Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Bicicleta MTB DHS Silver
Last Updated: Aug 21 2012 23:56, Started by
director_x
, Jun 16 2007 14:50
·
0
#19
Posted 11 April 2010 - 18:11
vresiga, on 6th April 2010, 20:22, said: Cum adica "i-ai dat drumul la suspensie de la acele doua suruburi" fi mai explicit re rog! eu nu am suruburi vizibile pe furca doar doua dopuri de cauciuc care sunt puse acolo unde la alte furci mai performante sunt butoanele de reglare a rigiditatii sau de blocare a furcii astfel incat devine fixa. da-mi cateva detalii legate de procedeul ungerii. merci. pt unsul detalile sunt simple dupa mine ridici mansonul de cauciuc sau de plastic ( de fel sunt negre ) si dai cu ulei dar nu mult putin si astepti sa curga inauntrul cilindrului si mai pui dupa ce pui vreo 20 de ml pe fiecare suspensie in parte lasate pe ea sa vezi daca se lasa iar daca se lasa EVRIKA pui o carpa jos ca sa nu iti pice pe parchet sau pe janta numai bine >< Edited by vlx, 11 April 2010 - 18:14. |
#20
Posted 11 April 2010 - 22:28
vlx, on 11th April 2010, 19:11, said: foarte simplu scoti cele 2 capace si cu un imbus lung nu mai stiu de cat iti trebuie tie si le desfaci putin , iar dupaia vezi ...( daca iti ungi cu ulei pentru mecanisme fine sa ai ceva o carpa jos de tot ca sa nu iti curga pe covor/parchet) mai bine previ numai bine si pedalare placuta pt unsul detalile sunt simple dupa mine ridici mansonul de cauciuc sau de plastic ( de fel sunt negre ) si dai cu ulei dar nu mult putin si astepti sa curga inauntrul cilindrului si mai pui dupa ce pui vreo 20 de ml pe fiecare suspensie in parte lasate pe ea sa vezi daca se lasa iar daca se lasa EVRIKA pui o carpa jos ca sa nu iti pice pe parchet sau pe janta numai bine >< |
#21
Posted 13 April 2010 - 20:13
#22
Posted 14 April 2010 - 12:55
vlx, on 13th April 2010, 21:13, said: cu placere numai bine sa imi zici daca ai reusit ceva sau nu take care am vorbit cu reprezentantul dhs-service care a venit si mi-a slabit putin suruburile din furca cu o cheie inbus de 6 prelungita (tija tre sa aiba 32 cm), acum e un pic mai moale dar daca-mi fac si eu o cheie o mai aranjez putin in fct de drum. |
#23
Posted 17 April 2010 - 13:43
vresiga, on 14th April 2010, 13:55, said: am vorbit cu reprezentantul dhs-service care a venit si mi-a slabit putin suruburile din furca cu o cheie inbus de 6 prelungita (tija tre sa aiba 32 cm), acum e un pic mai moale dar daca-mi fac si eu o cheie o mai aranjez putin in fct de drum. Am cautat o saptamana o cheie potrivita. Poti gasi la unele magazine online cheie imbus maner T de lungimea asta la peste 80 lei. In schimb eu am gasit la Selgros o cutie cu mai multe piese (tot 80 lei), care avea prelungitor si cap pentru imbus de 6. Incape la fix pe furca. |
#24
Posted 06 May 2010 - 14:10
walking^human, on 17th June 2007, 00:14, said: Ti-ai cam luat teapa cu bicicleta asta. Cu furca cam e de rau, sa te astepti sa se strice repede, oricum nu-i face nimic. Spray poti folosi wd-40 pt curatat lant si angrenaj. Cadru si ghidonul poti sa il cureti cu o carpa umeda si o stergi dupa aceea repede sa nu rugineasca. Daca te deranjaza seaua ia una cu arcuri. In curand o sa se deregleze schimbatoarele dar nu stiu cum sa-ti explic exact ca eu le fac mai mult "la ochi". |
#25
Posted 05 September 2010 - 12:55
fbm95, on 8th November 2009, 10:18, said: am si yo bicicleta din asta , furca mi-am facut-o singur si e super... furca trebuie unsa cu ulei pentru mecanisme foarte fine( masina de cusut industriala) apoi i-am dat drumul la suspensie de la "acele doua suruburi" , iara cum e super , eu unul o folosesc pentru sarituri si plimbari , si ma tine , o am de un an jumate... . Alt ceva nu stiu ce sa mia iti spun. apropo daca faci cele spuse de mine furca iti va merge super( inainte nici mie nu imi mergea) si eu am una da aceeasi problema am si eu furca e can nasoala si nush de ce bn ca ai zis de care ulei dar spune-mi si mie te rog unde gasesc si eu acest tip de ulei ? se gaseste si in comert u de unde il ai sau de unde l-ai luat? |
#26
Posted 05 September 2010 - 23:19
Nu va bateti capul cu furcile pentru ca toate au cam acceasi soarta:din cursa de 10 cm care ar trebui sa o aiba daca se misca 4 cm sunteti foarte norocosi . Dati pe bratele exterioare cu putin ulei fin si e suficient.
|
#27
Posted 07 October 2011 - 22:17
Eu am un DHS SILVER DE 3 ANI si nu mi-a creat nici un fel de probleme mai ales ca am mers cu ea foarte mult si pe toate tipurile de teren. Nici nu ma pot lauda ca am intretinut-o prea mult mai ales ca nu i-am schimbat nimic de cand am cumparat-o si merge bine. Vitezele nu mi s-au dereglat deloc si de ceva timp ii pun pe ea niste roti de semi-cursiera cu franele aferente si zici ca asa a fost fabricata:))fac din ea treking bike pana imi vine cadrul de simi-cursiera. O sa atasez o poza cu ea cu rotile de semi-cursiera.
G+ picture Edited by rockocllas1, 07 October 2011 - 22:28. |
#28
Posted 21 August 2012 - 19:12
Salutare,
Am un DHS Silver 10 (model 2010) si din ce am citit pe net inainte sa-o iau, ar fi trebuit sa se dezintegreze intr-o saptamana. Bicicleta e ok la banii astia, pentru oras. Nu am decat 300 de km de cand am luat-o, merg zilnic cu ea la munca si pana acum nu scartaie, nu troncane, nu s-a dereglat si nu a cazut nimic. Cauciucurie s-au tocit destul de repede (mai ales cel de pe spate), desi nu exagerez cu franele iar deraiorul de pinioane a suferit un mic reglaj, dar asta imediat dupa ce am luat-o, deci nu se pune. Saua, asa cum se plange toata lumea, este foarte tare si incomoda, cel putin la inceput. Insa nu am schimbat-o si dupa o luna m-am obisnuit cu ea. Ca si concluzie, o bicicleta decenta pentru oras la pretul asta (eu am dat 650 ron parca desi cred ca o puteam gasi si ceva mai ieftin), evident fara mari pretentii nici de design si nici de calitate (nu inteleg de ce lumea compara biciclete de 500 ron cu cele de 3000 ron - care-i legatura, doar ca au 2 roti si pedale?!?) si desi nu m-am urcat cu ea pe munte, nici n-as face-o pentru ca pare totusi de fragila pentru asa ceva. E doar o senzatie insa, nu am testat. De cand am luat-o (aprox 3 luni) nu i-am facut absolut nimic in afara de ceva dotari optionale. Bafta! Edited by b15, 21 August 2012 - 19:16. |
|
#29
Posted 21 August 2012 - 23:56
Cauciucul de pe spate se va toci în continuare foarte rapid dacă folosești frâna de pe spate.
Singurul caz în care ai nevoie de frâna de pe spate prin oraș este când condițiile favorizează alunecarea (polei, sau în primele minute de după începerea unei ploi, când asfaltul este foarte alunecos). Atunci se folosește preponderent cea de pe spate și foarte ușor cea din față, și trebuie să fii pregătit pentru oprire cu derapaj controlat. Edited by wirespot, 21 August 2012 - 23:56. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users