Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...

Cartelul din Carpati - mafia PNL ...

Trecut: Europa versus S.U.A. la c...
 Garantie apartament dezvoltator

Aplicație GPS cu zoom automa...

Ipad Pro & Air 2024

Service si revizii reprezentanta
 Ati returnat produse pe aliexpres...

Certificate de nastere digitale

Fitbit sau huawei band ?

Tatuator handpoke
 Plaja de nudisti in Grecia?

Mufa microusb a telefonului mobil...

"Ciudatenii" control pasa...

Impamantare
 

Suspensia prea rigida pentru o Dacia

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
mihajita

mihajita

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 06.01.2004
Am o Dacia 1410 fabr `96. Cand am cumparat-o am verificat suspensia apasand cele patru colturi pentru a vedea cum lucreaza amortizoarele si se comportau bine. Dupa ceva Km mi-am dat seama ca suspensia e a naibii de rigida(de parca n-ar exista). Am pus amortizoare noi pe fata dar nu am rezolvat mare lucru. Pe un drum bun cu denivelari in lung sta bine pe roti, in curbe nu am probleme, dar cand dau de denivelari mici mai in scurt imi sar dintii din gura. Am mers cu alte masini pe aceleasi portiuni de drum si se comportau normal socurile resimtite fiind mult mai mici.
Cineva m-a sfatuit sabag arcuri noi pe fata iar cele vechi sa le tai si sa le bag pe spate.

#2
driverx

driverx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,083
  • Înscris: 22.07.2002
Da, ar fi o solutie, dar e costisitoare.

Dar oricum, nu vad niste arcuri vechi sa fie rigide. Arcurile au prostul obicei  sa se inmoaie. Alta cred ca e problema la tine. O varianta ar fi ceva din suspensii sa fie intepenit (dar cred ca ar ceda dupa un timp), dar mai degraba amortizoarele ar putea sa iti faca tie zile negre.

Oricum, daca schimibi arcurile, pune noi pe fata, si de break pe spate. Eu asa am, e o idee mai ridicat spatele, putin mai tare, dar sta pe sosea foarte bine, nu am de ce sa ma plang.

:cya:

#3
mihajita

mihajita

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 06.01.2004
Problema mea e ca spatele e prea tare. S-ar putea ca ala de la care am cumparat masina sa fi bagat neste ciudatenii de arcuri.

#4
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,649
  • Înscris: 28.11.2001
sa nu-mi fie cu pacat dar tu ai verificat presiunea din pneuri? daca ai mai mult de 2.5 Atm este si normal sa topaie ca dreaqu

#5
mihajita

mihajita

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 06.01.2004
o verific cam la 2 saptamani.
Am lasat si mai mica si nu m-a ajutat.

#6
driverx

driverx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,083
  • Înscris: 22.07.2002
pai daca spatele e problema atunci ce te iei de fata? Aia poate ii buna si tu arunci bani in stanga si dreapta.

Meri la un mecanic sa dea un ultim verdict, dar eu miros clar treaba. Masina de tzaranoi care cara cu ea cartofi, pietre...sau mai stiu eu ce si cine stie ce arcuri a pus.....eu zic sa schimbi arcurile pe spate...eu recomand de break

Uitate daca nu sunt scurse amortizoarele...daca da..schimbale si pe alea intr-un drum...ca dupa un an o creezi alt thread intrebandune de ce iti danseaza masina pe drum ca un vapor pe apa

:cya:

#7
driverx

driverx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,083
  • Înscris: 22.07.2002
@Tarzy

Si daca are 3 ATM...simte vibratii la greu...dar atat.... se pare ca la colegu nostru suspensia culiseaza prea putin si se simte in tractor..

:cya:

#8
mihajita

mihajita

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 06.01.2004
Pai ma iau de fata ca am pus amortizoare noi si nu am simtit mare dif.
Scutura si fata si spatele; fata mai putin da scutura, si am spus ac ma facut comparatia cu alte masini pe aceleasi port de drum

#9
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,969
  • Înscris: 17.10.2003
Si eu am aceeasi problema pe spate. Eu am arcurile din fata taiate 1 si1/4 spire, iar pe fata am de Break. Masina sta aproape dreapta dar mai inalta. Asta am facut-o prin '96 cred. Deci sunt obisnuit cu rigiditatea f. mare. Treaba nasoala e ca rigiditatea e una iar busitul prin gropi altceva. Eu am mai patit asa ceva, am schimbat amortizorul si am rezolvat (cu ani in urma). Acum, in schimb, am schimbat ambele amortizoare (erau distruse) dar nu s-a schimbat nimic. Masina este teapana ca un lemn. Suspectez faptul ca in vara tinichigiul mi-a furgasit arcurile mele inmuiate si mi-a pus altele. N-am controlat inca si acum n-am cum ca sunt pline de gheata si noroi (si nici nu sunt sigur ca o sa-mi dau seama decat daca or fi noi).

Am mers si eu cu alta masina si tare m-am ofticat cand am vazut ce lin trece prin gropi.

#10
stasi

stasi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 30.09.2002
cunosc senzatia de oftica.. de cate ori merg cu prietenii care au masini mai serioase, de atatea ori imi scot la imprimanta afise cu "de vanzare" :) .. pt ca si la mine e aceeasi problema... prietenii stiu ca la mine-n masina nu se vorbeste.. ca daca se vorbeste, cursivitatea propozitiilor este intrerupta de fiecare pietricica/denivelare de pe drum... deja am identificat in oras zonele in care pot discuta in masina... si zonele in care e pacat sa vorbesti ca oricum nu se intelege...

#11
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,969
  • Înscris: 17.10.2003
Nu era o masina mai serioasa, era tot o Dacie (cred ca de vreo 4...5 ani), doar ca avea suspensia originala.

#12
driverx

driverx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,083
  • Înscris: 22.07.2002
Mai....arcuri noi, amortizoare ca lumea si dintr-o data Dacia devine masina buna de condus

Eu am de 26 de ani telescoape originale Renault..unu sa scurs putin...da' merge masina struna...si sta pe sosea....nu da din fund sau mai stiu eu ce miscari care sa iti dea senzatia de rau de mare.

La o masina aderenta buna(sau proasta), confort este data de amortizoare si nu atata de arcuri....alea is numa niste chestii care sa stea intre suspensie si caroserie. AMORTIZOARELE decid cat se misca o suspensie, cat de tare....ele fac totul

:cya:

#13
mihajita

mihajita

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 06.01.2004
Asa e dar uite ca am bagat amortizoarele alea noi pe fata si normal ar fi fost sa simt o diferenta majora. Macar fata trebuia sa nu scuture, dar degeaba. ma mai gandesc ca nu cumva vibratiile de la puntea spate sa se transmita catre fata iar "pompele" alea de pe fata sa nu aibe efectul dorit.

#14
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,969
  • Înscris: 17.10.2003
Amortizoare noi Bilstein-COMPA, luate din magazin. Ce vrei sa pun altceva?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate