Logan 1.4 mpi
Ultima postare: feb 19 2008 23:30, Inițiat de
skyspot
, dec 08 2006 14:29
·
0
#1
Publicat: 08 decembrie 2006 - 14:29
sper ca acest topic sa fie o continuitate la recentul topic inchis al lui maximus, topic pe care am postat si eu. imi pare rau ca a fost inchis din cauza lipsei de educatie a unora.
masina mea este din iulie 2006, nu am avut probleme cu ea. consumul mediu e cam 7, singura chestie enervanta e zgomotul pietricelelor aruncate de roti la vit. mari. |
#2
Publicat: 08 decembrie 2006 - 16:43
On topic:
Eu am trecut de 19.000Km si pana acum nicio problema. Sunt foarte multumit de masinuta la banii pe care i-am dat. Un singur lucru ma deranjeaza tare la ea, antifonarea slaba la viteze mai mari de 130km/h. Se aude cam tare vantul de afara, motorul,etc. Editat de WildChild, 08 decembrie 2006 - 16:46. |
#3
Publicat: 08 decembrie 2006 - 17:01
rezumand la loganul nostru : ~11.000 km , singura problema serioasa e un punct de rugina in interior pe partea laterala dinspre sofer a consolei centrale. In rest o centura pe spate care nu se inchidea ce a fost rezolvata si un surub care sustinea usa (cred) care s-a desurubat putin , problema rezolvata cu ajutorul unui vecin. Consum general ~7 la suta . Masina : un 1.4 mpi 75 cp rosu passion preference.
|
#6
Publicat: 08 decembrie 2006 - 17:14
Si am obtat pentru garantie extinsa. In felul asta alaturi de un Casco relativ ieftin, noptile mele sunt mai linistite
EDIT: no more bullshit, gaz pe foc and crappy posts! De-acum inainte se editeaza/sterg toate tampeniile. Avertisment public, nu doar pentru tine. Editat de WildChild, 08 decembrie 2006 - 17:17. |
#8
Publicat: 08 decembrie 2006 - 18:13
pai in cazul meu degeaba renuntam la garantie extinsa ca bani pentru a trece la un laureate nu prea erau si da .. daca aveam bani treceam la un laureate si nu ma interesa deloc jantele sau culoarea metalizata, eventual banii aia ii dadeam pe un nivel de dotare superior, mai ales ca exista si culori nemetalizate faine
|
#9
Publicat: 08 decembrie 2006 - 19:04
romaximusro, on Dec 8 2006, 18:13, said: mai ales ca exista si culori nemetalizate faine din cate imi amintesc sunt numai galben si albastru marin , amandoua imi plac la nebunie nu stiu sigur daca intra si albul in categoria nemetalizatelor .... daca au mai aparut culori noi nemetalizate sa ma corectati PS o sa fac si eu o tura cu loganul cat de curand si o sa vin cu ultimele impresii ... din cate stiu masina alor mei se apropie serios de 30 k pana acum nici o problema care sa merite mentionata Editat de axel_1, 08 decembrie 2006 - 19:21. |
#12
Publicat: 15 decembrie 2006 - 15:01
Logan Laureate 1.4 MPI din august 2005
- 2 soferi - 48.000 km, parcursi in proportii relativ egale in bucuresti si afara - un pivot schimbat la revizia de 30.000 si un bec ars - consum in oras 8,5 - consum afara 6,5 l/100 km (105-110 km/h@2900rpm) - benzina FP CO 95 de la LukOil - se comporta excelent pana la 120 km/h neincarcata - cu benzina CO 99 si 4 persoane se tine bine si la 150km/h (nu recomand) Astept pareri si alte confesiuni! |
#14
Publicat: 17 decembrie 2006 - 22:49
DACIA Logan LAUREATE 1.4
RUTA: BUCUREST - URZICENI (MALU) NR. PERSOANE: 4 (G TOTALA 350) VITEZA = 70 KM / H (1900 - 2200 rpm) CONSUM: 4 . 7 l - 4 . 9 l RUTA: URZICENI (MALU) - BUCURESTI NR. PERSOANE: 4 (G = 350 kg) + PORC +ALTELE (160 kg) G total=510 kg VITEZA = 70 KM / H (1900 - 2200 rpm) CONSUM: 5.4 l - 5.6 l |
#15
Publicat: 18 decembrie 2006 - 15:41
Ambiance 1.4
L-am luat cam pe 25 septembrie - am aproape 5500 km. Am notat toate bonurile de benzina si am facut un tabel in Excel. Consum minim : 4.67 Consum maxim: 6.12 Media pentru toata aceasta perioada: 5.22 Am alimentat cu 95 numai de la MOL (de la aceeasi pompa , cu o singura exceptie, cand era ocupata si m-am dus la cealalta). Probleme: - mi se pare zgomotoasa si fortata peste 110-120, noroc ca n-am nevoie, pe unde merg eu nu e autostrada. - cateodata am probleme cu a 1-a si marche-arriere-ul. - e jegoasa rau ca e bleumarin si sta tot timpul afara, ca n-am garaj. |
|
#17
Publicat: 22 decembrie 2006 - 08:08
dorupro, on Dec 21 2006, 10:53, said: intra greu in tr. 1 Intra greu in prima viteza chiar la plecare, sau esti deja in mers si ceva kilometri/h la bord si vrei sa mergi cu a I-a? Pentru ca la a doua varianta e normal sa faca asa, e recomandat a doua viteza... La marche arriere la inceput merge perfect la mine. Acum daca nu intra din prima, din a doua e 100%. La maimutele de la service, le-am spus de problema, dar bine inteles ca "asa face toate", au mai pus ei un pic de vaselina nu stiu pe la ce pinion, ehh ... Consumul urban intre 8,5 si 9 litri cu o viteza medie de 25-30Km/h. Consumul este realizat intr-un oras unde se poate merge cu masina cu un trafic mediu. Nu acelasi lucru pot spune de Bucuresti, unde fac o ora pe un drum de 3 kilometri si mai mult stau decat merg. In Bucuresti am avut un consum mediu de 12l si o viteza medie de 10Km/h , jenant. Eu daca as sta in Bucuresti , m-asi gandi serios la o bicicleta/scuter. Consum extraurban intre 5,5 si 6,1 litri cu o viteza cat de cat constanta intre 110-120Km/h |
#18
Publicat: 22 decembrie 2006 - 11:08
Cand merg gen Bucuresti, adica opresc din 5 in 5 metri, de obicei nu stau sa harai la ambreiaj ci ii dau un mic impuls de o secunda, apoi scot din viteza si o las sa curga pana in fundul aluia din fata (nu de tot, ma opresc totusi la 50 cm de el ). Ei bine, in cazurile astea agata a 1-a. Mi se pare aiurea totusi, ca timoneria e destul de firava si daca tot fortezi mereu....
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi