Vreau sa imi cumpar o masina noua pana in 9000 euro, sugestii ?
Last Updated: May 15 2004 08:49, Started by
kobe
, May 12 2004 21:28
·
0
#1
Posted 12 May 2004 - 21:28
Salutare tuturor
Datele problemei ar fi asa: vrea sa imi cumpar pe firma o masina noua in jur de 8000-9000 euro. Vreau o masina de familie cu un consum mic. Avand in vedere suma disponibila m-am gandit la un Renault de 1.5 pe motorina. Nu arata grozav, insa pentru mine acest aspect este egal cu zero. Are portbagaj spatios, consuma foarte putin, iar Renault face lucruri de calitate, despre fabricile din Turcia am citit numai de bine. Nu merg cu viteza, mai ales cu un copil mic in masina. In dotarea standard masina are aer conditionat, ceea pentru mine este obligatoriu. OK, cam asta am in cap. Rog posesorii acestei masini sa isi exprime opinia. Sunt probleme cu modelele pe motorina, cum sunt dpdv fiabilitate, cum functioneaza iarna, etc orice opinie este binevenita eu ar cam trebui sa ma decid in vreo 2 saptamani, asa ca sunt in etapa strangerii de informatii. multumesc tuturor. |
#2
Posted 13 May 2004 - 09:12
Si eu ma gandeam la varianta Renault Clio 1.5 dCi. Totusi, am auzit tot felul de persoane comentand ce "varza" e Clio asa ca nu prea mai stiu ce sa cred. Ma incanta consumul care e ideal pt mersul "la greu" prin oras. In schimb nu prea cred ca are asa mult loc, cel putin nu varianta Bicorp.
Pretul de 9000 euro e CIP . Din cate am vazut eu pe situl lor, cu toate taxele, versiunea de baza depaseste 10,000 euro. As prefera totusi varianta Bicorp 1.5 dCi cu 80 CP, dar cu toate taxele depaseste 12,000 euro. Mai tarziu vreau sa deschid un thread despre Hyundai Accent, caci pare o alternativa buna la Clio. |
#3
Posted 13 May 2004 - 09:24
Am sa iti spun doua secrete
1. Eu conduc acum un Tico, iar Clio e un vapor pe langa el .... Si are portbagaj in care incape chiar si un carut de copil. 2. Sunt foarte interesat de opiniile celor care POSEDA un Clio pe motorina. Opiniile la a n! mana nu valoreaza prea mult pt ca fiecare om are nevoi personalizate. oricum, merci de info, o sa arunc un ochi si la Accent |
#4
Posted 13 May 2004 - 09:31
Clio Symbol = motor bun, consum mic, revizii nu foarte scumpe, calitatea finisajelor cam indoielnica (cum ai norocul, am vazut care dupa 10.000km arata ca dupa 100.000, platicul se uzeaza foarte repede si imbinarile nu-s facute chiar ca la carte).
Ca alternativa recomand Skoda Fabia Sedan. |
#5
Posted 13 May 2004 - 09:34
@kobe: daca tot vrei sa achizitionezi masina pe firma mai bine faci un leasing. Asa poti sa cumperi o masina dintr-o clasa superioara. Decat sa ti bani blocati intr-o masina mai bine ii rulezi, parerea mea.
|
#6
Posted 13 May 2004 - 09:44
#7
Posted 13 May 2004 - 10:22
Ai sa razi dar revizia la Skoda e cu 1.000.000 mai scumpa decat la Renault, plus ca poti sa te intelegi cu baietii din servici si sa o faci mai ieftin.
Spune ce vrei sa mai stii de Clio? Ti-am spus parerea mea nu merita , mai ales in cazul tau unde faci leasing pe firma. |
#8
Posted 13 May 2004 - 16:08
2 obiective ai:
1. Neparat "oil engine" cum zic englezii, adica Diesel, pentru ca diferenta intre benzen si motorinen este de peste 10.000 Lei iar un motor de aceeasi capacitate Diesel are un cuplu mai bun si uneori chiar si o putere mai buna. 2. Suma maxima de 8000-9000. Dupa aceste 2 aspecte trebuie sa te ghidezi, tu alegi masina noi comentam. - Clio Bicorp nu este in nici un caz asa ieftin, varianta 1,5dCi. - Accent nu are motorizare pe motorina buna, e motor conceptie veche si zgomotos; - Skoda trebuie luata de la Midocar daca vrei ca la revizii sa nu-ti fure piese din masina, asa cum se intampla la service-ul Porsche; - Opel am inteles ca vrea multe verificari dupa kilometrii putini si asta costa; - C3 este la oferta daca nu ma-nsel; - Peugeot 206 cred ca e putin prea sus pentru banii pe care-i ai. Si tot asa. Greets, Speedo |
#9
Posted 13 May 2004 - 17:53
Speedo, mai e un aspect esential: eu vreau masina cu portbagaj. Vreau sa am unde pune acareturile unui copil mic in cazul in care fac un drum lung cu el.
De aceea Peugeot206, C3 etc, pica. S-a dus varsta la care puteam conduce asa ceva, acum sunt familist |
#11
Posted 14 May 2004 - 15:25
Quote Si care sunt motivele, sincer Fabia e mai buna decat un Symbol din punctul meu de vedere. |
#12
Posted 14 May 2004 - 18:20
#13
Posted 14 May 2004 - 21:07
Ok, bafta multa si brand la alegerea masinii.
Sa nu te zgarcesti la jante din alloy, vei intelege mai incolo ce inseamna sa nu ai nevoie de capace si sa nu stai cu grija ca vei decapita pe cineva cand mergi cu viteza, pentru ca in 98% din cazuri acestea sunt descentrate, crapa si sar ca niste schije cand ti-e lumea mai draga si mortul nu-l intorci de la groapa. Fabia nu merita din diverse motive, de la constructie si sasiu pana la tinuta de drum, e destul sa mergi cu un Clio Symbol si cu o Fabia si chestia devine clara, iar daca te mai uiti si sub ea iti piere orice simpatie pentru Skoda daca vrei cat de cat siguranta la rulare, pentru ca punte spate rigida se mai pune doar la dube acum,si la Solenza si viitorul L90, si parca nu se face sa platesti atatia bani pentru o tehnologie de anii 1990. Pentru deosebire,Clio are bun simt si pune pe spate suspensie in H cu brate trase, care este net superioara Fabiei si macar denota bun simt pentru client. Motoarele sunt cam la fel, aici nu iese nici unul castigator. Greets, Speedo |
#14
Posted 14 May 2004 - 21:48
Right, de acord cu Speedo.
Nu stiu cum este la Fabia insa o persoana ca mine de 1,88 m sta foarte nasol in spatele unui Clio... Portbagajul lui Clio este imens pentru o asemenea clasa dar accesul in fundul portbagajului implica maini lungi, foarte lungi. Cunosc o persoana care are un Clio Symbol de 1,9 Diesel si stiu ca masina se comporta bine in ciuda utilizarii intense in regim de firma cu portbagajul plin and stuff. Daca vrei il intreb mai multe despre ea... |
#15
Posted 15 May 2004 - 08:49
@kobe: sa o stapanesti sanatos si fara incidente.
@Speedo: Din cate stiu eu puntea spate la Fabia este identica cu cea de la Clio, testele comparative pe care le-am citit eu declarau Fabia ca fiind mai stabila decat Clio, efectul subvirator nu este atat de pronuntat. Diferenta de pret este justificata, parerea mea, in favoarea Skodei: calitatea materialelor (a plasticului in special) este superioara, caroseria este galvanizata (12 ani garantie) plus o lista de dotari impresinanta, in afara de trapa nimic nu lipseste. Motoarele sun iar alta mancare de peste, nu poti sa zici ca sunt la fel, tehnologie diferita (dci vs tdi) si cilindree (BTW @Zvastrici: Clio nu are motor de 1.9). |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users