Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Radio care se incinge

problema -amplificator cu tranzis...

Retragere bani din cont inainte d...

Plata cu cardu si bacsisu
 Primire bani din Danemarca prin N...

Alerta securitate Fedora Linux 40...

Problemuțe sistem audio ma&#...

Renovare balcon
 installation has failed there was...

Montura polara.....

Sfat inchiriere locuinta unei per...

Sursa stereo -> amplif mono
 Dan Blondu vs. Marian Piciu

Side - Antalya

Nume fetita - international dar c...

A fost lansat MX Linux 23.3
 

PC815 microcontroller for PC

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
Cole

Cole

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 19.04.2007
Sunt un incepator in electronica si an nevoie de ajutor.
Doresc sa controlez cu ajutorul calculatorului mai multe relee (pt inceput si 1 mi-ar fi destul) prin portul serial sau paralell (preferabil paralell)

Dispun de 9 relee OMRON G6D-1A-ASI,OMRON  si 3 chipuri PC815 PC815


cu aceste piese am primit si un program ACCON PRO SYS cu care scrii codul pt a le controla dar din pacate este in germana si nu-l pot folosi defel.
nici nu stiu cum sa montez piesele pe placa.

as dori sa-mi spuneti cum sa le leg, eventual ceva exemple de placi. si ce soft sa folosesc pt a le controla efectiv. NU doresc neaparat sa folosesc componentele pe care le am, pot cumpara altele, tot ce vreau este sa control cu PC-ul ceva intrerupatoare.

as fi foarte recunoscator daca m-ati ajuta, sau macar sa-mi dati alte exemple de microcontrollere care functioneaza, sa fie si construibile. sunt sigur ca exista aici persoane care stiu despre ce vorbesc si care au facut asa ceva.. Va multumesc anticipat

#2
DeeJay

DeeJay

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,087
  • Înscris: 07.05.2004
http://www.hottimesoftware.com/

incearca cu asta.

PC815 vad ca sunt optocuploare, separi galvanic porul paralel de relee.

#3
vandy

vandy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41