Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS
 Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine
 The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...
 Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 

Pentru motociclisti

- - - - -
  • Please log in to reply
242 replies to this topic

#37
tchoara

tchoara

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,465
  • Înscris: 05.02.2007
Metrou, metrou, dar ce te faci cand nici in ala nu mai ai loc? Joi am plecat de la Romana pe la ora 13. Am stat vreo 5 minute sa vina metroul, a sosit in sfarsit, se deschid usile - surpriza, nu aveai loc nici sa pui un picior. A fost prima oara in viata mea cand nu am incaput in metrou. Si am incercat la 2-3 vagoane. Am asteptat urmatorul metrou - la fel de plin. De data asta am fost nesimtit si i-am compactat pe cei de la usa, nu pot sa stau toata ziua in statie pana vine unul gol. Problema nu s-a oprit acolo, odata intrat in vagon a trebuit sa gasesc o solutie sa ajung la usa opusa ca Universitate are peron pe stanga, eu la Romana ma suisem prin dreapta. Si acolo sa vezi distractie, sa ceri voie sa treci unor oameni care efectiv NU AU UNDE sa se duca. De caldura si miros nu mai zic, e lesne de inteles ca nu erau 20 de grade si nici a trandafiri nu mirosea.

Am renuntat de mult sa-i blamez pe cei din jur pentru conditiile de transport. Nu ma mai scandalizez ca-l vad pe unu' singur in serie 7, sau pe altii ca iau masina sa mearga cateva statii de tramvai. Avand in vedere optiunea - sa se inghesuiasca in caldura si putoare, nu pot sa invinuiesc oamenii aia ca prefera sa stea o ora in plus in trafic, doar sa aiba conditii. De vina sunt cei responsabili de infrastructura si de circulatie in general - strazi cu dublu sens prost gandite, strazi cu sens unic in directia in care nu trebuie, strazi FARA sens unic reversibil, semafoare comuniste cu sincronizare de cacat sau fara, treceri de pietoni pe bulevarde mari (in loc sa faca niste pasarele dragute, mai ales ca in centru n-ai voie cu TIR-ul) si lista poate continua.

In conditiile astea, ce pretentii sa am de la trafic? Sa cred in Oprescu care promite ca face autostrada suspendata ce traverseaza Bucurestiul N-S in doi ani? Pai nici proiectul nu e gata in doi ani. Daca o face si in 5 ani, eu il votez pe viata. Prefer sa ma "risc" pe 2 roti. Ce o iesi, o iesi, eu am destula incredere in mine incat sa stiu cat ma duce capul si sa-mi vreau binele. E aceeasi optiune pe care o ai cand vrei sa faci niste bani: ori faci 800 de euro pe luna pe post de salariu lucrand pentru altcineva - venit cert, dar rigid si pentru care lucrezi serios, ori faci 1500 de euro pe luna incepand o afacere pentru tine - venit incert, dar flexibil, care te ajuta mult mai mult si iti aduce mai multa satisfactie. Conteaza cat de mult vrei sa risti ca sa reusesti. In trafic greu in Bucuresti (si nu ma refer la artera), pe 4 roti ajungi sigur, dar incet. Pe 2 roti iti trebuie putina indemanare, dar ajungi de trei ori mai repede. Daca esti destept, iti vrei binele si-ti cunosti limitele, indemanarea o deprinzi si tinzi sa ajungi pe 2 roti si sigur si repede. Conteaza 75% motociclistul, 25% motoreta.

#38
Trumo

Trumo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 194
  • Înscris: 17.10.2008
Sunt 100% de acord. Asta e motivul pentru care renunt la masina si trec pe 2 roti.


Apropo de Pekin: aia au facut retea de autostrazi prin oras si metrou super extins in 2-3 ani. Va spun ca acum Bucurestiul are un trafic MULT MAI AGLOMERAT decat Pekin. Numai in India e mai rau ca la noi.

#39
data

data

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,114
  • Înscris: 11.06.2004
azi in drumul spre casa, dupa ce s-a lasat seara

un motociclist se strecoara printre masinile in coloana;

dupa cateva sute de metri pe 2 benzi nici-o masina; motociclistul pe mijlocul strazii, cu 40 km/h, blocand ambele benzi; il semnalizez cu farurile, nu reactioneaza; claxon, nimic;

prind o zona libera si il depasesc pe contrasens


la primul semafor se opreste langa geamul din dreapta: " ce ma claxonezi ba? ca sunt pe 2 roti? vrei sa te urmaresc pana acasa?"

#40
extasy_cristU

extasy_cristU

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 466
  • Înscris: 24.01.2008
trebuia sa ii zici da :lol: .

#41
Sorin-M

Sorin-M

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 28.10.2008
fiecare padure are uscaturile ei. Am dat si eu de multi nesimtiti pe 2 roti, dar inca le fac loc in trafic cand sunt in masina, pt ca pana acum 2 luni am fost si eu pe 2 roti, dar am renuntat sa mai merg pe motocicleta in jungla urbana. Ma reprofilez pe coclauri, macar acolo stiu ca nu poate sa imi taie calea un copac sau ursu...Mi se pare cea mai buna solutie sa ramai la pasiunea asta si in acelasi timp sa fii si intreg.

cat despre articol a fost postat pe toate forumurile cu tema asta si este absolut genial!

Edited by Sorin-M, 06 November 2008 - 13:47.


#42
calcis

calcis

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 21.07.2007

View Postacvaristul, on Apr 26 2007, 13:09, said:

cu greu am reusit sa citesc pana la capat acest articol.Parul mi se ridica maciuca la realitatea celor scrise de dumneavoastra, noroc cu simtul umorului  pe care il aveti, insa din pacate venea in aceste note triste care din pacate se intampla.Cautand pe net, informatii despre un scuter care mi-ar face placerea sa il achizitionez, in scopul de a savura inpreuna cu sotia mea, am gasit acest articol , extraordinar de util pentru acei care vor intelege esenta acestuia,.
Am amanat ani de zile achizitionarea unui scuter din teama de accidente <cu atat mai mult cu cat la noi in tara domneste in mare masura grandomania provenita din inconstienta.Am avut in 2004 timp de 2 ani 9in Grecia un scuter Honda 50 cc, insa era prietenul meu favorit.Nu sunt vitezoman, si pot spune ca desi sunt precaut totusi m-ai gresesc la volanul masinii mele, intrebanduma atunci daca eu gresesc care sunt precaut oare ce vor face ceilalti daca eu imi cumpar un scuter.Dupa acest articol stau si ma mai gandesc sa acizitionez un KIMKO XCITING 500I.
Sunt convins ca sunteti o persoana deosebita , si un admirator al motocicletelor cu mare experienta.
Poate mi-ati putea da un sfat in legatura cu aceasta achizitie pe care das dori sa o fac.
In incheiere sincerele mele felicitari pentru acest articol si admiratia mea fata de dumneavoastra pentru gradul ridicat de constiinta de care ati dat dovada.

Edited by Marius3k, 29 August 2009 - 19:06.
quote inutil


#43
ButterflyAdya

ButterflyAdya

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 03.08.2009

View Postcrst_g, on 22nd August 2007, 09:25, said:

sunt singurul pe care l-au trecut fiorii cand a citit partea asta?  :mellow:


Nu,nu esti.... asta clar.:|
De fapt tot textul a fost foarte ...atingator.Desi m`a pus pe ganduri,tot nu vreau sa renunt la visul de a avea mororul meu.
Nu unul f puternic,nu vreau sa risc chiar atat. imi place viteza :D

#44
pedrosian

pedrosian

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 27.10.2009

View PostButterflyAdya, on 29th August 2009, 18:58, said:

|
Desi m`a pus pe ganduri,tot nu vreau sa renunt la visul de a avea mororul meu.
Nu unul f puternic,nu vreau sa risc chiar atat. imi place viteza :D
Urmeaza-ti visul si sper ca ai deja un motor.

#45
OZZANA

OZZANA

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 26.11.2006
Un factor destul de neglijat de opinia publica , de catre administratiiile locale si de catre politia rutiera dar cu efecte tragice este nerespectarea prevederilor Codului Rutier cu privire la traversarea animalelor pe drumurile din Romania.
Aceasta e o intiativa luata in urma accidentului soldat cu moartea lui Andrei Popoviciu (Matasosu') membru al asociatiei Timisoara Bikers .Cred ca putem ajuta macar simbolic semnad aceasta petitie:

http://www.petitiono...u/petition.html

#46
alexlove

alexlove

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 88
  • Înscris: 28.07.2010
am citit si eu ....ma speriat asa putin :D ..inca sunt minor dar mi-am luat un scuter destul de puternic. Aprilia de 150 cm3...merge 140.... :D

Am cazut de multe ori ,dar nu cu viteza si nu cu scuterul asta:D...debea astept sa dau de A, sa-mi iau un motor...cred ca sunt cu capul pe umeri destul incat sa nu mor...

#47
Valy1

Valy1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,206
  • Înscris: 06.01.2007

View Postalexlove, on 28th July 2010, 18:12, said:

cred ca sunt cu capul pe umeri destul incat sa nu mor...
Daca ai stii cati au zis asta...
Cum ti-ai dat seama ca "merge 140" ?

#48
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

View Postalexlove, on 28th July 2010, 19:12, said:

am citit si eu ....ma speriat asa putin :D ..inca sunt minor dar mi-am luat un scuter destul de puternic. Aprilia de 150 cm3...merge 140.... :D

Am cazut de multe ori ,dar nu cu viteza si nu cu scuterul asta:D...debea astept sa dau de A, sa-mi iau un motor...cred ca sunt cu capul pe umeri destul incat sa nu mor...

cum chopperul si enduro nu sint cool, ma gindesc ca o sa iti cumperi o vitezana?  :o

#49
hauebu

hauebu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 221
  • Înscris: 06.07.2009
salut am si eu microbul celor 2 roti recent mi-am achzitionat un fzr 600 sunt foarte incantat de el si cand l-am cumparat l-am adus de la carei -Constanta sunt 900 km de mers calare .articolul de la inceputl topicului e foarte educativ pentru cine are ochi si minte sa il citeasca si sa il bage la cap
salutari cu farul tuturor !

#50
redalert

redalert

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 98
  • Înscris: 28.10.2009
Se pare ca cel care a scris articolul a murit de ceva vreme intr-un accident de motor. Mai documentati-va

#51
nirolf48

nirolf48

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 10.10.2010
:confuzzled:  sunt nou pe forum , byker de 25 ani , am urcat pe motocicleta din curiozitate cand aveam 16 ani iar de atunci am ramas cu microbul .
Are dreptate , daca iti faci un remember nu se poate sa nu fi trecut prin experientele nefaste legate de motor .
Da am cazut si eu ptr ca eram asul iar o curba nu a vrut sa ma recunoasca rezultat ..clavicula rupta  o vara in gips .
Da am luat sotia pe motor pe un drum de tara mi-a sarit o gaina in roata din fata si .........tavaleala prin praf de atunci ea prefera 4 roti
Am avut prieteni care erau asii drumurilor iar acum  .......RIP .
In ultimii ani mi-am numarat de 4x ultimile clipe din cauza lu ..Gicu sau a altora ,am avut sansa .
Raman byker insa sunt zile cand nu ma urc pe motor .
   Aveti grija cei ce va doriti sa deveniti motociclisti  accidentele sunt de  doua feluri  :usoare  sau  mortale .

#52
Thomas

Thomas

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 23.12.2003

View Postredalert, on 23rd September 2010, 13:28, said:

Se pare ca cel care a scris articolul a murit de ceva vreme intr-un accident de motor. Mai documentati-va
De ce esti idiot? Oresti Marmara,creatorul acestor randuri, este bine mersi si se da in continuare http://www.motocicli...showtopic=91453

#53
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Am citit prima oara articolul asta pe motociclism in 2008, inainte sa imi iau categoria A.
De atunci, am tinut minte, si am recitit destul de des articolul.
In 40000 de km pe doua roti, am reusit sa o tin cu partea cauciucata in jos pina acum.

Sintem invizibili, daca uitam asta, sintem morti.

#54
alexutzza3

alexutzza3

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 02.11.2010

View Postdan78rom, on 10th November 2010, 17:38, said:

Am citit prima oara articolul asta pe motociclism in 2008, inainte sa imi iau categoria A.
De atunci, am tinut minte, si am recitit destul de des articolul.
In 40000 de km pe doua roti, am reusit sa o tin cu partea cauciucata in jos pina acum.

Sintem invizibili, daca uitam asta, sintem morti.
  


Si eu tot in 2008 am citit articolul,tot pe motociclism.
E foarte ok articolul,inveti destule din el.

Acum...motociclistii mai sunt invizibili cateodata si din vina lor,sa fim realisti.
Este nevoie de atentie multa si sa fii cu capul pe umeri.

Edited by alexutzza3, 11 November 2010 - 11:56.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate