Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
NOUL PASSAT O DEZAMAGIRE
Ultima postare: oct 17 2008 10:00, Inițiat de
valiroland
, sep 28 2006 14:26
·
0
#469
Publicat: 11 septembrie 2008 - 16:00
Giobica, on Sep 11 2008, 16:51, said: faptul ca la service VW iti spune sa te duci saptamanal pe autostrada 20 de minute la 3500-4000 rpm constant ca sa cureti filtrul de particule la 2.0TDI 170CP Asa face toata, indiferent ce scrie pe sigla! |
#470
Publicat: 11 septembrie 2008 - 17:16
Eu ma intreb citi dintre cei care isi cumpara diesele, nu neaparat Passat, au curiozitatea si rabdarea sa citeasca manualul masinii, si daca il citesc, citi respecta ce scrie acolo! Pe linga cele spuse de Mak mai sus, citi stiu ca dupa un drum lung e recomandat sa lasi motorul la relanti citeva minute (2-3), ca sa aibe timp sa se raceasca turbina!
Adevarul e ca dieselele moderne sunt foarte cacacioase in exploatare, nu ma sunt dieselele de acum 20 - 30 de ani, fara turbo, fara filtre de particule, fara o tona de electronica pe ele, diesele pe care s-a cladit renumele de motor extrem de fiabil! Tehnologiile noi, implementate in dieselele din generatia actuala, au si avantaje si dezavantaje! |
#471
Publicat: 11 septembrie 2008 - 21:09
MAK, on Sep 11 2008, 09:44, said: Nu conteaza cite masini diesel ai avut, conteaza cum te-ai invatat sa exploatezi aceste motoare si tu ai un stil cam defectuos plus ca nu stii sa asculti motorul, sa-i dai treapta corespunzatoare traficului, economiei de combustibil si nu in ultimul rind protejarea motorului. Du-te pe un drum in care poti sa mergi cu viteza si incearca sa urci ( numai dupa ce motorul a ajuns la 90 gr C ) cu a 3-a la 4.000 rpm ( dar brutal ), a 4-a la 4.000 rpm si o ti aici, daca nu vrei sa mergi cu viteza mai mare, vreo 3-5 minute. Pe urma sa vezi daca mai scoate fum in oras, tu ai toata evacuarea si chiar supapele, turbo, imbicsite de funingine. Iar la exterior incearca sa nu stai cu a 4-a la 1300 rpm ci minim la 1600 rpm si accelerare puternica numai de la 1750 rpm, asa nu o sa se mai incarce cu funingine evacuarea si restul componentelor ce vin in contact cu gazele arse. De a 5-a si a 6-a nu mai vorbesc, sub cuplu este crima, deci sub 1750 rpm nu ai ce cauta in aceste trepte. |
#473
Publicat: 12 septembrie 2008 - 10:52
valiroland, on Sep 9 2008, 17:20, said: 35000 INTR-UN AN? E MASINA DE DUMINICA AM LA FIRMA UN Logan DE MARFA CU 75 000 FACUTI SI 2 SOFERI NEBUNI CARE DA IN EA C-AN DRACI.GHICI CE ? NU S A STRICAT NIMIC .DOAR 2 BECURI LOGANUL DE CARE RADE LUMEA.EU AM MULTE MASINI IN FIEMA SI AM MAI TRAS-O CU UNA. VEZI TOPICUL NOU CU IVECO Ori ai avut tu ghinion, ori "loganesti passatul". Spui ca ai avut 3 diesele, dar se pare ca nu prea stii sa le folosesti. PS: fara suparare, uita-te pe un manual de gramatica.... |
#474
Publicat: 12 septembrie 2008 - 19:59
flrflr, on Sep 12 2008, 11:52, said: Ori ai avut tu ghinion, ori "loganesti passatul". Spui ca ai avut 3 diesele, dar se pare ca nu prea stii sa le folosesti. PS: fara suparare, uita-te pe un manual de gramatica.... Editat de valiroland, 12 septembrie 2008 - 19:59. |
#476
Publicat: 13 septembrie 2008 - 18:54
AM LA FIRMA UN Logan DE MARFA CU 75 000 FACUTI SI 2 SOFERI NEBUNI CARE DA IN EA C-AN DRACI.GHICI CE ? NU S A STRICAT NIMIC .DOAR 2 BECURI LOGANUL DE CARE RADE LUMEA.EU AM MULTE MASINI IN FIEMA SI AM MAI TRAS-O CU UNA. VEZI TOPICUL NOU CU IVECO
Cand am vazut scris asta, nici nu m-am mai gandit/uitat cine e initiatorul topicului (de unde a venit comentariul), daca faceam asta nu mai erau comentariile alea. Sorry, la subiectu' asta despre Passat ma gandeam ca e vreun aventurier care vrea sa arate din nou si din nou fiabilitatea Loganului. Si Giobica iti multumesc de tragerea de urechi, daca nu comentai, nu stiam ca s-a inventat roata. |
#477
Publicat: 19 septembrie 2008 - 08:21
valiroland, inteleg supararea ta pe masina noua care n-are nici o scuza atunci cand se strica, mai ales atat de des.... dar nu inteleg supararea ta pe angajatii reprezentantelor sau ai service-urilor.... Asa cum ai invatat tu gramatica limbii romane, asa au invatat ei pe la cursurile de mecanica.... adica deloc...
personal, nu cunosc pe nimeni cu Passat modelul nou insa am doi prieteni cu modelul vechi, ambele sunt impecabile in conditiile in care unul are aproape 200.000 de km iar celalalt e trecut de 300.000... |
#478
Publicat: 30 septembrie 2008 - 21:32
cosmin_miu, on May 26 2008, 21:51, said: din ciclul astazi am vazut partea 2 azi eram prin voluntari si cand ma uit pe strada vad un reno (nu stiu marca , nu ma strofoc) pe avarii mergea cu 30-40 , imediat dupa el un Passat 2006-2007 negru. Nu-mi venea sa cred tinand cont ca e al 2-lea passat remorcat pe care-l vad intr-o luna. De data asta nu ma mai oftic pentru ca am avut telefon sa fac pozna P.S. doar eu vad megane-uri , 407-uri si passat-uri explodate ???!??? dupa ce am mers cu 3 passat-uri (toate cu probleme) , dupa ce am discutat cu cumparatori fideli ai marcii VW si cu diferite persoane din lumea auto din germania , dupa ce am pus zeci de poze cu passat-uri explodate , si m-ati balbaiat in cap cu volumu de vanzari & bla bla bla (desii am explicat cum sta treaba si in service in RO) .....vine si randul AUTOBILD GERMANIA SA EXPLICE CUM STA TREABA CU NOUL PASSAT . http://www.autobild....tdi_785569.html Der ewige Patient - Pacientul etern atasez o traducere partiala (in mare ....si cu mici greseli) Pacientul Etern (2.0 TDi DSG pret 45.858 € ) .O mica greseala la nastere, diagnoze proaste si greseli artistice si-au facut datoria pentru a-l transforma pe bestseller-ul Passat intr-o catastrofa. Daca ar exista in latina un nume pentru boala grava de care sufera Passat-ul, acesta ar fi Influenza Electronicus sau cu alte cuvinte senzorii au febra dureroasa si arsuri in domeniul electronicii motorului . La inceput toti erau multumiti de ce oferea Passat-ul , dotari ,cum trage motorul ,confort etc.Dar dupa un timp a devenit o spaima, nimeni nu mai dorea sa mearga cu Passat de frica sa nu ramana in pana pe autobahn si sa cheme Adac-ul. Prima problema a aparut la cutia DSG -dardaieli,trepidari pe loc la relanti. Cutia avea lag iar iarna la temperaturi ridicate nu intra in R . La 18.300 au avut pierderi de putere, pana la urma s-a aprins becul la motor si i-a tractat ADAC pana la service . Passat-ul era mai dependent de aparatul de diagnoza VW decat Amy Winehouse de pipa(droguri). Au schimbat pe rand senzorul de la aspiratia aer, injectoarele de 2 ori, au pus un cablu sa sara senzorul de la filtrul de aer... de 9 ori au umblat mecanicii la motor... si de fiecare data greseala... pana la urma au descoperit ca era un senzor de temperatura la turbo... era problema cunoscuta, pica des . Reparatii : 24.368 schimb pompa motorina datorita pierderilor de putere. 27.275 pentru ca schimbul pompei nu a adus nimic, s-au schimbat elementele de injectie Pumpe Düse . 40.297 au oprit datorita erorii de airbag pasager, aici au schimbat placutele fata si uleiul din cutie. 69.599 au ramas pe A24, i-a tractat ADAC, le pune un cablu sa sara senzorul de aspiratie aer 96.713 dupa ce pierdea mai mereu puterea, au gasit senzorul de temperatura la evacuare ca trebuia schimbat. 96.997 iar pierderi de putere, se schimba iar cele 4 elemente Pumpe Düse Problema la VW Hamburg : Cei de la VW Hamburg nu au vazut placutele de frana ca erau la metal , la inspectia de 100k si nici computerul de bord nu a zis nimic... plus ca au uitat suportul de baterie deschis Explicatie VW la cateva probleme : la airbag era un stecher dus, din mai 2007 schimbat, tempomatul isi da drumul dupa restart, senzorul de temperatura de la evacuare s-a imbunatatit din iunie 2007... Parti bune : cutia de viteze era ca noua, la motor cu microscopul nu se cunosc uzuri, ambreiajul ca nou La masuratoarea lor Passat-ul a consumat 0,1l sub ceea ce zice fabrica ,dar au iesit 159 CP in loc de 170 CP ! Fișiere atașateEditat de cosmin_miu, 30 septembrie 2008 - 21:38. |
|
#480
Publicat: 01 octombrie 2008 - 04:35
Marius3k, on Sep 11 2008, 17:00, said: Treaba asta e valabila la orice DPF - diesel cu filtru de particule (a nu se confunda cu celebrul accelerator de particule ). Asa face toata, indiferent ce scrie pe sigla! Asa face toate pe dracu, unele e mai destepte si face treaba asta fara sa te mai deranjeze pe tine ) asta e treatu cu agramaticalitati santelg ? ) |
#484
Publicat: 09 octombrie 2008 - 19:14
nu sustin ca Passatul e o zina pe pamint dar inseamna ca nemtii s-au timpit de cap, atita timp cit masina a primit niste premii, cum ar fi:
masina de firma pe anul 2006, dupa un sondaj printre managerii de flote (sondaj realizat de revista Firmenauto) masina anului 2006 ADAC - 320000 de persoane au participat la sondaj mai are ceva premii pe www.passat.ro |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi