Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Primire bani din Danemarca prin N...

Alerta securitate Fedora Linux 40...

Problemuțe sistem audio ma&#...

Renovare balcon
 installation has failed there was...

Montura polara.....

Sfat inchiriere locuinta unei per...

Sursa stereo -> amplif mono
 Dan Blondu vs. Marian Piciu

Side - Antalya

Nume fetita - international dar c...

A fost lansat MX Linux 23.3
 Pompa bazin gradina

Nici pescarii nu mai sunt ce-au f...

Arici in curte

Telefoane achizitionate de pe OLX
 

vreau sa stiu care e diferenta dintre motoarele sub 1200cc si cele mai mari in ceea ce priveste transmisia

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
24 răspunsuri în acest subiect

#19
$eb

$eb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.916
  • Înscris: 08.06.2005

View PostMAK, on Sep 5 2006, 23:00, said:

Am si eu o intrebare :
Ce turatie are Loganul de 1,4 la a 2-a la 40 Km/h si la a 5-a la 100 Km/h ?
Loganul de 1,4MPI in treapta a 5 a la 100Km/h are cam 2800RPM.
In treapta a 2 a iti raspund mai incolo sa verific azi  :P

#20
$eb

$eb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.916
  • Înscris: 08.06.2005
@MAK In treapta a 2-a la 40Km/h are fix 2750RPM.


View PostZetics, on Aug 24 2006, 21:51, said:

Deci Loganului ii trebuie nu mai putin de aproape 22 s in tr a 5-a sa sara de la 80 la 120km/h!
Sincer am unele dubii la cele 22s. Am mers vara asta destul si unde am avut loc am urcat in ture cu treapta a 5 a. Chiar o sa verific , dar nu cred ca dureaza chiar 22 de secunde.

Oricum , la o depasire orice om normal la cap, ii da o treapta inferioara ca sa aiba un pic de cuplu la roti. Treapta a 5-a e pentru drum intins/viteza de cruaziere/ consum redus.
Eu i-am dat 4500-5000RPM in mod curent la depasiri mai stranse.  :P

S'auzim de bine   :peacefingers:

Editat de $eb, 07 septembrie 2006 - 07:31.


#21
$eb

$eb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.916
  • Înscris: 08.06.2005
post dublu

Editat de $eb, 07 septembrie 2006 - 07:29.


#22
quigon

quigon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 68
  • Înscris: 11.08.2006

View PostMongolezu-BC-82-BMB, on Aug 24 2006, 00:40, said:

Sunt fericitul,multumitul posesor al unui autoturism Skoda Fabia si as vrea sa stiu si eu cum se face de masinutza asta cu motor de 1,2 benzina are performante mai bune decat alte motoare (ex. 1,4 benzina la Renault Clio sau logan).Masina are putin peste o tona,dar nu se simte....am inteles ca e ceva legat de transmisie,mai exact un unghi modificat (de la 90 la 120 grade),dar nu am inteles eu prea bine principiul. Va multumesc ca ati avut rabdare sa citi mesajul pana la capat si astept cu nerabdare lamuriri de la voi!!!! :worthy:
Sa o conduci sanatos!
Totusi motorul de clio e mult mai puternic la turatii joase decat cel de fabia, deci in depasiri si in pante te ajuta mai mult. Oricum e o masina f buna, stiu slovacii sa faca masini.

#23
Mongolezu-BC-82-BMB

Mongolezu-BC-82-BMB

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 5
  • Înscris: 23.08.2006

View Postautonero, on Sep 2 2006, 23:26, said:

Aha, aha. Mai lasa... Auzi, e cam prostie ceea ce spui tu. In primul rand, nici unul nu prea stiti performantele masinilor voastre. De cuplu motor ai auzit? Motoarele mici, fara turbo, pe benzina au un cuplu de kkt, singurul lor avantaj fiind greutatea redusa a caroseriei. Si pentru cel care a inceput topicul: De unde stii ca iti merge masina mai bine ca una de 1,4 sau 1,6?

Singura explicatie este cutia de viteze, dar stai linistit ca asa se plafoneaza viteza maxima in jur la 150 Km de nu este adevarat.
Mai gandeste inainte sa scrii ceva prietene!!!

View Postmarr, on Sep 4 2006, 08:39, said:

Alo, domnu' specialist !

Vino te rog cu date tehnice nu cu afirmatii gratuite.

Pana nu vii cu asa ceva, lasaneeee ...

Luam de exemplu, in comparatie Polo cu motor de 1.2 64 CP si Logan 1.4 75 CP:

Cuplu maxim: 112 Nm/3000 rot/min ---- 112 Nm/3000 rot/min
Masa proprie: 980 - 110 kg --------------- 975 kg
Viteza maxima constructiva: 162 km/h ---162 km/h

Deci, in acest caz, ceea ce spui tu nu sta in picioare:
1. Cuplu motor de kkt - la motor de 1.2 identic cu motor de 1.4
2. Greutate redusa a caroseriei : 980 la 1.2 - 975 la 1.4
3. Viteza maxima plafonata la 150 km/h - vit. maxima constructiva 162 km/h

Deci, mai vino cu alte explicatii.

Ceea ce am spus eu mai sus, este faptul ca, datorita unui lant de transmisie   mai bine gandit, este posibil ca un mai mare procent din puterea motorului sa fie transmisa la rotile motrice si, drept urmare, o masina dotata cu un motor mai mic sa obtina performante mai bune/sa se comporte mai bine dpdv dinamic decat una cu motor mai mare.

Probabil, initiatorul topicului sa fi observat asta in trafic (asa cum am observat si eu si am spus-o in alt topic) si si-a pus respectiva intrebare, intrebare la care eu am incercat sa-i ofer o explicatie.
Multmesc de explicatie....cea mai bine gandita de pana acum...interesant cum poate degenera totusi o discutie...:))

#24
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.882
  • Înscris: 26.02.2005
Din cite am citit pe aici rezulta ca Fabia are treptele scurte (1-2-3 ) mai lungi si treptele 4-5 mai scurte fata de Logan.
Deci la mers constant cu a 2-a, a 3-a , Fabia va accelera mai greu decit Logan, iar la treptele 4-5 Fabia va accelera mai usor decit Logan.
Deci totul este din rapoartele cutiilor de viteze.
Fiecare constructor si-a analizat si calculat in felul lui.
Eu as calcula o cutie de viteze in felul urmator :
Diferenta dintre trepte,
1-2  = 700 rpm
2-3  = 600 rpm
3-4 = 500 rpm
4-5 = 400 rpm
Datorita faptului ca la treptele mici ai forta mai mare ( turatie mare = viteza mica ) le-as face mai lungi si acolo unde forta este mai mica (turatie mica = viteza mare, treptele 4-5 ) as face treptele mai scurte.

#25
danmii2002

danmii2002

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 22
  • Înscris: 12.07.2006

View PostMongolezu-BC-82-BMB, on Aug 23 2006, 23:40, said:

Sunt fericitul,multumitul posesor al unui autoturism Skoda Fabia si as vrea sa stiu si eu cum se face de masinutza asta cu motor de 1,2 benzina are performante mai bune decat alte motoare (ex. 1,4 benzina la Renault Clio sau logan).Masina are putin peste o tona,dar nu se simte....am inteles ca e ceva legat de transmisie,mai exact un unghi modificat (de la 90 la 120 grade),dar nu am inteles eu prea bine principiul. Va multumesc ca ati avut rabdare sa citi mesajul pana la capat si astept cu nerabdare lamuriri de la voi!!!! :worthy:



he! he! he!    miroase a lauda. Oricum, nemtii sunt specialisti in mecanica si reusesc sa reduca pierderile de putere in transmisie mai bine decat altii. Nu mai cautati explicatii in putere, cuplu, la ce turatie....

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate