![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
NOUL TOUAREG
Last Updated: Feb 10 2010 23:59, Started by
adriano_7
, Feb 26 2007 20:12
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#37
Posted 02 March 2007 - 23:59
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am sa incerc sa explic cum e treaba cu diferentialul blocabil : merci! Usile alea pe interior cam seamna cu alea de Golf5... Cam cu ce viteza poti s afugi pe autostrada cu asa ceva? 160-180? 3.0tdi Edited by sanddy1964, 03 March 2007 - 00:06. |
#38
Posted 03 March 2007 - 00:04
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Corect ce zici tu.. doar partial.
Daca ecu sesizeaza ca se invarte doar o roata in golf, la cele 2x4, va trimite pt scurt timp putere ambelor roti ( de fapt va bloca cu ajutoru franei roata cu aderenta 0). Chiar functioneaza chestia asta si te scoate din rahat. Cred ca doar la dacie se intampla sa ramai blocat daca ai o roata cu aderenta 0. Functia se cheama EDS (diferenţial autoblocant) si e prezenta cam pe orice masina cu ASR. Edited by NetFlow, 03 March 2007 - 00:07. |
#39
Posted 03 March 2007 - 00:07
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Cam 200 fara probleme. Dar sa o lasi mai jos, pe comfort o sa se legene ca barca la viteza aia
|
#40
Posted 03 March 2007 - 00:14
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Functia se cheama EDS (diferenţial autoblocant) si e prezenta cam pe orice masina cu ASR. In rest, ar trebui sa merg cu asa ceva sa vad daca e misto.In poze e frumos, pe strada NU E RAU DELOC. Fara suspensia aia smekera si fara Navi Piele & shit, nu m-as baga sa iau asa ceva. Edited by sanddy1964, 03 March 2007 - 00:17. |
#41
Posted 03 March 2007 - 00:19
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Diferentialul blocabil manual e bun doar in situatii extreme de offroad. Atunci cand ala auto blocabil nu e destul de inteligent, sau nu iti convine ca intra cand vrea el.
Nu cred ca il vei folosi in veci... Tuareg fara piele... mai bine iei skoda. Mi se pare super "tiganie" ce au facut VW. Sa vanda o astfel de masina fara piele. La golf de ex nu ii vad rostul.. chiar nu imi place, insa la un tuareg sau a6/8 e altceva. Edited by NetFlow, 03 March 2007 - 00:20. |
#42
Posted 03 March 2007 - 00:28
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu cred ca il vei folosi in veci... Tuareg fara piele... mai bine iei skoda. Mi se pare super "tiganie" ce au facut VW. Sa vanda o astfel de masina fara piele. Oricum, mi-a intrat in cap si unu nou de 2.5 dar lumea zice ca sunt puturoase.Alea sunt mai ieftine si ma incadrez in bani fara probleme , de nou. |
#44
Posted 03 March 2007 - 00:45
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#45
Posted 03 March 2007 - 22:28
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
@sanddy1964 am vazut astazi touaregul facelift....e super marfa in ceea ce priveste interiorul si spatiul din habitaclu
|
#46
Posted 04 March 2007 - 16:20
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
|
#49
Posted 04 March 2007 - 20:21
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
@sanddy1964 am vazut astazi touaregul facelift....e super marfa in ceea ce priveste interiorul si spatiul din habitaclu Oricum, am vazut cateva modelul vechi 2006 / 25tkm/ full option si care sunt bune si la ban (45k). Sa vad si unul de 2.5 la cat ma duce dup aniste reduceri, ca e mai bien sa iei nou, pt cateva mii acolo.Dar pentru 15 mii in plus, nu ma bag.E mult. Eu sunt nitzel ingrijorat de soarta pasagerilor, daca au loc in spate si totodata daca locul soferului e suficient de mare.Adica daca e comparabil cu cel din A6 sau cu celdin Golf5.Pozitia e diferita la volan, asta e clar. Nu am vazut spotul publicitar cu Touaregul.Nu e nevoie-E MASINA buna, e clar asta. @Netflow :Noul Logan , mai Logan ca niciodata! ![]() ![]() ![]() Ce reclama de kkt ar fi? adica "mai prost ca oricand!!" ![]() Edited by sanddy1964, 04 March 2007 - 20:25. |
#50
Posted 04 March 2007 - 22:13
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Pai nu prea esti in target... nu ai cum sa intelegi ![]() nu trebuie sa fiu in target ca sa inteleg ca nu reprezinta nimic. imi suna ca si reclama aia la "daca pui pret pe pret mergi la". Ce vreau sa spun? lipsa totala de imaginatie.. Practic sloganul ala nu transmite nimic |
#52
Posted 06 March 2007 - 09:09
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
La interior inteleg ca e la fel ca precedentul model, nu?Doar pe fata s-au facut modificari? farurile si masca, nu? Oricum, am vazut cateva modelul vechi 2006 / 25tkm/ full option si care sunt bune si la ban (45k). Sa vad si unul de 2.5 la cat ma duce dup aniste reduceri, ca e mai bien sa iei nou, pt cateva mii acolo.Dar pentru 15 mii in plus, nu ma bag.E mult. Eu sunt nitzel ingrijorat de soarta pasagerilor, daca au loc in spate si totodata daca locul soferului e suficient de mare.Adica daca e comparabil cu cel din A6 sau cu celdin Golf5.Pozitia e diferita la volan, asta e clar. Nu am vazut spotul publicitar cu Touaregul.Nu e nevoie-E MASINA buna, e clar asta. @Netflow :Noul Logan , mai Logan ca niciodata! ![]() ![]() ![]() Ce reclama de kkt ar fi? adica "mai prost ca oricand!!" ![]() stiti ce ma roate de mine ![]() |
#53
Posted 06 March 2007 - 22:46
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am taiat din optionale pana la 7700Eur. Plus 40k masina , plus TVA ma duce la approx 48k fara TVA.MOUNTAIN E FARA PIELE. E lung pretul.Si nu pot renunta la suspensii reglabile, NAVI sau Xenon, ori piele. Plus taxa de Logan, se duce in 60k lejer. Concluzia: NU. Ar mai fi cel de 2.5, la 32k fara TVA , chel.Dar e cam puturos, cica. PS Si am si eu o intrebare: frana de mana unde e? E tot o clapeta din aia, ca la Passat sau A6? |
#54
Posted 06 March 2007 - 23:04
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Frana de mana ... e la picior.. pedala ...similar cu Mercedes benz.... si obtiunea de "blocare la podea' a pedalei de frana la demarajul in panta...am cumparat un 2,5 tdi in dec. 2006 .... 8500 km pana acum, testat comparativ in poligon la ciolpani cu 'noul touareg" ... nici o diferenta in teren// consum mediu 11,7 /100 km ... din pacate nu am unde testa calitatile de viteza si "putere' ..traim in romania/// sal stiu ca nu se intreaba o femei cati ani are , un angajat cat castiga , si un om cat a dat pe masina ![]() o sera placuta |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users