Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Jeep Wrangler
Last Updated: Mar 05 2021 20:46, Started by
Skizo
, Aug 23 2007 08:03
·
0
#2
Posted 23 August 2007 - 09:18
Citeva poze luate de pe site-ul american, site-ul .ro nu are.
|
#3
Posted 23 August 2007 - 11:33
Skizo, on Aug 23 2007, 09:03, said: Ce parere aveti despre Jeep Wrangler (cea cu 2 usi), varianta Sport (soft top) cu motor Diesel de 2.777 cmc ? Alte date : 4 cilindri in linie, 177 CP la 3.800 rpm si cutie manuala (6 + 1). |
#4
Posted 23 August 2007 - 13:36
Eu zic ca-i mai utila ca un suv "de asfalt". Cu asta poti sa faci o tura la munte, fara sa te streseze garda la sol sau inclinatia rampei. Si merge si la mare, pe plaja.
|
#5
Posted 24 August 2007 - 08:07
Masina e bestiala dar as prefera-o ca a doua masina pentru distractie.
Motor diesel? deci e 2007 fabricatie. Pacat ca pana acuma Wrangler nu a primit un motor diesel , si modelele vechi arta bestial si se comporta off-road excelent. |
#6
Posted 26 August 2007 - 00:54
Am totusi o stringere de inima cind ma gindesc ca va trebui s-o las decapotata (sau noaptea, chiar cu prelata), sint o multime de jeguri umane care circula liber. Cred c-o sa-mi iau pistol.
|
#7
Posted 27 August 2007 - 08:54
Daca nu ma insel, exista la optionale si hard-top.
Costa cateva mii de euroi, da' eu cred ca merita. |
#8
Posted 27 August 2007 - 17:32
Da, este si hard top, numai ca n-ai unde sa-l pui daca vrei sa decapotezi masina. Adica il poti pune in garaj, dar daca vrei sa decapotezi masina cind nu esti acasa, nu ai cum.
|
#9
Posted 29 August 2007 - 08:13
Pai si ce? Folosesti hard-top-ul iarna, cand nu prea ai motive s-o decapotezi iar vara mergi cu prelata, ca n-ai nevoie de caldura ci sa nu te ploua. Iar hard-top-ul il lasi si tu undeva la tara, trebuie sa ai niste bunici pe undeva. Numai sa nu-l pui cu gura in sus sa-l gasesti plin cu oua de rata.
Una peste alta, masinuta e super, e foarte capabila in off-road, e buna si in oras ca are sub 4 metri si sta bine si la drum intins. Singura problema pana acum (pentru noi) era lipsa unui motor diesel. Ca ala de 2.5 era cam subdimensionat iar cel de 4.0... hm... totusi consumul in oras... |
#10
Posted 29 August 2007 - 23:52
Din pacate, nu am bunici la tara. Asa c-o sa ramin la varianta soft top.
|
|
#11
Posted 14 September 2007 - 17:24
Skizo, on Aug 23 2007, 09:03, said: Ce parere aveti despre Jeep Wrangler (cea cu 2 usi), varianta Sport (soft top) cu motor Diesel de 2.777 cmc ? Alte date : 4 cilindri in linie, 177 CP la 3.800 rpm si cutie manuala (6 + 1). Este bestiala ... eu am una de la inceputul luni iulie... In teren accidentat se descurca super ... drumurile forestiere nu ii fac nici o problema. Nu stiu cum se descurca pe noroaie ... imi e mila sa o bag pe acolo. Pe autostrada nu te face de ras ... alearga destul de bine. Eu sunt foarte multumit de ea! De curand pe o ploaie infernala am traversat Transalpina ... fara nici o problema. |
#12
Posted 14 September 2007 - 17:28
akeem, on Aug 29 2007, 09:13, said: Pai si ce? Folosesti hard-top-ul iarna, cand nu prea ai motive s-o decapotezi iar vara mergi cu prelata, ca n-ai nevoie de caldura ci sa nu te ploua. Iar hard-top-ul il lasi si tu undeva la tara, trebuie sa ai niste bunici pe undeva. Numai sa nu-l pui cu gura in sus sa-l gasesti plin cu oua de rata. Una peste alta, masinuta e super, e foarte capabila in off-road, e buna si in oras ca are sub 4 metri si sta bine si la drum intins. Singura problema pana acum (pentru noi) era lipsa unui motor diesel. Ca ala de 2.5 era cam subdimensionat iar cel de 4.0... hm... totusi consumul in oras... SUB 4 METRI???? EROARE! Are 4.22 m! Si nu are decat motor de 2.8 TD! Cel putin in Romania doar varianta asta se importa. Consumul? Cam 13-14 in oras, vreo 8-9 in afara , iar in teren accidentat ... MULT DE TOT. Sare chiar la 20! |
#14
Posted 15 September 2007 - 16:22
Skizo, on Sep 15 2007, 10:15, said: robert, cit ai asteptat pina ti-a venit masina ? Nici o zi! Am luat una pe care era pe stoc la Cluj. Avea atat hard top cat si soft top.Am dat aproare 29000 de euroi. Daca vrei o anumita configuratie de optiuni ... tre sa astepti ceva. Eu am luat ce au avut. Ce nu mi-a placut e culoarea ... e GALBENA. Dar din astea aveau ! |
#15
Posted 22 September 2007 - 20:54
trebuie sa astept 6 luni dupa masina - cica dureaza pina vine din america. oare cit o face un transatlantic ? o luna ?
|
|
#16
Posted 16 January 2008 - 02:20
Am gasit ca si-au mai pus pe masini "serioase" GPL (avantaj ca e motor pe benzina), si atunci nu te mai uiti atata la consum.
Masina asta ma innebuneste... |
#17
Posted 16 January 2008 - 14:47
E o masina foarte capabila in teren. Cam in 2 ani ma gandesc sa comit si eu una ) , dar vreau Unlimited, mi se pare mai practica in 4 usi. Daca vrei una serioasa, trebuie sa te uiti la versiunea Rubicon care are puntile Dana 44. O masina adevarata de teren are punti si nu suspensii independente.
|
#18
Posted 17 January 2008 - 12:27
cred ca principalul atu al lui wrangler fata de toate celelalte masini 4x4 este ca va fi un model de actualitate si peste 2 ani si peste 20 de ani.
o treaba extraordinara. nu cred sa fie prea multe modele de masini "nemuritoare" -wrangler, LR defender(cam uratel), morgan si cam atat. Edited by undercoverbrother, 17 January 2008 - 12:31. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users