Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

flori-on-line

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#19
catharsis3k

catharsis3k

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 23.11.2005
mai baieti, voi nu intelegeti un lucru de baza. Pentru a face orice afacere nu este destul sa bagi bani ca sa scoti bani. Poate ca asa merge in Romania din cauza clientilor necunoscatori care incaseaza toate magariile vanzatorilor.

Primul lucru care lipseste la 80% din firme in Romania este respectul fata de client. Asta inclusiv la flori online, firma domnului de mai sus cu care am facut afacere pentru a livra niste flori prietenei. Lipsa de comunicare, lipsa de respect sunt la ordinea zilei.

Daca vreti sa faceti o noua firma, puneti macar pe hartie un plan si nu mai mergeti pe principiul ca prostii cumpara oricum

#20
alex2750

alex2750

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 228
  • Înscris: 15.11.2006

View Postcatharsis3k, on Apr 1 2007, 20:10, said:

mai baieti, voi nu intelegeti un lucru de baza. Pentru a face orice afacere nu este destul sa bagi bani ca sa scoti bani. Poate ca asa merge in Romania din cauza clientilor necunoscatori care incaseaza toate magariile vanzatorilor.

Primul lucru care lipseste la 80% din firme in Romania este respectul fata de client. Asta inclusiv la flori online, firma domnului de mai sus cu care am facut afacere pentru a livra niste flori prietenei. Lipsa de comunicare, lipsa de respect sunt la ordinea zilei.

Daca vreti sa faceti o noua firma, puneti macar pe hartie un plan si nu mai mergeti pe principiul ca prostii cumpara oricum

Adica? Detaliaza.

Edited by alex2750, 01 April 2007 - 19:45.


#21
catharsis3k

catharsis3k

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 23.11.2005
Sincer nu are rost sa stau sa explic. Cel mai simplu ar fi sa faci o comanda de la flowers.com si sa o compari cu o comanda de la orice "florarie online" din Romania.

ca mici exemple: in romania ai numar de contact pe mobil unde iti raspunde cineva pe fuga, cu 10 000 de zgomote in spate, care nu stie nimic despre comanda ta, care isi cam baga p*** devreme ce tu oricum ai platit

profesionalism ce mai


EDIT: exemplu personal cu florarie care nu am sa numesc.
Nu sunt in Romania acum si vroiam sa-i iau prietenei mele flori de 8 martie. Dau comanda pe 4 martie pentru 101 trandafiri ( cred ca faceau profit cam 2 milioane la comanda mea ). Scriu mail pe 5,6 sa confirm ca vor livra pe 8 Martie intre 11:30 si 1:30 cand prietena mea o sa fie la servici. Totul ok, "da sefu", se face, etc. Trimit mail inca o data pe 7 sa-mi reconfirme caci stiu cum sunt firmele in Romania. Fara raspuns. Pe 8 Martie nici vorba sa livreze in intervalul specificat. Incerc sa-i sun pe mobilul listat degeaba. In final, dau un whois pe numele lor de domeniu si aflu numarul de telefon al persoanei care l-a inregistrat. Sun acolo, se verifica, isi cer scuze bine-inteles si promit ca livreaza pana in 4. In final, livrarea s-a facut la 4:45 dupa-masa.

Nu vreau sa aud ca era 8 martie si ca sa-i inteleg. Nu e vina mea, nu trebuia sa ia atatea comenzi daca nu puteau face fata. Dar bine-inteles ca ii doare in cot de profesionalism, vor numai sa faca bani cat mai repede. Anyways, ultima oara cand mai fac afacere cu ei.

Edited by catharsis3k, 01 April 2007 - 20:56.


#22
Ecaterina Teodoroiu

Ecaterina Teodoroiu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 92
  • Înscris: 26.05.2005

View Postcatharsis3k, on Apr 1 2007, 20:10, said:

..... firma domnului de mai sus cu care am facut afacere pentru a livra niste flori prietenei. .....

Va rog sa clarificati cine este "domnul de mai sus" si de la ce florarie online ati comandat. Se poate intelege ca ati comandat de la floraria noastra si ca ati fost tratat fara respect. Ceea ce nu este cazul...

#23
Ecaterina Teodoroiu

Ecaterina Teodoroiu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 92
  • Înscris: 26.05.2005

View Postguruananda, on Apr 1 2007, 02:29, said:

Buna Marius,

am 2 florarii(magazine inchiriate) dar citindu-te,m-am gandit ca daca tot am florarii,daca este profitabil sa le fac si online.Nu am nici cea mai vaga idee despre floraria online,poate ma ajuti tu.Crezi ca este o idee buna sa am si online in orasul meu?
Multumesc mult

Bineinteles. Din moment ce ai deja doua florarii inseamna ca stii mai bine ca oricine ca poti face profit. La o florarie online este diferit doar canalul de vanzare. In rest, totul este la fel...

#24
catharsis3k

catharsis3k

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 23.11.2005

View PostEcaterina Teodoroiu, on Apr 1 2007, 15:25, said:

Va rog sa clarificati cine este "domnul de mai sus" si de la ce florarie online ati comandat. Se poate intelege ca ati comandat de la floraria noastra si ca ati fost tratat fara respect. Ceea ce nu este cazul...

ok, eu am facut afacere cu florarie.com. mai au o gramada de pagini sub alt nume.

din paginile voastre si ale clientilor pe care le-ati vandut ( flori in arad/bihor/etc ) toate au drept contact numar de mobil. Numarul vostru unde este ? Cand se suna la acel numar vorbim direct cu nea'ghita sau este o centrala care preia apelurile, pune in asteptare ? In cat timp se poate vorbi cu o persoana care stie ce face ? ( inclusiv in zile ocupate ) La celalt capat al firului exista sisteme de urmarirea a comenzii ?

Nu stiu daca voi vindeti si un brand, dar daca voi permiteti la cei care cumpara domenii/ideea sa isi trateze clientii in asa fel, asta spune multe si despre voi.

#25
Ecaterina Teodoroiu

Ecaterina Teodoroiu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 92
  • Înscris: 26.05.2005

View Postcatharsis3k, on Apr 2 2007, 05:37, said:

Nu stiu daca voi vindeti si un brand, dar daca voi permiteti la cei care cumpara domenii/ideea sa isi trateze clientii in asa fel, asta spune multe si despre voi.

Daca nu ati facut afaceri cu noi, deci nu stiti NIMIC despre modul nostru de lucru, atunci de ce ne atacati? V-am deranjat in vreun fel? Ne-ati fost clienti sau ati cumparat de la unul din partenerii nostri si ati avut de suferit? Care e problema dumneavoastra cu noi?

In cazul in care aveti o plangere in ceeea ce ne priveste sa o spuneti clar si raspicat. Altfel va rog sa taceti...

#26
catharsis3k

catharsis3k

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 23.11.2005
pai simplu, aveti ocazie sa ne oferiti niste explicatii. am pus mai multe intrebari mai sus. raspundeti selectiv sau pur si simplu nu le-ati vazut ?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate