Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Audi A8 3.0 TDI Single Frame
Last Updated: Apr 13 2009 17:42, Started by
sanddy1964
, Oct 13 2006 17:32
·
0
#91
Posted 28 November 2006 - 00:02
Poate ne face un nurnal de bord, ar fi interesant de vazut cum se comporta masina la kilometrajul ala. In orice caz, daca e utilata masina, e super pret, cu toate ca raman la parerea mea ca e putin submotorizata masina, ca placere a condusului (adica pe o nava as vrea sa am motor de nava, cam de la 200 CP in sus) si asta se resimte si la E-ul asta, cu toate ca are 163 CP si sare de 220.
|
#92
Posted 28 November 2006 - 18:44
RedMan_BZ, on Nov 28 2006, 00:02, said: Poate ne face un nurnal de bord, ar fi interesant de vazut cum se comporta masina la kilometrajul ala. In orice caz, daca e utilata masina, e super pret, cu toate ca raman la parerea mea ca e putin submotorizata masina, ca placere a condusului (adica pe o nava as vrea sa am motor de nava, cam de la 200 CP in sus) si asta se resimte si la E-ul asta, cu toate ca are 163 CP si sare de 220. oricum, eu stau f bine in Golful asta pe care l-am luat acum.Cu toate ca are doar 105 cai, se infige f bine.Atata ca nu-mi place directia.E altceva decat la Audi.Merge mai greu parca.Si zgomotul e altul dar acum m-am obisnuit.A inceput sa-mi placa! Am fost la RAR azi.A iesit pe 2006 masina.Desigur ca fiind EURO 4 nu a fost nici o problema la noxe sau alte chestii.C eam remarcat e ca se simt in habitaclu gazele de esapament de la alte masini, cand e cate un camion langa mine.Main etre sa verific filtrul de polen si sa-i iau din ala cu carbon ASAP. RedMan, duc si eu dorul unor cai putere in plus. Edited by sanddy1964, 28 November 2006 - 18:45. |
#93
Posted 28 November 2006 - 20:48
Pai ce am vazut eu la A 6-le respectiv, dublu climatronic, bixenon, farurile se regleaza automat, radio cd, computer de bord, jenti de aluminiu ( si rezerva ) pe 16, + 4 jenti de tabla cu anvelope de iarna, nu are navigatie.
Pai de motor ce sa spun, l-am studiat, nu are pic de ulei pe el, doar praf, frine bune, discuri foarte bune ( probabil sint schimbate ), stabilitate in curbe ( nu am avut unde sa sar de 180 ), ce sa mai, perfecta masina. Motorul este ca al meu, de 130 Cp, iar eu am cu el 190.000 Km si este perfect, am controlat intercoolerul si nu are pic de ulei ( bine, sa iei cu degetul are, dar nu sa curga ) turbo l-am dat jos curatat + rectificat geometria variabila si cred ca mai merge 100.000 Km ( cred treaba asta, pt ca axul nu are joc ), deci iti dai seama ca si ala este perfect. Ce am vazut la A 6 si nu mi-a comvenit este ca vechiul proprietar a carat ceva cu masina si are zgiriati putin stilpi de la portbagaj ( pinza aia ), dar in rest e bine. A facut un test WAG COM si a iesit bine. De scaune sa nu mai vorbesc, parca esti in fotoliu + cotiera de piele, ce sa mai , mi-a placut masina. Sanddy, s-ar putea sa aiba filtru de polen obisnuit, eu am la a mea de carbon si nu miroase nimic in masina, bine ca eu sint bolnav cu mirosul si curatenia in masina. Desii fumez, daca am fumat in masina, acasa o las ( in garaj ) cu geamurile putin deschise sa se aeriseasca. Eu cumpar braduti de la Moll, sport si rezerve tot sport, si dupa un drum mai lung mai pun din rezerva pe braduti si este perfect. La spalatorie, eu nu fac interiorul ( asta fac eu in garaj ) si ramin aia uimiti de interior si de geamuri ca nu au nici o amprenta pe ele. Le-am spus ca cine se urca la mine in masina nu are voie sa puna mina pe geamuri, daca accidental pun mina pe geam, fac taraboi si le dau cirpa imediat . Cred ca v-am zapacit |
#94
Posted 29 November 2006 - 00:02
Jos palaria la inspectia la chiloti a A6-ului Se pare ca nemtii stiu sa faca masini rezistente domneŽ.
|
#95
Posted 29 November 2006 - 21:49
RedMan_BZ, on Nov 29 2006, 00:02, said: Jos palaria la inspectia la chiloti a A6-ului Se pare ca nemtii stiu sa faca masini rezistente domneŽ. MAK, scaunele de A6 sun meserie, asa e.Eu aveam la cel vechi de 2.5 QUATTRO scaune Recaro Sport FULL ELECTRICE.4 Memorii, reglaje lombar, dorsal, etc.Mai bune decat astea de acum. Si Xenon-u asa e-se regleaza automat in functie de incarcarea masinii iar la asta noua se duce dupa curba daca ai pana in 70 la ora.E o smecherie sa vezi "dupa colt". Nu ma impac cu dezaburirea geamurilor.Tre' sa stau sa citesc cartea tehnica pt ca din cand in cand trebuie sa dau de butonul de dezaburire care baga un jet f puternic de aer, deranjant ca e si zgomotos.Insa dezabureste in 7 secunde. A, despre Golf: i-am luat cauciucuri de iarna.Sunt misto de tot.Avea si Nokian -costau la fel dar mi-a placut mai mult desenul astora.Sunt Made in France. Continental Winter SPort parca .Am platit cu tot cu echilibrat si plumbi 11 500 000Lei.O sa fac niste poze cu ele si cu masina.Am fost ocupat cu RAR-ul si inmatricularea; acu am terminat , astept sa iau luni numerele. |
#96
Posted 30 November 2006 - 01:16
Ziceam asa ca fapt divers... ca sunt multi pe aici care arunca cu caca-n nemtesti, doar alea japoneze cica trec de 150.000 fara sa le pice motorul
Cat despre xenon, legislatia europeana ii obliga de mult timp pe producatori sa faca xenon-ul cu auto-leveling, ca atare orice masina cu xenon trebuie neaparat sa aiba si functia de reglare automata. |
#97
Posted 30 November 2006 - 09:38
RedMan_BZ, on Nov 30 2006, 01:16, said: Cat despre xenon, legislatia europeana ii obliga de mult timp pe producatori sa faca xenon-ul cu auto-leveling, ca atare orice masina cu xenon trebuie neaparat sa aiba si functia de reglare automata. I-am dat odata un BI-Xenon in cap lu unu de s-a oprit instantaneu dar era un bou care nu stingea faza lunga si atunci cand a stins- a stins TOT.A tras pe dreapta si a ramas acolo nene.L-am lasat , l-am lasat,..., si cand am fost la 100m atunci i-m dat in nas-desigur ca am lasat-o mai incet ca abia vedeam de farurile lui.Cred ca era un turc care se intorcea in Germania, ceva de genul asta ca avea numere de GERMANIA, parca!Cand ajunsesem paralel cu el abia mai mergea iar dupa ce l-am depasit am fazut stopurile de frana si avaria lui functionand.Putea sa intre si in sant-sa fie sanatos. Edited by sanddy1964, 30 November 2006 - 09:40. |
#98
Posted 30 November 2006 - 11:39
astia sunt aia cu instalatii after market fara reglaj automat al bataii. chestiile pe care le vand "smecherii" pe bursa cu 500E si se bat cu pumnu in piept ca sunt la fel de bune ca alea originale.
|
#99
Posted 30 November 2006 - 17:39
sebulbus, on Nov 30 2006, 11:39, said: astia sunt aia cu instalatii after market fara reglaj automat al bataii. chestiile pe care le vand "smecherii" pe bursa cu 500E si se bat cu pumnu in piept ca sunt la fel de bune ca alea originale. |
#101
Posted 04 December 2006 - 09:12
Citeam intr-un Auto Motor Sport ( 25 Okt-2006) de un test facut la 8 Audi Service din Germania de echipa revistei respective.
Au preparat niste masini A4 cu niste defecte si le-au bagat in service, ca sa vada ce si cum sunt tratati clientii si masinile lor.Au defectat un senzor de ABS, au dereglat farurile, au rupt cauciucul unei lamele de stergator de parbriz si au micsorat nivelul lichidului de racire mult sub nivel, plus alt echestii minore in aparenta ( scazut presiunea tare in pneul dreapta spate si in roata de REZERVA!).Si au crut o inspectie periodica , cu schimbare de ulei. La MAHAG din Munchen nu le-a dat de cap decat la doua defecte.Nici macar stampila in caietul de service nu le-a pus!. La alte doua Audi Centrum tot asa, destul de slaba, atat servirea cat si depistarea defectelor. Cel mai bine a iesit un Audi Centrum mai obscur din Garching, inaintea multor Centre mult mai mari si mai smechere.Ca pret, cel mai prost a fost si cel mai scump!!!!!!!!!!!!!!!!iar cel mai bun a fost cel mai ieftin. Ar trebui sa se faca si la noi teste de genul asta. PS Asta ca sa nu mai zic mereu ca nu citesc reviste de specialitate si ca doar unii vorbesc din "carti" altii doar din auzite! Revista am citit-o in avion acum o luna dar uitasem de ea si gasind-o acum, m-am apucat s-o recitesc.Si asa a aparut acest post. Edited by sanddy1964, 04 December 2006 - 09:13. |
#102
Posted 04 December 2006 - 16:17
Nene, lasa cititul, si asa stam cu ochi-n monitoare toata ziua, mai spune ce face Golfuletu, merge, papa ulei, la pascut, nimic ? sau s-a pus frigul ? La mine merge gratarul si pe frig, vintul sa nu bata.
A 6-le cred ca se odihneste acum, a scapat de chinul orasului. |
#103
Posted 05 December 2006 - 17:18
MAK, on Dec 4 2006, 16:17, said: mai spune ce face Golfuletu, merge, papa ulei, la pascut, nimic ? A 6-le cred ca se odihneste acum, a scapat de chinul orasului. Pus scut ORIGINAL metalic .Ca daca lovesti acolo, e jale. Schimbat filtrul de polen si pt ca sa fi eu sigur am schimbat si filtrul de aer.Apropos! Filtru de polen nu fusese schimbat niciodata cred.Era ca ...ala negru.Oricum, i-am pus filtru de polen cu fibra de carbon.Asa era si ala dinainte.Nu papa ulei! Verificat densitatea antigelului.Ok-pana la -25gr. E CURATA MASINA , NU SCAPA ULEI PE NICI UNDE. Mecanicul confirma ca nu a fost lovita.Cauciucurile acum sunt absolut noi si le-am umflat 2.5 asa , ca sa mearga altii cu 2. Directia merge bine, dar e o diferenta mare intre Audi si Golf5. Se conduce mult mai usor Audiul! Am facut si un test in mers al masinii, cu mecanicul.E ok.Ca daca era ceva de comentat, ma ardea omu', desigur.Asa am scapat cu 14 milioane de lei inclusiv scutul original nou noutz (montat pe doua bare metalice cu suportii aferenti si cele 2 filtre..Pacat ca nu am avut ap de fotografiat, sa vi-l arat. Stiu! Filtrul de motorina! O sa-l schimb dar aveam eu unul acasa si am zis sa-l schimb peste 2-3 mii de km, cand o sa schimb si uleiul, asa pt linistea mea.Adica la primavara .Orcum, nu cred sa faca mai mult de 8-9 sute de km in iarna asta, masina. Audi-ul se odihneste si cred ca maine sau poimaine il bag in garaj la iernat!Oricum o sa fiu plecat vreo luna si ceva asa ca, era normal.Cred ca nu mai cumpar cauciucuri de iarna.Daca e nashpa merg cu Golful care are avantajul ca se parcheaza f usor .Bine, cu rezerva ca tre sa "TRAGI" mai greu de volan. PS : Stii ce s-a intamplat? Eu la neamtz m-am uitat la filtrul de aer si era nou noutz.Pe urma masina a ramas acolo vreo 3 ore si am luat-o dupa aia.Ma gandesc ca oamenii au scors filtrul nou si au pus unul nashpa! Adica folosit.In 2 mii de km nu putea sa ajunga in halul in care l-am gasit.Si ala de polen la fel.Numai purici nu avea in el.Si asta nu mi-a zis mecanicul aici .Am vazut eu cu ochii mei ce s-a desfacut de pe masina azi.Deci se preteaza si neamtzu' la asa ceva.Plus ca i-a ciordit cauciucurile de iarna.In masina erau abtzibilduri care se pun cand schimbi cauciucurile de iarna.Sa le verifici fiecare 200km, sa verifici presiunea samd.In schimb cauciucurile de pe masina erau de vara.Si destul de duse, ca sa zic asa. Si masina era destul de murdara in interior, cand am luat-o-semn ca nu s-au mai obosit sa o curete .Stiau ca se vinde la banu' ala.( a fost 12 mii plus TVA deductibil) . Dar sa schimbe filtrul de aer -nu ma asteptam.Mecanicul a garantat ca filtrul are cel putin 10 mii de km.Bine ca l-am dat jos din nou ca sa-l vad!In rest o sa cumpar o cotiera -mi-a zis ca gaseste el una noua cu 8 milioane, si mi-o monteaza in banu' ala.O sa ntreb si eu, sa vad cat e in GERMANIA-poate e mai ieftin si o iau de acolo, prin cineva. Edited by sanddy1964, 05 December 2006 - 17:32. |
#104
Posted 05 December 2006 - 18:34
Filtru de motorina nu l-am schimbat nici eu, si eu am aproape 26.000 Km de cind a luat-o, si cine stie cit mai avea inainte ( din cea spus omul, avea cam 10.000 km )
2,5 atm ? cum ai facut ? de ce atit ? eu m-am luat dupa burtica cauciucului . Asa este ca un cauciuc mai moale ii sta urit cu 2 atm ? si in curbe se baga sub masina ? si scirtie in curbe ? Eu am schimbat 3 filtre de aer pina acum ( cam la 7-8.000 km ) si toate le-am dat jos bune, dar cu cit este mai bun filtrul, cu atit este mai sanatos motorul. hmm, si neamtu se coboara la un filtru |
#105
Posted 05 December 2006 - 18:45
facea burtica cauciucul la 2.2. Si acu' la 2.5 nu e super ok dar e mult mai bine, parca.
|
|
#106
Posted 08 December 2006 - 14:17
Domnu sanddy, ai facut o alegere buna cu golful de 105 cai. Din cate stiu ala de 140 are ceva probleme cu motorul si toti golfistii recomanda mororul asta de 105. Scutul metalic e o miscare foarte inteligenta, mai ales daca din cate am inteles masina o sa o conduca si fiica ta. La capitolul xenon , din cate stiu e cam greu sa montezi ceva aftermarket si sa mai aiba si autoreglaj vertical, dar e o chestiune relativ ieftina(2-300 de euro). Insa niciodata nu vor avea farurile lumina xenonului din fabrica. Numa bine
|
#107
Posted 08 December 2006 - 14:21
Exista solutii aftermarket cu xenon, care fac treaba cum trebuie...dar trebuie sa scoti din buzunar 7-800 EUR pt asa ceva, si nu stiu cat de mult renteaza.
Xenon la 200EUR numai Xenon nu e... |
#108
Posted 08 December 2006 - 14:32
MATRIXU, on Dec 8 2006, 14:21, said: Exista solutii aftermarket cu xenon, care fac treaba cum trebuie...dar trebuie sa scoti din buzunar 7-800 EUR pt asa ceva, si nu stiu cat de mult renteaza. Xenon la 200EUR numai Xenon nu e... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users