Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masina veche sau indatorat in ban...

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...
 Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...
 Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...
 lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...

Cartelul din Carpati - mafia PNL ...
 

Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.

* * * * - 14 votes
  • Please log in to reply
15161 replies to this topic

#91
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
Salut.

Da, este bun. Dar, am impresia ca la acest pret nu este produs de 2+2.
Pretul la acest aditiv "bate" pe la 110 mii lei.
Mai precis, se numeste "Engine Oil Tratament" si este la recipient metalic tip conserva.

#92
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,971
  • Înscris: 17.10.2003
:OK:
Chiar acum ma duc sa iau.
Chestia simpatica e ca de 2 saptamani tot scriu la toata lumea pe Forum sa ma indrume si acum am descoperit un coleg din biroul vecin care foloseste asa ceva de vreo 5 ani. Dar vorba lui "Daca n-ai intrebat?" :ciocan:

#93
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,971
  • Înscris: 17.10.2003
Zvastrici ai dreptate :OK: , era 106.000 nu 160.000
Cum il pun si merg un pic cu el o sa va transmit impresiile. ;)

#94
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,971
  • Înscris: 17.10.2003
:cya:
Iata si impresiile:
L-am turnat in aceeasi zi (ca n-am mai avut rabdare). A trebuit sa-l incalzesc pe aragaz, ca era ca mierea si nu curgea. Cred ca am facut vreo 200km de atunci si SE CUNOASTE :OK:
Adica motorul toarce mult mai frumos si, cel mai important, nu apare senzatia aia de plafonare pe la 90, cand zici ca mai sus se rupe (eu am cutie cu 4 trepte si cred ca e varianta cea mai scurta - pot sa merg cu 30 intr-a patra fara sa tremure, chiar si daca o calc pe urma la blana, doar ca o ia greu din loc). :)

#95
driverx

driverx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,083
  • Înscris: 22.07.2002
Daca eu mi-am pus teflon mai pot sa imi pun acest aditiv?

:cya:

#96
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
Da. Pune-l linistit ca nu are treaba cu teflonul.

#97
driverx

driverx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,083
  • Înscris: 22.07.2002
10x Zvastrici

:cya:

#98
cdesign94

cdesign94

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 12.08.2003
am si eu o dacie din 95 luata la mana a 2-a si am cu ea aproape 60.000km. pana acum am pus bp visco2000 20w50 api sg/cc. acum 2 saptamani am pus bp visco3000 15w50 api sj/cf. problema e ca nu ma pricep mai deloc la motoare asa ca intreb si eu: cam cat am dat-o'n bara cu uleiul? ce ulei imi recomandati pentru iarna si ce ulei pentru vara? cat te tine un schimb de ulei, in functie de ulei bineinteles? eu am tinut visco2000 vre-o 5.000km si mecanicul mi-a spus ca era cam negru

#99
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
1. Spala motorul cu solutie de spalat motor. (vezi acest thread - foloseste functia search)

2. Visco 2000 20w50 cu API SG nu mai exista de vreo 3 ani!
Astazi, Visco 2000 20w50 & 15w40 au API SJ si sunt mai performante fata de vechea generatie.

3. Visco 3000 este ok si "duce" in conditii normale de exploatare (nu taxi, firme sau scoala de soferi) 8 mii sau chiar 10 mii de km.
Also, s-a renuntat la indicativul de 15w50 la Visco 3000 si s-a ajuns in randul lumii la indicativul de 10w40. Tot in urma cu circa 3 ani.

In cazul tau, ideal ar fi ca vara sa folosesti 20w50 si iarna 15w40.
Te orientezi. Daca faci mai mult de 20 000 de km pe an, atunci poti folosi ulei in functie de anotimp. Daca faci 10 000 de km pe an atunci pune 20w50 si gata. Face bun compromis pe orice anotimp. De aici si denumirea antica de "multi grade"...

#100
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,303
  • Înscris: 05.06.2002
am folosit un tratament de motor Metabond ( www.metabond.ro ) si pot sa spun ca sunt multumit de el. Am folosit in trecut si Duralube dar Metabon mie personal mi se pare ceva mai bun. Pt cei care va ganditi sa folositi acest aditiv sa nu va asteptati chiar la chestii miraculoase. O sa aveti o pornire ceva mai usoara, si un motor ceva mai vioi. Consumul, care spun ei ca poate sa scada cu pana la 7%, nu l-am urmarit in mod special, dar nici nu am observat mare diferenta. Una peste alta ii dau o nota buna.

#101
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,971
  • Înscris: 17.10.2003
De care Metabond, ca sunt mai multe. Si cum era mototrul inainte (km, uzura, ce nu-ti placea, etc)? Da-ne mai multe detalii.

#102
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,303
  • Înscris: 05.06.2002
METABOND - C
Eu l-am luat de la un reprezentant de al lor si l-am intrebat pe el ce-mi recomanda. I-ti recomand sa ii intrebi pe ei pe e-mail. Motorul are cam 200.000 km dupa bord si consuma un pic de ulei. Cu consumul de ulei a ramas cam tot pe acolo. Masina are motor puternic si tragea binisor si inainte, acu a devenit ceva mai vioi.
De ce l-am pus? Fiindca tin la masina mea si imi place sa mearga bine. In plus cine la folosit mi-a spus ca nu e chiar rau. Dupa parerea mea astea sunt produse care prelungesc cu ceva viata motorului si la masini straine unde o reparatie capitala la motor poate sa te ajunga usor la 30 mil o investitie de 1,3 mil, si un ulei bun, nu e chiar mare. In plus poate e si o pasarica de a mea sa incerc produsele astea.
Ei spun ca in momentul in care tratezi uleiul cu Metabond durata de schimb a uleiului se dubleaza. Chestie care va recomand sa nu o luati in seama. Nu am mai cerut detalii, ca uleiul are o limita de kilometri la care trebuie schimbat, si una in timp (de obicei 6 luni chiar daca nu a facut kilometrii, din cauza ca se oxideaza anumite componente din el).
La prima tratare se pune 5% din cantitatea de ulei, la urmatoarele schimburi de ulei 2,5%.
Daca vrei alte detalii iti stau la dispozitie.

#103
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,971
  • Înscris: 17.10.2003
;great; Fane
Am vorbit si eu cu ei la telefon, mi-au explicat tot ce mi-ai zis si tu. In plus am intrat si pe site.
Eu aveam in cap OLD, dar mi-au zis ca in cazul meu e de ajuns C.
Deocamdata am pus o portie de 2+2, dar asta e pentru ulei, in timp ce Metabond e pentru motor (adica pentru fiare). Il rog pe Zvastrici sa confirme (si sa-si dea si o parere). Daca zice el imi cumpar si eu.
:cya:

#104
driverx

driverx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,083
  • Înscris: 22.07.2002
Azi am pus 2 + 2. Sa vedem sa vedem ceo sa iasa ..... :P

:cya:

#105
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003

Quote

Originally posted by Fane
Nu am mai cerut detalii, ca uleiul are o limita de kilometri la care trebuie schimbat, si una in timp (de obicei 6 luni chiar daca nu a facut kilometrii, din cauza ca se oxideaza anumite componente din el).


Teoretic, atata timp cat uleiul este in uz (motor), acesta nu are limita de timp. In timp se uzeaza daca este depozitat in bidoane sigilate mai mult de 4-5 ani sau daca aceste bidoane sunt desigilate este garantat 2-3 ani. In functie de ulei...

Daca avem un ulei intr-un motor bun care functioneaza odata pe luna, pot trece ani si acesta sa se prezinte binisor...

#106
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
Din pacate nu va pot ajuta pentru ca nu stiu cat de bun este Metabond.
O fi, nu zic, dar personal nu cunosc acest produs.

#107
fradu

fradu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 03.09.2003
Salutare!!! Fratilor am si io o intrebare. De fapt vreau sa ma lamuriti cu ceva. Daca am schimbat garnitura de chiuloasa(pentru ca-mi baga apa in ulei) si si am ulei nou, dar inainte de asta nu am spalat motorul, am facut rau?? Stiu ca a mai ramas ulei vechi amestecat cu apa, dar in cat timp se curata motorul de uleiul vechi amestecat cu apa??Apa aia nu se evapora cu timpul??

#108
burvi2001

burvi2001

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,055
  • Înscris: 09.04.2002
Ai facut foarte rau.
Te-a pacalit mecanicul ca se evapora apa, etc... de lene sa nu il curete el.
Asa o fi, dar daca spalai motorul atunci cind era desfacut il faceai ca nou.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate