Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Azi am vazut o batranica pacalita

Cineva imi tot loveste masina

Daca tehnica nu ar fi evoluat asa...

ASUS Radeon RX 470 STRIX OC - opr...
 Formatare NTFS usb stick

Casuta pentru familie numeroasa

Windows 10 pro OEM

Am nevoie de ajutor - Visual Studio
 Problema centrala imergass

Recomandare TV

Nu merge wifi pe laptop win 8

Tableta kruger&matz
 Cd player Yamaha cd s 1000 vs Yam...

solutii antifurt laptop legion y5...

Grila de salarizare la iSTYLE

Laptopul nu porneste
 
Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

UPC este incredibil !

- - - - -
  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#1
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,620
  • Înscris: 26.11.2001
  • ID membru: 2
  • Locație: Bucuresti
Pe vremea cat se numea Astral existau totusi niste persoane cu care sa sti de vorba, fie de bine, fie de rau, insa decand a fost preluat si a devenit "corporatia" UPC s-au tampit de tot.

Pana de curand au mers cu un uptime de invidiat si la tel 021 9663 raspundea in cateva minute cineva de la CS Internet...

Mi-a picat internetul de joia trecuta, inainte de Craciun si tot nu am dat de un reprezentant Astral care sa ma lamureasca si sa imi rezolve problema, asa ca azi m-am dus la "sediul" de la Muncii.

Aici, din vastul echipaj de altadata, au mai ramas 2 casierite si o tanti suprasolicitata pentru incheieri contracte...

O inghesuiala incredibila, ziceai ca se da ceva gratis !

Intreb si mi se spune sa folosesc telefonul clientului, gratuit ~ 03110004000, unde acelasi robot accesibil de pe 021 9663 ne explica ca pot exista neplaceri pt ca exista lucrari, dar daca tinem mortis... ne va da candva un reprezentant CS.

Pana acum telefonul in asteptare m-a costat (fara exagerare) mai mult decat abonamentul de internet UPC !!!!

Tipa de la contracte mi-a spus ca ea nu ma poate ajuta, relatiile cu publicul sunt doar telefonice.
Nu ma poate pune in legatura cu nimeni personal ! Ei nu mai lucreaza asa... (bine fac, pt ca doream sa strang de gat pe cel de la CS !!!)

Nici pana acum nu am reusit sa dau de CS de la UPC. Fie se ascund, fie sunt beti, fie chefuiesc.. ii doare in pix, dar si eu imi iau adio de la ei.
Dilema este ca pt desfacerea contractului.. trebuie sa stau la o coada... !!!! :@

#2
ThunderRa

ThunderRa

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,241
  • Înscris: 02.05.2006
  • ID membru: 75,903
  • Locație: Neant
De curiozitate....daca tot e "adio" de la UPC....atunci va fi "bun venit" unde?

#3
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,208
  • Înscris: 04.05.2006
  • ID membru: 76,159
In aceasta perioada, orice om de la suport tehnic de la UPC, mai ales cand e vorba de internet sau telefonie, va va aburi cu " avarie in zona" sau "tocmai e o echipa in zona dumneavoastra" sau...etc. Adevarul este ca, au avut ideea geniala de a-si muta toata baza de clienti in serverele din Olanda, chestie care...de vreo 2 luni, nu le prea iese. Toate problemele de acolo sunt. Si sincer...nu stiu cand le va iesi. Am informatia din interior....

#4
justasking

justasking

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,189
  • Înscris: 21.07.2006
  • ID membru: 87,543
  • Locație: /earth/rromania/bucharest
da stiu...dar si la RDS e la fel, poate chiar mai rau, aia de la RDS sunt mult mai incompetenti decat cei de la astral.
Mie nu mi-a mers netul 7 zile, la telefon nu raspundeau, am fost la ei la "serviciul tehnic"...acolo erau 3 pacalici ,care stateau si mancau si faceau download la torrents la greu...e greu de descris ce imagine trista era acolo. MI-au dat tot felul de scuze ca au probleme cu baza de date ...oricum si mie mi se pare absolut incredibil si asta spune multe despre competenta celor ce lucreaza acolo...sa nu fii in stare sa rezolvi o problema in 7 zile oricare ar fi ea!Ajung la concluzia ca tot retelele de cartier reprezinta solutia, eventual un abonament business.
Am crezut ca UPC este o solutie fata de nesimtitii aia de la RDS dar m-am inselat...

#5
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,208
  • Înscris: 04.05.2006
  • ID membru: 76,159
Din pacate nu e. Astral era.

#6
alecsS

alecsS

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 30.03.2006
  • ID membru: 71,625
  • Locație: Bucharest
credeti ca daca ne-am strange mai multi , de fapt multi utilizatori UPC , si am incepe sa "tipam" , le-ar da un pic de gandit? s-ar mai trezi un pic?  :cursing:

#7
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,208
  • Înscris: 04.05.2006
  • ID membru: 76,159
Mai multi....adica vreo 100.000 ....atunci poate ca da. Desi, atata timp cat  cainii latra iar caravana trece, nu se va intampla nimic. Ar trebui sa se trezeasca cu 100.000 de cereri de reziliere, si atunci sigur ar incerca ceva.

#8
Bravegirl

Bravegirl

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 198
  • Înscris: 23.09.2003
  • ID membru: 6,646
  • Locație: Bucuresti

View PostThunderRa, on Dec 27 2006, 18:03, said:

De curiozitate....daca tot e "adio" de la UPC....atunci va fi "bun venit" unde?

Evolva.. fibra optica.
A vb deja, scrie pe un alt thread...

Edited by Bravegirl, 27 December 2006 - 22:03.


#9
CLAXON

CLAXON

    din Republica Bananiera Romania

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,322
  • Înscris: 07.04.2006
  • ID membru: 72,650
  • Locație: Capitala
Intrucat am avut inspiratia sa imi fac abonament de internet la o retea de cartier, iar telefonia fixa nu ma intereseaza, eu voi sustine aceasta actiune daca ea va avea loc doar printr-o cerere de reziliere a contractului pentru serviciul de televiziune prin cablu furnizat de UPC/Asstral

#10
e2k

e2k

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,753
  • Înscris: 15.10.2004
  • ID membru: 24,326
  • Locație: Bucuresti

View PostCourage, on Dec 27 2006, 16:34, said:

Pe vremea cat se numea Astral existau totusi niste persoane cu care sa sti de vorba, fie de bine, fie de rau, insa decand a fost preluat si a devenit "corporatia" UPC s-au tampit de tot.

Acelasi lucru l-am observat si eu, am avut Internet de la Astral de pe vremea cand aveau abonamentul de 256Kbps de 29USD si am fost foarte multumit de cum mergea.  De cand i-a cumparat insa UPC-ul au aparut probleme mari. Am sunat la relatii cu clientii si surpiza "post telefonic deranjat temporar" (sau un mesaj asemanator, oricum mesajul de la Romtelecom care se aude cand la numarul apelat nu este conectat nici un telefon). O luna intreaga am tot facut plangeri (sau sesizari nu mai tin minte cum le ziceau) si nimic. A fost o senzatie groaznica netul imi merge cu 10kB/s la aboanemtul de 26,5 euro si nimeni nu misca un deget ajunsesem la concluzia ca ei considera ca mie imi merge in parametrii normali. Parca vorbeam cu peretii nu alta. Mi-a ajuns la os si intr-o zi m-am enervat asa de tare incat am luat modemul si l-am dus inapoi, i-am zis tipei de acolo ca nu mai suport merge netul ca naiba, mi-a dat sa completez niste hartii si in jumatate de ora eram eliberat de cosmarul de UPC.

M-as fi dus la Romtelecom la ADSL dar mi-e frica sa nu aplice FUP-ul (adica pedeapsa aplicata clientilor care au "nesimtirea" sa foloseasca Internetul fara limite) plus ca trebuia sa fiu abonaul lor minim un an  :cursing: . Bine ca am gasit o retea din asta de cartier care desi nu e foarte rapida macar e ieftina. Mie mi-e sila de toti providerii din Romania dar fara net nu o sa mai putem trai asa ca dupa parerea mea cel mai bun este abonamentul cel mai ieftin cu putitna chiar daca iti face nervi macar nu te rupe la buzunar.

#11
Getodacul

Getodacul

    ±

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,565
  • Înscris: 03.03.2004
  • ID membru: 12,256
  • Locație: Braila
Oare e admisibil sa ai 50-60% ping loss ziua pana in serverul local UPC? Noaptea cand e liber am 7-8 ms ping cu el. Ziua 80-100-200 cu pierderi imense. Oare e admisibil ca la numarul de telefon al celor de la tehnic(0339100300) sa se auda: "Numarul solicitat este nealocat" . Ce firma de telefonie e si asta care nu se poate ingriji macar de propriile numere? Oricum nu-i prea intereseaza ca au o retea de rahat care ziua nu face fata.Bani sa le iasa! Pentru aceste fenomenale valori  - http://www.speedtest...lt/68899173.png - merita sa platesc mai bine de 1 milion? NU . In cel mai scurt timp dupa sarbatori voi renunta la WAP Astral.

Edited by Getodacul, 28 December 2006 - 02:17.


#12
zuppy

zuppy

    elbonian

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,247
  • Înscris: 12.10.2002
  • ID membru: 2,181
  • Locație: Bucharest

View PostBravegirl, on Dec 27 2006, 22:02, said:

Evolva.. fibra optica.
A vb deja, scrie pe un alt thread...
asta e saritura din lac in put, o sa-si blesteme zilele  :rolleyes:

#13
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Moderators
  • Posts: 3,888
  • Înscris: 02.01.2003
  • ID membru: 2,692
  • Locație: Bucuresti
Subscriu integral la cele relatate de Courage. La sediile UPC este un haos de nedescris. UPC se indreapta spre un faliment sigur sau spre o situatie critica, favorabila unei preluari. Am vorbit cu foarte multi clienti UPC si toata lumea vrea sa rezilieze complet. Cu totii intreaba de Clicknet, Dolce si RomTelecom. Sau de alte solutii functionale. Serviciul digital de la UPC Astral nu mai merge de 2 saptamani, dar nu le pasa. Am depus nenumarate cereri inregistrate la UPC, dar nu m-a contactat nimeni, iar cand m-am interesat, mi-au spus ca trebuie sa mai depun inca o cerere. Cererile se preiau doar in scris si se inregistreaza intr-o baza secreta. Dupa ce m-am saturat de scris cereri, am renuntat la serviciile lor, dar facturile UPC tot apar in cutia postala. Oricum, nu le mai platesc nimic, pentru ca au sa-mi inapoieze bani si nu se sinchisesc. Singura solutie pentru UPC este sa-i tratezi in aceeasi maniera - indiferenta. Nu mai platesti si cauti alt furnizor. Simplu. Decat atatia nervi si bataie de joc, mai bine altceva... Fugiti de UPC cat mai repede, termen pana la sfarsitul anului!  :P

#14
xndoe

xndoe

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,134
  • Înscris: 16.08.2003
  • ID membru: 5,605
UPC este una dintre firmele care a luat de curand amenda de la anpc.ro & opc.ro . Daca vreti ca nemultumirile voastre sa lase urme singura solutie e sa apelati la aceste siteuri si sa retineti numarul plangerii.

Detaliati cat mai mult posibil plangerea raportandu-va la acel pasaj din contract unde se specifica in cat timp UPC se obliga sa rezolve problema tehnica, la faptul ca in urma nefurnizarii serviciului ati avut "pierderi" in ceea ce priveste comunicarea cu clientii si nu numai ( induceti ideea ca ati avea o firma care a avut de pierdut de pe urma UPC).

Nu rezolvati nimic daca mergeti la casierie sau sunati la ei.

#15
novakane

novakane

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 07.10.2005
  • ID membru: 49,262
  • Locație: Baia Mare, Cluj
Daca tot e in aria "UPC face situatii de 2 bani" , cred ca va voi spune si eu o mica poveste.

Cluj. Am facut cerere (unde stateam in chirie). Vin si instaleaza, dupa 5 ore porneste netu (care trebuia sa porneasca in 10 minute maxim). Sun ca disperatu la un nr care mi l-au lasat si imi raspund niste oameni batrani (saracii) care zic ca acolo nu e Astral UPC si ca am gresit, si ca toata lumea primesc telefon pe nr lor. Caut in draci prin contract un nr de serviciu tehnic. Sun de vreo 5 ori (de pe mobil evident de mi-am facut factura...), raspunde o femeie, imi zice ca verifica banda si ca ii da drumu, sa astept juma de ora. Zis si facut, peste 1 ora iar sun, nu merge netu, aceeasi poveste. Si in continuu de am spart aproape 10$ de pe abonament. Intr-un final porneste.
Cateva zile mai tarziu. Vin acasa, dau drumu la pc, net pixu. Sun la ei, iar de vreo 5 ori si raspunde in final. Ma tine un nene vreo 15 minute la telefon, incercand toate 'posibilitatile' sa vada de ce nu imi merge netu, aka clear cache server, imi da pinguri si tot nu merge, la sfarsit se trezeste sa imi spuna ca defapt eu am fost mutat pe alta clasa de IP si i-a fost lene sa mi-l dea pe ala nou, asa ca mai bine stau 15 min la telefon.

M-am mutat in alta locatie (tot in Cluj).
Aproape aceeasi poveste doar ca am patit ceva si mai nasol. Ma duc cu proprietara la Astral UPC sa facem contract. Acolo o zânã si-a invatat textu pe de rost sa imi explice ce e banda de 512 (lol, in fine nu o invinuiesc), si am completat toate datele etc, bun. Ne zice la sfarsit ca luna Decembrie e gratis, si ca 6 luni va fi redus abonamentul la jumatate.
Dupa 1 saptamana de asteptari in draci cu povesti de genu (acum venim dom'le), instaleaza. La numai 2 saptamani de instalare (nici o luna macar) merge proprietara sa isi plateasca cablu, la care aia de acolo ii cer asa pe fatza 850 mii cand abonamentul e 550 mi, care prima luna trebuia sa fie GRATIS si REDUS DEFAPT LA JUMATATE.

Cred ca zicandu-va aceasta poveste, i rest my case.
Eu as fi ales alt provider, dar sunt inghitite toate in Cluj, si retelele de cartier au niste preturi de mama focului.

:)

#16
novakane

novakane

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 07.10.2005
  • ID membru: 49,262
  • Locație: Baia Mare, Cluj
aaa si uitasem ceva sa va zic. dupa amenda pe care au luat-o fiti siguri ca o sa se mareasca abonamentele/serviciile astral upc, ca trebuie sa isi recupereze o gramada de bani :) . asa ca scumpirile cred ca vor fi cat de curand. :P

#17
alecsS

alecsS

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 30.03.2006
  • ID membru: 71,625
  • Locație: Bucharest
cred ca asta reflecta cel mai bine situatia astral-upc in momentul de fata , scuzati imaginea cu porcul si cocina dar cam asa e  :huh:

#18
Galul

Galul

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 140
  • Înscris: 27.12.2006
  • ID membru: 119,313
Saraca s-o fi bucurat cand a "scapat " de RTC .  :P   A cazut din lac in put .

Anunturi


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users