Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Jeep Wrangler

- - - - -
  • Please log in to reply
134 replies to this topic

#37
Skizo

Skizo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,406
  • Înscris: 28.11.2001
totusi, ma poate deslusi cineva ce face fiecare din cele doua pachete off-road ? pentru ca in afara de faptul ca dealer-ul habar n-are, nici nu am incredere in eventualele lui explicatii. saptamina asta daca se poate. multumesc.

#38
andrei_o

andrei_o

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 28.01.2008

View PostSkizo, on Mar 30 2008, 10:43, said:

imi poate spune cineva la ce sint bune urmatoarele optiuni pentru wrangler sport ?
Pachet Off-road I (bara stabilizatoare decuplabila electronic pentru puntea fata, diferential spate blocabil, raport punti 3,73)
Pachet Off-road II (diferential spate antialunecare, raport punti 3,73)
asa cum spune si numele pachetelor optionale, se refera la mersul in conditii off-road (intuiesc ca extreme), dar masina standard (fara aceste pachete optionale) nu este in stare sa urce un deal sau sa traverseze un curs de apa adinc pina la praguri ?

nu-s vreun specialist, dar din ce pot sa-mi dau seama, OR II este in completarea lui OR I.
masina va merge suficient de ok si fara ele prin hartoape moderate.
bara stabilizatoare fata decuplabila e buna cand ataci zone EXTREM de denivelate (pietre, bolovani mari), iar rotile au tractiune pe unghiuri mari.
diferentialul spate blocabil iti permite sa urci pante abrupte reducand riscul de a o lua la vale cu spatele
cel "antialunecare" e un fel de ABS invers :)

exemplu in poza atasata (e luata de pe net ...nu te gandi la prostii :) )

Attached Files


Edited by andrei_o, 02 April 2008 - 13:01.


#39
Skizo

Skizo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,406
  • Înscris: 28.11.2001
am inteles. iti multumesc pentru explicatii. voi renunta la cele doua optiuni intrucit nu voi omori masina in halul ala (si chiar daca voi avea de gind vreodata nu ma va lasa politaiul nevricos din dreapta :D; si-asa imi face destui nervi pe sosea).

#40
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,957
  • Înscris: 03.12.2005
Diferentiale blocabile inseamna ca rotile nu se mai pot roti cu viteze diferite, ca la masinile de sosea, ci merg impreuna cu aceeasi viteza ca la tanc. Dezavantajul ar fi ca te lupti cu volanul in timpul asta, se pierde dramatic manevrabilitatea, dar uneori e singurul fel in care poti ataca anumite denivelari.

Sfatul meu... daca nu stii ce e, probabil ca nu-ti trebuie.

#41
LC_TM

LC_TM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 425
  • Înscris: 02.10.2007
Diferentialele blocabile sunt de cele mai multe ori folosite in noroaie sau zapezi.

LE. Pachetul ORI nu este in completarea pachetului OR II,una e sa ai LSD si alta e sa ai diferential spate blocabil.
  LSD functioneaza si nu prea,in noroaie tot ramai,dar cu diferential blocabil ramai mai greu.

Edited by LC_TM, 03 April 2008 - 15:01.


#42
Skizo

Skizo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,406
  • Înscris: 28.11.2001
va spun peste 6 luni cum merge. poate o sa pun si poze.

#43
Skizo

Skizo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,406
  • Înscris: 28.11.2001
he-he ! :D intr-o luna jumate' vineeee ! :D de-abia astept, ca m-am saturat sa-mi sucesc gitu' dupa wrangler-ele pe care le vad.

#44
mr_know_it_all

mr_know_it_all

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 259
  • Înscris: 14.09.2006

View PostSkizo, on Jun 3 2008, 11:14, said:

he-he ! :D intr-o luna jumate' vineeee ! :D de-abia astept, ca m-am saturat sa-mi sucesc gitu' dupa wrangler-ele pe care le vad.

as avea doar o singura intrebare sa iti spun. de ce dureaza atatea luni sa ti-o aduca? si intreb asta din pura curiozitate. Presupun ca ti-o aduce din USA (daca gresesc imi cer scuze). In Us este o masina la care daca nu vrei cine stie ce optiuni dubioase, poti pleca cu ea acasa cum ai platit-o, sau ti-o aduce pana a doua zi de la un alt dealership. Si atunci ce naiba dureaza atatea luni sa o puna pe un vapor si un camion. Sunt curios daca in Germania ar dura tot atat. Daca cererea ar fi mai mare ca oferta, daca ceri sa iti puna scaune facute cu pene de prepelita si vrei si pistoanele la motor aurite, inteleg, dar asa...ti-au dat vreo explicatie?

#45
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004
Eu le consider niste porcarii. Wrangler nu are un singur model care sa fie cat de cat mai finisat si mai calitativ. Tehnologia este veche, motorizarile idem (Diesel exista din totdeauna pe Wrangler-inainte de CRD a avut unul italienesc, o rasnita), finisajele lasa TOTAL de dorit iar echiparea nu este stralucita pentru pret. Motorizarea mare inseamna taxa de prima inmatriculare uriasa.
Daca ar fi sa-mi iau o masina de teren mai ieftina,m-as indrepta catre japoneze sau catre Grand Cherokee care se face la Gratz. De ce spun asta? Am expertiza necesara.Cu ani in urma am lucrat la C&J la Casa Auto.
Parerea mea ^_^

#46
Skizo

Skizo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,406
  • Înscris: 28.11.2001
eu am mai vrut sa-mi iau wrangler in 2006. cind am auzit ca dureaza 6 luni sa mi-o aduca, m-am cam dezumflat. anu' asta m-am infiintat iar la reprezentanta. din pacate, aceeasi placa : 6 luni. cica numarul de masini alocat pentru romania este foarte mic, ca nu sint cereri. eu am fost prima comanda anul asta. da' nu m-am lasat; l-am pus sa dea telefoane, sa se intereseze si pe la alte reprezentante in cit timp vine masina. asa ca a scazut de la 6 luni la 4 luni. saptamina trecuta m-a sunat dealer-ul si mi-a spus ca pe 15 iulie vine masina.
l-am pus sa intrebe si pe la alti dealeri din tara daca au masina. din pacate nu aveau nici-un wrangler disponibil. si nici macar n-am vrut ceva extraordinar, masina este standard, singurele optiuni sint aerul conditionat si treptele laterale.

#47
Skizo

Skizo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,406
  • Înscris: 28.11.2001

View Post701, on Jun 4 2008, 08:25, said:

Eu le consider niste porcarii. Wrangler nu are un singur model care sa fie cat de cat mai finisat si mai calitativ. Tehnologia este veche, motorizarile idem (Diesel exista din totdeauna pe Wrangler-inainte de CRD a avut unul italienesc, o rasnita), finisajele lasa TOTAL de dorit iar echiparea nu este stralucita pentru pret. Motorizarea mare inseamna taxa de prima inmatriculare uriasa.
Daca ar fi sa-mi iau o masina de teren mai ieftina,m-as indrepta catre japoneze sau catre Grand Cherokee care se face la Gratz. De ce spun asta? Am expertiza necesara.Cu ani in urma am lucrat la C&J la Casa Auto.
Parerea mea ^_^
n-am vrut neaparat o masina ieftina, am vrut o decapotabila off-road. daca vroiam ceva ieftin, imi luam un second; dar mie nu-mi plac lucrurile second. motoarele sint facute de vm motori si din cite am auzit nu sint asa de proaste cum crezi. capitolul confort nu ma intereseaza, am vrut un off-road autentic, care sa nu fie doar cu numele, ca alte marci. este adevarat, taxa o sa fie cam mare, la fel si asigurarile. nu cred ca ai aceeasi senzatie atunci cind mergi cu un off-road carosat.

#48
andrei_o

andrei_o

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 28.01.2008
sa pui si tu niste poze dupa ce o iei... sa vada okiu ;-)

#49
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,957
  • Înscris: 03.12.2005

View PostSkizo, on Jun 4 2008, 10:06, said:

nu cred ca ai aceeasi senzatie atunci cind mergi cu un off-road carosat.

Si cand mai arunca si cauciucurile cate o pleasca mare de mocirla? Sau cand stropesc cu apa murdara? Sa zicem ca dai cu spatele cu rotile bracate in mocirla. Oh well, numai eu stiu de cate ori am adus camioneta murdara pe toate partile, de stateam in ea la spalatorie pana dadea baiatul mizeria jos de pe usa.

#50
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004

View PostSkizo, on Jun 4 2008, 11:06, said:

n-am vrut neaparat o masina ieftina, am vrut o decapotabila off-road. daca vroiam ceva ieftin, imi luam un second; dar mie nu-mi plac lucrurile second. motoarele sint facute de vm motori si din cite am auzit nu sint asa de proaste cum crezi. capitolul confort nu ma intereseaza, am vrut un off-road autentic, care sa nu fie doar cu numele, ca alte marci. este adevarat, taxa o sa fie cam mare, la fel si asigurarile. nu cred ca ai aceeasi senzatie atunci cind mergi cu un off-road carosat.
Ma rog,nu ma refeream neaparat ca motoarele sunt proaste,ci doar ca sunt vechi. Depasite moral. Si troncane ca o caruta. Cat despre confort, eu cred ca la aceiasi bani iti iei una care nu numai ca este mai noua,ci si mai confortabila pt ca este mai noua. Mai evolueaza lucrurile, isi imbunatatesc performantele. Dupa off-road neaparat in service la curatirea trenului de rulare,altfel apar probleme mari la suspensii si sist de franare.
Bafta ,ca vad c-ai luat-o.

#51
mr_know_it_all

mr_know_it_all

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 259
  • Înscris: 14.09.2006

View PostSkizo, on Jun 4 2008, 09:33, said:

6 luni. cica numarul de masini alocat pentru romania este foarte mic, ca nu sint cereri. eu am fost prima comanda anul asta.

bun, atunci tu, daca ai idee, sau cineva informat sa imi explice si mie treaba cu alocarea asta. Repet, cand cererea e mai mare ca oferta la producator, inteleg, mai ales cand e vb de ceva nou lansat, dar vorbim de o masina care in tara unde se produce sta si asteapta in parcarile dealership-urilor. Si atunci unde intervine numarul alocat. Tu probabil ai dat un avans la comanda. Banii aia sunt morti pentru tine 6 luni, dar ei banuiesc ca ii ruleaza. Asta e singura explicatie care o gasesc, caci treaba cu numarul alocat cand vine vb de o masina comuna in tara de fabricatie nu tine. Daca gresesc, sa ma faca si pe mine cineva sa inteleg.

#52
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,957
  • Înscris: 03.12.2005
Tine de logistica. Sa muti o masina la un cost convenabil presupune sa contractezi din timp shipping la transportatori, sa ai grija sa produci masini cu instrumentar si dotari adaptate pietei de destinatie, iar pentru asta trebuie modificari in procesul de fabricatie, care inseamna downtime, care in final trag profitul in jos.

#53
mr_know_it_all

mr_know_it_all

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 259
  • Înscris: 14.09.2006

View Postsebulbus, on Jun 4 2008, 22:03, said:

Tine de logistica. Sa muti o masina la un cost convenabil presupune sa contractezi din timp shipping la transportatori, sa ai grija sa produci masini cu instrumentar si dotari adaptate pietei de destinatie, iar pentru asta trebuie modificari in procesul de fabricatie, care inseamna downtime, care in final trag profitul in jos.

eu inteleg asta, dar a trebui sa astepti 6 luni pentru o masina, in cazul in care este prima comanda pe anul in curs (asa cum spunea viitorul proprietar) nu are nici o logica. Inseamna ca nu sunt interesati sa vanda. Si atunci....ce naiba mai sta reprezentanta deschisa. Numai un pasionat va astepta 6 luni dupa o astfel de masina, avand alte variante. Cand vrei o masina rara, da, dar asta nu e masina rara. Este o bataie de joc fata de o tara in care in continuare nu exista respect pentru client si adevarata concurenta. Din pacate romanul zice "acum 20 de ani aveam numai dacii 1300 si dreptul sa conduc in zile ori pare ori impare, normal ca astept 6 luni".


si pentru 701: daca tu iti doresti o masina de nu stiu cat timp, si o cumperi, si esti dispus sa astepti 6 luni sa iti vina, ti-ar placea sa iti spuna cineva ca respectiva marca face numai porcarii, modele invechite, motoare invechite, si ca aveai 1001 alte alternative. Nu conteaza daca respective persoana are sau nu dreptate, e irelevant...iti zic eu ca ai vedea rosu in fata ochilor. Asa ceva oamenii fac ori din rautate, ori din invidie...ori exista exceptii, tu posibil sa fii una, dar nu se face asa ceva. Omul este evident pasionat, lasa-l sa se bucure de ce si-a luat si nici macar primit inca. Eu zic ca asa e frumos si respectuos

#54
Skizo

Skizo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,406
  • Înscris: 28.11.2001
da, am dat avans 10.000. evident ca ruleaza banii. tocmai, ca cererea pentru romania este mica. au cerere mare pentru tarile nordice. despre troncanit n-am auzit nimic (poate la alea mai vechi sau haituite pe toti coclaurii). am auzit ca ar fi foarte dure suspensiile de la un tip care a avut un model mai vechi; cica s-ar fi rezolvat asta la masinile din 2007. la stopitul cu noroi recunosc, nu m-am gindit :D ei, cind vreau sa traversez o baltoaca imi trag prelata peste scafirlie si scap :D ; sau o ocolesc usurel, pe la margine. de-abia astept ! :D

View Postmr_know_it_all, on Jun 4 2008, 21:42, said:

si pentru 701: daca tu iti doresti o masina de nu stiu cat timp, si o cumperi, si esti dispus sa astepti 6 luni sa iti vina, ti-ar placea sa iti spuna cineva ca respectiva marca face numai porcarii, modele invechite, motoare invechite, si ca aveai 1001 alte alternative. Nu conteaza daca respective persoana are sau nu dreptate, e irelevant...iti zic eu ca ai vedea rosu in fata ochilor. Asa ceva oamenii fac ori din rautate, ori din invidie...ori exista exceptii, tu posibil sa fii una, dar nu se face asa ceva. Omul este evident pasionat, lasa-l sa se bucure de ce si-a luat si nici macar primit inca. Eu zic ca asa e frumos si respectuos
he-he ! :D nu ma supar, pentru ca n-are sens. o fi avut un wrangler si atunci stie. :D

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate