Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
NOUL TOUAREG
Last Updated: Feb 10 2010 23:59, Started by
adriano_7
, Feb 26 2007 20:12
·
0
#2
Posted 27 February 2007 - 00:59
Daca e sa ma iau dupa pagina producatorului,in Romania,ca masina,incepand de la 38 000 $,adica un fel de ~32000 Euro,sa stau in cap si n-as da atata pe masina.Decat daca as fi Becali si banii mi-ar creste in loc de unghii. Parerea mea e nu merita atata ptr o masina,care numai de oras nu e. Daca te simti sportiv,si ai bani sa suporti asa masina,cei minim 276 cai care ii are ar face pe oricine sa se simta ca intr`un avion...dar sincer,parerea mea,nu merita..sa ma contrazica cei pe care ii scot banii din casa. Daca vrei un SUV interesant,mai atractiv e Hyundai Tucson,care e primul la SUV ca vanzari. Ceea ce pot mentiona e ca ador sa aud un BMW X3 sau X5 cum accelereaza pe langa mine,ma tot intreg cum m`as simti la volanul unei astfel de masini,are un sunet superb al motorului si arata super de-a dreptul.Dar si ala e un lux..
|
#3
Posted 28 February 2007 - 18:27
cum poti sa compari Tucson cu Touareg ? touaregu e zece clase peste... e o masina buna la un pret sensibil mai mic decat al x5 sau q7 ... adevaru e ca dupa ce a aparut noul x5 touaregu a ramas cam mic Dar la aprox 60.000 euro iti iei un v6 tdi cu 225 de cai care trage destul de bine si nu consuma foarte mult (pentru cele 2,5 tone ale masinii ) ..iti recomand suspensia pneumatica , este mult mai buna decat cea normala dar si costa ... Faceliftul a improspatat putin aerul masinii , care era destul de veche si care se inalneste destul de des in Romania
|
#4
Posted 28 February 2007 - 23:34
spdude, on Feb 27 2007, 00:59, said: Daca e sa ma iau dupa pagina producatorului,in Romania,ca masina,incepand de la 38 000 $,adica un fel de ~32000 Euro,sa stau in cap si n-as da atata pe masina.Decat daca as fi Becali si banii mi-ar creste in loc de unghii. Parerea mea e nu merita atata ptr o masina,care numai de oras nu e. Daca te simti sportiv,si ai bani sa suporti asa masina,cei minim 276 cai care ii are ar face pe oricine sa se simta ca intr`un avion...dar sincer,parerea mea,nu merita..sa ma contrazica cei pe care ii scot banii din casa. Daca vrei un SUV interesant,mai atractiv e Hyundai Tucson,care e primul la SUV ca vanzari. Ceea ce pot mentiona e ca ador sa aud un BMW X3 sau X5 cum accelereaza pe langa mine,ma tot intreg cum m`as simti la volanul unei astfel de masini,are un sunet superb al motorului si arata super de-a dreptul.Dar si ala e un lux.. |
#5
Posted 01 March 2007 - 02:06
spdude, on Feb 27 2007, 00:59, said: Ceea ce pot mentiona e ca ador sa aud un BMW X3 sau X5 cum accelereaza pe langa mine,ma tot intreg cum m`as simti la volanul unei astfel de masini,are un sunet superb al motorului si arata super de-a dreptul.Dar si ala e un lux.. Cat despre Touareg, e 'beton' |
#6
Posted 01 March 2007 - 02:10
pt stresuri ca cele de mai sus ai casco. si ar fi culmea sa nu-ti permiti casco la asemenea masini
|
#7
Posted 01 March 2007 - 02:30
Daca nu ai banii, si Loganul ti se poate parea un lux. Daca esti dispus sa-i cheltui pe o masina, nu mai privesti astfel problema, ci incepi sa te intrebi cum obtii cat mai mult de banii aia.
Exemplu: vreau sa-mi iau o masina si am alocat pentru ea buget de 20.000 euro (un sedan de clasa medie decent intra in pretul asta). Odata ce am alocat banii astia, inseamna ca mi-am facut calculele, si ii pot baga in masina. Deci optiunea "iau Logan de 7.000 si restul ii folosesc in alte scopuri" am eliminat-o. Problema se pastreaza, incepand cu Logan si terminand cu Bugatti Veyron. Daca eu nu am banii respectivi, nu inseamna ca acel care are si e dispus sa-i dea, e nebun. Stie el ce face. Revenind la subiect, daca as avea 60.000 de euro de dat pe un SUV, m-as uita inspre Infiniti FX |
#8
Posted 01 March 2007 - 02:51
Bine ca nu vorbim de Porsche Cayenne,ca masina aia e de 100 000 de euro,si e si vedeta la stiri...si nu ,nu e nebun,are bani prea multi doar . Nu ca n-as vrea sa fiu in situatia aceea..dar daca tot suntem la capitol...ce unghiuri poate urca touaregul ? ce incarcatura? cum face fata la depasiri in panta/rampa?(sunt curios de stabilitate in special) aici trebuie posesori sa raspunda...
Edited by spdude, 01 March 2007 - 02:52. |
#9
Posted 01 March 2007 - 04:51
un facelifting frumos! masina arata bine ! am condus un w12 ,450 cai pe asa ceva si am ramas visand(variante precedenta)!
banii ii merita daca ii ai si daca esti dispus sa-i dai dupa cum a mai zis cineva mai sus! nu poti compara Santa Fe cu Touareg pt ca sunt din clase de lux diferite !numai cine apuca sa le conduca sau sa le aibe realizeaza diferentele intre masini si preturile lor! desi tot masini si tot tabla e cum ziceai nu e chiar asa! niste frane brembo nu-s ca cele de dacie ,niste xenoane de la audi,bmw ,porche sau altele nu sunt ca cele de pe un brand mai slab sa nu dam nume...si povestea continua! cat despre offroad masina nu e facuta ca un offroader ci e suv! despre datele ei si perfomante gasesti destulde date inclusiv unghiuri si pante in urcare si coborare si vaduri de apa ce poate trece! varianta cu face lift a imbunatatit partea asta prin etanseitate si prin ducerea evacuarii intr-un alt mod! oricum masina a fost f apreciata de critici si la dinamica si in offroad! |
#10
Posted 01 March 2007 - 22:01
spdude, on Mar 1 2007, 02:51, said: Bine ca nu vorbim de Porsche Cayenne,ca masina aia e de 100 000 de euro,si e si vedeta la stiri...si nu ,nu e nebun,are bani prea multi doar . Nu ca n-as vrea sa fiu in situatia aceea..dar daca tot suntem la capitol...ce unghiuri poate urca touaregul ? ce incarcatura? cum face fata la depasiri in panta/rampa?(sunt curios de stabilitate in special) aici trebuie posesori sa raspunda... spuneai mai sus ca pana la urma tot fiare sunt toate masinile si ca de ce ar trebui sa le diferentiem atata ...ei bine te voi contrazice daca ar fi sa ne ghidam dupa asta atunci de ce sa stau intr-o casa draguta ca pot sta si intr-o coliba pana la urma tot are un acoperis deasupra ...nu?! exista constructori buni ..f buni si mai putini buni in industria auto tocmai pentru faptul ca exista diferente intre masini,materiale,tehnologii,clase.Santa Fe si Tucson cu toate ca sunt masini care au o imagine frumoasa nu sunt nici intr-un caz suv-uri sport sunt doar suv-uri la preturi accesibile.Cat despre calitatile offroad ale touaregului as vrea sa te interesezi si vei descoperii ca de la lansare a fost declarat leader la diferite competitii..teste de acest gen acum aprox o luna touaregul a tras un boeing 747 fiind prima masina care a reusit aceasta performanta.Cat despre masina mea nu prea am cum sa stiu cum se comporta pe munti si prin noroaie dar cu siguranta pe sosea sta f bine iar in curbe chiar ma surprinde,se comporta extraordinar de bine luand in calcul garda la sol care nu este tocmai ca la o berlina. |
|
#11
Posted 01 March 2007 - 22:01
Arata bine dar se putea schimba mai mult, tre sa fii atent sa vezi deosebirile la exterior, ca sa nu zic de interior ca e identic cu cel vechi... Plus ca nu costa 32000 euro cea mai ieftina varianta ci ajunge pe la 45-50000.
|
#12
Posted 01 March 2007 - 22:16
landex, on Mar 1 2007, 23:01, said: Eu am un v6 tdi Adica TUAREG GP V6 MOUNTAIN/DIESEL Chestia nasoala e ca se livreaza in min 6 luni. DACA ERA CU LIVRARE RAPIDA,...POATE ... Edited by sanddy1964, 01 March 2007 - 22:22. |
#13
Posted 01 March 2007 - 22:23
o masina frumoasa pe care intentionez sa o achizitionez in viitorul apropiat....plecarea este de la 28000 EU CIP (este adevarat motor de 2500 ,euro 3)
dar are o gramada de dotari in optiunea standard |
#14
Posted 01 March 2007 - 22:36
sanddy1964, on Mar 1 2007, 22:16, said: Poate ma lamureste si pe mine cineva ce deosebire e intre varianta Mountain si cealalata , ca e vb de 4 mii de euro! Vorbesc de motorul V6 3.0TDI ca ma batea gandul si am facut o configuratie simpatica si ajunge la 52k cu cutie manuala. Adica TUAREG GP V6 MOUNTAIN/DIESEL Chestia nasoala e ca se livreaza in min 6 luni. DACA ERA CU LIVRARE RAPIDA,...POATE ... Edited by landex, 01 March 2007 - 22:38. |
#15
Posted 01 March 2007 - 22:45
landex, on Mar 1 2007, 23:36, said: Faza cu mountain tine de cateva elemente eliminate din standardul celei normale...au scos cateva chestii pentru a o aduce la un pret mai bun nu mai stiu exact acum ce ii lipseste dar am sa caut lista cu optiuni si am sa iti zic.eu am luat-o de la Porsche bucuresti vest ...era pe stoc am avut noroc si culmea chiar avea cam tot ce imi doream cu exceptia parktronicului care sincer imi lipseste in anumite situatii cand parchez in locsoare de talia lui Smart .recomandarea mea ar fi suspensia pneumatica ,face toti banii vine si cu un display frumos si pachetul chrom care da un aspect f frumos exteriorului.poate ai noroc si mai gasesti ceva pe stoc.Oana Cojocaru o cheama pe tipa de acolo e f ok s-a zbatut o gramada sa imi tina masina pe loc pana la aprobarea dosarului :)aaa si de ce manual ?!nu ti se pare mai confortabil aut?...mai ales ca nu e o masina f rapida Si ala e modelul vechi, inainte de face lift care e pe stoc.Acu zic ca se livreaza in 6 luni . Oricum, bagasem suspensia pneumatica-e un must have! si Navi si xenon, si pachetul de ornamente si aluminiu in interior.M-ar fi dus la 44210- fara TVA. da ce display e ala? Eu as lua cu plata integrala oricum.Nu stii daca mai lasa ceva la pret? Cum sta cu zgomotul in interior masina?Se aude tare dieselul de 3000? Edited by sanddy1964, 01 March 2007 - 22:50. |
|
#16
Posted 01 March 2007 - 23:01
sanddy1964, on Mar 1 2007, 22:45, said: O sa iau si cu cutie automata dar nu am mers cu asa ceva pana acuma! Si ala e modelul vechi, inainte de face lift care e pe stoc.Acu zic ca se livreaza in 6 luni . Oricum, bagasem suspensia pneumatica-e un must have! si Navi si xenon, si pachetul de ornamente si aluminiu in interior.M-ar fi dus la 44210- fara TVA. da ce display e ala? Eu as lua cu plata integrala oricum.Nu stii daca mai lasa ceva la pret? Cum sta cu zgomotul in interior masina?Se aude tare dieselul de 3000? |
#17
Posted 01 March 2007 - 23:28
landex, on Mar 2 2007, 00:01, said: nu e galagios ) e ok.eu zic sa ii fortezi putin ca tine. Ma duc pe la ei si daca la test drive se compost abine , poate ma hotarasc la asa ceva. Vroiam un A8 SH din GERMANIA dar daca asta e misto, de ce nu? O s ama uit si la SH in Germania , sa vad ce se gaseste dar vroiam faceliftul asta. Oricum, daca ar baga suspensia gratis si ceva senzori acolo, ar fi ok.Adica sa ies mai jos cu 4 mii....... Mersi pt precizari. Edited by sanddy1964, 01 March 2007 - 23:32. |
#18
Posted 02 March 2007 - 00:34
Deci daca iei "Gipan" cutia automata si suspensia pneumatica "is a must". La manuala treapta 1 de de toata jena pe dieselul de pe Touareg, abia trage, parca e bolnava.
Suspensia te ajuta foarte mult daca esti vitezist, daca intri pe autostrada lasi masina jos, din Jeep devine break si bagi piciorul frate, plus ca e mai stabila la curbe Edited by fiberspeeder, 02 March 2007 - 00:36. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users