Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cum se afla necunoscuta dintr-un ex cu paranteze?
Last Updated: Oct 26 2012 17:15, Started by
catalina_tureschi
, Sep 22 2007 12:50
·
0
#55
Posted 03 October 2007 - 22:04
iulyaaaa, on Oct 3 2007, 22:57, said: catalina e clasa a 5-a. poate din carte sau le da profesoara exercitii din alta parte. Andrusk tie ti se par in regula exercitiile astea? sunt formulate cam aiurea..parerea mea.. |
#56
Posted 03 October 2007 - 22:19
Scrieti 3 numere naturale de forma abcde cu luniuta deasupra, formate din cifre egale astfel incat produsul acestora sa fie nul.
Asta mi-a zis mie pe pm mai devreme ca si eu eram nelamurita..: Cele 3 numere trebuie sa fie egale. Produsul nul tot al celor 3 numere gasite este. |
#57
Posted 03 October 2007 - 22:40
iulyaaaa, on Oct 3 2007, 23:19, said: Scrieti 3 numere naturale de forma abcde cu luniuta deasupra, formate din cifre egale astfel incat produsul acestora sa fie nul. Asta mi-a zis mie pe pm mai devreme ca si eu eram nelamurita..: Cele 3 numere trebuie sa fie egale. Produsul nul tot al celor 3 numere gasite este. |
#58
Posted 04 October 2007 - 05:19
andrusk, on Oct 3 2007, 23:40, said: Nu cred ca cele 3 numere trebuie sa fie egale.Fiecare numar este format din cifre egale.Inseamna ca unul din numere este 0,probabil scris 00000 si celelalte alese la intamplare 22222,44444, etc.Exercitiul asta e o tampenie. |
#59
Posted 07 October 2007 - 16:17
Profa ne da aceste ex si prob dintr-o culegere, ne da cate o foaie trasa la xerox, deci nustiu de unde le ia. Problema aia a ramas fara raspuns caci profa a citit-o , dar nu ne-a dat nici un raspuns!
Acum ne-a dat alte prob mai grele, spune ca trebuie sa ne punem mintea la treaba, ca nu sunt dificile, ci doar nu vrem noi sa le facem! Deci: 1. Determinati pe "x" din : 5+[16-(9:X *8+7)]*6=4:(1*2)+3*3. 2. Fie 3 numere naturale a,b si c. Daca a=180, b este cu 5 mai mare decat jumataea luia, iar la impartirea lui b la c este 9 si restul 5, calculati: 2a+(2b-a:2):c]:3. 3. La un centru de desfacere a legumelor s-au adus 51 de lazi a 26kg fiecare, de 3 ori mai multe lazi de ardei a 20 kg fiecare si cartofi de 8 ori mai multe lazi decat numarul lazilor de ardei, fiecare lada avand 40 kg. Din cantitatea de rosii s-au vandut o treime, din cantitatea de ardei douacincimi(2/5), iar din cantitatea de cartofi patrusesimi(4/6). Ce cantitate de legume a ramas in magazin? 4. In trei cosuri sunt mere. Daca se ia jumatate din numarul merelor din primul cos si se pun in al doilea cos, apoi din numarul merelor din al doilea cos se ia jumatate din nr merelor si se pun in al treilea cos, atunci nr merelor ramase in primul cos este de 2 mai mic decat numarul merelor din al doilea cos, iar in al treilea cos sunt cu 16 mere mai multe decat in al doilea cos. Mai stim ca in ultimele doua cosuri erau initial 26 mere. Cate mere erau la inceput in fiecare cos? Ei ce spuneti pe aceste prob si ex? Cred ca o sa-mi i-au meditator, ca vad ca nu o scot la capat la mate! Voi ce sugesti imi dati??????? |
#60
Posted 07 October 2007 - 16:32
cine imi rezolva si mie :
1 ∫∫∫{[arcctg(x+6)]/(x+3)}dx ⅜ |
#61
Posted 07 October 2007 - 16:44
Pai daca stiam sa le rezolv, nu va mai ceream ajutorul! Nu crezi ca trebuia sa lucrez in clasa, ca sa stiu cum se fac? In clasa facem altfel de exercitii! mai usoare!
|
#62
Posted 07 October 2007 - 16:55
catalina_tureschi, on Oct 7 2007, 17:17, said: Profa ne da aceste ex si prob dintr-o culegere, ne da cate o foaie trasa la xerox, deci nustiu de unde le ia. Problema aia a ramas fara raspuns caci profa a citit-o , dar nu ne-a dat nici un raspuns! Acum ne-a dat alte prob mai grele, spune ca trebuie sa ne punem mintea la treaba, ca nu sunt dificile, ci doar nu vrem noi sa le facem! Deci: 1. Determinati pe "x" din : 5+[16-(9:X *8+7)]*6=4:(1*2)+3*3. 2. Fie 3 numere naturale a,b si c. Daca a=180, b este cu 5 mai mare decat jumataea luia, iar la impartirea lui b la c este 9 si restul 5, calculati: 2a+(2b-a:2):c]:3. la 2 unde e deschisa paranteza patrata? 2a+(2b-a:2):c]:3. ti-am mai spus, fii foarte atenta cum copiezi exercitiul !!! la 2 e foarte usor sa gasesti b si c-ul. mai bine spui tu cum ai rezolvat si ce nu-ti da..ca daca iti spunem noi cum se rezolva.. |
#63
Posted 07 October 2007 - 17:05
La 1 este asa 5+[16-(9:x*8+7)]*6=4:(1*2)+3*3
La 2 este 2a-[b+(2b-a:2):c]:3 |
#64
Posted 07 October 2007 - 17:11
|
#65
Posted 07 October 2007 - 17:15
la 2 rezultatul e 325.
la 3 rezultatul e 19.040kg legume |
#67
Posted 07 October 2007 - 17:20
Eu vreau sa stiu cum se rezolva, ca asa copiez raspunsul si raman tot bata!
Multumesc |
#68
Posted 07 October 2007 - 17:21
Asa. Acum ataseaza si ce si cum ai lucrat tu sa iti spunem unde gresesti. Pai tocmai asta e.. ca noi nu vrem sa-ti dam mura in gura.. trebuie sa te straduiesti sa intelegi problemele ca sa stii cum sa rezolva alta data. poti intelege si urmarind rezolvarea noastra..dar e altceva cand contribui si tu cu ceva.
Edited by iulyaaaa, 07 October 2007 - 17:23. |
#69
Posted 07 October 2007 - 17:34
Îți scanez acum primele 3 cu explicații. Sper să înțelegi. A4a o fac în jumătate de oră, am mâncare la cuptor și mă grăbesc.
|
|
#70
Posted 07 October 2007 - 17:38
#71
Posted 07 October 2007 - 18:29
Uitati cum am facut:]
a=180 b=a/2+5=180/2+5=95 95/c=9,5 95/9,5=10 95/10=9,5 2*180-[95+(2*95-180/2)/10]/3= 2*180-[95+190-90/10]/3= 2*180-(95+190-9)/3= 2*180-276/3= 360-92=268 Unde am gresit ca nu-mi da rez ca mai sus? |
#72
Posted 07 October 2007 - 18:45
catalina_tureschi, on Oct 7 2007, 19:29, said: Uitati cum am facut:] a=180 b=a/2+5=180/2+5=95 95/c=9,5 95/9,5=10 95/10=9,5 2*180-[95+(2*95-180/2)/10]/3= 2*180-[95+190-90/10]/3= 2*180-(95+190-9)/3= 2*180-276/3= 360-92=268 Unde am gresit ca nu-mi da rez ca mai sus? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users