Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
ORANGE: Facturare cu japca
Last Updated: Jun 10 2010 11:12, Started by
Allex
, Mar 02 2004 23:42
·
0
#199
Posted 04 February 2009 - 11:12
Exemplu de reclamatie :
Datorita modului foarte incorect in care ati ales sa nu rezolvati in mod corespunzator reclamatiile mele vreau sa imi reziliez toate abonamentele mele , mai exact cele ce au numerele : 0743361793 , 0755019636 , 0755019637 , 0755019637 , 0755019638 , 0755019639 in data de 25 martie 2009 , nu doresc sa mai am nimic de platit la Orange incepand cu 26 martie2009 , absolut nimic ! Vreau sa stiu de ce imi apare in fiecare luna , incepand cu luna septembrie 2008 , cost suplimentar excesiv la Cronos ( si pe factura , desigur ) pentru abonamentele mele Orange Start ( contractate in finalul lunii februarie2008 ) care au alocate numerele 0755019636 , 0755019637 , 0755019638 , 0755019639 , nu am folosit nici un alt serviciu decat apel voce , asadar nu e posibil sa am un cost suplimentar mult prea mare , la toate aceste numere . In plus cele 10 minute nationale - de fidelizare - acordate incepand cu luna septembrie 2008 - nu mi-au fost scazute din minutele utilizate in alte retele , in nici una din lunile precedente acestei reclamatii , totodata nu mi-au fost luate in considerare nici minutele aniversare ( sunt nascut in ianuarie ) alocate in luna aceasta , ianuarie 2009 ! Toate aceste neregului mi-au incarcat factura cu mai mult de 7 euro , cost suplimentar , in fiecare luna , timp de 4 luni, incepand cu factura pentru luna septembrie 2008 . Avand in vedere modul foarte distant, flegmatic si rautacios in care am fost abordat de serviciul 411 si de catre angajatii de la web-shopul "Orange" din Arad am in vedere rezilierea tuturor abonamentelor mele la "lacomul" "Orange-ro", in acelasi timp imi rezerv dreptul de a va da in judecata pentru reclama falsa si oferirea unor informatii gresite in mod premeditat ! Astep un raspuns clar si onest ! Edited by nike_invictus, 04 February 2009 - 11:13. |
#200
Posted 15 November 2009 - 16:39
Buna ziua. Sper ca scriu in topicul corect iar daca nu,imi cer scuze. Referitor la factura orange trec si eu printr-o situatie similara. M-am trezit luna trecuta cu un cost suplimentar de 70 euro. Le-am cerut o factura detaliata pe care am si primit-o atasata la factura lunara. La o verificare atenta am vazut ca costul suplimentar provine de la niste convorbiri catre niste numere despre care, dupa prima sesizare am aflat ca apartin tarilor austria si bangladesh. La o reverificare descopar ca nu imi apare in factura detaliata data si ora cind am facut cererea la serviciul clienti pentru factura detaliata. Sunind la serviciul clienti si cerindu-le sa imi spuna ora cind am facut cererea imi spun aceeasi ora care apare si pe factura detaliata. Dar surpriza apare atunci cind,verificind factura detaliata ,la ora care mi-au comunicat-o ei ca am facut cererea imi apare o convorbire cu serviciul clienti de un minut. Ori stie toata lumea ca un minut dureaza pina treci de introducere. Ma duc cu o noua sesizare la orange shop si acolo se uita pe factura detaliata si imi atrag atentia asupra unui fapt care mie unul ,mi-a scapat... inaintea fiecarui apel international imi apare trafic de internet,ceea ce mi s-a parut ciudat. Cei de la orange mi-au spus ca e imposibil sa intre cineva pe numarul meu prin internet. Dar eu nu cunosc numerele si cea mai lunga convorbire a fost catre un numar de austria care a durat 3 ore cu intreruperea automata dupa o ora. Deci eu as fi fost constient daca as fi vorbit pe numarul acela chiar neintentionat de pe internet. Insa cel mai ciudat este ca convorbirile s-au efectuat noaptea cind eu sigur dormeam. Momentan am trimis o noua sesizare pentru care astept raspuns de aproape doua saptamini. Cine imi poate da un sfat ? Ce pot sa mai fac in continuare? Multumesc frumos.
|
#201
Posted 15 November 2009 - 20:11
Interesant ce spui tu.
N-ai precizat ce tel ai, daca ai servicii de internet...de care... E greu de spus ce s-a intamplat in cazul tau... Am abo la orange de peste 9 ani. O singura data am avut la cronos vreo 3-4 dolari (ca nu mai tin minte) din ,,burta"..asa peste noapte... Avad tel ,,lipit de mine" tot timpul (...) am sunat la 411 si am cerut explicatii. Dupa 1-2 zile costul suplimentar a fost sters. Deci orange (atunci era dialog) iti poate umfla factura sau ti-o poate micsora. Eu vorbesc din experienta, nu din auzite... In rest n-am avut probleme, insa eu nu utilizez servicii de net pe mobil. Nu am incredere... Cauta pe google...,,facturi umflate" sau ceva de genu si poate vei afla mai multe... |
#202
Posted 16 November 2009 - 13:46
se pare ca nu doar plaforma orange prepay e praf, ci si cea postpaid.
|
#203
Posted 16 November 2009 - 14:26
zoltanovici, on 15th November 2009, 16:39, said: Buna ziua. Sper ca scriu in topicul corect iar daca nu,imi cer scuze. Referitor la factura orange trec si eu printr-o situatie similara. M-am trezit luna trecuta cu un cost suplimentar de 70 euro. Le-am cerut o factura detaliata pe care am si primit-o atasata la factura lunara. La o verificare atenta am vazut ca costul suplimentar provine de la niste convorbiri catre niste numere despre care, dupa prima sesizare am aflat ca apartin tarilor austria si bangladesh. La o reverificare descopar ca nu imi apare in factura detaliata data si ora cind am facut cererea la serviciul clienti pentru factura detaliata. Sunind la serviciul clienti si cerindu-le sa imi spuna ora cind am facut cererea imi spun aceeasi ora care apare si pe factura detaliata. Dar surpriza apare atunci cind,verificind factura detaliata ,la ora care mi-au comunicat-o ei ca am facut cererea imi apare o convorbire cu serviciul clienti de un minut. Ori stie toata lumea ca un minut dureaza pina treci de introducere. Ma duc cu o noua sesizare la orange shop si acolo se uita pe factura detaliata si imi atrag atentia asupra unui fapt care mie unul ,mi-a scapat... inaintea fiecarui apel international imi apare trafic de internet,ceea ce mi s-a parut ciudat. Cei de la orange mi-au spus ca e imposibil sa intre cineva pe numarul meu prin internet. Dar eu nu cunosc numerele si cea mai lunga convorbire a fost catre un numar de austria care a durat 3 ore cu intreruperea automata dupa o ora. Deci eu as fi fost constient daca as fi vorbit pe numarul acela chiar neintentionat de pe internet. Insa cel mai ciudat este ca convorbirile s-au efectuat noaptea cind eu sigur dormeam. Momentan am trimis o noua sesizare pentru care astept raspuns de aproape doua saptamini. Cine imi poate da un sfat ? Ce pot sa mai fac in continuare? Multumesc frumos. da-ne si noua ceva mai multe detalii: pe ce numere de telefon apar apelurile, de unde-ai cumparat telefon(aproape sigur din austria). costuri suplimentare aiurea mai apar la cronos in primele 2 zile dupa ce intra minutele, si dispar singure fara sa fie "adaugate/sterse" de catre cineva. eroarea asta la cronos apare de ani de zile. |
#204
Posted 16 November 2009 - 20:30
telefonul l-am luat dintr-un magazin din brasov. am activat internetul mobil. am un nokia n70. in doi ani de zile nu am avut probleme cu cost suplimentar la orange. nici eu nu las telefonul aiurea si culmea e ca dorm cu el la cap. nr de telefon cel mai des utilizat e 0043810744403 care dupa cum mi sa spus e de austria.cel de bangladesh e 00881942011196 nr pe care sa vorbit 3 secunde si care costa 2.100 euro minutul. si eu am sunat la relatii clienti dar mi-au spus ca nu pot face nimic momentan. culmea e ca dupa ce am sunat la serviciul clienti s-au mai efectuat 3 convorbiri si dupa sa oprit brusc toata treaba.
|
#205
Posted 16 November 2009 - 21:27
Nr (881942011196) e apropiat de cel din link...
http://whocallsme.co...px/881942011053 Tie iti recomand pana una alta sa utilizezi serviciul barari apeluri. Ceri parola de la orange si din meniul telefonului ai posibilitatea sa-ti restrictionezi apelurile de voce, video, date - nationale si internationale... Edited by crisstian, 16 November 2009 - 21:32. |
#206
Posted 16 November 2009 - 21:38
asta insemnind ca???
am facut altceva... in data de 10.11.2009 am cerut blocarea abonamentului pina la sfirsitul anului. in data de 14 incepe o noua luna de facturare. momentan nu am de platit decit o reincarcare prepay. crisstian nu pot sa deschid link-ul ce mi l-ai dat. |
#207
Posted 16 November 2009 - 22:10
Linkul merge ... daca nu copy paste intr-o ferestra noua (browser).
Sa ne tii la curent cu ce solutie iti da orange. Noi pe aici nu prea te putem ajuta...insa e bine ca ai scris ca sa stie si altii sa se fereasca... |
#208
Posted 17 November 2009 - 19:15
o sa scriu deznodamintul acestei aventuri in momentul cind o sa am rezuktate. mersi oricum pentru ajutorul acordat. poate reusesc sa si ceva solutii.
|
|
#209
Posted 10 June 2010 - 11:12
zoltanovici, on 15th November 2009, 16:39, said: Buna ziua. Sper ca scriu in topicul corect iar daca nu,imi cer scuze. Referitor la factura orange trec si eu printr-o situatie similara. M-am trezit luna trecuta cu un cost suplimentar de 70 euro. Le-am cerut o factura detaliata pe care am si primit-o atasata la factura lunara. La o verificare atenta am vazut ca costul suplimentar provine de la niste convorbiri catre niste numere despre care, dupa prima sesizare am aflat ca apartin tarilor austria si bangladesh. La o reverificare descopar ca nu imi apare in factura detaliata data si ora cind am facut cererea la serviciul clienti pentru factura detaliata. Sunind la serviciul clienti si cerindu-le sa imi spuna ora cind am facut cererea imi spun aceeasi ora care apare si pe factura detaliata. Dar surpriza apare atunci cind,verificind factura detaliata ,la ora care mi-au comunicat-o ei ca am facut cererea imi apare o convorbire cu serviciul clienti de un minut. Ori stie toata lumea ca un minut dureaza pina treci de introducere. Ma duc cu o noua sesizare la orange shop si acolo se uita pe factura detaliata si imi atrag atentia asupra unui fapt care mie unul ,mi-a scapat... inaintea fiecarui apel international imi apare trafic de internet,ceea ce mi s-a parut ciudat. Cei de la orange mi-au spus ca e imposibil sa intre cineva pe numarul meu prin internet. Dar eu nu cunosc numerele si cea mai lunga convorbire a fost catre un numar de austria care a durat 3 ore cu intreruperea automata dupa o ora. Deci eu as fi fost constient daca as fi vorbit pe numarul acela chiar neintentionat de pe internet. Insa cel mai ciudat este ca convorbirile s-au efectuat noaptea cind eu sigur dormeam. Momentan am trimis o noua sesizare pentru care astept raspuns de aproape doua saptamini. Cine imi poate da un sfat ? Ce pot sa mai fac in continuare? Multumesc frumos. Nu cunosc pe nimeni din Somalia , si la fel convorbirea a fost efectuata noaptea la 1:42, cand eu dormeam . Am telefon cu touchscreen si nu se deblocheaza accidental , dar sa mai si sun din greseala la un numar din Somalia.Sa nu mai zic ca am rds acasa , si daca chiar cunosteam pe cineva acolo , sunam de pe telefonul fix, care e mult mai ieftin. Am facut plangere la Orange , la care mi s-a raspuns ca autentificarea se face prin cartele sim si contorizarea e corecta, si ca poate terminalul (telefonul) e defect , dar telefonul tot de la ei l-am cumparat. Vreau sa fac o plangere penala in acest sens pentru furt si frauda si sa cer daune morale pentru tot rahatul asta, si prin acest forum rog pe oricine a mai patit asa ceva sa trimita un PM pe userul meu, in acest fel sa pot prezenta la tribunal si alte cazuri in afara de al meu. Va multumesc si bafta , PS :Nu va lasati fraieriti de acesti hoti . |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users