Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Studiul comparat al religiilor si credintelor
Last Updated: Mar 09 2024 07:19, Started by
Ramunc
, Aug 15 2006 03:26
·
5
#91
Posted 15 August 2006 - 21:39
Pai vedem cum ai reactionat si ce ai afirmat pe forum.
Tu raspunde la intrebarea simpla si directa, n-o mai da cotita. |
#92
Posted 15 August 2006 - 21:40
#93
Posted 15 August 2006 - 21:42
kaminski, on Aug 15 2006, 22:36, said: Comrade Aurele ce ai studiat Iti recomand citeva carti sa te m-ai edifici sa nu m-ai "Introduzione al Samkhya, "Introduzione al Nyaya", "Upanisad del grande libro silvestre", "Le origini e i libri sacri dell’Induismo". autor Cesare Rizzi asta pe langa citeste si Dr. Sarvepalli Radhakrishnan. Samkhya, Nyaya, Upanisadele si Hinduismul sunt cu totul alta mancare de peste decat buddhismul. Edited by aurel.ion, 15 August 2006 - 21:43. |
#94
Posted 15 August 2006 - 21:43
aurel.ion, on Aug 15 2006, 20:09, said: Mosotti, sunt pline cimitirele de "geniali" imberbi ca tine, facuti praf si pulbere la cea mai mica adiere a sortii. Realizezi ca, de exemplu, e posibil ca maine sa ajungi, Doamne fereste, nu-ti doresc asta, un biet handicapat care sa nu mai fie in stare nici macar sa se gandeasca cat fac 2+2, sau ca e posibil ca toti cei dragi tie sa moara intr-un accident? Superbia asta ateist-triumfatoare, crede-ma, poate sa impresioneze doar pe unul care nu are o oarecare experienta de viata. ete pixu si daca ma rog la dzeu nu mi se intimpla e plina lumea de credinciosi distrusi, iar io sint bine mersi. adevarul este ca sint fiul satanei, deci vaccinat kaminski, on Aug 15 2006, 22:36, said: Comrade Aurele ce ai studiat Iti recomand citeva carti sa te m-ai edifici sa nu m-ai "Introduzione al Samkhya, "Introduzione al Nyaya", "Upanisad del grande libro silvestre", "Le origini e i libri sacri dell’Induismo". autor Cesare Rizzi asta pe langa citeste si Dr. Sarvepalli Radhakrishnan. io-ti recomand "il gramticazzione della lingua romena" @Naga, nu cred ca o societate care nu se inmulteste ca spiritualii aia indieni de-a proasta se poate numi imbatrinita, mai degraba matura. si oricum, odata veniti in vest, asa-zisii credinciosi nu prea mai au timp s-o frece la rece cu rugaciuni pentru ca trebuie sa lucreze |
#95
Posted 15 August 2006 - 21:45
Mosotti, on Aug 15 2006, 22:43, said: ete pixu si daca ma rog la dzeu nu mi se intimpla e plina lumea de credinciosi distrusi, iar io sint bine mersi. adevarul este ca sint fiul satanei, deci vaccinat Numai animalele nu-si constientizeaza statutul lor efemer. Evident ca un animal nu-si bate capul cu faptul ca el va muri. Asa traieste si animalul: "acum e bine mersi". |
#96
Posted 15 August 2006 - 21:50
aurel.ion, on Aug 15 2006, 22:39, said: Tu raspunde la intrebarea simpla si directa, n-o mai da cotita. Ok, eu zic atunci "da", insa nu spun si ce am considerat eu prin "cei din jur" cand am afirmat asta. Cum ma verifici acum? Mosotti, on Aug 15 2006, 22:43, said: @Naga, nu cred ca o societate care nu se inmulteste ca spiritualii aia indieni de-a proasta se poate numi imbatrinita, mai degraba matura. si oricum, odata veniti in vest, asa-zisii credinciosi nu prea mai au timp s-o frece la rece cu rugaciuni pentru ca trebuie sa lucreze Sa speram ca e asa cum zici tu. Deocamdata eu propun sa ne limitam sa ne luptam in sofisme cu Aurel. E mai interesant asa. Edited by Naga, 15 August 2006 - 21:51. |
#97
Posted 15 August 2006 - 21:51
Quote Pai sa vina unu' care a practicat in mod serios rugaciunea crestina, si a obtinut rezultate, si vin si io cu experiente buddhiste, si facem comparatii. smile.gif De discutat teorii citite de unii din hartoage, dar nepuse in practica in veci, n-am chef. În literatura patristica ortodoxa despre rugaciune, nu se afirma ca rugaciunea ar avea, ea singura, vreun efect pozitiv. Rugaciunea este o modalitate de a ne smulge din lumea materiala în care traim si a fi îndreptati spre Dumnezeu. Modelul de viata este cel al Sfintilor, care traiau permanent în rugaciune, puneau orice alta activitate pe planul 2. Aceasta orientare senzoriala (deci nu la nivelul mintii, al ideilor, imaginatiei) spre Dumnezeu are urmatoarele efecte: -omul devine cu fiecare moment petrecut în rugaciune mai despatimit, adica mai desprins de atractia spre lucrurile materiale. Duhul lui va fi progrediv tot mai preocupat de lucrurile divine. -faptul ca e neîncetat îndreptat spre Dumnezeu face ca el sa fie oricând deschis unor eventuale interventii directe ale lui Dumnezeu asupra lui -în unele cazuri, efortul de a petrece continuu în rugaciune a dus la fenomene în care ascetii începeau sa auda înlauntrul lor formula unei rugaciuni repetându-se de la sine continuu, zi si noapte, înlesnindu-le astfel ramânerea permanenta în rugaciune. |
#98
Posted 15 August 2006 - 21:51
Faza cu "nu spun pe cine consider io ca fiind cei din jur" e de toata jena. Du-te sa polemizezi cu aia de la gradinita.
|
#99
Posted 15 August 2006 - 21:53
Ramunc, on Aug 15 2006, 22:51, said: În literatura patristica ortodoxa despre rugaciune, nu se afirma ca rugaciunea ar avea, ea singura, vreun efect pozitiv. Rugaciunea este o modalitate de a ne smulge din lumea materiala în care traim si a fi îndreptati spre Dumnezeu. Modelul de viata este cel al Sfintilor, care traiau permanent în rugaciune, puneau orice alta activitate pe planul 2. Aceasta orientare senzoriala (deci nu la nivelul mintii, al ideilor, imaginatiei) spre Dumnezeu are urmatoarele efecte: -omul devine cu fiecare moment petrecut în rugaciune mai despatimit, adica mai desprins de atractia spre lucrurile materiale. Duhul lui va fi progrediv tot mai preocupat de lucrurile divine. -faptul ca e neîncetat îndreptat spre Dumnezeu face ca el sa fie oricând deschis unor eventuale interventii directe ale lui Dumnezeu asupra lui -în unele cazuri, efortul de a petrece continuu în rugaciune a dus la fenomene în care ascetii începeau sa auda înlauntrul lor formula unei rugaciuni repetându-se de la sine continuu, zi si noapte, înlesnindu-le astfel ramânerea permanenta în rugaciune. Efectele respective sunt descrise si in alte traditii, de exemplu in hinduism. Crestinismul mai are si alte elemente, specifice lui. Oricum, ai ales un exemplu interesant de data asta. |
#100
Posted 15 August 2006 - 21:53
|
#101
Posted 15 August 2006 - 22:01
#102
Posted 15 August 2006 - 22:02
aurel.ion, on Aug 15 2006, 22:51, said: Faza cu "nu spun pe cine consider io ca fiind cei din jur" e de toata jena. Du-te sa polemizezi cu aia de la gradinita. Pai ce sa fac, ma cobor si eu la nivelul adversarului de polemica daca nu am altul prin preajma. Serios acum si fara ocolisuri, incerc sa fiu de ajutor persoanelor din preajma mea pe care consider ca merita sa le ajut si ca am si cu ce sa le ajut. Uneori o fac si in anumite moduri care par mai ciudate. Insa sunt si persoane pe care consider ca nici nu am cum sa le ajut si nici nu merita asta iar daca totusi as face-o ar interpreta gresit gestul. Iar uneori consider ca e important si sa faci dreptate ranind pe cine merita si dandu-i o lectie. Iar faza cu "intorsul obrazului" (desi vorbim de buddhism, nu de crestinism, dar fac o divagatie ca sa fiu un izvor de compasiune pentru tine ) care iti place tie atat de mult eu cred ca uneori e nu numai inutila dar chiar daunatoare, pentru ca cel care face rau ar invata doar ca poate face asta nepedepsit si va persevera in conduita sa. Eu zic ca uneori este nevoie de "dinte pentru dinte" in scopul de a invata minte pe cine face rau sa nu mai faca si alta data. Asa ca nu sunt un buddhist perfect si oricum crestin nu m-am considerat niciodata. Insa dintre toate religiile, de buddhism ma simt cel mai aproape sufleteste. Edited by Naga, 15 August 2006 - 22:05. |
#103
Posted 15 August 2006 - 22:04
aurel.ion, on Aug 15 2006, 22:45, said: E bine ca esti sincer in treaba cu "fiul satanei". Numai animalele nu-si constientizeaza statutul lor efemer. Evident ca un animal nu-si bate capul cu faptul ca el va muri. Asa traieste si animalul: "acum e bine mersi". bai, ma lasi? acuma is efemer, iar daca sint credincios, traiesc vesnic? ti se pare ca am zis ca-s vesnic? faptul ca voi muri nu inseamna ca tre sa inventez o naluca care ma va duce la ea in ograda unde voi paste miere si ambrozie si uite-asa ma gindesc la moarte ca la un nou inceput iar daca am probleme nu ma apuc sa meditez, sa ma rog si sa ma yoghinez ca sa devin fericit, incerc sa le rezolv |
#104
Posted 15 August 2006 - 22:04
#105
Posted 15 August 2006 - 22:06
Of, Naga, Naga, cata contradictie intre vorbele tale si vorbele lui Buddha:
Quote "Uite cum m-a jignit si m-a batut, Cum m-a trantit la pamant si m-a pradat." Traieste prin astfel de ganduri si vei trai in ura. "Uite cum m-a jignit si m-a batut, Cum m-a trantit la pamant si m-a pradat." Abandoneaza astfel de ganduri si traieste in iubire. |
|
#106
Posted 15 August 2006 - 22:08
#107
Posted 15 August 2006 - 22:10
Mosotti, on Aug 15 2006, 23:04, said: iar daca am probleme nu ma apuc sa meditez, sa ma rog si sa ma yoghinez ca sa devin fericit, incerc sa le rezolv N-am sa inteleg niciodata cum pot unii oameni sa se multumeasca cu atat de putin. Adica inteleg, dar n-am sa fiu niciodata de acord cu asa o viziune. Ma rog, e dreptul oricui de a-si trai oricum viata, valabil si pentru "fiul satanei". |
#108
Posted 15 August 2006 - 23:13
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users
Facebook (1)