Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Instalatii sanitare

Program de slabire cu succes gara...

Reconditionare cada baie din fonta

Problema imprimanta
 Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz
 EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai

Semnal bun da'... prost
 De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice
 

Dovezi stiintifice ale existentei lui Dumnezeu

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
5591 replies to this topic

#19
***MIHAI***

***MIHAI***

    Pot totul în Hristos care mă întărește

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 24.02.2007

 razvan_89, on Jul 9 2007, 01:09, said:

filmul e f slab, persoanele din el sunt batrani si depasiti.argumentele cu dovezile arheologice si biblia sunt irelevante in ce priveste creatia vs evolutie.
exemplul cu ceasul e iarasi slab, dawkins il demonteaza aici. nu m-am uitat la tot filmul ca nu avea sens.
faptul ca evolutia exista de peste 100 de ani si inca nu e acceptata de toata lumea arata cat sunt de prosti oamenii si cat de primitiva e societatea noastra.  -_-
la fel cum ceasul exista datorita singurei modalitati de a merge, tot asa si pamantul e singurul , din cate cunoastem , functiional
dar cine a creat rotitele ?
cum astfel a reusit sa evolueze un paammant ca oricare alta planeta astfel incat sa ajunga sa se "potriveasca" fiecare piesa si sa formeze un tot ? functional ?
ce da sens creaturii in afara creatorului ?

#20
copp

copp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 349
  • Înscris: 30.06.2007

 hanibal, on Jul 8 2007, 17:29, said:

deci clar de unde provin profetiile.
Si cine le-a scris?