Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Instalatii sanitare

Program de slabire cu succes gara...

Reconditionare cada baie din fonta

Problema imprimanta
 Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz
 EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai

Semnal bun da'... prost
 De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice
 

Ce masina as putea sa-mi cumpar cu 1500 USD?

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
dorinelu

dorinelu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 121
  • Înscris: 14.05.2002
Sunt incepator in domeniu asta, am shi eu o intrebare;
Ce mashina ash putea sa-ni cumpar cu 1500 USD???
Deocamdata atatzi bani am shi nu vreau sa ma imprumut sa sa fac cine shtie ce sacrificii pentru asta.
Se merita o Dacie? sau ma gandeam la un Oltcit 12 TRS, sau altceva?
Poate sa-mi dea cineva un sfat?
Eu sunt din Galatzi!
Multzumesc! :help:

#2
driverx

driverx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,083
  • Înscris: 22.07.2002
Daca ai banii astia merita o Dacie. Dar la banii astia nu vei lua una excelenta. Asa ca stai si cauta bine, ca vei gasi una ingrijta, care iti va crea mult mai putine batai de cap.

Acuma ce sa zic, multa lume zice ca Oltcit merita mai mult decat o Dacie, desi pretul lor pe piata spune altceva...si a spuso de multi ani. Recunosc ca au tabla mai buna, dar consuma mai mult, iau foc, piesele sunt de 2 ori mai scumpe decat la dacie. locurile din spate sunt nasoale...asa ca daca ai familie, nu prea se merita.

Din cate stiu...anumite piese nu prea se mai gasesc la Olcit...asa ca daca o busesti....esti terminat......acelasi sfat til dau si pentru Dacia Liberta. Fugi de ea ca de draci. TOT ce tine de partea din spate nu se mai gaseste (tabla, stopuri, geamuri). Nimic. Am auzit asta de la proprietari de liberta.

:cya:

#3
dorinelu