Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?
 Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...
 Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina
 Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei
 

Pareri despre Tico si Matiz

- - - - -
  • Please log in to reply
1491 replies to this topic

#1441
bodo_cluj

bodo_cluj

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 08.02.2010
Salutare tutror

Am un Tico 1999 si parca so bagat dracu'in ea....

Supraturat plus se incinge motorul, nu intra termocupla desi acul la bord indica. Am verificat si termocupla e ok. Am gasit cei 2 bulbi in spate la carburator, suprapusi, insa nu imi dau seama care e cel de apa, care e cel care ar trebui sa aiba papucul pus.

Oare sa fie cauza comuna: supraturat + necuplarea termocuplei?


Merci

#1442
dox_sox

dox_sox

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 05.11.2011
Salut
Cum se comporta tico/matiz la drum de 300 de km ?
Din experienta voastra e riscant sa parcurgi un astfel de drum cu o astfel de masina ?

#1443
stefan_pn

stefan_pn

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 358
  • Înscris: 12.07.2011
Eu am mers cu un tico nu tocmai intr-o stare ok la mare. Cam vreo 600 de km. Daca masina e intretinuta tine.

#1444
gabrolio

gabrolio

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,247
  • Înscris: 01.07.2007

View Postdox_sox, on 5th November 2011, 17:38, said:

Salut
Cum se comporta tico/matiz la drum de 300 de km ?
Din experienta voastra e riscant sa parcurgi un astfel de drum cu o astfel de masina ?

Se poate merge si mai mult de 300km, dar e foarte periculos in ziua de azi cu toti tampitii de pe sosele. Practic nici nu contezi pe sosea, va trebui sa-i feresti tu pe altii daca vrei sa mai ai zile.

PS: am avut matiz 3 ani de zile.

#1445
mariustotel

mariustotel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 551
  • Înscris: 11.12.2009
[quote name='gabrolio' date='5th November 2011, 20:36' post='10651352']

Exact cum a spus si colegul, tehnic ajungi fara probleme, am mers la mare cu Matizul, 600 km dus, 600 intors, ca si condus nici nu stiu cand am ajuns, drumuri de 300 km frecvent. Problema e cu nebunii, trebuie sa te uiti tu la ei si sa ghicesti ce mml e in capul lor. Deci incetucu' si cu ochii in 4

#1446
eugenes

eugenes

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 07.07.2011

View Postdox_sox, on 5th November 2011, 16:38, said:

Salut
Cum se comporta tico/matiz la drum de 300 de km ?
Din experienta voastra e riscant sa parcurgi un astfel de drum cu o astfel de masina ?

e riscant sa mergi cu orice masina pe drumurile din tara de la noi.
daca matizul e ok din punct de vedere tehnic poti ssa mergi cit vrei tu.
Eu am lucrat in distributie vreo 3 ani pe un matiz si am mers prin toata tara fara probleme si cite o data mergeam suceava- arad sau suceava- craiova intr-o zi   si nu am avut probleme asta cu conditia sa ai masina pusa la punct tehnic

#1447
stuiberv

stuiberv

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,808
  • Înscris: 10.08.2006
Intr-un an jjumatate am mers 30000 km cu Tico.
L-am luat cand avea 10 ani.

Am mers si in afara localitatii, majoritatea drumurilor Iasi-Bacau, dar am mers si Iasi Brasov-Zarnesti, Iasi Borsa....

Problema e cum au spus si altii faptul ca esti invizibil - cei de pe contrasens incep depasirile in dreptul tau.

Dar tot asa, au inceput depasirea desi in spatele meu mai erau un Audi si un Mercedes, deci nu se intampla doar din cauza ca Tico e mic, se intampla din cauza ca sunt nebuni.

Nu m-a lasat in drum, dar am avut grija de el.

#1448
visiniu

visiniu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 30.10.2008
De ceva timp imi face figuri cand dau la cheie sa pornesc: mai exact caraie de cateva ori si parca merge in gol..abia la a3-a sau a4a cheie porneste. Aveti idee ce poate fi?Ma gandeam ca de la bendix:-?

#1449
adriano1978

adriano1978

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 696
  • Înscris: 25.07.2010
As dori sa stiu daca sunt piese care se corespund de la Tico  la Matiz. Multumesc.

#1450
sardu

sardu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 131
  • Înscris: 08.12.2009
Am lucrat la o firma de prelucrare alemnului si acolo am avut si tico si (pt putin timp )matiz .Cu tico mergeam sa ducem motorina in munte unde papucul(dacia ) nu mergea ca patina. Nu am avut niciodata probleme macar ca il conducea cine apuca si nu-l menaja nimeni.Cand seful a decis ca trebuie o masina noua a luat din aceasi gama matiz .Prima impresie era ca merge cu frana trasa .Amzis ca poate pt ca e nou si o sa-si dea drumu .Da deunde .a derapat de vreo doua ori fiind mult mai intabil ca tico si are cunsumul cu vreo 30%mai mare.Si am reusit ca dupa 4 luni sa-i stricam si cutia dupa care patronul l-a vadut. Eu am plecat dupa un an jumate si l-am lasat la 14000 de km fara nici o problema la motor su cutie. Sigur ca pe la 11000 am schimbat bucsele si cureaua de distributie  ca ala a vazut in fiecare zi drumurile desfundate de la exploatare dar si tara (cu ala se mergea si la Brasov) .

#1451
chosson

chosson

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 27.02.2012

View Postady_botos, on 25th September 2003, 19:15, said:

Tarzy ,

ce inseamna piesa scumpa?   Comparativ cu Dacia sau comparativ cu Alfa Romeo care il am acuma?

Stiu ca la Cielo sunt scumpe piesele, dar cred ca la Matiz sau Tico sunt totusi mai ieftine, sau nu?

Am vazut greutatea la Matiz: 910 kg.  A mea (Alfa 33 SportWagon) are 980 kg cu 110 CP pe cand Matiz are 910 cu 50 CP :ciocan:


Mai vreau pareri. Chiar nimeni nu are Tico sau Matiz dintre voi?
Tot nu am aflat daca Tico e pe injectie sau nu?
Tico este cu carburator, iar matizul este pe injectie. Carburatorul de tico este o piesa esentiala in comportamentul acestuia dar....daca cineva,crede ca daca repara carburatorul la Dacia, pe intuneric va repara si pe cel de Tico, deja a gresit. Emult prea complex cel de Tico. Daca ti-si da schema acestuia mi-ai da dreptate.

#1452
eliah2

eliah2

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 30.10.2007

View Postchosson, on 1st March 2012, 20:09, said:

Tico este cu carburator, iar matizul este pe injectie. Carburatorul de tico este o piesa esentiala in comportamentul acestuia dar....daca cineva,crede ca daca repara carburatorul la Dacia, pe intuneric va repara si pe cel de Tico, deja a gresit. Emult prea complex cel de Tico. Daca ti-si da schema acestuia mi-ai da dreptate.
Eu detin un tico fabricatie 2000 si e injectie monopunct cu pompa dr benzina macanica e o masina grozava un pic urata dar foarte nervoasa sant foarte multumit de Ticozaurul meu

#1453
aiptek

aiptek

    the big red

  • Grup: Moderators
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 02.07.2006

View Postchosson, on 1st March 2012, 20:09, said:

Tico este cu carburator, iar matizul este pe injectie. Carburatorul de tico este o piesa esentiala in comportamentul acestuia dar....daca cineva,crede ca daca repara carburatorul la Dacia, pe intuneric va repara si pe cel de Tico, deja a gresit. Emult prea complex cel de Tico. Daca ti-si da schema acestuia mi-ai da dreptate.
Ai reusit sa raspunzi la un post vechi de 9 ani, beton :lol:

#1454
kmc99

kmc99

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 30.07.2008
salut , posesorii de matiz/tico , va recomand un service auto unde am fost recent,(mecanicii au lucrat ani buni la reprezentanta daewoo) , pret manopera 50 ron/ora, pe strada Vrejului Nr 17 , dupa mr bricolaje si lukoil , indicator Bellagio villa pe Soseaua Mihai Bravu . un nr de contact 0723 667 484.

#1455
Tiby325

Tiby325

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 03.02.2009
salutare posesori de matiz. Am o problema cu Matizul meu aparuta in zilele astea calduroase. La pornire motorul se tureaza foarte tare (ca si cand ar fi frig afara) iar dupa 30 sec isi revine. Mentionez ca acum 2 saptamani am schimbat distributia + pompa de apa + curea de accesorii. Care este cauza? Ce as putea face?

#1456
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Fa-i o procedura de invatare a ralatiului. Daca ai manual de service gasesti procedura in el.

#1457
MariusDinMoreni

MariusDinMoreni

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 24.10.2012
buna seara. Am un tico din 2000 pe injectie monopunct cu pompa de benzina mecanica. Tico eu il am din 27decembrie2011 si pana in prezent am schimbat la el doar cablu de ambreiaj(rupt).Cu tico din decembrie pana acum am parcurs 20000km.Masina are 204000km fiind un tico care inaintea mea a fost la 4 firme in bucuresti.Dar in comparatie cu Dacia romaneasca sau alta masina care la 5000-10000km iti pica cate o piesa, tico este o masina care e foarte durabila la piese si merge de rupe(eu de cand il am nu iam bagat niciodata benzina-am mers cu ia numai cu gazolina).

#1458
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,717
  • Înscris: 21.08.2008

View Posteliah2, on 29 aprilie 2012 - 22:16, said:

Eu detin un tico fabricatie 2000 si e injectie monopunct cu pompa de benzina macanica...
Am avut din 1998 pana in 2001 un Tico SX/AC cumparat nou de la reprezentanta. Acum as vrea sa iau unul fara aceasta injectie monopunct. Din ce am mai citit se pare ca alea clasice (doar carburator)  sunt non euro iar odata cu introducerea acestui sistem de injectie au devenit euro 2. As vrea sa stiu pana cand au fost fabricate primele modele (carburator) pentru ca am fost foarte multumit in cei 42000km desi parca i-am schimbat toba finala.
Am inteles ca modelele cu injectie sunt mai gurmande apoi eu as vrea sa-i fac niste modificari si sa investesc in el ca sa scot o masina de admirat.

La intrebarea pusa in acest topic: Tico is pe carburator sau pe injectie ? am vazut doua raspunsuri:
1.Depinde de anul de fabricatie. Pana in 2000 au fost pe carburatie, dupa, au trecut la Euro2 si pe injectie monopunct.
2.Din cate stiu si cele Euro 2 sunt tot pe carburatie, dar cu soc automat.

Pai si ala al meu din 1998 avea soc automat... NU mai inteleg nimic. Asadar si cele din 2000 sunt clasice, doar carburator?
Cum deosebesc variantele? Alea cu injectie sunt euro 2 si carburator asistat electronic? E vreo diferenta de CP intre ele?

Edited by danghetau, 19 December 2012 - 21:14.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate