Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pagina Wikipedia

Masina veche sau indatorat in ban...

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...
 Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat
 Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...
 Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...
 

Rezervari cazare, on-line

- - - - -
  • Please log in to reply
414 replies to this topic

#343
nadis

nadis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,403
  • Înscris: 20.05.2006
Chiar despre Airbnb voiam sa intreb si eu - ca sa vezi!
Ce nu prea inteleg (asta fiindca nu mi s-a mai intamplat sa dau TOTI banii dinainte, cum mi se pare ca este aici): care e procedura exacta de a face o rezervare? Trebuie sa indici datele de pe card (sau PayPal) si totodata sa ii scrii cateva vorbe proprietarului? Chiar trebuie sa dau tot maldarul de bani de pe acum? De regula (pe Homelidays, de pilda) discutam cu omu' si ii trimiteam un avans destul de mic, iar restul, cand ajungeam acolo. Asa, mi se pare cam problematic, deh, ca vorbim despre un sejur care, daca o fi sa fie, ar avea loc peste vreo 6 luni...

#344
DominatoR

DominatoR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 374
  • Înscris: 24.09.2006
Nu ai ce face, trebuie sa platesti tot. Banii nu ajung la proprietar, ei ajung in contul celor de la airbnb (si daca nu ma insel, banii nu sunt nici trasi din contul tau bancar, sunt doar blocati). La cateva zile dupa inceputul sejurului, daca nu ai raportat nici o problema, banii sunt depusi in contul proprietarului.

#345
nadis

nadis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,403
  • Înscris: 20.05.2006

View PostDominatoR, on 09 noiembrie 2014 - 08:41, said:

Nu ai ce face, trebuie sa platesti tot. Banii nu ajung la proprietar, ei ajung in contul celor de la airbnb (si daca nu ma insel, banii nu sunt nici trasi din contul tau bancar, sunt doar blocati). La cateva zile dupa inceputul sejurului, daca nu ai raportat nici o problema, banii sunt depusi in contul proprietarului.

Multumesc, DominatoR! Asa intelesesem si eu, ca citisem pe la "politici" pe site-ul lor (da, reiese ca banii "doar" se blocheaza - atat ca asta nu ma incalzeste prea mult) - insa voiam o confirmare in plus de la cineva priceput, care a avut experiente nemijlocite cu ei.
Nu sunt convinsa inca daca sa ma incumet, ca in 6 luni multe se pot intampla, cand ai o mama foarte batrana, cand nici tu nu mai esti tanar si cand piata muncii fluctueaza ca naiba... Iar proprietarul gasit de mine scrie acolo ca are o politica de 'cancelare' stricta...
Multumesc inca o data.

#346
sil200

sil200

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 988
  • Înscris: 23.01.2007
Astazi am pierdut 252 de euro. Pot spune ca am fost inselat, furat, pacalit si sinonimele pot continua. De cine? De un austriac cu ajutorul lui BOOKING.COM.
Pe lung acum ca pe scurt a fost.
La inceputul luni septembrie am facut rezervare pentru Revelion langa Soelden 7 nopti pe booking.com. la Hotel Garni Shonblick 3* 1260 euro apartament cu chicineta. Note bune la impresia artistica 9.1 ( premiant ) Am citit pe scurt conditiile de rezervare am vazut ca se poate incasa oricand un avans de 20% mai vad niste zile pe acolo si inchei rezervarea.
Inainte de a se incheia luna decid sa anulez rezervarea. Si o fac. Astept ca un om civilizat sa treaca o luna sa-mi returneze avansul si vad ca nu se intampla. Incep sa-mi pun intrebari si apoi sa citesc mai incet si apoi chiar cu voce tare conditiile de anulare. Cam neclare, seamana cu legile noastre, in pagina de rezervare. In schimb in documentul de confirmare a rezervarii pe care mi l-au transmis pe mail apare cu litere mici o ultima propozitie: Aceasta rezervare nu poate fi anulata gratuit. Si pretul este avansul de 20%  

In alta ordine de idei.
Exista oferte ferme si sunt in regula, adica platesti un pret mai mic dar nu mai poti anula.Dar sunt bine evidentiate. Asa cum este micul dejun. Dar despre acest avans ferm nimic. De ce nu este el evidentiat pe pagina de rezervare? E prea mic, neimportant? Pai daca pentru ei este asa mic, de ce il incaseaza? Nu i-am cerut sa-mi schimbe patul, sa mareasca usile de acces, sa schimbe obiectele sanitare din baie. Pentru ce dracu i-a trebuit un avans ferm? A doua zi dupa ce am anulat rezervarea nu mai era nicio camera libera si este plin cam tot timpul. Deci nu are probleme cu clientii.
El putea sa puna ce conditii voia. Problema este ca Booking.Com le-a aceptat si nu au fost prezentate explicit ci dosite, asa la urma si mai ales dupa ce ai facut rezervarea.
Asa cum scriu clar: Oferta inteligenta, Oferta ferma puteau sa scrie si Avans ferm.

Astazi m-au sunat dar eram intr-o alta convorbire si nu m-am uitat cine ma suna. Am vazut dupa aceea ca este un numar de Olanda. Am primi si mail.Le-am scris in mare parte ceea ce am povestit si aici. Pot spune ca, bine ca nu am raspuns la telefon, pentru ca in momentul in care scriu ma pot abtine. Asa cum nu cred in Mos Craciun asa nu cred intr-o rezolvare favorabila pentru mine.

Mai am o rezervare prin ei si dupa aceea vor fi ultima, ultima si ultima optiune. Vor fi inaintea lor cu mult, chiar agentiile de turism. Voi deveni membru a mai multor lanturi de hoteluri, pe langa Accor si Best Western.

Am scris toate aceste pentru va avertiza de astfel de situatie.

Edited by sil200, 06 October 2015 - 17:33.


#347
Passenger001

Passenger001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,363
  • Înscris: 07.08.2015

View Postsil200, on 06 octombrie 2015 - 17:29, said:

Astazi am pierdut 252 de euro. Pot spune ca am fost inselat, furat, pacalit si sinonimele pot continua. De cine? De un austriac cu ajutorul lui BOOKING.COM.
Pe lung acum ca pe scurt a fost.
La inceputul luni septembrie am facut rezervare pentru Revelion langa Soelden 7 nopti pe booking.com. la Hotel Garni Shonblick 3* 1260 euro apartament cu chicineta. Note bune la impresia artistica 9.1 ( premiant ) Am citit pe scurt conditiile de rezervare am vazut ca se poate incasa oricand un avans de 20% mai vad niste zile pe acolo si inchei rezervarea.
Inainte de a se incheia luna decid sa anulez rezervarea. Si o fac. Astept ca un om civilizat sa treaca o luna sa-mi returneze avansul si vad ca nu se intampla. Incep sa-mi pun intrebari si apoi sa citesc mai incet si apoi chiar cu voce tare conditiile de anulare. Cam neclare, seamana cu legile noastre, in pagina de rezervare. In schimb in documentul de confirmare a rezervarii pe care mi l-au transmis pe mail apare cu litere mici o ultima propozitie: Aceasta rezervare nu poate fi anulata gratuit. Si pretul este avansul de 20%  

In alta ordine de idei.
Exista oferte ferme si sunt in regula, adica platesti un pret mai mic dar nu mai poti anula.Dar sunt bine evidentiate. Asa cum este micul dejun. Dar despre acest avans ferm nimic. De ce nu este el evidentiat pe pagina de rezervare? E prea mic, neimportant? Pai daca pentru ei este asa mic, de ce il incaseaza? Nu i-am cerut sa-mi schimbe patul, sa mareasca usile de acces, sa schimbe obiectele sanitare din baie. Pentru ce dracu i-a trebuit un avans ferm? A doua zi dupa ce am anulat rezervarea nu mai era nicio camera libera si este plin cam tot timpul. Deci nu are probleme cu clientii.
El putea sa puna ce conditii voia. Problema este ca Booking.Com le-a aceptat si nu au fost prezentate explicit ci dosite, asa la urma si mai ales dupa ce ai facut rezervarea.
Asa cum scriu clar: Oferta inteligenta, Oferta ferma puteau sa scrie si Avans ferm.

Astazi m-au sunat dar eram intr-o alta convorbire si nu m-am uitat cine ma suna. Am vazut dupa aceea ca este un numar de Olanda. Am primi si mail.Le-am scris in mare parte ceea ce am povestit si aici. Pot spune ca, bine ca nu am raspuns la telefon, pentru ca in momentul in care scriu ma pot abtine. Asa cum nu cred in Mos Craciun asa nu cred intr-o rezolvare favorabila pentru mine.

Mai am o rezervare prin ei si dupa aceea vor fi ultima, ultima si ultima optiune. Vor fi inaintea lor cu mult, chiar agentiile de turism. Voi deveni membru a mai multor lanturi de hoteluri, pe langa Accor si Best Western.

Am scris toate aceste pentru va avertiza de astfel de situatie.

Sorry, dar eventual te-ai tras singur in piept, nefiind atent cand ai cumparat ceva. Ca partener de contract ai drepturi, dar si obligatii. Te rog sa nu ma intelegi gresit, eu incerc sa te ajut, mai putin sa te critic. Dar sa o luam pas cu pas... (Sorry, romana mea nu este perfecta)

1. cand faci ceva pe booking.com trebuie sa te informezi la termenii si conditiile lor. Astea stau acolo in  mai multe limbi, printre care si Romana. Acolo la punctul 6. Anulare, scrie: "Fãcând o rezervare la un furnizor de cazare, acceptaþi ºi sunteþi de acord cu politica de anulare ºi neprezentare a acelui furnizor de cazare...". Asta inseamna: cand faci un contract de cazare, termenii si conditiile sunt date de Hotelul XY. In cazul tau de Hotel Garni Schoenblick.

2. Acum, ca sa nu cumperi mita in sac, te duci pe HP-ul hotelului si le citesti termenii si conditiile lor. Aici apare prima problema, dar rezolvabila: totul numai pe deutsch sau english. Pe HP direct vezi ca au un "deposit" de 20%. Aha, bine de stiut. Acum mai departe. Termenii si conditiile stau la "AGBH". Astea tot in deutsch sau englisch. Pentru tine important punctele 5.5 si 5.6. Acolo scrie exact daca poti sa anulezi, pana cand si cat te costa.

In cazul tau foarte important: care sunt datele exacte? Care era prima zi de cazare si pe ce data exact ai facut anularea? Problema este ca pierderea ta poate sa fie 0€, dar si sa se dupleze. Mai exact la 40% din pretul total al sejurului.

#348
kondas

kondas

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,012
  • Înscris: 01.10.2014
A mai facut cineva de curand rezervari prin yeego.com? Sunt fair play?

#349
adrisym

adrisym

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 359
  • Înscris: 29.05.2002
Va salut.
Doresc sa platesc un sejur in Grecia. Intial am vrut prin booking.com, insa nu au fost deloc expliciti in legatura cu anumite solicitari, oferindu-mi doar informatii vagi/generale, nimic la obiect.
Ca atare, am luat legatura cu hotelul respectiv, obtinand un pret evident mai bun.
Modalitatile de plata sunt 2:
1. plata in contul aferent companiei sub care lucreaza hotelul respectiv.
2. punerea la dispozitie a cardului de debit si retragerea sumei aferente.

Care este mai ok, mai sigura/mai ieftina ca si costuri? Plata e in euro, eu detin doar cont in lei.
Astept un raspuns destul de rapid din partea voastra Posted Image.
Va multumesc.

Edited by adrisym, 04 February 2016 - 14:09.


#350
stedan

stedan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 764
  • Înscris: 01.09.2009
Salut,

Este cu plata integrala in avans?
La ce companie te referi la punctul 1.?

#351
adrisym

adrisym

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 359
  • Înscris: 29.05.2002

View Poststedan, on 04 februarie 2016 - 14:11, said:

Salut,

Este cu plata integrala in avans?
La ce companie te referi la punctul 1.?

Plata integrala, in avans.
Companie, in sensul denumirii comerciale a hotelului. Mai concret, plata in contul hotelului ;). Eu nu am fost explicit.

Edited by adrisym, 04 February 2016 - 14:39.


#352
stedan

stedan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 764
  • Înscris: 01.09.2009
in cazul 1. platesti si primesti factura, ca orice client normal (pentru tranzactii cu plata in avans), iar in cazul 2 este ca si cum ai face rezervarea, spre exemplu, prin booking.com, cu plata la termen, oferindu-le datele cardului. Eu as alege prima varianta, daca tot platesc in avans.
Atentie si la conditiile de anulare, daca eventual poti primi inapoi o parte din bani in cazul neonorarii rezervarii (de regula ar trebui sa existe cauze de forta majora sau justificabile prin prezentarea de documente medicale sau altele).

#353
adrisym

adrisym

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 359
  • Înscris: 29.05.2002
Am rezolvat. Am platit cu cardul, mi s-a facut conversia in euro la un curs f ok si mi-a fost transmisa pe e-mail confirmarea rezervarii.
Eram circumspect in legarura cu (,) costurile tranzactiei. Mi s-a oferit un discount de 20%.
Multumesc.

Edited by adrisym, 04 February 2016 - 21:07.


#354
toniq

toniq

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,337
  • Înscris: 08.01.2009
Salut!
As dori sa fac o rezervare la un hotel pe site-ul Amoma.com , fiindca au niste preturi foarte bune, insa nu stiu cat de incredere este. A mai facut cineva vreo rezervare de pe acest site?

Edited by toniq, 14 March 2016 - 18:18.


#355
bogdan1931

bogdan1931

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 05.11.2006
salut
Am facut o rezervare pe booking. com la o vila din bulgaria prin martie. la camera unde am facut rezervarea nu vroia nimic in avans. acum cateva luni mai tarziu vor sa le virez in cont 20 euro.
Am fost la banca transilvania si mi au zis ca sa pot sa pun cei 20 euro in contul lor tre sa platesc banca 25 euro.
In general la camerele care nu vor rezervare cu plata din prima  se trezesc dupa o vreme ca vor avans ?
Alte dati le am dat bani din prima ca cereau datele cardului dar acum e ceva nou pentru mine.

Cum se cheama operatia care o vor ei, ordin de plata, virament bancar? Vreau sa compar pe net taxele care le cer bancile pt treaba asta.
Voi ce ati face ?

Multumesc

#356
stedan

stedan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 764
  • Înscris: 01.09.2009
Eu as citi atent conditiile in care am facut rezervarea. In cazul in care nu se specifica nimic de vreun avans, i-as reclama la booking.com si le-as cere sa rezolve situatia - ori fara avans, ori sa gaseasca un alt furnizor, comparabil la pret si la conditii.

#357
mccrya

mccrya

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,364
  • Înscris: 05.03.2005
pana anul asta am facut rezervari aproape numai prin Booking.com. Anul asta am zis sa incerc si Airbnb !

Ce nu inteleg : dupa ce fac rezervarea, o sa am acces la nr de telefon al gazdei ? Vad ca pana la rezervare sunt limitat sa vorbesc cu gazda doar prin intermediul site-ului Airbnb.

De asemenea nu vad niciun nr de contact sau adresa de mail catre Airbnb.

#358
o_dor

o_dor

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,707
  • Înscris: 28.06.2007
Da.

<mccrya>, anul acesta am utilizat si noi pentru prima oara airbnb.com. O rezervare finalizata si doua nefinalizate. Cronologic:

1. Am solicitat acordul, ni s-a acceptat, am efectuat plata, reservation confirmed si am avut acces la numarul de telefon al gazdei.
   Schimbul de mesaje e-mail l-am facut fara a fi nevoie sa-i cunosc adresa, ci raspunzand direct (“Respond to *** by replying directly to this email”) mesajului primit. In aplicatia airbnb.com nu cred ca am intrat de trei ori.
   De fapt, cele mai multe mesaje le-am transmis prin sms si s-au referit la ora la care urma sa ajungem, locul de intalnire (ne-au luat de la gara cu masina).

2. A doua rezervare era de tipul “Instant Book”. La ora 22 ni s-au blocat vreo 250€, iar a doua zi pe la 10: “tranzactia dvs. a fost anulata” pentru ca nu a acceptat gazda sa facem rezervarea. Motivul invocat: o posibila modificare de pret in viitorul apropiat.
   Am mai schimbat vreo 3-4 mesaje, dar pana la urma am renuntat la acest apartament si am rezervat pe booking.com.
   Deci, chiar daca proprietatea este Instant Book se poate ajunge la tipul 1.
   Intre cele doua momente am efectuat verificarile impuse de airbnb (telefon, documente, video).

3. A treia rezervare a presupus un schimb mai lung de mesaje cu proprietara apartamentului. Am solicitat acordul pentru rezervare si am intrebat de la inceput daca nu este dispusa sa faca o reducere de pret. A acceptat, dar nu cat am fi vrut noi sa platim; i-am spus ca renuntam si vom cauta altceva. S-a ajuns ca proprietara sa lanseze cerere de rezervare pe airbnb, dar am ignorat-o (cererile - si ale noastre si ale gazdelor - au o durata limitata de existenta daca nu se finalizeaza prin acceptare sau refuz).

#359
mccrya

mccrya

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,364
  • Înscris: 05.03.2005
Pana la urma cum este : ti-au blocat toata suma pentru rezervare sau doar o parte ? Vad ca sub butonul de rezervare scrie " Your Credit Card will not be charged "

#360
o_dor

o_dor

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,707
  • Înscris: 28.06.2007
Din “pana la urma” as putea intelege ca povestea mea a fost cam lunga. Imi cer scuze.
Am scris toate lucrurile pe care le-am intalnit pe airbnb pentru ca:

da, mi-au blocat intreaga suma

si acum nu stiu daca la o rezervare de tip Instant Book – pentru care as avea totusi cateva intrebari – nu cumva imi va bloca costul rezervarii pe perioada in discutie. Nu stiu ce face astazi, v-am povestit tot ce am trait eu.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate