Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Cum se afla necunoscuta dintr-un ex cu paranteze?

- - - - -
  • Please log in to reply
113 replies to this topic

#55
andrusk

andrusk

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 183
  • Înscris: 10.01.2007

View Postiulyaaaa, on Oct 3 2007, 22:57, said:

catalina e clasa a 5-a. poate din carte sau le da profesoara exercitii din alta parte. Andrusk  tie ti se par in regula exercitiile astea? sunt formulate cam aiurea..parerea mea.. :rolleyes:
Mi se pare ca nu le-a copiat bine din carte,de asta am intrebat-o de unde sunt.Am impresia ca problemele(amandoua)se refera la produsul numerelor , nu a cifrelor .Conteaza mult  sa citesc enuntul corect.S-ar putea sa fie din Mate 2000 .

#56
iulyaaaa

iulyaaaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 325
  • Înscris: 11.12.2006
Scrieti 3 numere naturale de forma abcde cu luniuta deasupra, formate din cifre egale astfel incat produsul acestora sa fie nul.
Asta mi-a zis mie pe pm mai devreme ca si eu eram nelamurita..: Cele 3 numere trebuie sa fie egale. Produsul nul tot al celor 3 numere gasite este.

#57
andrusk

andrusk

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 183
  • Înscris: 10.01.2007

View Postiulyaaaa, on Oct 3 2007, 23:19, said:

Scrieti 3 numere naturale de forma abcde cu luniuta deasupra, formate din cifre egale astfel incat produsul acestora sa fie nul.
Asta mi-a zis mie pe pm mai devreme ca si eu eram nelamurita..: Cele 3 numere trebuie sa fie egale. Produsul nul tot al celor 3 numere gasite este.
Nu cred ca cele 3 numere trebuie sa fie egale.Fiecare numar este format din cifre egale.Inseamna ca unul din numere este 0,probabil scris 00000 si celelalte alese la intamplare 22222,44444, etc.Exercitiul asta e o tampenie.

#58
iulyaaaa

iulyaaaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 325
  • Înscris: 11.12.2006

View Postandrusk, on Oct 3 2007, 23:40, said:

Nu cred ca cele 3 numere trebuie sa fie egale.Fiecare numar este format din cifre egale.Inseamna ca unul din numere este 0,probabil scris 00000 si celelalte alese la intamplare 22222,44444, etc.Exercitiul asta e o tampenie.
asa e. dar eu stiu ca nu poti scrie 00000, ca n-are sens. e simplu..0. :rolleyes:

#59
catalina_tureschi

catalina_tureschi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 22.09.2007
Profa ne da aceste ex si prob dintr-o culegere, ne da cate o foaie trasa la xerox, deci nustiu de unde le ia. Problema aia a ramas fara raspuns caci profa a citit-o , dar nu ne-a dat nici un raspuns!
Acum ne-a dat alte prob mai grele, spune ca trebuie sa ne punem mintea la treaba, ca nu sunt dificile, ci doar nu vrem noi sa le facem!
Deci:
1. Determinati pe "x" din : 5+[16-(9:X *8+7)]*6=4:(1*2)+3*3.
2. Fie 3 numere naturale a,b si c. Daca a=180, b este cu 5 mai mare decat jumataea luia, iar la impartirea lui b la c este 9 si restul 5, calculati: 2a+(2b-a:2):c]:3.
3. La un centru de desfacere a legumelor s-au adus 51 de lazi a 26kg fiecare, de 3 ori mai multe lazi de ardei a 20 kg fiecare si cartofi de 8 ori mai multe lazi decat numarul lazilor de ardei, fiecare lada avand 40 kg. Din cantitatea de rosii s-au vandut o treime, din cantitatea de ardei douacincimi(2/5), iar din cantitatea de cartofi patrusesimi(4/6). Ce cantitate de legume a ramas in magazin?
4. In trei cosuri sunt mere. Daca se ia jumatate din numarul merelor din primul cos si se pun in al doilea cos, apoi din numarul merelor din al doilea cos se ia jumatate din nr merelor si se pun in al treilea cos, atunci nr merelor ramase in primul cos este de 2 mai mic decat numarul merelor din al doilea cos, iar in al treilea cos sunt cu 16 mere mai multe decat in al doilea cos. Mai stim ca in ultimele doua cosuri erau initial 26 mere. Cate mere erau la inceput in fiecare cos?
Ei ce spuneti pe aceste prob si ex? Cred ca o sa-mi i-au meditator, ca vad ca nu o scot la capat la mate!
Voi ce sugesti imi dati???????

#60
HotDawwg

HotDawwg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 931
  • Înscris: 27.03.2007
cine imi rezolva si mie  :  

1
∫∫∫{[arcctg(x+6)]/(x+3)}dx


B)

#61
catalina_tureschi

catalina_tureschi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 22.09.2007
Pai daca stiam sa le rezolv, nu va mai ceream ajutorul! Nu crezi ca trebuia sa lucrez in clasa, ca sa stiu cum se fac? In clasa facem altfel de exercitii! mai usoare!

#62
iulyaaaa

iulyaaaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 325
  • Înscris: 11.12.2006

View Postcatalina_tureschi, on Oct 7 2007, 17:17, said:

Profa ne da aceste ex si prob dintr-o culegere, ne da cate o foaie trasa la xerox, deci nustiu de unde le ia. Problema aia a ramas fara raspuns caci profa a citit-o , dar nu ne-a dat nici un raspuns!
Acum ne-a dat alte prob mai grele, spune ca trebuie sa ne punem mintea la treaba, ca nu sunt dificile, ci doar nu vrem noi sa le facem!
Deci:
1. Determinati pe "x" din : 5+[16-(9:X *8+7)]*6=4:(1*2)+3*3.
2. Fie 3 numere naturale a,b si c. Daca a=180, b este cu 5 mai mare decat jumataea luia, iar la impartirea lui b la c este 9 si restul 5, calculati: 2a+(2b-a:2):c]:3.
la 1 sigur ai scris bine enuntul?sau e : 5+[16-(9:X) *8+7)]*6=4:(1*2)+3*3.
la 2 unde e deschisa paranteza patrata?  2a+(2b-a:2):c]:3.
ti-am mai spus, fii foarte atenta cum copiezi exercitiul !!! la 2 e foarte usor sa gasesti b si c-ul. mai bine spui tu cum ai rezolvat si ce nu-ti da..ca daca iti spunem noi cum se rezolva..

#63
catalina_tureschi

catalina_tureschi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 22.09.2007
La 1 este asa     5+[16-(9:x*8+7)]*6=4:(1*2)+3*3
La 2 este           2a-[b+(2b-a:2):c]:3

#64
iulyaaaa

iulyaaaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 325
  • Înscris: 11.12.2006

View Postiulyaaaa, on Oct 7 2007, 17:55, said:

2a+(2b-a:2):c]:3.


View Postcatalina_tureschi, on Oct 7 2007, 18:05, said:

La 2 este           2a-[b+(2b-a:2):c]:3
e mare diferenta intre cele doua... ;)

#65
iulyaaaa

iulyaaaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 325
  • Înscris: 11.12.2006
la 2 rezultatul e 325.
la 3 rezultatul e 19.040kg legume

#66
catalina_tureschi

catalina_tureschi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 22.09.2007
V-am trimis atasat de unde sunt ex !

Attached Files

  • Attached File  Prob.jpg   252.88K   32 downloads


#67
catalina_tureschi

catalina_tureschi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 22.09.2007
Eu vreau sa stiu cum se rezolva, ca asa copiez raspunsul si raman tot bata!
Multumesc

#68
iulyaaaa

iulyaaaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 325
  • Înscris: 11.12.2006
Asa. Acum ataseaza si ce si cum ai lucrat tu sa iti spunem unde gresesti. Pai tocmai asta e.. ca noi nu vrem sa-ti dam mura in gura.. trebuie sa te straduiesti sa intelegi problemele ca sa stii cum sa rezolva alta data. poti intelege si urmarind rezolvarea noastra..dar e altceva cand contribui si tu cu ceva.

Edited by iulyaaaa, 07 October 2007 - 17:23.


#69
Dida

Dida

    Passion for rings.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,033
  • Înscris: 25.07.2006
Îți scanez acum primele 3 cu explicații. Sper să înțelegi. A4a o fac în jumătate de oră, am mâncare la cuptor și mă grăbesc.

#70
Dida

Dida

    Passion for rings.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,033
  • Înscris: 25.07.2006
Attached File  1.JPG   121.92K   23 downloadsAttached File  2.JPG   154.62K   14 downloads

Spune-ne exact ce nu înțelegi. Atașează cum ai gândit tu problemele ca s-ți explicăm exact. Enunțul nu-l înțelegi? La problemele astea tre să știi să transpui cuvintele în relații.

cum aveai acolo 2/5 din ceva e 2/5*ceva-ul acela.

#71
catalina_tureschi

catalina_tureschi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 22.09.2007
Uitati cum am facut:]
a=180
b=a/2+5=180/2+5=95
95/c=9,5
95/9,5=10
95/10=9,5
2*180-[95+(2*95-180/2)/10]/3=
2*180-[95+190-90/10]/3=
2*180-(95+190-9)/3=
2*180-276/3=
360-92=268
Unde am gresit ca nu-mi da rez ca mai sus?

#72
Dida

Dida

    Passion for rings.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,033
  • Înscris: 25.07.2006

View Postcatalina_tureschi, on Oct 7 2007, 19:29, said:

Uitati cum am facut:]
a=180
b=a/2+5=180/2+5=95
95/c=9,5
95/9,5=10
95/10=9,5
2*180-[95+(2*95-180/2)/10]/3=
2*180-[95+190-90/10]/3=
2*180-(95+190-9)/3=
2*180-276/3=
360-92=268
Unde am gresit ca nu-mi da rez ca mai sus?
Acolo ai greșit. Unde îți e paranteza rotunda? Toată paranteza cu roșu era împărțită la 10. Cum ai pus tu (cu verde) e doar 90 impărțit la 10!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate