Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
2007 Dacia Logan van
Last Updated: Mar 24 2007 00:07, Started by
romaximusro
, Dec 08 2006 02:16
·
0
#55
Posted 14 March 2007 - 13:20
AlexIP, sunt de aceeasi parere, era mai eleganta o usa glisanta , dar asta e parerea cuiva care n-are de gand sa cumpere asa ceva, daca aveam de gand poate ca mi-ar fi convenit sa ramana asa cum e dar sa fie cu 1000E mai ieftina decat o eventuala varianta cu usa glisanta
dar eu nu de asta ma miram , eu ma miram cum se poate simti cineva pacalit de un produs pe care nu-l are si nici nu-l forteaza cineva sa-l cumpere italienii ar trebui sa se simta pacaliti pt ca Fiat a construit chestia aia de se numeste multipla??? Edited by paul_s, 14 March 2007 - 13:21. |
#56
Posted 14 March 2007 - 13:46
paul_s, on Mar 14 2007, 13:20, said: AlexIP, sunt de aceeasi parere, era mai eleganta o usa glisanta , dar asta e parerea cuiva care n-are de gand sa cumpere asa ceva, daca aveam de gand poate ca mi-ar fi convenit sa ramana asa cum e dar sa fie cu 1000E mai ieftina decat o eventuala varianta cu usa glisanta dar eu nu de asta ma miram , eu ma miram cum se poate simti cineva pacalit de un produs pe care nu-l are si nici nu-l forteaza cineva sa-l cumpere Guess again, o sa intre probabil in famelie (mai departe un pic) o utilitara cat de curand si... nu cred ca va fi Loganul. Quote italienii ar trebui sa se simta pacaliti pt ca Fiat a construit chestia aia de se numeste multipla??? De ce? Multipla a fost de la inceput facuta sa duca 6 persoane pe 2 randuri, nu pe 3 ca generatiile anterioare. Edited by AlexIP, 14 March 2007 - 13:51. |
#57
Posted 14 March 2007 - 15:39
alexip : si care vor fi criteriile urmarite la cumpararea masinii?
eu oricum nu inteleg care e problema pana la urma. Ca este un model derivat din mcv? ei si ce? cu ce afecteaza capacitatile de masina comerciala acest lucru? ca nu are usi? da e o chestie putin tampita,insa daca a iesit asa mai ieftin, sunt convins ca va fi apreciat de cei ce cumpara flotile , la care la 100 de masini cumparate poate insemna un castig destul de mare. Si oricum e un castig fata de alte modele care nici macar acele usi nu le au. Si totusi vreau si eu o parere referitoare la opel-urile de mai sus, la praktik , sa vedem.. solutiile lor nu sunt la fel (daca nu mai tampite) decat cele de pe Dacia Logan van? |
#58
Posted 14 March 2007 - 16:14
De carat chestii destul de voluminoase dar usoare, uneori si tevaraie de 2 metri... unde Loganul nu mai face fata. Tinand cont ca nu se vor face multi km, probabil un Kangoo SH isi va face treaba (are posibilitatea sa deschizi deasupra usilor o trapa ca sa scoti pe acolo tevile).
Opelurile alea sunt faine, comode ca o masina normala, dar scumpe... |
#59
Posted 14 March 2007 - 16:22
am inteles. la Logan van dimensiune compartimentului de marfa e de 1936mm, pentru obiecte mai lungi se poate cumpara asa ceva:
Quote Constituie baza pentru transportul obiectelor grele ºi voluminoase ce nu pot fi transportate la interior. Fixarea se realizeazã în locuri special prevãzute, ceea ce asigurã un nivel de securitate optim. Sarcina maximã de transport ridicatã: 100kg. galerie.jpg 24.52K 21 downloads cat despre opel-urile alea sunt o prostie mai mare ca loganul van, pt ca nu poti sa ai deloc acces lateral la marfa Edited by romaximusro, 14 March 2007 - 16:23. |
#60
Posted 14 March 2007 - 23:23
Daca ar stii stainii cum ne mandrim noi cu berlina nationala,ar veni si ar investi in ea si ar face=o racheta. Numai ca frigider racheta suna a oximoron ...
Anyway,mie personal imi place Mcv`ul ptr ca are loc de 7 persoane,ceea ce ptr banii ei nu prea gasesti alta marca...am mers de ex cu Opel Zafira cu 7 locuri,la 100 de cai,trage de rupe cu motorul diesel de 2.0 L , dar loganul are cat...80-90 de cai? nu stiu sincer daca se poate compara..dar ,repet e ieftina.SI daca din asta au derivat van`ul...well..ce sa zic,au dat de o idee care merge (loganul mutant) si au implementat`o in toata seria de Loganuri. Nu vad nimic rau in asta,e chiar bine ca toti cei care au Logan si vor vrea mai mult,se vor putea orienta spre un Mcv sau Van, deoarece impartaseste linia ,aspectul si motorizarile berlinei. O fi bine , o fi rau,depinde de propietar. Taica`meu era fascinat de un Mcv...si la 10 000 cu toate taxele iese ceva frumusel. Diesel.Dar motorizare prea slaba...oricum,cred ca se vor imbunatati in timp. Ce naiba,e masina tarii? daca noi o criticam atata,atunci altii (strainii) cum s`o mai aprecieze? |
#61
Posted 15 March 2007 - 02:17
de multe ori se critica si aiurea. pentru ca altfel nu vad cum poate fi ok o masina ca Opel Zafira van :
norm_10_Zafira_Van_2003_Eu.jpg 27.9K 18 downloads norm_30_Zafira_Van_2003_Eu.jpg 28.72K 26 downloads.jpg] sau al unui Hyundai h200 de marfa cu usi normale (lansat in olanda la vanzare in 2005) la care insa nu am gasit poze. |
#62
Posted 15 March 2007 - 03:00
#63
Posted 15 March 2007 - 03:15
sigur. e model Opel. http://www.globalaut...lt?no=3442&ass=
ca sa nu mai zic de focus mk1 turnier van: norm_1_Focus_Van_2003_Eu.jpg 42.75K 28 downloads http://www.globalaut...t?no=3734&ass=# |
#64
Posted 15 March 2007 - 03:19
Focus dinala se gaseste si in orasul meu, si e exact conversia aftermarket "de sarantoci" de care vorbeam si de care am mai vorbit intr'un topic pe tema asta, cu tot cu plafonul inaltat. Zafira vad ca e la fel. De ce nu se gaseste pe site-ul oficial?
Edited by AlexIP, 15 March 2007 - 03:27. |
|
#65
Posted 15 March 2007 - 03:23
pentru ca sunt generatiile precedente iar focusul ala e model de serie ford
Edited by romaximusro, 15 March 2007 - 03:24. |
#66
Posted 19 March 2007 - 18:23
unul din nenumaratele Logan van ce au aparut pe strazile iasului
logan_van.JPG 36.04K 19 downloads logan_van2.JPG 17.57K 22 downloads |
#67
Posted 20 March 2007 - 00:31
Azi l'am vazut si eu pe al doilea prin trafic, in sfarsit. Cam rare pe aici.
|
#68
Posted 20 March 2007 - 08:43
pe aici e plin , probabil pt ca cei de la dealerul local aveau masini pe stoc. in cazul van-ului cred ca nu pot produce atatea masini cate se cer
|
#69
Posted 20 March 2007 - 15:08
Am trecut azi pe langa parcul unde le tin, erau si cateva Van-uri in stoc. Ma mira ca se mai asteapta dupa MCV, erau vreo 10 bucati pe acolo in diverse echipari...
|
|
#70
Posted 20 March 2007 - 17:48
pai exista un stoc si exista modele care nu exista in stoc. gandeste-te ca sunt 4 motorizari, 2 tipuri de masina (cu 5 locuri sau 7 locuri) si vre-o 4 sau 5 nivele de echipare. nu poti sa ai chiar toate versiunile pe stoc
|
#71
Posted 24 March 2007 - 00:07
deci sunt pe jos de ras se pare ca skoda oferea de cand haul si paraul vanuri cu portiere, denumite praktik, pe Fabia, pe octavia 1 si mai recent pe Skoda Octavia 2. Iar aici, aveti un link spre pagina skoda austria
Attached FilesEdited by romaximusro, 24 March 2007 - 00:08. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users