Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia II
Last Updated: Jun 19 2018 18:48, Started by
dragos_d25
, Feb 15 2007 14:56
·
0
#91
Posted 01 March 2007 - 21:57
dan47, on Mar 1 2007, 21:36, said: Salut, Treaba-i simpla.. voi ajunge la daler.. acesta va face "prezentarile" si apoi... apoi?? Ce credeti ca trebuie verificat neaparat.. Vreau sa-mi fac o listuta sa nu uit ceva.. sa aiba tot ce ai platit la optionale inspectie vizuala fff atenta: urme de reparatii, zgirieturi etc. accesoriile obligatorii sa le aiba: cric chei trusa medicala etc functionalitatea tuturor butoanelor si luminilor inchidere usi capote etc (daca mai imi vine ceva in cap o sa iti zic) nr de kilometri efectuati: sa nu fie mai mare de 50 km (si asa e f mult) si nu in ultimul rind...litrometrul sau aici : http://vwforum.vwfor...p;hl=verificari Edited by Evergreen, 01 March 2007 - 21:58. |
#92
Posted 02 March 2007 - 00:02
Dupa lungi deliberari am achizitionat O2 Superb 1.9 / 105 CP. Am plecat de la Logan si am ajuns la O2.
Costul final 18.100 DDP. Cumparata de la PBA. Leasing Porsche. Avans 50%. Rata 263 Eu (TVA si Casco incluse) Am ales o masina care sa fie pe stoc. In 4 zile de la plata avansului am ridicat masina. Am primit alarma si ..... o sticla de sampanie. Fiind pe stoc a venit cu drumuri grele (nu prea am vrut), maxi dot (pentru acest aspect am ales-o) si stergator ptr luneta. O am de 10 zile. 2300 km. Sunt nemultumit de zdranganiturile care incep sa se auda (infundat) la usile din spate la trecerea peste o suprafata cu denivelari. Un mic greieras care se aude din cand in cand din zona volanului. A trecut testul elanului la Piata Presei cand un imbecil cu un BMW si-a scimbat brusc directia intrand pe contrasens catre Fantana Miorita (ceva ce nu credeam ca o sa vad). La 50-60 s-a comportat excelent. Consum Buc - Poiana Bv si retur (nu am depasit 2500 - 2700 rotatii) 5,8 ltr. (4 adulti cu bagaje pentru o noapte) Consum urban cuprins intre 6,8 si 9 depinzand de stilul de sofat si conditiile din trafic. Conteaza mult de tot cat de tare apesi. Sper sa nu colectionez mai multi greierasi si zgomote pe la usile din spate fata de cate sunt acum. In rest, dotarile masinii ma fac fericit in trafic. O sa revin cu noi informatii dupa mai multi km |
#94
Posted 02 March 2007 - 00:26
#95
Posted 02 March 2007 - 00:27
#96
Posted 02 March 2007 - 00:29
Mai ce repede taxati o greseala. De, mai greseste omul la ore tarzii
|
#97
Posted 02 March 2007 - 09:42
Eu am luat o culoarea negru magic. Care e chestia cu ceara aia?? Fii , te rog, mai explicit... sa stiu ce sa cer !!! plsss
|
#98
Posted 06 March 2007 - 01:15
Deci si eu am dat comanda pt o octavia 2 eleg ma costa 18.100 ddp.am luat varianta 115CP FSI,deci fsi e viitoru si nu are probleme cu combustibilu 95/96 fara plumb.asa ca renuntati la mpi
|
#99
Posted 06 March 2007 - 10:01
shellshock01 din pacate trebuie sa te mai uiti si la ce bani ai in buzunar ... si asa m am cam intins si cu asta dar fiecare se "intinde" cat isi permite.Bune sant toate iti spun eu. Important e sa fie Skoda in cazul nostru ...
Eu deocamdata astept si din cate am mai citit si pe la altii nu e bine sa ti stresezi dealer ul cu telefoane si tot felul de intrebari stupide.Ce l mai bine astepti calm si visezi la momentul cand o sa stai in ea si o sa consideri ca a meritat fiecare secunda de asteptare. |
#100
Posted 06 March 2007 - 13:36
salut posesorilor de skode,
si eu tot cu skodele. in octombrie 2006, mi-am luat inca o octavia, de data O2, elegance, combi, 1.9tdi, upg. drumuri grele, maxidot, tmp, dar m-am grabit, constrans de situatie si am luat ce era pe stoc... si acuma am acesta problema (de fapt de cand am luat-o): - vreu sa-mi montez un satelit pentru comanda Radio-CD si MP3-Player. am vazut cum este la Roomster... si as vrea si eu la fel. (la roomster este montat in spatele volanului, langa maneta pt semnalizare) - ma intereseaza cine este producatorul pentru OCTAVIA si Roomster al Radio-CD si MP3-Playerelor, pt ca am intrebat in service si nu am ajuns la nici o concluzie... despre compatibilitate - vreau sa stiu daca se poate monta acest satelit si pe octavia.... Edited by dragos-olt, 06 March 2007 - 13:38. |
|
#101
Posted 08 March 2007 - 08:19
Salut! Cand spui satelit la ce te referi? La antena activa?Amplificator? Sau ce ? Fii mai explicit !!!!
|
#102
Posted 08 March 2007 - 16:23
Intrebare: Daca vreau sa schimb un bec la masina, te' s ama duc la service daca e in garantie? Adik operatiile astea minore care le pot face...imi afecteaza garantia daca le fac eu si nu ma duc la ei ?
|
#103
Posted 08 March 2007 - 21:10
eu cred ca nu e nevoie sa mergi la service..acu ce sa zic ..si eu am indeminare si pricepere, dar am ajuns la pejorapid sa schimbe cineva un bec din far...nu stiu acum cum o fi la Octa si cit de usor se poate schimba becul.
|
#104
Posted 08 March 2007 - 23:56
dragos_d25, on Mar 8 2007, 08:19, said: Salut! Cand spui satelit la ce te referi? La antena activa?Amplificator? Sau ce ? Fii mai explicit !!!! la Skoda Octavia II poti sa comanzi volan multifunctional ca sa poti sa te joci radioul, asta daca iti iei masina la comanda. daca o iei de pe stoc... nu prea ai ce sa faci; ...si atunci am vazut ca la roomster comenzile pentru radio-cd sunt pe o maneta(satelit l-au numit cei de la skoda) in partea stanga a volanului, si intrebarea mea este: daca aceasta telecomanda(maneta...) poate sa fie compatibila si la skoda octavia II |
#105
Posted 09 March 2007 - 00:00
dragos_d25, on Mar 8 2007, 16:23, said: Intrebare: Daca vreau sa schimb un bec la masina, te' s ama duc la service daca e in garantie? Adik operatiile astea minore care le pot face...imi afecteaza garantia daca le fac eu si nu ma duc la ei ? - la octavia II, este deja mult mai nasol... pentru farurile de ceata trebuie sa mergi in service.... iar pentru o faza, trebuie sa scoti tot farul... este mult mai complicat... ai insa o descriere cum sa faci aceste operatii in cartea masinii. Edited by dragos-olt, 09 March 2007 - 00:05. |
|
#106
Posted 09 March 2007 - 06:13
Sime, on Feb 25 2007, 03:05, said: la cati km s fac reviziile la OII si km cat costa?stie cineva? dragos-olt, on Mar 9 2007, 05:55, said: - si daca tot iti iei masina noua, e bine sa iti faci revizia pe la 10.000km in loc de 15.000km, pt ca si conditiiile noastre de drum sunt ceva mai diferite decat afara... si in plus poti sa vezi din timp daca este o problema ceva. pot sa-ti zic si eu ca e bine sa-i faci un mic rodaj de aprox 2500-3000km si sa nu depasesti 3000 de ture ( la turatia asta mergi cu aprox. 140km/h(atat iti arata vitezometrul -real 134-135 iti arata iGO-ul) - eu am avut cu prima octavie (octavia I, 1.9tdi 110cp, slx(elegance) upgrade drumuri grele) 275.000km. cu asta noua (octavia II combi, 1.9tdi, 105cp, elegance, upgrade drumuri grele) am 15.000km din octombrie. - parea mea este ca motorul de 110cp este mai economic si cu o reactie mai buna, cel de 105cp este mai puturos, desi are un cuplu mai bun, si costa mai mult la intretinere -ulei mai scump cu aproape 50%. - important este sa-i verifici si consumul de ulei cat faci rodajul... probabil ca o sa-ti haleasca 0.5l usor... in alta ordine de idei sa nu te sperii cand la inceput o sa ai un consum mai mare de motorina. (eu am fost exasperat fiind obisnuit cu cea veche) dar una peste alta e ok - ar fii bine sa mergi de cateva ori pe autstrada spre constanta ca sa o rodezi mai rapid.... si la o viteza constanta. - in caz ca nu ti-ai comandat, vezi ca exista covorasele de cauciuc, si covoras pentru portbagaj(asta face toti banii) |
#107
Posted 09 March 2007 - 06:33
cat despre ce motorina folosesc: omv(alpin disel) si mai rar petrom(top nordic disel) am incercat de cateva ori sa-mi pun si de la rompetrol(efix disel) dar de cate ori am vrut nu aveau la pompa, 2-3ori am pus si de la mol (evo disel)... in general am pus ce era mai bun EURO 5.
|
#108
Posted 09 March 2007 - 12:21
Eu inca astept Skoditza! Am trecut prin toate fazele pana acum, am citit zilnic pe aici ... Le am salvat sa le am acasa tot felul de probleme ..sa stiu unde sa caut
Ca o impresie si parere generala ... unii mai si exagereaza cu zgomotele, greierasii si vibratii. Totusi, asa scump cum e, e un fier...sant mai multe componente puse cap la cap si e normal sa se intample asa. Asta e tehnologia din ziua de azi!!!Cand s o face o masina turnata dintr o singura bucata , atunci pbbil vor disparea toate astea. Sant si drumurile asa cum sant la noi si e normal sa sufere "fieru'" o incovoiere, o torsionare etc etc ... Metalul "oboseshte" in timp deci ... Ideea e sa nu te gandesti prea serios la toate astea, sa ti vezi de drum, sa te bucuri de ea asa cum e si asta e. Si nu e o masina scumpa la 20 mii sa shtitzi.Nu spun asta pt ca am bani (nu am) dar probleme sant si la masinile f scumpe numai ca nu multi au acces la ele. In fine! Pbbil o sa se ia de mine careva dar ... totusi ... Eu astept sa vina, o iau, ma bucur de ea cat ma tzine si asta e. Multam fain ca scrieti pe aici cate ceva si ... va mai astept cu pareri de tot felul. P.S. (Pbbil e si asta o faza normala prin care treci cand astepti o masina ) !!!! |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users