Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia II
Last Updated: Jun 19 2018 18:48, Started by
dragos_d25
, Feb 15 2007 14:56
·
0
#1351
Posted 27 April 2012 - 22:09
Daca a scapat freonul, vezi si pe unde scapa si remediaza, altfel vei completa din ce in ce mai des cu freon.
|
#1352
Posted 27 April 2012 - 22:15
nu are nimic
dureaza mai mult din cauza ca scoti caldura din masina in alta caldura |
#1353
Posted 30 April 2012 - 16:18
#1354
Posted 30 April 2012 - 16:30
depinde si iarna daca functioneaza sau nu ca si atunci e vorba de temperatura
daca stii cum lucreaza o instalatie de AC iti e usor sa pricepi de ce atunci cind e cald intra mai greu in regim si la un moment dat cedeaza nervos Edited by Evergreen, 30 April 2012 - 16:34. |
#1355
Posted 30 April 2012 - 16:41
Ok, eu am înțeles. Colegul nostru se referea la faptul că îi răcește mai greu decât vara trecută, iar vara asta încă nu a venit. La 30 - 40°C nu o să îi mai răcească deloc, iar alte instalații de pe alte mașini vor funcționa și vor răci la acele temperaturi exterioare. El trebuie să remedieze pierderile și să completeze cu freon pentru a reintra instalația în parametri și a răci normal.
|
#1356
Posted 30 April 2012 - 16:46
deja sint 30 si de grade
si eu am mers cu masina pe ideea asta si mesterul a ramas mirat ca la numarul ala de ani au fost pierderi ff mici. verificat, completat si tot asa raceste de aia zic ca e posibil sa nu aiba nimic inca ... Edited by Evergreen, 30 April 2012 - 16:49. |
#1357
Posted 30 April 2012 - 17:06
Eu vorbeam din experiența proprie. La fel începuse să răcească din ce în ce mai greu și se apropia toamna. Afară erau 23°C în scădere, iar cu clima pe LO, transpiram în mașină, deși ar fi trebuit să îmi înghețe creierii. Mai aveam 100 gr de freon în loc de 450 parcă. Am completat, deși instalația spusese că pierde vidul, și începuse să bage rece cum spuneam mai sus cu înghețatul creierilor. A pierdut tot freonul apoi, cam într-o lună.
|
#1358
Posted 01 May 2012 - 08:28
mario75, on 30th April 2012, 17:18, said: Astă iarnă funcționa cel mai bine, pentru că scotea căldura din mașină în frigul de afară |
#1359
Posted 03 May 2012 - 16:51
Făcusem o glumă.
Știu f.b. cum functionează climatronicul. Vroiam sa scot in evidență faptul ca toate mașinile cu aer condiționat lucrează în aceleași condiții de temperatură exterioară... |
#1360
Posted 03 May 2012 - 20:10
Am fost sapt trecuta cu ea la service, i-au verificat instalatia, mai sa n-o deoache. Mi-au zis ca sunt multe Skode cu probleme la climatronic, insa la mine chiar erau fascinati ce bine raceste (asta pana sa completeze cu freon, adica atunci cand mi se parea mie ca nu prea mai facea fata, in conditiile in care afara erau 25 de grade). Au scos tot freonul sa-l masoare si cand au pus la loc doar vreo 50 de ml cica ar fi completat. Ei bine, de atunci deger in masina, e exact ca la inceput. Ieri au fost 37.5 grade afara si racea perfect.
Multam de sfaturi! |
|
#1361
Posted 14 December 2012 - 19:15
Intre timp, batranica, a implinit 5 ani... are 58.000 km. Ar trebui sa-i schimb distributia si pompa de apa, insa vreau s-o mai las pana prin martie asa. O fi vreun risc, poate ceda cureaua? Pot sa-mi dau seama daca e uzata sau ceva doar uitandu-ma la ea?
Oricum la anu' prin iarna sper s-o marit... sau sa le-o dau alor mei, dar deocamdata e necesar sa schimb toate astea, plus placute cred ca le inlocuiesc si pe ele. Edited by ripper, 14 December 2012 - 19:16. |
#1362
Posted 19 June 2018 - 18:48
Actualizez si eu discutia despre Octavia 2! Am nevoie de niste informatii de la posesori, legat de AC climatronic , si alte maruntisuri! In primul rand am luat masina anul acesta in iarna , 1.6mpi cu gandul ca daca am sa fac multi km trec pe gpl. Este din 2006 , BSE dar cu 2 ventillatoare pe radiator (unul mare unul mic). Eu sunt o persona mai meticuloasa si mai grijulie (gandesc prea mult ). Adevarul e ca imi place sa am grija de lucruri!
Problemele sunt urmatoarele : - Luand masina in iarna nu mi-am dat seama ca, climatronicul nu baga aer rece din instalatie ci de afara. Cum a venit caldura mi-am dat seama ca masina nu baga aer rece deloc, decat ce vine de la ventilatorul clima. M-am documentat si am aflat de meniul ascuns la climatronic ,am verificat starea compresorului cu clima la maxim (turatie + rece). Concluzie compresorul nu intra in functiune. ( 0 afisat). Citind mai departe pe internet m-am panicat cand am vazut atatea cazuri cu compresor defect si cat mult costa inlocuirea instalatie. Am dat cateva telefoane sa duc masina la reincarcat agent refrigerant dar am pus conditia sa imi incarce cu agent proaspat (nou nu reciclat) si tipul potrivit pentru masina mea. M-au refuzat toti , pe motivul ca ei nu fac asa ceva - Am observat ca in trafic oras, bara la bara acul de la temp apa nu se clinteste din 90C si nici ventilatoarele nu pornesc. Am tras odata pe dreapta si am deschis capota de curiozitate, ventilatoarele erau oprite dar in compartimentul motor se crease o asa caldura de nici nu puteai tine mana pe tija sprijin capota, daramite radiatorul de apa! In bord acul pe mijloc la 90 si nici o avertizare! Tot in meniul ascuns climatronic la pozitia 19-2 temperatura afisata era 107C. Nu stiu exact ce temperatura este afisata la pozitia 19-2 (apa , ulei sau altceva). Am masina programata la reprezentanta skoda dar tocmai pe 27 iunie! Nu au putut sa ma programeze mai devreme! Spuneti-mi va rog ca imi fac griji degeaba, si nu sunt eu pe creaca mea. Am obiceiul asta! Apropo, lichidul de racire este la nivel , ulei si filtre schimbate acum 1000 si ceva de km cu shel helix ultra ( cu asta a mers masina pana acum), am istoricul complet al masinii distributia + acc, + pompa de apa in toamna anului trecut cca. 12000 km de atunci. Am facturi la ce am mentionat nu din vorbele fostului proprietar! Edited by TwinkleToes, 19 June 2018 - 18:58. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users