Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 

Jeep Wrangler

- - - - -
  • Please log in to reply
134 replies to this topic

#19
mihai12345

mihai12345

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 225
  • Înscris: 26.03.2007
Ai uitat de Toyota Land Cruiser. Cam tot ce inseamna 4X4 adevarat are punte rigida si fata si spate. Ar mai fi Nisan Patrol. BTW, si diesel as zice ca mananca destul.
Apropos de Jeep.
http://www.youtube.c...feature=related

#20
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,044
  • Înscris: 02.03.2003
Ati uitat si G-Klasse.
E o masina mai serioasa decat multi dintre competitori.
Plus ca este un clasic in viata.

#21
andrei_o

andrei_o

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 28.01.2008
Salut,

eu sunt fan Land Rover Defender

Cu toate astea, daca vrei o masina in care sa-ti transporti si familia, Wrangler pare alternativa.

plus de asta, varianta de top (NU rubicon) cu minim de confort si maxim de optionale offroad te duce la 31.815 pentru varianta in 2 usi si la 34.375 pentru cea in 4 usi.

echivalentul de la LR Defender este 36.299, respectiv 40.240

de retinut ca am calculat pe pretul de lista, noi, fara a exagera in optiuni (ex. troliu, bullbar, crom, piele, super audio ..etc)

Una peste alta, pentru a 2-a masina, si de fun, tot Defender as lua, chiar daca nevastamea zice ca-i un Aro de 7 ori mai scump :)). Insa daca ar trebui s-o iau si prin oras ... Wrangler e mai bine.

daca va atrage discutia, putem continua

#22
andrei_o

andrei_o

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 28.01.2008
si ca idee de cum arata

Attached Files



#23
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,913
  • Înscris: 03.12.2005
Firma care are service-ul unde imi fac revizia la masini are vreo 2 sau 3 bucati de-astea. Frumoase pe dinafara, n-am ce zice, dar cu tot comfortul unui Logan.
Am imprumutat una din ele pentru cateva drumuri scurte in oras cat se servisa masina mea si m-a chinuit rau de stot la spate scaunul soferului.

#24
andrei_o

andrei_o

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 28.01.2008

View Postsebulbus, on Jan 29 2008, 16:13, said:

Firma care are service-ul unde imi fac revizia la masini are vreo 2 sau 3 bucati de-astea. Frumoase pe dinafara, n-am ce zice, dar cu tot comfortul unui Logan.
Am imprumutat una din ele pentru cateva drumuri scurte in oras cat se servisa masina mea si m-a chinuit rau de stot la spate scaunul soferului.


adevarat. se pare ca toate off-roaderele adevarate au sacrificat ceva la comfort.

in alta ordine de idei, e oarecum de inteles, de vreme ce tapiteriile rezistente la uzuri maxime nu-s vestite prin comoditate.
In ultima vreme au mai lucrat la Defender la tapiterii (vezi versiunea 2007) caci pana acum era considerat masochistic sa mergi prin oras cu el.

Sunt insa nelamurit daca la Wranglerul nou au pastrat posibilitatea de a-i spala interiorul cu furtunul (posibilitatea scoaterii integrale a tapiteriei + gauri in podea pentru scurgere).

Imagineaza-ti ca urci in masina plin de noroi dupa ce ai legat troliul de vreun copac. Dupa ce ai terminat tura, iti doresti sa poti curata scaunele, nu sa le inlocuiesti.

E vorba de utilizarea pe care o dai vehiculului. Off-roaderele (ca Wrangler) nu-s menite in primul rand sa circuli home-job-home. Daca vrei o masina pt asta, ia-ti un turism sau un SUV (un compromis)

br.

#25
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,913
  • Înscris: 03.12.2005
Asta cu care am mers eu avea covorase de cauciuc care acopereau absolut tot, cu gauri pentru diversele chestii care se prindeau in podea.
Nu stiu daca puteai sa bagi furtunul in ea, dar cu o carpa uda poti sa stergi absolut tot, fara probleme. Si prin uda inteleg fleasca.

#26
andrei_o

andrei_o

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 28.01.2008
despre asta vorbeam

Attached Files


Edited by andrei_o, 30 January 2008 - 12:02.


#27
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

View Postsebulbus, on Jan 30 2008, 12:06, said:

Asta cu care am mers eu avea covorase de cauciuc care acopereau absolut tot, cu gauri pentru diversele chestii care se prindeau in podea.
Nu stiu daca puteai sa bagi furtunul in ea, dar cu o carpa uda poti sa stergi absolut tot, fara probleme. Si prin uda inteleg fleasca.
poti sa treci vadul de 60 cm cu masina si porma dai jos covorasele si nu are nimica. e special facuta.

off: aveti idee prin cat de adanca apa se poate trece cu grand cherokeee?

#28
andrei_o

andrei_o

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 28.01.2008

View Postturbo trabannt, on Jan 30 2008, 12:28, said:

off: aveti idee prin cat de adanca apa se poate trece cu grand cherokeee?

pai vezi la ce inaltime e admisia de aer si masori cat mai e pana la sol :P

#29
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

View Postandrei_o, on Jan 30 2008, 13:48, said:

pai vezi la ce inaltime e admisia de aer si masori cat mai e pana la sol :P
ma refeream daca se poate avand in vedere ca gc nu e chiar offroader adevarat :)

#30
andrei_o

andrei_o

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 28.01.2008

View Postturbo trabannt, on Feb 1 2008, 19:53, said:

ma refeream daca se poate avand in vedere ca gc nu e chiar offroader adevarat :)

raspunzand la off-ul tau, parere personala - n-as baga GC-ul in apa mai mare decat nivelul portierei (partea de jos, ofcors). dar in aceeasi ordine de idei pe aceeasi apa (pe sosea) bag si Xsara-ul meu.


revenind la topic:

are cineva idee ce inseamna "punte tip DANA 30" fata de "punte tip DANA 44" ?

#31
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

View Postandrei_o, on Feb 4 2008, 11:49, said:

raspunzand la off-ul tau, parere personala - n-as baga GC-ul in apa mai mare decat nivelul portierei (partea de jos, ofcors). dar in aceeasi ordine de idei pe aceeasi apa (pe sosea) bag si Xsara-ul meu.
nu as fi asa de sigur ca ala e nivelul maxim  ;)

#32
andrei_o

andrei_o

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 28.01.2008
:naughty:

View Postturbo trabannt, on Feb 4 2008, 17:53, said:

nu as fi asa de sigur ca ala e nivelul maxim  ;)

nici eu n-as fi, dar am zis sa fi on a safe side :)

#33
primaru0909

primaru0909

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 17.03.2008
sal,

la wrangler-ul nou poti sa-l speli pe dinauntru cu furtunul pentru ca are dopuri care se pot scoate, se pot scoate si usile, parbrizu se rabateaza este ffff tare masina.

#34
Skizo

Skizo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,406
  • Înscris: 28.11.2001
imi poate spune cineva la ce sint bune urmatoarele optiuni pentru wrangler sport ?
Pachet Off-road I (bara stabilizatoare decuplabila electronic pentru puntea fata, diferential spate blocabil, raport punti 3,73)
Pachet Off-road II (diferential spate antialunecare, raport punti 3,73)
asa cum spune si numele pachetelor optionale, se refera la mersul in conditii off-road (intuiesc ca extreme), dar masina standard (fara aceste pachete optionale) nu este in stare sa urce un deal sau sa traverseze un curs de apa adinc pina la praguri ?

#35
Skizo

Skizo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,406
  • Înscris: 28.11.2001
nu inteleg de ce nu sint disponibile jante de aliaj si pentru modelul sport. oricum, din ce am cautat pina acum, m-am oprit la niste jante mak - in jur de 500 de lei bucata.

#36
andrei_o

andrei_o

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 28.01.2008

View PostSkizo, on Mar 31 2008, 18:50, said:

nu inteleg de ce nu sint disponibile jante de aliaj si pentru modelul sport. oricum, din ce am cautat pina acum, m-am oprit la niste jante mak - in jur de 500 de lei bucata.

apai, daca vrei sa-l bagi pe hartoape (pietre, etc) mai bine iti iei gandul de la aliaj. Alea o data lovite/sparte, aleluia! janta standard o "faci" din ciocan. :)

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate