Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Sfat cafenea
Last Updated: May 08 2004 18:17, Started by
2Fst4U
, Mar 22 2004 13:38
·
0
#1
Posted 22 March 2004 - 13:38
Vreau sa-mi deschid o cafenea.
Ce ziceti e bine sa impun tinuta obligatorie? E bine sa imi selecteza clientela la intrare? |
#2
Posted 22 March 2004 - 13:49
Bafta in afacere mai intai.....
pentru tinuta, este bine sa impui macar o minima decenta, sa nu vina in slip si papuci..... Pentru selectie de clientela..... incearca prin ambienta sa faci o selectie. Adica daca o sa pui o muzica de fond "ca oamenii" poate muzica anilor 60-70 sau chiar mai veche, jazz negru (Dave Grusin, John Coltrane, Miles Davis) sau alta muzica asemanatoare, clientela se va selecta singura. Sigur acele persoane pe care nu le doresti inauntru nu vor putea sta si asculta o asemenea muzica..... Da-mi adresa unde o deschizi sa vin sa beau o cafea buna..... Daca sfaturile ti se vor parea utila atunci astept cafeaua din partea casei.... |
#3
Posted 22 March 2004 - 13:51
Poti face asta doar daca ai localul intr-o zona selecta si contezi pe o anumita clientela (gen avocati, oameni de afaceri etc.)
Poti sa faci un fel de club, in care sa fie admisi doar cei care sunt membri, daca vrei sa-ti selectezi clientela. Uitasem: BAFTA |
#4
Posted 22 March 2004 - 13:56
mai bine suna-i pe tipii de la starbucks, poate fac o franciza shi in romania shi te-ai scos, parerea mea ...
|
#5
Posted 22 March 2004 - 14:01
@ Thorr
Sa zicem ca intr-o zi in cafeneaua mea full cu avocati & stuff intra un tip imbracat in trening, clientii se uita ciudat, dar de unde stiu eu ca de fapt ala e un om de afaceri care face fitness, eu ce fac il primesc sau nu? |
#6
Posted 22 March 2004 - 14:14
Pai de asta ti-am spus de faza cu membership-ul ... la exemplul tau, gorila de la usa spune "Buna ziua mr. X, cum va mai simtiti astazi" si-l invita la masa lui obisnuita.
In felul asta te-ai proteja si de reversul situatiei: apar cativa "baieti de baieti", scoliti in Germania la colturi, dar la costum ... Club poate sa insemne pachet de servicii: sala de fitness, sauna, teren de sport, nu numai cafenea sau restaurant. Acum, problema e daca ai suficienti bani ca sa sustii un business de asta, pentru ca o astfel de abordare inseamna clienti mai putini pe de o parte, dar mai fideli, pe de alta, iar fidelizarea clientilor o faci in timp. Altfel spus, poti sa mergi in paguba, la inceput, daca nu ai o tinta foarte bine definita. |
#7
Posted 22 March 2004 - 14:17
Daca nu stii ce sa faci, inseamna ca nu esti un bun manager. In primul rand, te uiti si la treningul de pe el...eventual la ce ceas poarta. Il vezi si dupa fata si dupa cum vorbeste. Atata timp cat nu deranjeaza e ok. Nu vad de ce s-ar uita alti clienti urat. Daca vine in maieu e alta poveste...ii expplici politicos ca in local intra si doamne, si ca tinuta trebuie sa fie decenta.
Nu stiu ce prevede legislatia, dar eu daca as fi la jogging si imi arde buza dupa o cafea, iar tu nu ma lasi sa intru, te-as da in judecata. Ia in considerare si aspectul asta. |
#8
Posted 22 March 2004 - 14:21
Quote Originally posted by Thorr Pai de asta ti-am spus de faza cu membership-ul ... la exemplul tau, gorila de la usa spune "Buna ziua mr. X, cum va mai simtiti astazi" si-l invita la masa lui obisnuita. Nu vreau sa fie intrarea cu legitimatie. Tipu in trening vine pentru prima oara acolo de unde stie gorila ca are voie inuntru? Daca localul e plin de avocati si alti oameni la 4 ace insul in trening o sa-i cam deranjeze, eu ce fac il las sa intre sau nu pentru ca e in trening? Nu etichetez oamenii dupa haine, nu fac o discriminare? Legislatia imi da voie sa-mi selectez clientela? |
#9
Posted 22 March 2004 - 14:30
Quote Originally posted by Jaxx Daca nu stii ce sa faci, inseamna ca nu esti un bun manager. In primul rand, te uiti si la treningul de pe el...eventual la ce ceas poarta. Il vezi si dupa fata si dupa cum vorbeste. Atata timp cat nu deranjeaza e ok. Nu vad de ce s-ar uita alti clienti urat. Daca vine in maieu e alta poveste...ii expplici politicos ca in local intra si doamne, si ca tinuta trebuie sa fie decenta. Nu stiu ce prevede legislatia, dar eu daca as fi la jogging si imi arde buza dupa o cafea, iar tu nu ma lasi sa intru, te-as da in judecata. Ia in considerare si aspectul asta. Tocmai, daca eu imi selectez clientela cum e mai bine sa o fac? Eu nu vrea sa-l arunc pe tipul in trening in strada si el dupa aia sa nu mai vina pe acolo ba chiar sa-mi faca antireclama, pe de alta parte nu vreau nici ca unul dintre clienti sa fie deranjat de tinuta lui si sa-l pierd pe viitor. |
#10
Posted 22 March 2004 - 14:57
Cred ca problema cu selectia clientilor e ultimul lucru la care trebuie sa te gandesti cand iti deschizi cafeneaua, dupa infiintarea firmei, obtinerea tuturor autorizatiilor si amenajarea efectiva a cafenelei. Eu cred ca cea mai eficienta selectie se face prin preturi si atmosfera. Asta in masura in care potentialii clienti au mai fost la cafeneaua respectivasau au auzit de ea. Oricum, evita sub orice forma afise gen: "Tinuta obligatorie". Nu dau bine deloc.
|
|
#11
Posted 22 March 2004 - 18:46
Ce orar de functionare vei aplica? Vei deschide si dimineata? Singura cafenea decenta pe care o pot gasi deschisa la 8 dimineata este una in P-ta Dorobanti (cred ca-i spune Nova Brasilia).
Mi se pare aglomerata, fum de tigara destul de mult. Dar produsele sunt OK, de servicii nu ma pot plange. Te vei diferi de ceea ce ofera ei? |
#12
Posted 22 March 2004 - 23:56
in principiu ai dreptul sa iti selectionezi clientela
de obicei afisul care se pune este in genul conducerea isi rezerva dreptul de a selectiona clientela |
#13
Posted 23 March 2004 - 21:51
daca vrei sa ai clienti de 5 stele serviciile trebuie sa fie de 5 stele trebuie sa ai mobilier f. bun nu scaune sau canapele care sa te doara c*r-ul dupa ce ai stat 10 min pe ele. ca sa selectezi clienti trebuie sa alegi o atmosfera mai sumbra si cu muica adecvata...
daca vine nea caisa de la furat din germania chiar daca se imbraca la costum el tot manele vrea sa asculte de asemenea trebuie sa ai toate felurile de cafelele rare... |
#14
Posted 31 March 2004 - 00:10
Quote Originally posted by ing daca vrei sa ai clienti de 5 stele serviciile trebuie sa fie de 5 stele trebuie sa ai mobilier f. bun nu scaune sau canapele care sa te doara c*r-ul dupa ce ai stat 10 min pe ele. ca sa selectezi clienti trebuie sa alegi o atmosfera mai sumbra si cu muica adecvata... daca vine nea caisa de la furat din germania chiar daca se imbraca la costum el tot manele vrea sa asculte de asemenea trebuie sa ai toate felurile de cafelele rare.. o "muica" adecvata se preteaza intotdeauna ...cred ca e cazul sa iti schimbi tastatura... |
#16
Posted 08 May 2004 - 18:17
Atmosfera e totul...restu nu conteaza...pretzurile acceptabile si variabile..oferte...In final daca ai atmosfera ai longevitate, clienti permanenti care se simyt bine in special la tine si consuma tot la tine...Sunt atatea cafenele...In special le deosebeshte muzica, amplasarea si apoi clientela...mai putzin pretzurile
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users