Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Centrale telefonice Hipath 1100
Ultima postare: oct 15 2020 10:15, Inițiat de
orgoviciladislau
, mai 29 2007 15:17
·
0
#19
Publicat: 03 aprilie 2016 - 17:07
Buna ziua,
Avem o mica problema cu un siemens hipath 1150 Cand a fost programata centrala la inceput avea 2 mesaje de intampinare - pentru zi si pentru noapte (in momentul cand cineva suna - dupa terminarea inregistrarii, clientul putea tasta un interior din cele spuse de robot). Acum dorim sa scoatem acel robot, iar in momentul in care cineva suna, secretara sa faca legaturile la interioarele din cladire. Am reusit sa scot inregitrarile folosind: *95 parola cod_programare=137 record_new_greeting=9 (pentru_zi=04 pentru_noapte=05) stop_record=1 OK. Inregistrarile au diparut, dar problema este urmatoarea: - cand cineva apeleaza numarul de tel, suna in casca de 2 ori si raspunde automat (dar nu se aude nimic), iar dupa fix 10 secunde suna si la secretariat (profiset 3030) Este destul de inervant acele 10 s in care nu se aude nimic, si clientul sta si se intreaba oare ce se intampla? Problema este ca in acele 10 secunde daca clientul tasteaza un cod de interior corect il trimite in acel birou - fara sa sune la secretariat (si asta e o problema) Cum pot sa scot acel timp de asteptare si sa sune numai pe profiset 3030? |
#21
Publicat: 15 octombrie 2020 - 10:15
Va salut.
Mai este pe aici cineva care ma poate ajuta cu un sfat privitor la o centrala HiPath 1150, care are o problema (probabil prin programare) pe care nu stiu sa o rezolv? La centrala sunt conectate 10 posturi de interior si 1 linie de exterior (Telekom). Unul din posturile de interior este de fapt interfonul de la poarta (tip SLICAN DPH.AB-KS1RF.M). Centrala este programata sa apeleze un grup de 3 telefoane de tip secretariat (cele alimentate pe 4 fire). Cand se apeleaza de la interfon, pe display-ul celor 3 telefoane apare mesajul "Call for Pickup Group - Pickup - group ?" dar nu suna efectiv (nu se aude soneria din telefon). Daca ridic receptorul, legatura audio functioneaza OK. Daca apelez oricare din telefoanele de secretariat, de pe orice alt interior, soneria suna normal, deci telefoanele de secretariat sunt OK, au soneria activa. Trebuie facuta vreo setare suplimentara in centrala, pentru ca la apelarea de la interfon, sa si sune soneria telefoanelor? Multumesc! |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi