Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Lamurire
Last Updated: Nov 26 2006 11:05, Started by
Programmer
, Nov 25 2006 09:50
·
0
#1
Posted 25 November 2006 - 09:50
Am cautat pe mai multe forum-uri detalii despre ce limbaj de programare ar trebui folosit in crearea de jocuri 3D ... si au inceput...C,C++,Visual Basic,...etc..
Dupa parerea vostra, care credeti ca este cel mai folosit ? ma refer..la majoritatea jocurilor...in ce sunt facute...programate...:-\ Thanks ! |
#2
Posted 25 November 2006 - 20:13
Programmer, on Nov 25 2006, 09:50, said: Am cautat pe mai multe forum-uri detalii despre ce limbaj de programare ar trebui folosit in crearea de jocuri 3D ... si au inceput...C,C++,Visual Basic,...etc.. Dupa parerea vostra, care credeti ca este cel mai folosit ? ma refer..la majoritatea jocurilor...in ce sunt facute...programate...:-\ Thanks ! Din cate stiu C++ .... |
#3
Posted 25 November 2006 - 21:43
#4
Posted 26 November 2006 - 11:05
foloseste cu incredere search ca s-a mai discutat 1/2... nu conteaza in ce-l faci atata timp cat vei avea succes .. marile jocuri sunt programate in VC si nu te astepta sa poti face un joc de unul singur, sper ca ti-ai dat seama de asta... sfatul meu daca vrei sa te indrepti catre programarea jocurilor: invata c/c++/VC/DirectX.. trimite un cv la Ubisoft si poate vei lucra in viitorul apropiat la SplinterCell 6...bafta!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users