Pentru motociclisti
Last Updated: Jul 16 2023 11:19, Started by
acvaristul
, Apr 26 2007 13:09
·
1
#19
Posted 23 August 2007 - 09:23
Dintr-un motiv pe care nu-l pot explica, am scapat netavalit din cele de mai sus.
|
#20
Posted 30 August 2007 - 01:49
ipman, on Aug 15 2007, 14:43, said: Dragul meu, se poate si R1 la inceput. Din pacate nu multi oameni sint capabili de asa ceva. Trebuie mult autocontrol, altfel ... E mai sigur sa incepi cu una mai mica si apoi din ce in ce mai mare, dar nu uita ca o motocicleta mica nu se conduce ca una mare (cind zic mare ma refer la capacitatea cilindrica). Nu e bucurie mai mare sa vad cum se zbate fiara sub mine ... la fiecare miscare de acceleratie. Dar pe de alta parte stiu ca si daca scapa ... Da, se poate. La ruleta ruseasca nu intotdeauna pierzi, nu-i asa ? Si baiatul acesta a crezut ca se poate (motorul si carnetul le avea de mai putin de 1 luna). Bineanteles ca poti redresa un derapaj pentru prima oara pe un R1 la 100+ cand tu nu ai derapat decat poate cu bicicleta. Cu motocicleta, FII SIGUR ca se va gasi cate unul sa iti taie fata, sigur vei cadea, mai devreme sau mai tarziu. Si vei reusi sa eviti acest lucru pe un R1, desigur. Ma bucur ca acum 13 ani, cand am luat A-ul nu am avut posibilitatea sa urmez sfaturi "inteligente" ca ale tale. Stii de cate ori mi-au fost taiata brusc calea? eu nu stiu pentru ca de prea multe ori. Stii de cate ori am derapat? eu nu stiu pentru ca de prea multe ori Stii de cate ori mi-am vazut "utilajul" sub rotile altor masini? De 2 ori, spre fericirea mea eu nu mai eram pe motocicleta (efectiv am sarit de pe ea ). Stii de cate ori m-a aruncat? eu nu stiu pentru ca de prea multe ori. Daca nu purtam casca muream de cel putin 4 ori ( dupa urmele lasate in casca). Un nolan distrus complet (sacrificat pentru a-mi salva mie tartacuta cand un ARO a intrat pe sensul meu ca sa depaseasca o semanatoare ). Stii cate copci am acumulat in cei 110.000 km pe 2 roti ? Undeva pe la 30. Bine ca nu am avut atunci posibilitatea sa iti urmez sfatul, ca as fi facut cum fac mai toti: prima zi incet si cu grija, a doua la fel si a treia poate si a 4-a pe urma vad ca daca accelerez scurt pana la 100 e super si in max 50 m accelrez la 100 si franez safe pe urma mai mult si mai mult pana s-ar fi intamplat vre-unul din evenimentele de mai sus cand SIGUR se lasa cu RIP.... P.S. La accidentul cu ARO aveam 160 Prima data cand am derapat nu aveam mai mult de 50 Viteza cea mai mare la care am derapat 150 Prima data cand am cazut nu aveam mai mult de 50 Viteza cea mai mare la care am cazut 160 Cine are cap sa traga niste concluzii Cea mai haioasa tranta in BUC la o intersectie in T faceam dreapta , am derapat , motocicleta s-a dus taras pana la bordura, s-a lovit de ea, a basculat brusc pe trotuar si pe mine m-a aruncat PESTE gard in curtea respectivilor. Locatarii statea la o bere in curtea si s-au trezit cu mine aterizand in gradina. Edited by Adydum, 30 August 2007 - 01:53. |
#21
Posted 30 August 2007 - 07:25
Nu vad eu unde am dat sfaturi.
Plus ca exista vechea zicala "Sa nu faci ce face popa, sa faci ce zice popa". Nu comentez despre accidentul pe care il arati, nu cunosc circumstantele. Mi-am luat si eu portia de tavaleala, dar acum stiu sa evit, invatat prin metoda "masina taiat fata la 20 metri, perpendicular pe strada, frineaza daca poti". Am vazut si ce inseamna cazatura in cap si ce urmari are asupra corpului si a castii si ma bucur ca a fost buna casca. Dar asta nu-mi schimba afirmatia de mai sus: sint oameni capabili sa se urce de la inceput pe R1 si sa o stapineasca. C-asa s-au nascut sau cine stie ... |
#22
Posted 31 August 2007 - 09:43
ipman, on Aug 30 2007, 08:25, said: Nu vad eu unde am dat sfaturi. Plus ca exista vechea zicala "Sa nu faci ce face popa, sa faci ce zice popa". Nu comentez despre accidentul pe care il arati, nu cunosc circumstantele. Mi-am luat si eu portia de tavaleala, dar acum stiu sa evit, invatat prin metoda "masina taiat fata la 20 metri, perpendicular pe strada, frineaza daca poti". Am vazut si ce inseamna cazatura in cap si ce urmari are asupra corpului si a castii si ma bucur ca a fost buna casca. Dar asta nu-mi schimba afirmatia de mai sus: sint oameni capabili sa se urce de la inceput pe R1 si sa o stapineasca. C-asa s-au nascut sau cine stie ... poate sunt dar sunt ffff putini , majoritatea bikerilor mor din cauza teribilismului ! |
#23
Posted 29 September 2007 - 13:16
am permis cat A de 1 zi cat.B de 7 ani in acesti 7 ani am vazut multe. Imi doresc motor de la 16 ani dar nu am avut curajul la 18 cand aveam dreptul legal sa incalec unul pe strazile publice. Ideea este k de la an la an mi sa facut tot mai frica dar parca si dorinta a crescut invers proportional.Acum am avut curajul sa fac si acest pas deoarece nu mai am 18 ani si nu mai vreau sa impresionez pe nimeni , nu ma intereseaza mersul pe o roata , nu o fac ca sa agat blonde bune si dornice de senzatii tari , nu ma intereseaza viteza pt ca masina a avut grija sa imi arate ca viteza nu e buna de nimic pe 4 roti pe 2 cu atat mai putin deci in concluzie motorul e o arma care ucide daca o folosesti cu alt cap decat cel de pe umeri.
p.s. Sper ca peste 20 de ani sa pot scrie si eu un text asemanator fara sa imi para rau ca o fac RESPECT . p.s. Parerea mea este k permisul cat.A sa fie accesibil la o varsta mai mare de 18 ani si nu cred ca este nevoie sa spun si de ce. Edited by R4z0r, 29 September 2007 - 13:18. |
#24
Posted 19 October 2007 - 16:35
Am citit articolul impreuna cu un prieten motociclist(cu vechime din '89) care imi mai povestea pe sarite intamplari patite de el sau auzite in cercul lui de motociclisti.Fiti atenti la una:"Cica unu cu un motor de viteza(nu stiu de care ca nu prea ma pricep la motociclete) venea tare pe un bulevard(prin Baneasa) noaptea, i-a iesit o dacie in fata...a taiat Dacia in doua si el a ajuns(mort) in balcon la etajul 2 al unui bloc de vis-a-vis... ..l-au gasit dupa 2 zile cand a venit proprietarul acasa !"
Imi plac motocicletele, sa le admir..etc dar nu as incerca acest sport(am nevasta acasa si nu vreau sa mor tanar)...la traficul nostru din Bucale este sinucidere curata, din pacate insa . Pentru autorul articolului: |
#25
Posted 19 October 2007 - 20:17
R4z0r, on Sep 29 2007, 12:16, said: p.s. Sper ca peste 20 de ani sa pot scrie si eu un text asemanator fara sa imi para rau ca o fac RESPECT . p.s. Parerea mea este k permisul cat.A sa fie accesibil la o varsta mai mare de 18 ani si nu cred ca este nevoie sa spun si de ce. |
#26
Posted 22 October 2007 - 18:11
Alex_82, on Oct 19 2007, 17:35, said: Am citit articolul impreuna cu un prieten motociclist(cu vechime din '89) care imi mai povestea pe sarite intamplari patite de el sau auzite in cercul lui de motociclisti.Fiti atenti la una:"Cica unu cu un motor de viteza(nu stiu de care ca nu prea ma pricep la motociclete) venea tare pe un bulevard(prin Baneasa) noaptea, i-a iesit o dacie in fata...a taiat Dacia in doua si el a ajuns(mort) in balcon la etajul 2 al unui bloc de vis-a-vis... ..l-au gasit dupa 2 zile cand a venit proprietarul acasa !" Si mie intr-o seara mi-a aterizat o naveta spatiala in balcon. Si nu o gaseau cei de la NASA. Hai sa fim seriosi, cine are timp sa creada aberatia aia? |
#27
Posted 24 October 2007 - 10:04
#28
Posted 24 October 2007 - 10:08
Daca ai rabdare sa citesti tot merita .. Pai asa sunt toti motociclistii nu?
|
|
#29
Posted 01 November 2007 - 11:30
Daca ar citi toti incepatorii textul asta si l'ar baga la cap, cate vieti ar fi salvate. Insa unora chiar nu le pasa, iar selectia naturala isi face treaba..
|
#32
Posted 13 August 2008 - 18:20
Nu cunosc legislatia pentru motociclisti, dar presupun ca deplasarea se face pe benzi, nu?
Nu intre benzi sau pe marginea drumului. Conduci si vrei sa tragi pe dreapta; cum pielea mea sa-l vad fara efort pe cretinoidul din punctul mort care merge pe marginea drumului? Pai mai dobitoaco de astazi din Drumul Taberei, n-am cum! Nu pot sa ma uit 2 secunde in oglinda, pentru ca-n 2 secunde poate sa puna ala din fata frana si eu sa intru-n el. Masini indoite, carnet luat pentru ca n-am pastrat distanta (aia luuuuunga pe care trebuie s-o pastrezi la ora de varf in Bucuresti), nervi, timp pierdut la politie. Din moment ce coloana merge bine cu ~50 la ora, de ce trebuie sa fii cu mot si sa mergi in dreptul masinilor, pe marginea drumului, si nu pe BANDA?! Mai ai si tupeu sa-mi dai un picior in masina dupa ce am oprit pe dreapta. Ca eram la un stop, ca nu plecai imediat si mai stateai sa faci gat, ai cuvantul meu ca eu coboram din masina si te luam la bataie. Cat nu-mi place mie violenta de taran si incerc s-o evit, eh, de data asta dadeam in tine. Chit ca erai fata. - dedicat grasei dobitoace de azi si tuturor celor care procedeaza asemenea |
#33
Posted 13 August 2008 - 18:41
Mda...din pacate sunt multi din astia....si tot ei fac gura. N-am nimic impotriva strecuratului printre masini, ATUNCI CAND ACESTEA SUNT OPRITE LA SEMAFOR SI NU IN MISCARE!!!. Castigi destul timp si asa...nu trebuie sa faci slalom printre masinile in mers. Daca vrei sa fii tratat corect, stai pe mijlocul benzii si te vor vedea toti.
|
|
#34
Posted 13 September 2008 - 18:52
am ramas fara permis categ B si mi-am luat scuter. Gata! Angajez sofer si plec tot cu masina! Ce a scris este exact pe bune! Dar mai bine merg incet si cu mare atentie! Ce daca ajunge cu masina inaintea mea care sunt cu scuterul? Mai bine mai tarziu decat niciodata...
|
#35
Posted 14 September 2008 - 15:25
Este exclus sa ajunga inaintea ta cu masina, tu fiind pe doua roti. Poate doar noaptea sau in vreo zi speciala, dar in conditii normale in Bucuresti ajungi mult mai repede pe doua roti. Si nu fiindca e mai sprinten utilajul, ci fiindca nu se mai poate circula pe 4 roti. Nu trebuie sa mergi ca nebunul pe 2 roti si TOT scoti viteza medie mult mai buna decat cu masina. Stau si ma uit la mine in cartier (Militari - Lujerului)... Dimineata omor, la pranz omor, seara omor, sambata omor, duminica dupa-amiaza omor. In timpul saptamanii am observat ca sunt niste ferestre gen 12:30-14 sau 15:30 - 16 unde se mai circula, dar in rest omor grav. Dimineata am de parcurs pana la pasajul Lujerului (venind de pe stradute, dinspre blocul meu) cam 500m. Pe cuvant de onoare de nu ii parcurg in 15 minute. MEDIU. Am facut si 5, am facut si 30. Cu bicicleta fac 25 de minute pana la Romana, din pacate nu se preteaza la activitatea mea, nu pot sa ajung la birou fleasca de transpirat. Mi-e groaza de traficul pe care o sa-l luam iarna asta, cu masina deja simt ca-mi pierd timp din viata. Pe doua roti as sta in trafic o ora si jumatate pe zi. Pe 4 roti stau intre 3 si 4 ore. Diferenta de 2 ore. La o saptamana lucratoare, rezulta 10 ore, la o luna 40 de ore, la un an 480 de ore. Deci 20 de zile pline pe an eu le stau in plus in trafic cand sunt cu masina. Sincer prefer sa le dorm.
Edited by tchoara, 14 September 2008 - 15:26. |
#36
Posted 06 October 2008 - 12:29
corect.
cred ca in curand nenorocirea asta de oras o sa ajunga ca delhi sau pekin; plin ochi de motoare care mai de care mai economice si de biciclete. asta e viitorul; ca le place sau nu soferilor....asta e; mult, mult prea multi merg SINGURI in vapoarele si tractoarele lor pentru 2-3 statii de tramvai..... suntem tragici; am trecut de mult si de de comic si de penibil....... .....si toate astea pentru ca undeva in timp ( prin `92 parca ) niste cretini nu au inteles ca trebuie rezolvat neaparat transportul in comun - de fapt de ce a iesit in `89 romanu` in strada ? pentru mancare, itb, caldura si apa calda, curent electric...restu` sunt frectii si manipulare....auzi ..."libertate, democratie".....ala care sta in maieu pe balcon tot timpu` lui liber si joaca table nu aflase cum e cu democratia si cu libertatea dar aflase cum e sa i se dezghete carnatii in frigider si sa faca pneumonie de frig ce era in casa . s-a trecut peste o limita de suportabil si de convenabil si romanu` a inceput sa goleasca cimiterele de masini din europa; dupa aia a venit loganu care a facut ravagii; dupa aia au lasat si altii la pret si la credite............acum e mult prea tarziu sa mai faci ceva; orasul musteste de masini; chiar sa vrei sa rezolvi transportul de suprafata, nu mai ai cum - singura "speranta" ramane metroul care inca mai merge cu aceleasi vagoane ca in `78.... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users