Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Oltcit
Last Updated: May 19 2017 16:46, Started by
romaximusro
, Aug 17 2006 14:02
·
0
#91
Posted 08 December 2007 - 21:05
exista in bucuresti 2 oltcituri turbo functionale...unu a scos 98cai putere(la dynotest) iar celalalt are peste 125cp(nemasurati) dar avand in vedere ca sta langa ursulet de 2500cmc(175cai) e ceva...
|
#92
Posted 14 December 2007 - 10:50
multi care abereaza pe topicul asta, nici nu stiu despre ce vorbesc.
oltcitul a fost, intr-adevar o nebunie. e mult mai tare ca o dacie, din toate punctele de vedere. tata are un TRS din 93, cu motor si cutie frantuzesti. cand l-a cumparat, i-a desfacut motorul impreuna cu un "doctor" de oltcit-uri si l-a refacut. mergea CA NOU! imi place sunetul motorului, inconfundabil. saraca masina, cat a carat. tata a construit o casa cu materiale carate cu oltcit-ul. a avut probleme cu tabla(deh, rugina) si a fost nevoit sa-l revopseasca(folosind piese romanesti) masinuta a carat uneori si peste 300kg. intr-o vacanta pe transfagarasani(nici nu va inchipuiti cum urca, iar eu si fratele meu muream de drag cand auzeam motoru' turat), dupa ce am coborat, a trebuit sa o luam pe un drum forestier. eram cu inca o familie cu o dacie mai noua decat oltcit-ul. Dacia a avut probleme la bobina de inductie. tata a plecat in cautarea unui service. in masina erau 4 persoane, portbagajul plin de bagaje plus o geanta mare in spate. o piatra a lovit bara de torsiune de pe dreapta spate si a rupt-o. am ajuns cu masina pe cauciuc pana acasa, in jur de 200Km facuti(o parte pe drum forestier) tata avea o masura cand cara cu oltcit-ul: pana presuletele din spate atingeau pamantul primele tangente ale mele cu volanul, au fost tot pe oltcit. daca s-ar fabrica din nou, as cumpara unul |
#93
Posted 14 December 2007 - 10:59
Eu cu Oltcitu care l-am avut (din 91 pana acum un an....l-am dat cu 350 Euro si merge si acum, fara segementare, fara nimic) am carat 400 kg de cartofi de foarte multe ori (vindeam cartofi in piata) si caramida cat putea sa tina, pana se aseza pe tamburi in spate si nu mai avea suspensie.
Avea cutie lunga (erau si de alea cu cutii scurte) si in tr 4 la 150 aveam 4900-5000 rot/min. La vale mi-a aratat pe bord 160. Era un deliciu sa depasesc o dacie cu el. N-aveam ce discuta cu 1310...tr 2 mergea pana la 90 fara sa ai impresia ca se sparge motorul si tr 3 pana la 120 (6200-6300 rot/min). L-am dus si la 7000, nu o data si n-a crapat. In gol s-a turat la 8000. Consuma in zilele bune cam 8-9. In zilele proaste lua si 12-13. I-am pus si carburator de Dacie monocorp, mare prostie, nu-i placea deloc, nu mai avea demaraju ala, se incalzea motorul ca naiba. |
#94
Posted 15 December 2007 - 18:54
#95
Posted 18 December 2007 - 18:00
Tata are un Oltcit Oltena 1100 motor din 95 ..masini bune la vremea lor...cel mai mult a carat cu ea vreo 500 kg...poate si mai mult..o sa il intreb cat mai exact...si merge si acum..foarte bine...cel mai mult a fost 7 colii de pal melaminat ...o coala are 70 kg...
ar rezulta 7 coli x 70kg + 2 oameni...600 kg. Si o faza foarte tare cu un amic cu un Oltcit TRS in 5 trepte: A plecat de pe loc din greseala cu treapta a 2...si a mers..si i-am zis sa incerce si cu a 3...a tinut-o din ambreiaj si a mers si cu a 3 ..incepea deja sa miroase ambreaiajul ...apoi..sa vedem daca merge si cu a 4...si a mers..tinuta iar mult din ambreiaj...duhnea in masina ambreiajul...apoi nu ne-a venit sa credem ca a plecat si cu treapta 5 de pe loc...nu am mai putut sa stam in masina de miros de ambreiaj ...daca nu ma insel dupa o saptamana a schimbat ambreiajul ...a schimbat baiatul ala 3 kituri de ambreiaj in 9 luni... |
#96
Posted 19 December 2007 - 11:04
La ''club 11'' merge ambreaj de 1310 pus. In cutie am bagat la un moment dat ulei de motor ars. (scapa ulei). La 40/h puteam sa-i ''bag'' tr 1. Doar ca se tura ca naiba...
La un moment dat (n-aveam ulei in cutie) nu mai intra tr 4 (s-a blocat sincronu...) si mergeam numai cu tr 3. Nici atunci n-aveam probleme cu Daciile. O duceam la 120-125 fara probleme. Am mers cu el la 6500 rot/min multi km (constant) fara sa pateasca nimic motorul. La o franare violenta (cu derapaj cand m-a urmarit politia) si-a revenit tr 4 si n-am mai umblat la cutie. |
#97
Posted 19 December 2007 - 16:03
#98
Posted 19 December 2007 - 17:13
Octavian___28, on Dec 14 2007, 10:59, said: Eu cu Oltcitu care l-am avut (din 91 pana acum un an....l-am dat cu 350 Euro si merge si acum, fara segementare, fara nimic) am carat 400 kg de cartofi de foarte multe ori (vindeam cartofi in piata) si caramida cat putea sa tina, pana se aseza pe tamburi in spate si nu mai avea suspensie. Avea cutie lunga (erau si de alea cu cutii scurte) si in tr 4 la 150 aveam 4900-5000 rot/min. La vale mi-a aratat pe bord 160. Era un deliciu sa depasesc o dacie cu el. N-aveam ce discuta cu 1310...tr 2 mergea pana la 90 fara sa ai impresia ca se sparge motorul si tr 3 pana la 120 (6200-6300 rot/min). L-am dus si la 7000, nu o data si n-a crapat. In gol s-a turat la 8000. Consuma in zilele bune cam 8-9. In zilele proaste lua si 12-13. I-am pus si carburator de Dacie monocorp, mare prostie, nu-i placea deloc, nu mai avea demaraju ala, se incalzea motorul ca naiba. Pai oltcitu ala era bun la raliuri. Daca aveai vocatie cred ca mergea sa te inscrii... |
#99
Posted 19 December 2007 - 18:29
badboyallyn, on Dec 19 2007, 16:03, said: deci duce si din astea huh? s-a lasat cu gloante ceva? CFS: vocatie de pilot, ha...pai multi avem un mic Schumacher in noi , daca aveam posibilitati da, m-as fi inscris. Liniute am facut de multe ori cu el (ca rivali aveam multi cu Dacia 1310 ). De cele mai multe ori ii bateam la fundu gol. Se intampla cand nu luam startu cum trebuie, sau in tr 1 pur si simplu pierdeam aderenta (daca ai facut liniute sti cum e) si o mai luam, dar destul de rar |
#100
Posted 23 March 2008 - 04:07
sal...sunt nou pe aici am si eu un oltcit si mar interesa sa ii pun niste jante in 4 prezoane dar nu stiu de la ce masina sa ii iau puntea fata spate...pls ajutatima
|
|
#101
Posted 24 March 2008 - 22:05
luci_cretul, on Mar 23 2008, 04:07, said: sal...sunt nou pe aici am si eu un oltcit si mar interesa sa ii pun niste jante in 4 prezoane dar nu stiu de la ce masina sa ii iau puntea fata spate...pls ajutatima iti recomand un alt forum, special dedicat problemei tale. da si tu o cautare pe google dupa cuvintele forum si numele masinii (asta sa nu fiu acuzat ca fac reclama altor forumuri) oricum, apreciez entuziasmul dar iti recomand rabdare; solutia nu e deloc schimbarea puntii fata ci o modificare adusa butucilor rotilor. |
#102
Posted 07 June 2009 - 18:40
eu am avut 3 masini oltcit! de toate 3 am fost foarte multumit! scurgeri de ulei are orice masina trecuta de 5 ani! nu va mai legati de motorul boxer si de oltcit fratilor ca tot asa claxonati si in trafic! admirati si respectati lucrurile asa cum sint cit si pe cei ce le creeaza! la vremea ei a fost o masina buna si inca ma incinta prin inovatia cu care a fost creata! punct! numai bine!
|
#103
Posted 08 June 2009 - 11:22
Eu tot nu am priceput de ce cam de la mijlocul aniilor '90 au īnceput sć disparć "Oltciturile" de pe drumurile Patriei
|
#104
Posted 19 May 2017 - 16:46
Câte vedeai în trecut şi câte vezi acuma
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YOTYkD3dPco?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-P1daNDS8TE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ip1h8EHnkDU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Y-NkICZ9PUU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users