Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Brimonal Glaucom Reactii adverse ...

La multi ani @heinz!

Piuit mașina in mers

Aparataj modular Comptec
 Munca la distanta si plata pe ora

Wednesday - Addams Family woke ga...

Am nevoie de cablu scripete/elect...

Sfat achzitie laptop second hand
 Xiaomi Redmi Note 12 Pro / Pro+

Altex: plata online cu cardul de ...

Pensiile speciale ale europarlame...

Andorra - Romania (25.03.2023, 21...
 Pareri izolatie baza magazie lemn

Portare telefon fix la digi, se p...

Mobilitate urbana sect 4

Recomandare solutie spalare motor
 

Revista Piata a calculat cativa indicatori de performanta pentru magazinele de bunuri de larg consum

- - - - -
  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1
citizenx

citizenx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 660
  • Înscris: 28.11.2001
In 2005, un mic magazin din Hunedoara apartinand firmei Compotrans obtinea, de pe fiecare metru patrat al sau, incasari sensibil mai mari decat vanzarile pe unitatea de suprafata, in 2004, in reteaua Carrefour - unul dintre modelele de performanta din retailul romanesc (si nu numai). Socant, nu?

Tot anul trecut, fiecare angajat al firmei Serdra, care opereaza trei mici magazine in Caransebes, realiza vanzari cu putin mai mari decat fiecare angajat al retelei G’market in 2004 (asta ca sa ramanem in zona comparatiilor cu lanturi comerciale cunoscute).

Socant? Bine, atunci sa spunem ca e vorba de doua exceptii (dar nu singurele!) de la regula ca indicatorii de performanta ai formatelor moderne de comert sunt mult superiori celor ai micilor magazine.

Dincolo de satisfactia si veniturile pe care afacerea i-o aduce, fiecare patron de mic magazin este interesat sa afle cat de profitabila este firma sa in raport cu cele concurente. Cat este normal sa vanda un mic magazin? Cat inseamna, de fapt, normal si cat inseamna mult, cat inseamna putin?

Pentru a da expresie numerica acestor calificative este nevoie de niste repere - valori medii, eventual valori unitare medii, valori minime si maxime ale catorva indicatori de performanta. Va propunem sa va analizati singuri performantele magazinului dvs. prin comparatie cu valorile de referinta pentru cativa indicatori pe care vi le prezentam in aceste pagini.

Indicatorii pe care ii consideram relevanti si la care ne-am oprit sunt: cifra de afaceri realizata in 2005, dinamica (variatia procentuala) a cifrei de afaceri in 2005 fata de 2004, valoarea vanzarilor totale in 2005 raportata la suprafata de vanzare a magazinului si valoarea vanzarilor in 2005 raportata la numarul total al angajatilor.

Datele pe care le regasiti in acest articol provin din prelucrarea datelor de inscriere in concursul „Premiile de Excelenta ale comertului traditional romanesc”, organizat de revista Piata si compania Metro cash & carry Romania.

Asa cum ne-am angajat prin regulamentul concursului, nu vom face publice valorile referitoare la participantii la concurs, ci doar valori medii si raportari statistice calculate pe baza datelor primare.

Mai mult la Hotnews

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate