Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Eroare / confuzie numere RDS & Orange
Last Updated: Feb 01 2008 23:37, Started by
StGermain
, Oct 17 2007 19:30
·
0
#1
Posted 17 October 2007 - 19:30
Salut, sunt intr-o dilema - si pentru ca pe aici circula specialisti in domeniu m-am hotarat sa initiez acest thread:
Scena 1: Dat fiind ca tonul la telefonul RDS imi lipseste, iar Windows-ul XP imi arata cable network unplugged, ma hotarasc sa sun la RDS relatii cu clientii - si fac sesizarea cum ca a picat si Internetul, si tonul oferit de ei. Scena 2: Ma suna dupa-amiaza un numar cu 0752 care se recomanda a fi echipa de interventie, care imi spune ca pentru ca nu sunt acasa, nu pot interveni (trebuie sa identifice care cabluri sunt ale mele din tabloul lor si trebuie sa intre putin in casa pentru asta). Convin cu ei sa le dau telefon inainte de a ajunge acasa, sa vina atunci sa imi repare conexiunile. Ii intreb daca asta e numarul pe care sa ii sun (adica cel de pe care m-au sunat) dat fiind ca atunci cand mi-a sunat telefonul, pe display a aparut si simbolul de re-directare. Au zis ca nu e nici o problema, ca redirectarea aia este altceva si ca e OK sa ii sun pe numarul ala. Scena 3: Ora 19:07: Plec de la birou si in drum spre casa il sun pe acel numar sa ii spun ca voi deveni disponibil, si ca pot veni la mine. Imi raspund ca nu mai pot veni in seara asta ca sunt prinsi, si ma roaga sa ii sun maine seara cand ajung acasa, sa vina atunci sa ma rezolve. Scena 4: Ora 19:19: Dat fiind ca ajung acasa si constat ca ambele conexiuni functioneaza, atat telefonul cat si Internetul, decid sa il sun inca odata pe cel de la interventie, cu care vorbisem cu 12 minute in urma, sa ii spun sa anuleze sesizarea, pentru ca problemele s-au remediat. Imi raspunde o doamna moment in care raman bulversat, dar imi continui discursul "am sunat sa va spun ca conexiunile si-au revenit, si ca nu mai este nevoie sa veniti maine seara, dar daca domnul cu care am vorbit mai inainte nu este, am sa sun maine la dispecer sa comunic asta". Mi se raspunde de catre doamna ca ea nu este nici dispecer, nici interventie, ci este o clienta RDS, care a fost sunata tot astazi, mai devreme si intrebata daca are conexiunule functionale. S-a mirat de intrebare, a raspuns afirmativ, si a incheiat discutia. Acum se mira de ce o sun eu - si mai ales dupa ce i-am insirat si ei povestea, se tot intreba daca nu se vorbeste de pe numarul ei. Adica a fost o mare mirare pentru ea. Excludem situatia in care sa fi sunat in acelasi loc. Baiatul de la interventie a fost foarte amabil si s-a justificat - zgomotul de fond ii confirma relatarea cum ca este la o interventie pe strada. De asemenea doamna a fost foarte amabila si comunicativa - nu am nici un motiv sa cred ca cei doi se aflau unul langa altul si ca faceau poante. Ce parere aveti? |
#2
Posted 22 October 2007 - 16:45
Chiar nimeni?
Macar vi se pare bizar un asemenea fenomen? |
#3
Posted 22 October 2007 - 18:00
Da, cineva cunoscut mie a patit acelasi lucru.
Asta inseamna probleme grave, cred ca la softswitch, cred, incerc sa determin persoana sa faca si reclamatie. |
#4
Posted 01 February 2008 - 23:37
Speedo, on Oct 22 2007, 18:00, said: Da, cineva cunoscut mie a patit acelasi lucru. Asta inseamna probleme grave, cred ca la softswitch, cred, incerc sa determin persoana sa faca si reclamatie. - acel numar de orange este unul din alea MUULTEEE dintr-un abonament bussines (orange).(digi mobil inca are probleme) - de pe acele numere se poate suna doar in grup, sunt restrictionate - acel call divert rezolva aceasta situatie neplacuta - cand a raspuns acea doamna(clienta rds), telefonul respectivului era redirectionat pe numarul doamnei (a sunat-o sau intentiona sa o sune pentru o eventuala programare/interventie/cablare etc) E absolut normal, nimic special. Ii recomand angajatului RDS ca pe viitor sa foloseasca #31# sau "hide id / for all calls" |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users