Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
despre banci
Last Updated: Feb 10 2009 19:30, Started by
nosph
, Jun 15 2005 16:43
·
0
#55
Posted 13 July 2006 - 13:31
Quote In schimb, la BCR e nesimtire mare...Cea mai mare banca din Ro primeste banii la ora 14-15 azi si alimenteaza cardul maine pe la 12.... Subscriu,niste mizerabili... |
#56
Posted 18 July 2006 - 00:37
Kidu, on Jun 16 2005, 18:42, said: o mare intrebare pentru cei care folosesc e-bank...Care dintre banci iti arata soldu in timp real ?! ING Bank - instant BRD in maxim 2 ore pe site, in cont instant EPoX, on May 6 2006, 09:55, said: eu mi-am activat BRD-Net-ul .. si merge bine is chiar multumit. Si eu am BRD Net... sunt super multumit!!! si platesc doar 0.5E/luna pt ca sunt student. Am card ISIC... folosesc cardul frecvent, fac cel putin 1 plata la 3 zile, insa nu scot bani de pe card, si, implicit nu ajung la ATM. Niciodata nu-mi stiu soldul... depun, platesc la POS-uri, dar nu ajung la ATM. Inainte sa am BRD-Net sunam la ei la nr ala telverde sa vad cat mai am... asa e mai comod si mai rapid+imi urmaresc tranzactiile mult mai usor... Nu am solicitat extras de cont lunar acasa si, necontroland probabil nu observam niciodata ca la o benzinarie MOL, printr-o eroare la POS, care a afisat "Tranzactie refuzata" m-a taxat de 2 ori. Daca nu era BRD-Net nu observam acest lucru. Am facut cerere de refuz de plata si suma mi-a fost returnata in cont... a durat ceva, dar macar nu m-a furat nimeni. 1024, on May 6 2006, 18:26, said: nici eu nu sunt multumit de BRD,am 2 luni dar o sa renunt.in schimb la romexterra merge bine,poti sa platesti in orice cont (nu ca la BRD unde trebuie sa te duci mereu la ghiseu daca vrei sa adaugi un cont nou). acum suni la un nr de telverde si iti adaugi beneficiari... si raman acolo! Apropo de ING Bank... Am implinit 1 an decand aveam cardul... Mi s-au luat 20 RON din cont... contul era pe 0. Am gasit sold -20 RON... in extras aparea sec "Comision"... nu explica nimic... i-am sunat si la telefon mi-au spus ca m-au anuntat telefonic de 1 luna sa am 20 RON in cont... bineinteles ca nu m-a sunat nimeni... foarte sec... Si tot la ei am pierdut odata cardul... ii sun, le spun, mi-l blocheaza, solicit unul nou. Era luna august 2005. Ma intreaba de cand nu l-am mai folosit. Raspund: de saptamana trecuta! Operatoarea imi spune: Ba nu! Din martie! Eu raspund: Domnisoara, mi-am facut cardul in aprilie... fac tranzactii de 4000-5000 RON/luna. Ea: Nu! La ea in calculator apare altceva! Puteam sa ma cert cu ea? Am luat un extras de cont si m-am dus cu el la Self-Bankul in care imi facusem cardul... aia m-au crezut pt ca ma vedeau saptamanal acolo, si mi-au facut altul. Ciudat, nu? Ce sa mai spun de cazurile in care se bloca multimatul sau nu mai avea hartie? La depunere, un bancomat mi-a dat mesajul: "A intervenit o eroare, numerarul a fost retinut!" Nu stiam exact nici macar suma pe care o bagasem. Am facut o cerere si banii mi-au intrat in cont... Peste 7 zile!!! Edited by b0rgu`, 18 July 2006 - 00:59. |
#57
Posted 18 July 2006 - 00:57
adebisi, on Jul 13 2006, 14:31, said: Subscriu,niste mizerabili... La BCR m-am dus sa incasez niste Titluri cu valoare la purtator cu parola emise tot de ei, tot mie, la acelasi ghiseu, la aceeasi operatiare tampita cu 3 luni in urma... cand sa le insez... nu mai apaream in calculator. M-au cautat 30 de minute pe 2 calculatoare nu ma gaseau pentru ca imi tastase atunci numele cu majuscule si acum scriau cu litere mici si nu ma recunostea calculatorul... sau cel putin asta a fost explicatia care mi-au dat-o ei... TAMPITI!!! La BancPost stai la cozi interminabile pt o simpla factura. Cand ajunge randul tau observi cu stupoare ca operatiunea dureaza 7-8 minute! Comisioanele practicate sunt facute in bataie de joc! Sincer, momentan singura banca cu care eu personal ma inteleg este BRD-ul... Are o infrastructura destul de marisoara si se misca foarte bine. Sunt multumit de ei! |
#58
Posted 18 July 2006 - 13:11
BRD trage teapa fara nerusinare.
Se duce omu face card in lei si intreaba "Se poate folosi la plati pe internet ?" I se raspunde "DA... sigur" Si cind vrei sa platesti... teapa!!! Ti se raspunde ca acest tip deplati a fost restrictionat in urma unor probleme si cam atat... Apoi daca intrebi "Dar daca imi fac un card in euro se poate folosi la plati pe internet ?" Raspuns nesimtit: "Incearca... poate merge" Acesta e sistemul bancar BRD. ---- Niste incompetenti !!! Am sunat la agentie, mi sa raspuns : "Parerea mea este ca nu poti face Plati" Am intrebat: "Parerea Bancii care e ?" Raspuns: "???? Pai banca....nu stiu " Doamne ce nesimtire la noi!!!!! |
#59
Posted 18 July 2006 - 22:53
stie careva cum pot sa ma transfer de la o sucursala la alta de la BRD ????
au facut astia sucursala BRD fix peste strada de mine ... si suntt bucuros daca am probleme cu cardul sau BRD-NET-ul sunt obligat sa ma duc la sucursala unde am facut contractul si chestia asta ma deranjeaza tare de tot. cat despre BRD-NET e ceva ciudat .. de exemplu uite: 14/07/2006 comis gestion Document: NC060xxxxxxxxxxxxx Detaliu: Comision gestiun Detaliu: EUR-RON 3.588 14/07/2006 3.59 ce vrea sa insemne treaba asta avand in vedere ca comisionul acesta a fost luat pe 14.07 si ultima actiune pe care am facuto cu cardul/contul a fost pe 06/07 ?????????? |
#60
Posted 18 July 2006 - 22:53
si inca o treaba
ar fi frumos sa putem vedea pe BRDNET chestia aia cu fiidelizarea .... adik cumparaturile cu cardul ..... |
#61
Posted 20 July 2006 - 11:36
Cam offtopic, dar tot de "web" e legat.
Vroiam sa imi fac un card mastercard in Eur standard, si am gasit la BRD formular online. Ma apuc de completat, cand o mare surpriza...numele orasului/localitatii nu trebuia sa contina cifre ....WTF?? Le fac o sesizare si surpriza si mai mare, in 2 zile vine raspunsul cu toate scuzele de rigoare, si cu "campul" oras functional ...ce buni sunt clientii astia care mai gasesc cate un bug Ma apuc de completat numarul de telefon, aici alta surpriza, la mobil, nu puteam sa completez decat numere din Romania... am trecut un numar din Romania, si le-am mai facut inca o sesizare, in care le-am trecut si nr meu de tel unde pot fi contactat. Asta se intampla marti. Azi primesc telefon, si in 2 sapt am cardul...... Am ramas chiar uimit, nu m-as fi asteptat sa fie atat de cooperanti, si grijulii cu un potential client. In schimb m-au cam spart comisioanele la extragere(nu ca as extrage dupa el). In tara 1% si 3 eur, iar afara 2% si 3EUR.... Edited by MATRIXU, 20 July 2006 - 11:37. |
#62
Posted 01 August 2006 - 16:51
am probleme mari
astazi am vrut sa platesc factura zapp cu cardul d epe portalul zappmobile si mi s-a dat urmatoarea eroare: " Eroare la procesarea tranzactiei prin card. Tranzactie refuzata. Va rugam contactati banca emitenta a cardului pentru mai multe detalii, sau introduceti un alt card. " cei de la zapp mi-au zis sa ma duc sa vb la BRD, iar cei de la BRD mi-au zis altceva ... ce sa mai inteleg ??? acum le-am dat un mail un pic amenintator celor d ela BRD si sunt curios de raspunsul pe care mi-l vor da. |
#63
Posted 03 August 2006 - 12:24
Ma adaug si eu la lista celor multumiti de brd-net, in sensul ca nu am de facut nicio plingere la adresa lor. Il folosesc ca sa mut bani din contul de economii in contul curent (cu card atasat) si ca sa platesc facturi. Marturisesc ca habar n-am de comisioane, am impresia ca e vreo 3 lei si ceva la tranzactie, dar partea buna e ca nu tre sa mai stau la cozi, asa ca merita.
|
#64
Posted 08 August 2006 - 19:06
Incompetenta pe care am intalnit-o la BRD o depaseste cu mult pe cea din alte banci: relatii false, raspunsuri evazive, necunostinta regulilor proprii... Cateva exemple:
1. Se poate face plata online cu Visa clasic? Raspunsul lor: da; adevarul: foarte rar 2. De ce nu am primit de un an de zile extrasul de cont acasa? Ei: posta este de vina; adevarul -pe care l-am aflat intamplator- scriau adresa total aiurea (in loc de str. XXXX nr. 20, et. 3, ap. 16 ei scriau str. xxx nr. 2-0 si atat!!). 3. Se percep comisioane la transferul intre doua conturi in aceiasi moneda pe care le am la ei? Ei: nu; adevarul: da -si este destul de piperat- 4. Vreau sa cumpar un cec bancar de la ei; s-au strans toti, au dat telefoane, s-au consultat 20 de minute pana s-au lamurit ce vreau (si au aflat cu aceasta ocazie ca banca lor ofera acest serviciu!) 5. Cer un anume tip de card Visa clasic; dupa 30 de zile mi se elibereaza alt tip! -din greseala- 6. Percep comisioane colosale la conturi curente -lucru neintalnit la alta banca, dupa cunostinta mea- (am avut un cont curent, simplu, fara card, in USD de 210$; dupa sapte luni l-am inchis la 199$; in fiecare luna mi se percepea 1Eur=1.36$ comision!!!!) si altele ... In mod evident profita de infrastructura si renumele pe care il au; o alta banca ar fi dat faliment cu personalul lor (probabil ca nepotismul este regula de baza -mai mult decat in alta parte- dupa care se fac angajari) si politica pe care o practica vis a vis de clienti |
|
#65
Posted 21 August 2006 - 12:28
Cristist50, on Jun 20 2005, 01:48, said: Eu am de vre-un an BRD Net, nu am avut probleme de genul celor spuse de voi. Plata se face imediat din cate stiu eu, actualizarea se face mai greu. Am transferat sambata si duminica banii erau in contul care trebuie. Cert este ca nu operez din contul de card, nu am motiv, cardul il folosesc pentru plati. In rest, in afara de valuta (pe care nu l-am incercat) toate transferurile au mers bine. Din cate stiu nu se pot face transferuri de valuta de la BRD la alta banca din tara. Nici cu BRD Net nici altfel. Eu sunt multumit. Si nu va ganditi ca transfer un milion sau doua Nici eu nu prea inteleg de ce ai cont de card si cont curent. Eu am un cont (curent) si unul de economii (libercont). Am 2 carduri pe contul curent (Visa Classic & Maestro). |
#66
Posted 04 September 2006 - 18:48
am o problema
am fost la banca si am bagat un beneficiar si cand fac transfer de pe contul meu pe al beneficiarului ( ala find un ant al altei banci si titular fiind tot eu ) imi cere un COD/Parola ..... ?????ce tre s afac ce bag acolo |
#67
Posted 21 December 2006 - 11:09
Eu am renuntat le serviciile BRD. Dupa ce mi-am dat seama ca lunar sunt comisionat cu 8 ron de fiecare data cand primesc salariul..in total aprox un milion pe an?!?! gata i-am anuntat ca nu mai am nevoie de serviciile lor. Au fost foarte incantati si raspunsul a fost simplu "este alegerea dumneavoastra"; dupa ce doua zile mi-au tot bagat texte cu "angajatorul dumneavoastra este de vina, sau "trebuia sa veniti si sa intrebati care sunt comisioanele bancii......"
|
#68
Posted 26 December 2006 - 00:40
nearazvan, on Dec 21 2006, 12:09, said: Eu am renuntat le serviciile BRD. Dupa ce mi-am dat seama ca lunar sunt comisionat cu 8 ron de fiecare data cand primesc salariul..in total aprox un milion pe an?!?! gata i-am anuntat ca nu mai am nevoie de serviciile lor. Au fost foarte incantati si raspunsul a fost simplu "este alegerea dumneavoastra"; dupa ce doua zile mi-au tot bagat texte cu "angajatorul dumneavoastra este de vina, sau "trebuia sa veniti si sa intrebati care sunt comisioanele bancii......" din experienta personala va zic ca munca cu clientii e f grea, dar parca n-as crede ca cineva poate sa fie incantat cand pierde unul. si chiar nu prea am cum sa nu fiu de acord cu raspunsurile date. este datoria clientului sa se intereseze de comisioane si a angajatilor sa le faca cunoscute. iar la faza cu vina angajatorului inclin sa le dau dreptate... pt ca in cazul tau exista 2 variante... 1. firma la care lucrezi are conventie de plata a salariilor cu brd si atunci ai comision 0 si teoretic multe avantaje negociate de firma... daca exista conventie si ai comision, atunci exista si o greseala la mijloc. ori la banca, ori la angajator. practic nu ti-a fost schimbat planul de comisioane 2. cei de la firma fac transferul direct din contul lor, in contul tau... fara a avea o intelegere cu banca... si in mod logic se comisioneaza... nu cred ca daca schimbi banca nu o sa ai comision de incasare. acum e adevarat ca intervine nivelul. e posibil sa fie mai mic la alte banci, deci ramane de vazut daca merita diferenta. poate ca un comision mai mare putin este contrabalansat de o oferta mai bogata de produse, de un numar mai mare de atm-uri sau un numar mult mai mare de sedii. despre brd-net ce sa zic. relativ ok. poate mai evolueaza:) aplicatia similara pt firme e mult mai tare. Edited by jos, 26 December 2006 - 00:46. |
#69
Posted 26 December 2006 - 23:44
Sper sa nu fie vreo problema ca resuscitez acest topic, dar chiar acum cateva minute in urma am dorit sa-mi aflu situatia contului prin intermediul aplicatiei web: BRD NET.
Ei bine suma care imi apare acolo ca fiindu-mi disponibila nu prea este aceeasi daca fac calculul folosind chitantele si bonurile ce mi le pastrez (pentru orice eventualitate), in cazul meu diferenta nefiind data de comisioane, ci din cauza ca imi figureaza de doua ori o aceeasi suma de bani, odata ca fiind o plata prin card, si a doua oara ca fiind suma blocata, acet fapt mi s-a mai intamplat odata, tot intr-o perioada in care nu era activitate bancara. In concluzie, aceasta aplicatie este dupa toate probabilitatile nu una automata ci una semiautomata, corectiile datelor cred ca se fac manual de catre vreun departament informatic. |
|
#70
Posted 27 December 2006 - 00:29
Ciubex, on Dec 26 2006, 23:44, said: Sper sa nu fie vreo problema ca resuscitez acest topic, dar chiar acum cateva minute in urma am dorit sa-mi aflu situatia contului prin intermediul aplicatiei web: BRD NET. Ei bine suma care imi apare acolo ca fiindu-mi disponibila nu prea este aceeasi daca fac calculul folosind chitantele si bonurile ce mi le pastrez (pentru orice eventualitate), in cazul meu diferenta nefiind data de comisioane, ci din cauza ca imi figureaza de doua ori o aceeasi suma de bani, odata ca fiind o plata prin card, si a doua oara ca fiind suma blocata, acet fapt mi s-a mai intamplat odata, tot intr-o perioada in care nu era activitate bancara. In concluzie, aceasta aplicatie este dupa toate probabilitatile nu una automata ci una semiautomata, corectiile datelor cred ca se fac manual de catre vreun departament informatic. Ce apare ca suma blocata este inregistrarea recenta a unei tranzactii facute cu acel card (ce a fost inregistrata automat pe banda magnetica a acestuia). Aceeasi suma insa poate sa nu fie debitata de catre banca vanzatorului (de obicei acest lucru mai dureaza) si evident prin blocarea sumei se face doar o retinere de bani pentru banca vanzatorului (care te va incasa in mod sigur mai tarziu). |
#71
Posted 19 January 2007 - 21:53
Am descoperit azi ca imi pot asculta soldul contului la BRD 24 h din 24 !
|
#72
Posted 18 February 2007 - 11:34
de cateva luni sunt si eu posesorul unui card BRD ( ni l`au facut de la servici, prin conventie ) si odata cu cardul mi-am activat si BRD-NET...
Sincer sa fiu nu prea l-am folosit... mai mult il foloseam pentru a vizualiza soldul. Azi, am facut o tranzactie! Am platit factura la Energia Electrica. Sunt curios sa vad maine, daca au ajuns banii la ei, si daca mi`au retras suma, pentru ca acum, dupa mai bine de o ora dupa tranzactie, verific..si am aceeasi suma! Pana acum nu ma pot plange, da` daca treaba sta asa cum ziceti voi....voi renunta de indata! |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users