Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Risk Commander

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
RoVal1972

RoVal1972

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,992
  • Înscris: 18.08.2005
Salut tuturor !

I-am cumparat copilulul meu jocul Risc Commander (board game de strategie). Ii place f. mult, dar am inca o mare nedumerire referitoare la anumite instructiuni de joc.
Uitandu-ma pe Net, se pare ca exista si un joc pentru PC derivat din acest board game.
Aveti idee unde il pot gasi, sau sub ce denumire exacta il pot localiza ?

Multumesc.

#2
goblenro

goblenro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 973
  • Înscris: 13.06.2005

 RoVal1972, on Oct 9 2006, 09:16, said:

Salut tuturor !

I-am cumparat copilulul meu jocul Risc Commander (board game de strategie). Ii place f. mult, dar am inca o mare nedumerire referitoare la anumite instructiuni de joc.
Uitandu-ma pe Net, se pare ca exista si un joc pentru PC derivat din acest board game.
Aveti idee unde il pot gasi, sau sub ce denumire exacta il pot localiza ?

Multumesc.


Risk II se cheama jocul si cred ca il gasesei aici
Cand vrei sa faci pe Napoleon-ul ep ent sa ma anunti sa imi formez armata :))

#3
RoVal1972

RoVal1972

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,992
  • Înscris: 18.08.2005
Super ! Deocamdata incerc sa ma lamuresc cu niste instructiuni pentru jocul "manual".
Nu intzeleg exact cum fac diferenta intre tancuri,avioane si rachete.... <_<

#4
goblenro

goblenro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 973
  • Înscris: 13.06.2005

 RoVal1972, on Oct 13 2006, 08:31, said:

Super ! Deocamdata incerc sa ma lamuresc cu niste instructiuni pentru jocul "manual".
Nu intzeleg exact cum fac diferenta intre tancuri,avioane si rachete.... <_<


In jocul de pe PC nu exista aceasta diferenta. toti sunt pioni.

#5
RoVal1972

RoVal1972

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,992
  • Înscris: 18.08.2005
in cel pe tabla spune ca 1 rachet = 2 avioane si 1 avion = 5 rachete, doar ca nu stiu mai incolo cum sa fac chestia asta.

#6
DanLL

DanLL

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 11.09.2007
Ne poti spune si noua de unde ai cumparat jocul?

#7
Aragorn_

Aragorn_

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 25.09.2007
Jucam si eu asa ecva cand aveam 8 ani...
Si nu am avut problema cu jocul DUPA CE AM CITIT DE 10 ORI REGULAMENTUL.

#8
micleadan

micleadan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 30.07.2013

 RoVal1972, on 25 octombrie 2006 - 14:42, said:

in cel pe tabla spune ca 1 rachet = 2 avioane si 1 avion = 5 rachete, doar ca nu stiu mai incolo cum sa fac chestia asta.
Nu stiu ce versiune ai tu dar in al meu 1 avion = 2 lansatoare de rachete = 10 tankuri. Uitati am scris regulile jocului mai pe inteles.

Sigur, jocul are carticica care explica tot dar pot sa iti spun una alta. In principu in functie de cati jucatori joaca, fiecaruia ii revin un anumit numar de divizii de baza la inceput (adica tankuri). 1 avion = 2 lansatoare = 10 tankuri. Spre exemplu in 4 jucatori fiecare incepe cu 30 de tankuri.
fiecare jucator pune un tankulet pe start si se da cu un singur zar, pe rand de catre fiecare jucator. Gen dai 4 , muti cu tankul de culoarea ta 4 spatii si ocupi teritoriul respectiv punand un tank pe el (din cele 29 ramase fara tankul folosit la Start). Daca teritoriul este deja ocupat mai sari inca un spatiu in teritoriul urmator neocupat. Actiunea asta se repeta pana fiecare da de 5 ori si deci are 5 tari ocupate (la a 5 tara deci ultima tura de dat cu zarul pui tankul folosit la start pe tara respectiva, deci cu un tank pe fiecare din cele 5 tari mai ramai cu 25 de tankuri nefolosite inca). Acum fiecare trage o misiune din cartonase, aceste misiuni sunt secrete si nu le arati la adversari. Cui nu ii convine misiunea are dreptul sa o schimbe o data. Spre exemplu daca misiunea cere sa faci asia si america de sud si tu ai cele 5 tari in orice alta zona dar nu in cele doua, e cam greu sa faci misiunea. De mentionat, daca joaca doar 2 jucatori dau cu cate 2 zaruri pentru cele 5 tari, pentru a acoperi mai mult spatiu din sirul de tari de pe marginea hartii.
Acum cand toti au misiune, fiecare pune pe rand cate 5 tankuri in fiecare 1 tara din cele 5 ocupate. Actiunea se repeta pana toti au 30 de tankuri pe harta. Se poate incepe efectiv jocul (important, oricand ataci anunti din ce tara in ce tara ataci, se poate ataca din tari cu granita comuna sau conectate prin liniute punctate)
- ca sa ataci o tara trebuie sa ai minim 2 tankuri, se poate ataca din o tara orice tara are granita comuna sau conectate prin liniute punctate. Pe tura ta poti ataca doar o singura data din o tara in aceeasi tara. Spre exemplu daca vrei Peru poti ataca o data din brazilia, o data din argentina si o data din columbia, dar nu de 2 ori din Brazilia in aceeasi tura. Ca sa ataci o tara neocupata dai cu un singur zar vs "bastinasul" care da si el cu un zar(de preferat rosu vs albastru sa se vada bine diferenta) ca bastinas va da intotdeauna un jucator care are tank/tara ocupata cel mai aproape deci posibil sa aibe interes acolo. Ca sa cuceresti un bastinas trebuie sa dai zar mai mare ca el, caz in care muti minim un tank maxim oricate din tara atacatoare pe tara proaspat cucerita. Repet minim un tank trebuie sa ramana permanent in fiecare tara. Daca bastinasul da mai mare sau egal cu tine, pierzi un tank din tara atacatoare. Ca sa ataci un adversar vei da cu 3 zaruri rosii daca ai minim 3 tankuri (respectiv 2 zaruri pt 2 tankuri, iar pt 1 tank nu ai cum sa ataci) iar el se va apara cu 2 zaruri albastre daca are 2 tankuri sau mai multe, 1 zar pt 1 tank doar. Daca tu dai 4 5 6 de exemplu, se iau in considerare cele mai mari 2 adica 5 si 6. El poate da gen 2 5. 6-le tau vs 5 -ul lui, 5-ul tau vs 2-ul lui, deci cele mai mari 2 la fiecare. El pierde 2 tankuri, tu nimic, daca avea doar 2 l-ai ocupat. daca avea mai mult de 2 pierde 2 tankuri dar ramane proprietar cu restul ramase. Daca iti da un egal cu un zar si cu celalalt da mai mic, el pierde tot 2 tankuri, dar pierzi si tu unul, caz in care chiar daca avea doar 2 tankuri si l-ai scos, nu te poti muta, deci teritoriul ramane al bastinasului.
La sfarsitul fiecarei ture a unui jucator, are voie la o miscare strategica, prin care poate muta un numar de forte din o tara in alta tara (cu granita comuna sau conectate prin liniute punctate) ; incepand cu a 2-a tura a fiecarui jucator, inainte de a se da cu zarul jucatorul isi poate pune un numar de intariri. acest numar se afla prin adunatrea tarilor ocupate si impartite la 3. Gen 9 tari ocupate / 3 = 3 tankuri intarire care pot fi puse oriunde impreuna sau separat. 10 tari / 3 = 3 si ceva, se rotunjeste spre mare deci vor fi 4 tankuri. se plica la toate rotunjirle de genul. Daca ai un continent intreg se adauga si bonusil scris in stanga jos, gen +2 tankuri pentru america de sud.
Cu exceptia cazului unei misiuni gen Distruge armata rosie, galbene etc cand aceasta chiar este folosita de cineva, scopul tau este sa ai destule intariri ca sa iti faci misiunea cat mai rapid, nu neapart sa ii distrugi pe ceilalti. Zarurile se arunca mai intai de catre atacator (cele rosii, toate deodata) apoi de catre aparator (albastre, ambele deodata) Eu personal folosesc capacul cutiei pt loc de dat cu zarurile, cine arunca pe langa cutie sau da aiurea fara sa se invarta repeta aruncarea. In asemenea caz celalalt care a aruncat bine deja, nu trebuie sa repete, dar are voie daca vrea.
Cand termini cele 30 de tankuri scoti tot ce ai din punga panca cand pui ce iti trebuie. Daca si acelea se termina folosesti din cele albe de rezerva.

Bafta si sper ca ai inteles, nu imi vin in cap alte reguli

Edited by micleadan, 30 July 2013 - 00:28.


#9
LaurentiuSilviu

LaurentiuSilviu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 04.07.2013

 micleadan, on 30 iulie 2013 - 00:25, said:

Nu stiu ce versiune ai tu dar in al meu 1 avion = 2 lansatoare de rachete = 10 tankuri. Uitati am scris regulile jocului mai pe inteles.

Sigur, jocul are carticica care explica tot dar pot sa iti spun una alta. In principu in functie de cati jucatori joaca, fiecaruia ii revin un anumit numar de divizii de baza la inceput (adica tankuri). 1 avion = 2 lansatoare = 10 tankuri. Spre exemplu in 4 jucatori fiecare incepe cu 30 de tankuri.
fiecare jucator pune un tankulet pe start si se da cu un singur zar, pe rand de catre fiecare jucator. Gen dai 4 , muti cu tankul de culoarea ta 4 spatii si ocupi teritoriul respectiv punand un tank pe el (din cele 29 ramase fara tankul folosit la Start). Daca teritoriul este deja ocupat mai sari inca un spatiu in teritoriul urmator neocupat. Actiunea asta se repeta pana fiecare da de 5 ori si deci are 5 tari ocupate (la a 5 tara deci ultima tura de dat cu zarul pui tankul folosit la start pe tara respectiva, deci cu un tank pe fiecare din cele 5 tari mai ramai cu 25 de tankuri nefolosite inca). Acum fiecare trage o misiune din cartonase, aceste misiuni sunt secrete si nu le arati la adversari. Cui nu ii convine misiunea are dreptul sa o schimbe o data. Spre exemplu daca misiunea cere sa faci asia si america de sud si tu ai cele 5 tari in orice alta zona dar nu in cele doua, e cam greu sa faci misiunea. De mentionat, daca joaca doar 2 jucatori dau cu cate 2 zaruri pentru cele 5 tari, pentru a acoperi mai mult spatiu din sirul de tari de pe marginea hartii.
Acum cand toti au misiune, fiecare pune pe rand cate 5 tankuri in fiecare 1 tara din cele 5 ocupate. Actiunea se repeta pana toti au 30 de tankuri pe harta. Se poate incepe efectiv jocul (important, oricand ataci anunti din ce tara in ce tara ataci, se poate ataca din tari cu granita comuna sau conectate prin liniute punctate)
- ca sa ataci o tara trebuie sa ai minim 2 tankuri, se poate ataca din o tara orice tara are granita comuna sau conectate prin liniute punctate. Pe tura ta poti ataca doar o singura data din o tara in aceeasi tara. Spre exemplu daca vrei Peru poti ataca o data din brazilia, o data din argentina si o data din columbia, dar nu de 2 ori din Brazilia in aceeasi tura. Ca sa ataci o tara neocupata dai cu un singur zar vs "bastinasul" care da si el cu un zar(de preferat rosu vs albastru sa se vada bine diferenta) ca bastinas va da intotdeauna un jucator care are tank/tara ocupata cel mai aproape deci posibil sa aibe interes acolo. Ca sa cuceresti un bastinas trebuie sa dai zar mai mare ca el, caz in care muti minim un tank maxim oricate din tara atacatoare pe tara proaspat cucerita. Repet minim un tank trebuie sa ramana permanent in fiecare tara. Daca bastinasul da mai mare sau egal cu tine, pierzi un tank din tara atacatoare. Ca sa ataci un adversar vei da cu 3 zaruri rosii daca ai minim 3 tankuri (respectiv 2 zaruri pt 2 tankuri, iar pt 1 tank nu ai cum sa ataci) iar el se va apara cu 2 zaruri albastre daca are 2 tankuri sau mai multe, 1 zar pt 1 tank doar. Daca tu dai 4 5 6 de exemplu, se iau in considerare cele mai mari 2 adica 5 si 6. El poate da gen 2 5. 6-le tau vs 5 -ul lui, 5-ul tau vs 2-ul lui, deci cele mai mari 2 la fiecare. El pierde 2 tankuri, tu nimic, daca avea doar 2 l-ai ocupat. daca avea mai mult de 2 pierde 2 tankuri dar ramane proprietar cu restul ramase. Daca iti da un egal cu un zar si cu celalalt da mai mic, el pierde tot 2 tankuri, dar pierzi si tu unul, caz in care chiar daca avea doar 2 tankuri si l-ai scos, nu te poti muta, deci teritoriul ramane al bastinasului.
La sfarsitul fiecarei ture a unui jucator, are voie la o miscare strategica, prin care poate muta un numar de forte din o tara in alta tara (cu granita comuna sau conectate prin liniute punctate) ; incepand cu a 2-a tura a fiecarui jucator, inainte de a se da cu zarul jucatorul isi poate pune un numar de intariri. acest numar se afla prin adunatrea tarilor ocupate si impartite la 3. Gen 9 tari ocupate / 3 = 3 tankuri intarire care pot fi puse oriunde impreuna sau separat. 10 tari / 3 = 3 si ceva, se rotunjeste spre mare deci vor fi 4 tankuri. se plica la toate rotunjirle de genul. Daca ai un continent intreg se adauga si bonusil scris in stanga jos, gen +2 tankuri pentru america de sud.
Cu exceptia cazului unei misiuni gen Distruge armata rosie, galbene etc cand aceasta chiar este folosita de cineva, scopul tau este sa ai destule intariri ca sa iti faci misiunea cat mai rapid, nu neapart sa ii distrugi pe ceilalti. Zarurile se arunca mai intai de catre atacator (cele rosii, toate deodata) apoi de catre aparator (albastre, ambele deodata) Eu personal folosesc capacul cutiei pt loc de dat cu zarurile, cine arunca pe langa cutie sau da aiurea fara sa se invarta repeta aruncarea. In asemenea caz celalalt care a aruncat bine deja, nu trebuie sa repete, dar are voie daca vrea.
Cand termini cele 30 de tankuri scoti tot ce ai din punga panca cand pui ce iti trebuie. Daca si acelea se termina folosesti din cele albe de rezerva.

Bafta si sper ca ai inteles, nu imi vin in cap alte reguli
Am si o nelamurire. Pana la urma care e treaba cu avioanele si rachetele? Cum se folosesc ele? Daca ai avioane poti sa ataci in o tara cu care nu esti vecin? Multumesc anticipat.

#10
cristiandrei

cristiandrei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,144
  • Înscris: 19.05.2005
un avion este egal cu 10 tancuri (sau tankuri ca sa fie clar pentru toti).
Nu au roluri diferite, ci ca sa nu ai 100 de tancuri le inlocuiesti cu 10 avioane, sa fie mai usor de manevrat si sa incapa pe harta.

Edited by cristiandrei, 10 September 2013 - 13:56.


#11
StefanCP

StefanCP

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 27.07.2009
O intrebare, ati jucat careva sa trebuiasca sa cuceriti America de Sud sau Australia, si un jucator sa aiba tot continentul ( Australia e usor de luat la inceput ), si sa nu mai poti lua? Matematic, poate pierde 2 piese in fiecare tura de atac ( Australia are o singura provincie prin care se poate intra ), si la fiecare tura noua isi pune piese de intarire in provincia de intrare.

#12
adriandefta

adriandefta

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 29.12.2013
Buna seara!!!
se poate sa ma ajuta si pe mn cnv cu cateva raspunsuri :D?

"Daca iti da un egal cu un zar si cu celalalt da mai mic, el pierde tot 2 tankuri, dar pierzi si tu unul, caz in care chiar daca avea doar 2 tankuri si l-ai scos, nu te poti muta, deci teritoriul ramane al bastinasului"
deci asta inseamna ca daca eu atac un jucator care are 2 tancuri pe un teritoriu si eu  cel putin 3 tancuri ... si daca eu dau cu 3 zaruri: 6 , 4 (cele mai mari) si el da cu cele 2 zaruri : 6 , 3 asta ar insemna ca eu sa pierd unul si el 2 .... in cazul asta teritoriul lui devine al meu? sau devine bastinas ?  normal ar trebui al meu nu ?

si inca o intrebare

"Ca sa cuceresti un bastinas trebuie sa dai zar mai mare ca el, caz in care muti minim un tank maxim oricate din tara atacatoare pe tara proaspat cucerita. Repet minim un tank trebuie sa ramana permanent in fiecare tara. Daca bastinasul da mai mare sau egal cu tine, pierzi un tank din tara atacatoare."

asa....deci daca eu atac un teritoriu bastinas... pt el da cu zarul jucatorul care are interes in zona si daca dam egal eu 5 si el 5 de ex inseamna ca pierd un tanc ? dar teritoriul de ce nu il iau ? ca practic si acolo se pierde o unitate deci ??? :D

si ar mai fi o intrebare :)

care este treaba cu avioanele si rachetele :) ?
adica eu daca am pe un teritoriu 10 tancuri pot sa inlocuiesc cu un avion sau cu 2 rachete ? :)
si daca ma ataca cnv pe teritoriu ud am un avion ce se intampla ? pierd avionul ? sau cum ?

#13
Voievodul

Voievodul

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 05.01.2014

 StefanCP, on 10 decembrie 2013 - 22:59, said:

O intrebare, ati jucat careva sa trebuiasca sa cuceriti America de Sud sau Australia, si un jucator sa aiba tot continentul ( Australia e usor de luat la inceput ), si sa nu mai poti lua? Matematic, poate pierde 2 piese in fiecare tura de atac ( Australia are o singura provincie prin care se poate intra ), si la fiecare tura noua isi pune piese de intarire in provincia de intrare.
Din start, trebuie lamurit un aspect. Pe piata exista doua versiuni de Risk, cea despre care vorbeste marea majoritate de aici  ("Risk Commander") si alta, recenta, creata de Hasbro, ("Risk") cu un sistem nou, in care obiectivele nu mai sunt secrete, ci vizibile pentru toti jucatorii. Ca fond, sistemul de joc e acelasi doar ca se vizeaza mai mult aspectul diplomatic, politic, aliante intre jucatori, pentru indeplinirea obiectivelor, si mai putin atacarea unui anume adversar. (Nu mai exista obiective gen: "distruge armata rosie", etc.).  Nu utilizeaza machete ci figurine sageti insa eu am preferat sa le inlocuiesc cu cele de la vechiul joc. Este OK. Mi se pare net superioara primei variante, mult mai complexa, mult mai multa mobilitate, interactivitate, ofera posibilitatea si unui jucator slab sa aiba un cuvant de spus hotarator, inclusiv sa castige, si o recomand tuturor fanilor. Fiecare jucator are si o capitala pe care trebuie sa si-o apere pentru a castiga, orase cu rol in economia jocului, etc., etc.  Numarul de jucatori variaza insa intre 3-5,  nu 2-6 ca la varianta initiala. Pentru alte detalii va stau la dispozitie. Am ceva vechime la jocul acesta.
Jocul (second edition) l-am gasit in incinta magazinului Kaufland, dar cred ca poate fi gasit si in alte locatii. Varinata initiala se gaseste peste tot (Auchan, Carrefour, etc.).

Revenind la intrebari:

Daca in urma unui atac aparatorul pierde ambele unitati, normal teritoriul este liber iar atacatorul se poate muta acolo, daca are trupe suplimentare ramase in viata. Daca nu, evident, ramane libera. Asta era in versiunea clasica. In cea noua, atacatorul este obligat sa lase o unitate in teritoriul de unde ataca. Astfel, daca ii mai ramane in viata un singur tanc, nu poate ocupa teritoriul adversarului pentru ca trebuie sa lase tancul respectiv in teritoriul de unde ataca.

Daca se ataca un teritoriu neutru iar zarurile sunt egale, aparatorul pierde unitatea din oficiu iar teritoriul poate fi cucerit, respectand aceeasi conditie, ca atacatorul sa aiba trupe suplimentare pe care sa le mute in acel teritoriu.

Tancurile, rachetele si avioanele sunt simple masuri de management. Nu au intrisec valoare in joc ci doar pentru a administra mai bine unitatile in joc (sa nu fie ingramadeala pe harta). Daca esti atacat si ai un avion (adica 10 unitati) si pierzi doua, evident schimbi avionul cu 8 tancuri sau o racheta si trei tancuri. Este ca si restul la o bancnota de 10 lei daca cheltui 2  lei pentru o paine.

La intrebarea lui StefanCP: Atacurile dintr-un teritoriu in altul se fac de cate ori doresti, in aceeasi runda, pana nu mai vrei sau una dintre parti ramane fara armata. Astfel, indiferent cu cate trupe isi apara un jucator Australia, daca atacatorul are trupe mai numeroase si noroc la zar, Posted Image  intra fara problem.e

P.S. Nu va recomand variant internet si nici cea PC, nu se simte deloc jocul, nu exista atmosfera diplomatica, posibilitatea de a se face "politica" intre jucatori, nu iti poti "studia" adversarii de la masa, etc. La urma urmei, nu este joc de noroc, la zar, ci un joc al abilitatii diplomatice, politica abila, de a pune in aplicare principii de divizare si slabire a adversarilor, de a face aliante, de a le rupe la momentul potrivit, etc. In asta consta placerea jocului Pentru alte detalii, [email protected].

Edited by Voievodul, 05 January 2014 - 17:50.


#14
anamariadan

anamariadan

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 14.12.2016
Am o intrebare, din regulile tale este ceva ce nu inteleg. Ai zis ca 'daca vrei Peru poti ataca o data din brazilia, o data din argentina si o data din columbia, dar nu de 2 ori din Brazilia in aceeasi tura.' Si apoi i-ai raspuns lui Stefan ca 'Atacurile dintr-un teritoriu in altul se fac de cate ori doresti, in aceeasi runda, pana nu mai vrei sau una dintre parti ramane fara armata. Astfel, indiferent cu cate trupe isi apara un jucator Australia, daca atacatorul are trupe mai numeroase si noroc la zar,  intra fara problem.e'. Pana la urma, cand iti vine randul, cum poti ataca in tura ta? un teritoriu din toate tarile vecine (daca ai ocupate teritorii acolo)  cate-o singura data dintr-o tara, sau incerci de cate ori vrei, pana ii iei armata? repet: in aceeasi tura. si daca vrei in aceeasi tura sa ataci si alte tari?

#15
Ionutbes

Ionutbes

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 06.01.2018
Ce se întâmplă dacă apărătorul are doar un tanc și da cu un singur zar ?

Edited by Ionutbes, 06 January 2018 - 11:16.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate