Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Configurare retea cu modem Vodafo...

Curtea Penala Internationala soli...

Sunt obligate bancile sa opteze p...

Pensie anticipata partiala cu cer...
 Subscriptii

Cat ar costa acest poster, se poa...

Cum sa scapam de sobolani?

Alser Forest SA a dat teapa de 1,...
 COD Eroare ABS ( Ford Mondeo MK5 )

Implanturi dentare clinici Consta...

Viata cu butelie versus retea de ...

Nelamurire succesiune
 Roka Residence Doamna Ghica

Concediu medical pe zile din urma

Receiver satelit care sa faca aut...

Recuperare sim/eSIM digi.
 

Centrale telefonice Hipath 1100

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
20 răspunsuri în acest subiect

#19
BCI24

BCI24

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 1
  • Înscris: 03.04.2016
Buna ziua,

Avem o mica problema cu un siemens hipath 1150

Cand a fost programata centrala la inceput avea 2 mesaje de intampinare - pentru zi si pentru noapte (in momentul cand cineva suna - dupa terminarea inregistrarii, clientul putea tasta un interior din cele spuse de robot).

Acum dorim sa scoatem acel robot, iar in momentul in care cineva suna, secretara sa faca legaturile la interioarele din cladire. Am reusit sa scot inregitrarile folosind:
*95 parola cod_programare=137 record_new_greeting=9 (pentru_zi=04 pentru_noapte=05) stop_record=1


OK. Inregistrarile au diparut, dar problema este urmatoarea:
- cand cineva apeleaza numarul de tel, suna in casca de 2 ori si raspunde automat (dar nu se aude nimic), iar dupa fix 10 secunde suna si la secretariat (profiset 3030)

Este destul de inervant acele 10 s in care nu se aude nimic, si clientul sta si se intreaba oare ce se intampla? Posted Image
Problema este ca in acele 10 secunde daca clientul tasteaza un cod de interior corect il trimite in acel birou  - fara sa sune la secretariat (si asta e o problema)

Cum pot sa scot acel timp de asteptare si sa sune numai pe profiset 3030?

#20
tomoniu

tomoniu

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 2
  • Înscris: 25.09.2010
Ma poate ajuta cineva cu softul necesar pt. a ma conecta pe USB (pentru configurare)  la o centrala hipath 1120

#21
andrei_s

andrei_s

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 8
  • Înscris: 03.05.2005
Va salut.
Mai este pe aici cineva care ma poate ajuta cu un sfat privitor la o centrala HiPath 1150, care are o problema (probabil prin programare) pe care nu stiu sa o rezolv?
La centrala sunt conectate 10 posturi de interior si 1 linie de exterior (Telekom).
Unul din posturile de interior este de fapt interfonul de la poarta (tip SLICAN DPH.AB-KS1RF.M).
Centrala este programata sa apeleze un grup de 3 telefoane de tip secretariat (cele alimentate pe 4 fire).
Cand se apeleaza de la interfon, pe display-ul celor 3 telefoane apare mesajul "Call for Pickup Group - Pickup - group ?" dar nu suna efectiv (nu se aude soneria din telefon). Daca ridic receptorul, legatura audio functioneaza OK.
Daca apelez oricare din telefoanele de secretariat, de pe orice alt interior, soneria suna normal, deci telefoanele de secretariat sunt OK, au soneria activa.
Trebuie facuta vreo setare suplimentara in centrala, pentru ca la apelarea de la interfon, sa si sune soneria telefoanelor?
Multumesc!

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate