Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Opel Corsa New 1.2 80CP
#1
Posted 17 February 2007 - 19:45
din 26 februarie sunt posesorul unei panterutze negre (asa am poreclit-o) am cumparat-o cash din timisoara - autoglobus 2000, neavand ca alta varianta decat sa astept, la comanda, pana prin mai-iunie (asta mi-au spus 4 dealeri: autoglobus, Opel west, autohuber si ecomax. asa ca, banii jos - 11.400 euro, si la ora 17:00 plec cu ea din timisoara catre casa. asa incepe jurnalul
echipare: benzina, 1,2 l, 80 cp, distrbutie lant (lucru bun), abs, airbag-uri, computer bord, faruri "care iau coltul" , jante aliaj 15" (sunt chiar reusite astea stock), tempomat si altele multe pe care nu le mai insir. nu are esp (aspect care ma deranjeaza, dar intre a astepta 4 luni si a nu avea esp, am preferat compormisul acesta). in vara vreau sa ii cobor suspensiile (eventual schimbate cu unele sport) ca sa compensez acest lucru. in viraje stranse luate in viteza sta f bine, as zice la fel de bine cu predecesoarea ei, corsa c (pe care o posed si care are esp - o vand!!! - pt detalii YM: alintpopa). consum mediu dupa cca. 700 km: 7,8 l / 100. e bine. e foarte stabila (ar fi fost si cazul la cat de lunga e - 4 m fara 1 cm). bordul e super. se pare ca noul design e foarte reusit, cel putin mie mi-a placut de prima data. parbrizul e ca de avion, vizibilitate f buna. 1 minus: bordul e prea ridicat, daca las scaunul mai jos parca imi taie din vizibilitate, desi sunt inalt. din acest punct de vedere corsa c sta mai bine. si imi place sa ma simt mai aproape de podea cand conduc 2 minus: de data aceasta dat dealer-ului autoglobus 2000: dupa vreo 10 folosiri ale lichidului de curatat parbrizul, constat ca s-a terminat. de toata rushinea pt ei. de fapt, suntem in romania, nu? a luat de la a mea si au completat la alta, si s-a mai rezolvat de-un bacsis. sau nu stiu ce sa cred altceva. 3 minus: treapta a 3-a, peste 3000 rot/min. motorul incepe sa brrrrrrrrr mai tare: cere a 4-a. am in jur de 50-55 km/h (in oras) si NU VREAU SI NICI NU-MI PLACE sa merg cu a 4-a in oras. mi se pare un stil de condus leshinat. bun. de proba, i-am dat a 4-a. a revenit la "torsul" frumos de adineaori. 4 minus: centurile parca nu sunt asa ferme la strangere (pretensionate, evident). la cealalta corsa le simteam imediat ca incep sa lege de scaun. - poate asta e chestie de amanunt, nu neaparat de minus. alte minusuri nu am mai sesizat. btw, a doua zi, cei de la autoglobus ma suna sa ma intrebe daca sunt multumit de noua achizitie. hmmm... parca si-au mai spalat asa din pacatul cu solutia de parbriz. 1 plus. distributie lant. no comment cine stie, stie de ce 2 plus. design foarte reusit. se vede de la o posta. lumea intoarce capul dupa ea. sunt chiar mandru (dincolo de faptul ca-s fan corsa) a nu se uita oglinzile. 3 plus. comportament la drum intins. foarte stabila, servo-directie super (se vede progresul cu noua servo adaptiva), sprintena rau la depasiri (usor de tot ajunge la 120-130 km/h). am testat-o (fara sa o fortez) la 140. aceeasi impresie de lucru bine facut si inchegat. 4 plus. consum ok. probabil se va mai reduce putin pe masura ce se "aseaza". 5 plus. revizie 1 an sau 15.000 km. a dat d-zeu si le-a mai venit mintea la cap sa nu ne mai considere tzara bananiera sau de lumea a 3-a si sa ne ceara revizie la 10.000 km. plus ca s-a renuntat la prima revizie de 1500-2000 km. 6 plus. o gramada de suporturi si lacasuri in interior unde se pot pune multe lucruri (si corsa C pe care o am are chestii d'astea - are echipare aproape full options, da' parca la noua corsa s-a acordat mai multa atentie la aceste lucruri. 7 plus. culoarea. am avut noroc, probabil as fi cumparat-o si in alta culoare, dar chiar negru metalizat imi doream. arata foarte eleganta. 8 plus. jante aliaj 15" cu 5 spite duble. este modelul stock. foarte reusit. mirare la un model stock. multi spun acelasi lucru, deci nu e neaparat o opinie subiectiva. 9 plus. confortul. un mare pas inainte fata de corsa C. cea pe care o am, desi are echipare aproape full options, nu se ridica la nivelul acesteia noi. 10 plus. restul revin imediat cu cateva poze. |
#2
Posted 17 February 2007 - 20:01
revin cu pozele. sunt facute cu tel mobil (k750i) dar sunt relativ ok ca si calitate.
astept impresii DSC00453.JPG 347.71K 1114 downloads DSC00454.JPG 352.86K 1378 downloads DSC00455.JPG 300.28K 1030 downloads |
#3
Posted 17 February 2007 - 21:55
S-o stapanesti sanatos. Ai facut o alegere buna cu Corsa asta...mie sincer la ea numi place spatele..fata e marfa rau..eu am mers cu Corsa modelul anterior..cutie automata..super..Bafta cu masinutza..
|
#4
Posted 17 February 2007 - 22:16
s'o stapanesti sanatos, drum cu prioritate si sa nu ai parte de evenimente neplacute.
sa ne mai povestesti in continuare de ea. |
#5
Posted 18 February 2007 - 08:27
Felicitari si s-o stapanesti sanatos! E superba! Am incercat si eu s-a conving pe nevasta-mea sa ia una neagra, dar n-a vrut. Compromisul: Corsa Enjoy 5 usi 1,2 80 Cp METRO, faruri de ceata, pachet electric. |
#6
Posted 18 February 2007 - 09:00
Mor de oftică, dar te felicit!
Corsa și Fiesta sunt prea tari pentru clasa lor! |
#7
Posted 18 February 2007 - 12:12
multumesc de urari si aprecieri si tuturor celor care urmeaza sa le vina masina comandata le doresc asteptare cat mai usoara
revin cu o corectie: data achizitiei este 26 ianuarie si nu 26 februarie, cum eronat am mentionat initial. luni voi incepe "chinurile" inmatricularii. sunt curios cat o sa ma coste pana la final (numere personalizate). deja am platit celor din timisoara 5 milioane pt acte, numere provizorii, autorizatia de circulatie provizorie, etc, cafea, bacsis btw, cei 5 milioane sunt mentionati in contract (poate e un amanunt care intereseaza pe cineva). in legatura cu consumul, cred ca se incadreaza in specificatiile prevazute in manualul tehnic. la fel si ce cealalta corsa, consumul se incadra perfect in ceea ce a scris tata Opel ca trebuie sa consume. stilul de condus sportiv (si sa stiti ca am facut calcule special pentru acest lucru) mi-a influentat consumul cu doar 0,5 l/100 in plus, evident. ceea ce cred ca nu e foarte mult. vorba unui prieten: doar sunt 15 benzinarii in oras. plus ca diesel nu-mi voi cumpara niciodata. cauciucurile sunt continental de vara. sunt curios daca ati primit altel de cauciucuri. eu sunt foarte multumit cum se comporta (si pe cealalta am tot continental) pe timp de vara si chiar si iarna daca nu e zapada. au aderenta foarte buna si pe drum ud. |
#8
Posted 18 February 2007 - 12:24
inca un detaliu.
am citit pe alte thread-uri cum ca modelele corsa in 3 usi ar fi fabricate in germania si cele in 5 usi in spania. nu stiu de unde provine informatia, insa acum am in fata declaratia vamala, unde scrie negru pe alb (sic!) tara de origine ca fiind spania. facand un calcul sumar intre pretul cu care am luat-o si pretul de import de pe declaratia vamala, va pot spune ca adaosul comercial al celor de la autoglobus 2000 este sub 10%. |
#9
Posted 18 February 2007 - 13:54
hoinarul, on Feb 18 2007, 12:24, said: am citit pe alte thread-uri cum ca modelele corsa in 3 usi ar fi fabricate in germania si cele in 5 usi in spania. nu stiu de unde provine informatia, insa acum am in fata declaratia vamala, unde scrie negru pe alb (sic!) tara de origine ca fiind spania. Informatia era data de asa-zisi cunoscatori. Consultantul de vanzari mi-a spus foarte clar: variantele diesel sunt facute in Germania, cele pe benzina in Spania. N-are nimic de-a face varianta de caroserie. Sa ma tii te rog la curent cu cheltuielile de inmatriculare, va trebui s-o fac si eu cat mai curand! BTW, mie in contract mi-au cerut 80 Euro cheltuieli de inmatriculare provizorie + costul RCA-ului. La tine cei 5 mil. au inclus si RCA-ul? Bafta! Edited by batman, 18 February 2007 - 14:00. |
#10
Posted 18 February 2007 - 14:20
bine-nteles ca nu rca-ul a fost separat si obligatoriu la asirom ca astia au birou la ei in reprezentanta. l-eam spus ca vreau la aliantz, eram deja cu masina pe drum catre ei si mi-au spus atunci ca-mi dau datele sa-mi pot face asigurare unde vreau. era prea tariu, banuiesc ca nu stateau agentii aliantz pe drum catre timisoara prin benzinarii sa ma astepte pe mine.
cu echiparea (3 usi - germania, 5 usi - spania) inseamna ca am inteles-o eu gresit atunci ai dreptate. |
|
#11
Posted 18 February 2007 - 15:34
hoinarul, on Feb 18 2007, 14:20, said: cu echiparea (3 usi - germania, 5 usi - spania) inseamna ca am inteles-o eu gresit atunci ai dreptate. Pai nu ai inteles gresit! Dar mi-ai confirmat ceea ce mi-a spus mie consultantul de vanzari. Toata lumea a sarit cu gura pe mine la momentul respectiv ca as fi fost prost informat. Toti ziceau ca masinile cu 3 usi sunt facute in Germania, iar cele cu 5 usi in Spania. Si uite ca s-au inselat! RCA-ul chiar nu prea conteaza, atata timp cat e facut. In schimb as vrea sa stiu cum e cu CASCO, pentru ca asigurarea stiu ca intra in vigoare in 48 de ore de la incheierea politei. Nu prea stiu cum se procedeaza in cazul unei masini noi: te anunta dealerul despre seria de sasiu inainte de sosirea masinii ca sa poti sa-i faci CASCO? Pentru ca nu as vrea sa ies de la dealer cu ea fara CASCO! Merci mult pentru raspuns! |
#12
Posted 18 February 2007 - 16:04
batman, on Feb 18 2007, 15:34, said: Nu prea stiu cum se procedeaza in cazul unei masini noi: te anunta dealerul despre seria de sasiu inainte de sosirea masinii ca sa poti sa-i faci CASCO? Pentru ca nu as vrea sa ies de la dealer cu ea fara CASCO! Merci mult pentru raspuns! din cate stiu eu, casco nu se poate face inainte de inmatricularea masinii. eu nu i-am facut inca, oricum. dupa ce o sa o inmatriculez, o sa ii fac casco. cat priveste asiguratorii, stau sa ma socotesc intre aliantz, generalli si, poate, bcr (la astia mi se par cam scumpi, insa oferta ce mi-au facut-o e in intregime cu fransiza 0) |
#13
Posted 18 February 2007 - 16:29
Salut,
Ce parere aveti de Corsa - Sport 3 uși 1,4i 16V 90CP Euro 4? |
#14
Posted 18 February 2007 - 16:52
batman, on Feb 18 2007, 08:27, said: Compromisul: Corsa Enjoy 5 usi 1,2 80 Cp METRO, Pretul pe care l-ai dat pe masina mi se pare super ok. Eu am dat aceeasi bani si nu am jante din aluminiu si nici AFL. Masina va veni probabil in jurul datei de 1 aprilie. 5 martie e data la care ar trebuie sa soseasca in depozitul extern. dar ai 5 USI ...de aici diferenta ( masinile cu 3 usi sunt totdeuna mai ieftine decit varianta in 5 ) |
#15
Posted 18 February 2007 - 19:54
|
#16
Posted 18 February 2007 - 20:26
#17
Posted 18 February 2007 - 21:36
batman, on Feb 18 2007, 15:34, said: In schimb as vrea sa stiu cum e cu CASCO, pentru ca asigurarea stiu ca intra in vigoare in 48 de ore de la incheierea politei. Nu prea stiu cum se procedeaza in cazul unei masini noi: te anunta dealerul despre seria de sasiu inainte de sosirea masinii ca sa poti sa-i faci CASCO? Pentru ca nu as vrea sa ies de la dealer cu ea fara CASCO! |
#18
Posted 19 February 2007 - 13:09
gabis_gabis, on Feb 18 2007, 21:36, said: Eu am facut casco inainte de a ridica masina. Am vorbit cu dealerul si mi-a trimis toate datele masinii pe mail si cu ele am fost la agentul de asigurare si am incheiat polita. Casco intra in vigoare de la ora 00 a doua zi. se poate. eu nu mi-am batut capul. informatii de ultima ora: sunt 90% gata cu inmatricularea. in 10 minute ma duc la politie sa depun actele. sper sa nu stau la coada. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users