Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
cum se foloseste easytronic ?
Last Updated: May 16 2009 10:01, Started by
flamboyant
, May 06 2007 12:59
·
0
#19
Posted 17 January 2008 - 10:22
Cam asa arata si easytronicul de pe masina mea: un Opel astra H... numai ca butonul sport este amplasat pe consola centrala...Modul de functionare este cel care l-am explicat mai sus...
Si ca sa fac o lamurire cu privinta la tipul de transmisie...Easytronic-ul este o transmisie doar cu ambreiaj automat (deci este o cutie semi-automata) nu ca la alte modele in care transmisia este automata ca in prima poza a lui tchoara Mai era un topic despre automate si semi-automate in care se explicau mai bine aceste lucruri... |
#20
Posted 18 January 2008 - 20:24
lucian707, on Jan 17 2008, 00:16, said: Asta ce dreacu fel de aberatie e ? Un incepator trebuie sa mearga pe o masina cu putere relativ mica,maxim 200 cai putere si cutie manuala ca sa invete sa conduca si sa schimbe treptele. hai cai ziso pasta-mai scade 100 ca te faci de ras...la 200 de cai prinzi 250+ ...la viteza asta nici unu cu 200k KM nu stie cum se comporta masina....ca sa nu mai zic sa peste trei sferturi din cei care citesc rubrica auto pe sp nau avut niciodata 200 de cai sub picioare... multe aberatii scriu uni pe forum si sunt multi care le iau si in serios , asa ca "copii" ganditi inainte de a tasta |
#21
Posted 18 January 2008 - 22:22
da io tot nu inteleg o chestie, piciorul il ridici de pe acceleratie cand mergi cu cutia automata? dar la semiautomata cand schimbi?
sincer io cred ca singurul lucru care e greu pentru un incepator e plecarea de pe loc si asta e mereu grea cand schimbi masina si un incepator e bine sa merarga cu o masina cu cutie manuala ca dupa aia nu v-a mai sti sa mearga cu una cu manuala! |
#22
Posted 21 January 2008 - 13:42
lucian707, on Jan 16 2008, 23:16, said: Asta ce dreacu fel de aberatie e ? Un incepator trebuie sa mearga pe o masina cu putere relativ mica,maxim 200 cai putere si cutie manuala ca sa invete sa conduca si sa schimbe treptele. In 2 ani de zile abea inveti sa schimbi calumea vitezele si dupa minim 100.000 km in oras abea atunci poti sa spui ca ai si tu habar de soferie si daca vrei confort treci pe o masina cu cutie automata. Unui incepator nu ii trebuie confort cutie automata & shit. uitasem ca toti soferii trebuie sa aiba macar 200.000 km in oras si sa mestece si in vis la schimbatorul ala. si ca scopul final al tuturor e sa stie sa conduca o masina cu cutie manuala. in viata reala, exista o gramada de soferi care merg sub 10.000 km/an. sunt si d'aia care fac 5.000 km/an. saracii de ei, trebuie sa astepte 10-20 de ani ca sa devina soferi si sa-si capete si ei dreptul sa conduca o automata. |
#23
Posted 21 January 2008 - 14:35
Cu dreptul de a conduce o automata te nasti . Doar ca, parerea mea e, ca daca ai inceput sa conduci automata imediat dupa ce ti-ai luat permisul, e bine sa ramai pe automata. ASta, pentru confortul tau si al celor din jur .
|
#24
Posted 21 January 2008 - 18:37
io va intege ca sunteti mari cunoscatori dar ma lamureste si pe mine careva in legatura cu ridicatul piciorului cand schimb vitezele?
|
#25
Posted 22 January 2008 - 10:55
geopsi, on Jan 18 2008, 22:22, said: da io tot nu inteleg o chestie, piciorul il ridici de pe acceleratie cand mergi cu cutia automata? dar la semiautomata cand schimbi? sincer io cred ca singurul lucru care e greu pentru un incepator e plecarea de pe loc si asta e mereu grea cand schimbi masina si un incepator e bine sa merarga cu o masina cu cutie manuala ca dupa aia nu v-a mai sti sa mearga cu una cu manuala! Nu ridici piciorul de pe acceleratie...nici la automate nici la semiautomate... Dar de exemplu daca apesi relativ usor si constant acceleratia masina sa zicem ca schimba automat pe la 2800 - 3000 (ma refer strict la Opel astra pe benzina)....Daca calci pana aproape de podea acceleratia masina se tureaza pana spre 4000-5000 si in momentul cand ridici piciorul se schimba viteza....Doar in acest caz se intampla sa ridici piciorul de pe acceleratie....Te obisnuiesti cu asta... Masinile automate si semiautomate au si functie de kick-down: cand esti de ex in viteza 4-a si apesi brusc pe acceleratie pt a depasi sau a urca, masina schimba automat 1 sau 2 trepte inferioare pt a iti oferi putere mai mare.... |
#26
Posted 22 January 2008 - 15:05
shadow_x3x, on Jan 22 2008, 10:55, said: Nu ridici piciorul de pe acceleratie...nici la automate nici la semiautomate... Dar de exemplu daca apesi relativ usor si constant acceleratia masina sa zicem ca schimba automat pe la 2800 - 3000 (ma refer strict la Opel astra pe benzina)....Daca calci pana aproape de podea acceleratia masina se tureaza pana spre 4000-5000 si in momentul cand ridici piciorul se schimba viteza....Doar in acest caz se intampla sa ridici piciorul de pe acceleratie....Te obisnuiesti cu asta... Masinile automate si semiautomate au si functie de kick-down: cand esti de ex in viteza 4-a si apesi brusc pe acceleratie pt a depasi sau a urca, masina schimba automat 1 sau 2 trepte inferioare pt a iti oferi putere mai mare.... Acolo se ridica piciorul de pe acceleratia cand schimbi tu treapta prin clapeta. Imagineaza ti ca mergi cu o manuala,esti in 1a cu acceleratia la podea calci ambreaj si dai 2 a si dai drumu la ambreaj si asta cu acceleratia la podea,rezultatul va fii acelasi ca la secventiala. _Smiley_, on Jan 21 2008, 13:42, said: uitasem ca toti soferii trebuie sa aiba macar 200.000 km in oras si sa mestece si in vis la schimbatorul ala. si ca scopul final al tuturor e sa stie sa conduca o masina cu cutie manuala. in viata reala, exista o gramada de soferi care merg sub 10.000 km/an. sunt si d'aia care fac 5.000 km/an. saracii de ei, trebuie sa astepte 10-20 de ani ca sa devina soferi si sa-si capete si ei dreptul sa conduca o automata. |
#27
Posted 23 January 2008 - 00:07
lucian707, on Jan 22 2008, 15:05, said: Ajunge numai imi bat capul cu tot felul de cunoscatori pe aici,unii dintre noi sunt copii iar altii oameni mari care recomanda unui incepator sa isi ia cutie automatica ca invata mai bine sa conduca. Evident, daca stii sa conduci o masina cu cutie manuala, n-ai cum sa ai probleme cu una automata, pe cand inversa nu e neaparat adevarata. |
#28
Posted 23 January 2008 - 10:35
Dap, dar ce te face sa crezi ca, dupa vreo 2-3 ani, daca ii dai o manuala pe mana sotiei, rezultatul va fi altul? Eu unul sunt convins ca nu....Si sunt convins ca, daca se va urca ocazional la volanul unei manuale, nu va mai vrea manuala in veci. Ramane pe automata...ceea ce nu e rau de altfel, decat din prisma "modularitatii". Nu va putea conduce masini manuale atunci cand va fi neaparat nevoie.
|
|
#29
Posted 23 January 2008 - 11:48
richelieu, on Jan 23 2008, 10:35, said: Dap, dar ce te face sa crezi ca, dupa vreo 2-3 ani, daca ii dai o manuala pe mana sotiei, rezultatul va fi altul? Eu unul sunt convins ca nu....Si sunt convins ca, daca se va urca ocazional la volanul unei manuale, nu va mai vrea manuala in veci. Ramane pe automata...ceea ce nu e rau de altfel, decat din prisma "modularitatii". Nu va putea conduce masini manuale atunci cand va fi neaparat nevoie. |
#30
Posted 24 January 2008 - 20:49
multumesc pentru raspunsuri.
ontopic, eu m-am obijnuit sa merg cu o mana pe volan si una pe schimbator si mise pare simplu, mai ales ca fac asta din reflex, cred ca mi-ar fi greu sa merg pe una cu automata pentru ca ridic piciorul de pe acceleratie instinctual! |
#31
Posted 25 January 2008 - 00:05
lucian707, on Jan 22 2008, 15:05, said: Semiautomata = vorbesti de cutie secventiala ? Acolo se ridica piciorul de pe acceleratia cand schimbi tu treapta prin clapeta. Imagineaza ti ca mergi cu o manuala,esti in 1a cu acceleratia la podea calci ambreaj si dai 2 a si dai drumu la ambreaj si asta cu acceleratia la podea,rezultatul va fii acelasi ca la secventiala. Cutie automata = cutie de viteze care are convertor de cuplu iar cutie semi-automata = cutie manuala cu ambreiaj automat si alte variante de acest fel...Multi incurca diferite denumiri cum ar fi cutie secventiala, Tiptronic, Steptronic etc... Nu e nevoie sa iei piciorul de pe acceleratie nici in modul auto nici in cel manual la o cutie automata sau semi-automata... |
#32
Posted 25 January 2008 - 22:36
shadow_x3x, on Jan 25 2008, 00:05, said: Cutie automata = cutie de viteze care are convertor de cuplu iar cutie semi-automata = cutie manuala cu ambreiaj automat si alte variante de acest fel...Multi incurca diferite denumiri cum ar fi cutie secventiala, Tiptronic, Steptronic etc... Nu e nevoie sa iei piciorul de pe acceleratie nici in modul auto nici in cel manual la o cutie automata sau semi-automata... Tiptronic e denumirea folosita de VW si steptronic de la BMW,si te contrazic: la o semi-automata atunci cand schimbi treapta superioara prin clapeta de pe volan sau de la schimbator trebuie sa iei picioru de pe acceleratie la fel ca la o manuala,exemplu cutia SMG de pe bmw,este o secventiala cu 5 moduri de schimbare a treptelor automat unde este cam acelasi lucru cu un steptronic si inca 6 moduri manuale,cand esti pe unul din modurile manuale ( S1,S2,S3,S4,S5,S6 ) oricare din ele,faci acelasi lucru ca la o cutie manuala dar singura diferenta e ca piciorul stang sta relaxat. Edited by lucian707, 25 January 2008 - 22:38. |
#33
Posted 10 February 2008 - 21:48
am condus automata,semi automata etc. La nici una nu am luat piciorul de pe acceleratie ever(la schimbarea vitezelor), esti in viteza a 2-a o calci la podea, ajungi la 5000-6000 ture, masina schimba a 3-a, si reincepe accelerarea normal in viteza a 3a, dar pt ca tu ai pedala la fund accelerarea va decurge foarte repede.Masina nu ramane turata la schimbarea vitezelor chiar daca mentii pedala la podea, in momentul schimbarii, turatia revine la normal si incepe sa creasca ca si viteza, direct proportional cu unghiul in care este pedala de acceleratie.E foarte simplu si comod pentru toata lumea, iar pana nu conduci degeaba citesti explicatii pe forumuri.
Mie personal la traficul din bucuresti bara-bara, o automata sau semi, mi se pare indispensabila, altfel risti sa ai gamba stanga muuult mai dezvoltata decat ceea dreapta. Edited by vartan, 10 February 2008 - 21:50. |
|
#34
Posted 11 February 2008 - 02:50
vartan, on Feb 10 2008, 14:48, said: am condus automata,semi automata etc. La nici una nu am luat piciorul de pe acceleratie ever(la schimbarea vitezelor), esti in viteza a 2-a o calci la podea, ajungi la 5000-6000 ture, masina schimba a 3-a, si reincepe accelerarea normal in viteza a 3a, dar pt ca tu ai pedala la fund accelerarea va decurge foarte repede.Masina nu ramane turata la schimbarea vitezelor chiar daca mentii pedala la podea, in momentul schimbarii, turatia revine la normal si incepe sa creasca ca si viteza, direct proportional cu unghiul in care este pedala de acceleratie. Nu toate cutiile automate se comporta in felul asta in modul manual. Sunt cutii care nu schimba in treapta urmatoare cand ajungi la redline, ci doar taie benzina - trec in treapta superioara doar daca soferul schimba manual. Cutiile automate de pe Mazda se comporta asa de exemplu. |
#35
Posted 12 February 2008 - 10:24
Stiu ca sunt, insa eu nu am avut ocazia sa merg cu una, insa cele semi-automate sunt cele mai intalnite acum. Respectiv, complet automata, care functioneaza cum am descris mai sus, si modul semi care functioneaza exact ca un joc pe calculator pe care il joci cu volan, schimbator si pedale.Simplu, insa uneori pe modul sport-automat cutia schimba mult mai bine si mai adecvat decat o faci tu impingand maneta spre + sau - .Nu am spus niciodata ca o cutie semi-automata pe modul manual (+ -)schimba singura.Semi-automata cu levierul in campul (+, -) , se comporta 100% ca o manuala clasica doar ca te scuteste de a mai apasa ambreiajul.
Edited by vartan, 12 February 2008 - 10:29. |
#36
Posted 12 February 2008 - 11:30
Asta am tot incercat sa zic si eu...insa vad ca lucian707 ma tot contrzice...Eu am condus pana acum 1 luna un Opel astra cu o cutie semi-auto(easytronic) si momentan posed o Honda Civic cu o cutie (i-shift)... La schimbarea treptelor atat pe modul manual cat si pe auto eu nu iau piciorul de pe acceleratie...si nu vad de ce l-as face Am la civic si clapete la volan pt modul manual si schimba foarte bine vitezele...pe modul manual daca nu schimbi in treapta superioara(vb de civic), masina ajunge in zona rosie si pe la 7000-7200rpm taie gazul...in schimb daca calci frana si masina se sub-tureaza(cam sub 1000rpm) ea retrogradeaza automat intr-o treapta inferioara pt ca motorul sa nu se opreasca....
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users