Ahile. In prezent, banda K este atat de aglomerata incat detectorul emite practic alerta dupa alerta. Ma oboseste si imi distrage atentia. Ca urmare, in weekend-ul care tocmai a trecut am facut un experiment. Am parcurs un drum de cca. 250 Km fara detector - dar cu un ochi mereu "vigilent" la radare. Am constatat cu regret ca nu am avut absolut nicio problema in a observa din timp cele cateva radare de pe traseu. Bonus, am avut liniste in masina, am putut asculta muzica fara fundalul sonor "K-band beep beep beep" si m-am putut concentra foarte bine la drum. De unde rezulta ca investitia in noul detector este cel putin discutabila... Sau poate sunt too old for this shit |
#8958
Posted 27 June 2017 - 08:49
Nu stiu cum dar deja aseara a fost vazut MCV-ul (cel accidentat) in actiune prin oras, la fel si astazi dimineata (chiar daca ploua). Sunt curios daca au lipit o folie tip nylon in loc de luneta sau cum au rezolvat problema...noroc ca nu e iarna cu -20 de grade...
|
#8959
Posted 27 June 2017 - 19:19
vonBraun, on 26 iunie 2017 - 22:10, said:
Foarte adevarat. Eu folosesc detectoare radar din 1997 - tocmai se implinesc 20 de ani. Daca tin bine minte, cam in acea perioada au aparut radarele Python. Alarmele false erau foarte rare, iar detectorul avea eficienta 100%, cu singura conditie de a avea un minimum de pricepere in a-l utiliza. Noul meu detector, un Genevo HD+, este din punct de vedere tehnic foarte performant. Din pacate, exact performanta aceasta este calcaiul lui Ahile. In prezent, banda K este atat de aglomerata incat detectorul emite practic alerta dupa alerta. Ma oboseste si imi distrage atentia. Ca urmare, in weekend-ul care tocmai a trecut am facut un experiment. Am parcurs un drum de cca. 250 Km fara detector - dar cu un ochi mereu "vigilent" la radare. Am constatat cu regret ca nu am avut absolut nicio problema in a observa din timp cele cateva radare de pe traseu. Bonus, am avut liniste in masina, am putut asculta muzica fara fundalul sonor "K-band beep beep beep" si m-am putut concentra foarte bine la drum. De unde rezulta ca investitia in noul detector este cel putin discutabila... Sau poate sunt too old for this shit Orice "invat are si desvat", da sigur ca ai multe alarme false in K asta nu inseamna ca detectorul e "prost", ci mai degraba sa invatam cum sa interpretam ..si ca ideie nu te baza pe vaz sau/si statie.. daca nu aveam detector o muscam de multe ori cand apareau "bajetii" dintr-o fundatura |
#8960
Posted 27 June 2017 - 20:14
eurocristi, on 26 iunie 2017 - 19:32, said:
Absolut! Am spus, umblu cu detector de 12-13 ani, macar sa le setez am invatat in timpul asta. Apropo, da semnal de laser la anumite unghiuri ale razelor solare, exact ca si Bel, macar aici se aseamana. Incearca sa-l montezi sus la parasola/oglinda. Zilele astea (caldura mare) al meu 1793 sta pornit non-stop si l-am gasit si la aprox 63C (zona acolo e umbrita) Nu am primit alerte laser de la soare cu Whistler, poate datorita pozitionarii, cine stie... Pentru escort e prea cald afara, sta la interior si ca sa nu uite ce trebuie sa faca primeste asta: [ https://player.vimeo.com/video/223336685 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#8961
Posted 27 June 2017 - 20:36
Chiar azi i-am montat ventuzele mai sus. Pe el nu l-am pus pentru ca am avut treaba numai in oras
Maine o sa-l testez la drum. |
|
#8962
Posted 28 June 2017 - 06:06
mihaiC1, on 27 iunie 2017 - 19:19, said:
[...] sigur ca ai multe alarme false in K asta nu inseamna ca detectorul e "prost", ci mai degraba sa invatam cum sa interpretam ..si ca ideie nu te baza pe vaz sau/si statie.. daca nu aveam detector o muscam de multe ori cand apareau "bajetii" dintr-o fundatura Waze am folosit doar anul trecut, pentru foarte scurt timp, apoi am renuntat definitiv la el (din ratiunea explicata mai jos). Iar statie am decis sa nu folosesc niciodata. Prefer sa merg strict in limitele de viteza, decat sa aud in masina limbajul care se debiteaza prin statie. Atunci cand mi-am luat permisul, soferii aveau un obicei foarte util: semnalizau cu farurile prezenta unui radar. Este ceva extrem de simplu, practic o forma de Waze / statie care necesita zero investitii - doar solidaritate cu ceilalti soferi. Desi majoritatea soferilor semnalizau cu farurile (cand era cazul), traficul de atunci era mult mai rarefiat, iar efectul era identic cu al unui Wave cu putini utilizatori. La volumul de trafic din prezent, in care - cu foarte rare exceptii - intalnesti pe minut cel putin cateva masini din sens contrar, daca soferii ar mentine acest obicei al semnalizarii cu farurile, atunci Politia ar avea practic zero sanse de a mai prinde pe cineva cu radarul. Utilizata corect si de majoritatea soferilor, banala semnalizare cu farurile ar elimina practic radarele de pe soselele nationale. Ar putea fi folosite strict pe autostrazi, acolo unde traficul din directia opusa nu prea are cum sa le observe. Pe de alta parte, pe autostrazi detectorul este inca destul de eficient intrucat sunt relativ putine alarme false. Din pacate, observ ca nici macar 10% dintre soferi mai semnalizeaza cu farurile. Cauza inca imi scapa: lipsa de solidaritate / invidie / etc. Sunt convins ca exact acceasi problema este si la baza eficientei scazute a lui Waze - motiv pentru care am renuntat la el. In concluzie: va rog sa semnalizati cu farurile prezenta radarelor. Este un mijloc extrem de simplu si eficient. |
#8963
Posted 28 June 2017 - 06:43
Semnalizarea cu farurile e cam ca la waze...nu toti stiu cand merita sa semnalizeze si cand nu.
In plus, mai ales acum de cand apar neinscriptionate pe banda rulanta, sunt zile cand soferii neinformati (lipsa detector, statie etc) nu au habar de ele si desigur ca nu semnalizeaza... La noi "neinscriptionatele" baga frica-n oasele celor ce utilizeaza grupurile de radare facebook si cred ca sunt informati, dar orice utilizator de detector merge fara griji pentru ca sunt in CO... Daca esti informat (statie), o sa vezi ca si din putinele semnale cu farurile, jumate nu au relevanta pentru tine, sunt aiurea... Edited by gra1, 28 June 2017 - 06:44. |
#8964
Posted 28 June 2017 - 09:48
Am reusit de nenumarate ori sa evit si MVC-uri din "zbor" cu IO... cele CO sunt "parfum"
@vonBraun : "Prefer sa merg strict in limitele de viteza".. atunci de ce ai mai luat detector ?!? PS. eu tin detectoarele sub tetiera din dreapta (pasager, asa mai reduc putin din "falseturi"), ca de Lasere se ocupa CB-ul. Edited by mihaiC1, 28 June 2017 - 10:05. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users