Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
moneybookers
Ultima postare: dec 22 2010 12:50, Inițiat de
legalizes_crime
, oct 24 2006 01:20
·
0
#20
Publicat: 14 februarie 2007 - 03:09
ionut_xx, on Feb 14 2007, 02:34, said: Pot sa retrag banii de la moneybookers pe card. Am un card Visa Electron de la BCR dar cand vreau sa retrag banii de pe site imi cere SWIFT si codul IBAN. Eu am decat cardul, n-am niciun cod, cum fac sa-i bag pe card? bamse04, on Feb 13 2007, 16:43, said: retragerile din moneybookers se fac doar prin transfer bancar Pentru a face transferul bancar ai nevoie ai nevoie de codurile acestea. Dacă nu le cunoști sună sau mergi la bancă să le aflii. |
#24
Publicat: 16 februarie 2007 - 13:22
Acum cand vreau sa-i bag pe card imi apare "your card is verified by Visa" si dupa asta o eroare, dupa care imi spune ca singura optiune e sa fac un transfer bancar si sa-mi trimita ei un cod, pe care sa-l bag pe site. Dar eu n-am cont bancar, ce transfer sa fac. Cardul e ok, am facut si plati am avut si retrageri pe el, inclusiv pe Gamebookers, si acolo imi aparea ca e verificat dar dupa asta e totul ok. Moneybookers sunt nesimtiti!!!
|
#26
Publicat: 16 februarie 2007 - 14:57
jablonsky, on Feb 16 2007, 14:11, said: daca ai card ai si cont bancar, cand ai facut cererea pentru card, automat ti-a fost deschis si un cont bancar (cardul este atasat unui cont bancar) trebuia sa-ti dea un cartonas cu codul iban, daca nu il ai trebuie sa te duci la banca sa il ceri Pai am codul IBAN, dar acum nu stiu ce sa fac. Ca cica trebuie sa-mi trimita un cod odata cu ce imi trimit in cont.... |
#27
Publicat: 16 februarie 2007 - 15:26
ionut_xx, on Feb 16 2007, 13:22, said: Acum cand vreau sa-i bag pe card imi apare "your card is verified by Visa" si dupa asta o eroare, dupa care imi spune ca singura optiune e sa fac un transfer bancar si sa-mi trimita ei un cod, pe care sa-l bag pe site. Dar eu n-am cont bancar, ce transfer sa fac. Cardul e ok, am facut si plati am avut si retrageri pe el, inclusiv pe Gamebookers, si acolo imi aparea ca e verificat dar dupa asta e totul ok. Moneybookers sunt nesimtiti!!! |
#28
Publicat: 16 februarie 2007 - 18:23
ionut_xx, on Feb 16 2007, 13:22, said: Acum cand vreau sa-i bag pe card imi apare "your card is verified by Visa" si dupa asta o eroare, dupa care imi spune ca singura optiune e sa fac un transfer bancar si sa-mi trimita ei un cod, pe care sa-l bag pe site. Dar eu n-am cont bancar, ce transfer sa fac. Cardul e ok, am facut si plati am avut si retrageri pe el, inclusiv pe Gamebookers, si acolo imi aparea ca e verificat dar dupa asta e totul ok. Moneybookers sunt nesimtiti!!! Cont bancar ai, asta este sigur. Nu poti avea card bancar fara cont bancar. Cardul este o facilitate atasata contului, nu invers. |
|
#34
Publicat: 22 martie 2007 - 11:42
Sal. Am cont pe moneybookers ... totul a mers perfect pana acuma .... imi ajungeu banii in cont la BRD -> de aici implicit pe card ... cam in 2-3 zile ! Acuma au trecut 12 zile si NIMICA .... am vrut sa le dau e-mail, dar vad ca au ei niste cereri preformulate pentru probleme, le-am dat vre-o 3-4 astfel de notificari, le-am si scris, tot din meniul acela al lor ... si NIMICA, nu mi-au raspuns deloc.....
A mai avut cineva astfel de probleme, ce este de facut ?! Va multumesc . Editat de arosoft, 22 martie 2007 - 11:45. |
#35
Publicat: 22 martie 2007 - 13:42
ma vad nevoit sa repet iar si iar... am vazut atatea cazuri de oameni care si-au pierdut forever banii la MoneyBookers !!!
MoneyBookers iti vor OPRI banii fara nici un motiv si ti-i vor pastra ei. Citeste Terms of Service si ai sa vezi ca au dreptul sa faca asta. Am prieteni carora le-au inghetat, FARA NICI O EXPLICATIE, 2-3000 de euro... si asa a ramas. Sunt HOTI de cea mai joasa speta |
#36
Publicat: 22 martie 2007 - 19:30
arosoft, on Mar 22 2007, 11:42, said: Sal. Am cont pe moneybookers ... totul a mers perfect pana acuma .... imi ajungeu banii in cont la BRD -> de aici implicit pe card ... cam in 2-3 zile ! Acuma au trecut 12 zile si NIMICA .... am vrut sa le dau e-mail, dar vad ca au ei niste cereri preformulate pentru probleme, le-am dat vre-o 3-4 astfel de notificari, le-am si scris, tot din meniul acela al lor ... si NIMICA, nu mi-au raspuns deloc..... A mai avut cineva astfel de probleme, ce este de facut ?! Va multumesc . musicplus, on Mar 22 2007, 13:42, said: ma vad nevoit sa repet iar si iar... am vazut atatea cazuri de oameni care si-au pierdut forever banii la MoneyBookers !!! MoneyBookers iti vor OPRI banii fara nici un motiv si ti-i vor pastra ei. Citeste Terms of Service si ai sa vezi ca au dreptul sa faca asta. Am prieteni carora le-au inghetat, FARA NICI O EXPLICATIE, 2-3000 de euro... si asa a ramas. Sunt HOTI de cea mai joasa speta daca esti corect,moneybookers isi respecta intotdeauna clientii.insa daca te ocupi cu ''manarii'',''dedesubturi '',sau alte ''smecherii'',vei avea probleme. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi