Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!
 La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e
 Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...
 Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...
 

Noul Fiat Albea

- - - - -
  • Please log in to reply
381 replies to this topic

#37
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
motorul ala nu cred ca iese cu nimic in evidenta. Are cam acelasi cuplu pe care il au cam toate motoarele din aceasta clasa.

#38
Dromichete

Dromichete

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 13.04.2006
"HA, HA cat consuma KALOSUL tau, stiu pe cineva care a facut plinul, a mers pana la Sibiu si a trebuit sa bage iar benzina ."

Kalosul consuma in jur de 7 l/100km in afara orasului. Deci ar trebui ca pana la Sibiu (din Bucuresti cel putin ca daca vine de la Viena e a ltceva:)  sa fie peste 600 de km. Nu te mai lua dupa ce ai auzit.
Albea dupa parerea mea e prea mare pentru motorul cu care e dotata (atat modelul vechi cat si cel nou). E cam pentru pensionari sau cei care conduc ca pensionarii.

#39
reico

reico

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,296
  • Înscris: 18.11.2005
daca tot s-a ajuns la discutia Albea vs Logan : designul mai frumos mi se pare ca il are Albea(cel putin din fata), in afara de asta Albea nu are nimic in plus fata de Logan care sa merite diferenta de bani. Nu spun ca masina nu merita , in pretul ei este de luat in seama dar nu are dotari in plus fata de Logan(in minus are ? :) )
Are si un motor mai mic , la interior cam aceeasi forma,materiale asemanatoare cred(n-am fost intr-unul dar ce se vede in poze), depinde de gusturile fiecaruia.

#40
olteanul

olteanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,285
  • Înscris: 05.12.2005

View Postromaximusro, on May 17 2006, 21:52, said:

Albea, accentul si clio3-ul nu au taxe vamale. De aici se cam vede nivelul tau de cunostinte in domeniul auto. Mdc.. nota 2, du-te si te culca si nu mai debita prostii :death:

Pentru mașinile care se importă România plătește taxe vamale!
Pentru cele care nu sunt fabricate în Europa taxele sunt mult mai mari, e drept!
DAr, repet, și pentru mașinile fabricate în Europa se plătesc taxe vamale!!!
Chiar dacă e vorba doar de 5-6%. Sunt tot taxe si duc la creșterea prețului mașinii.
Nu mai pun accizele și TVA-ul că ăstea se plătesc și la Logan.



View Postromaximusro, on May 19 2006, 18:25, said:

da dar reteaua Fiat are un mare minus: nu este asa de intinsa si cred ca nu toti dealerii au si service propriu.
Ești tare! Atunci nu ar trebui să ne cumpărăm mașini care nu au rețea cu service-uri prorprii....


View Postromaximusro, on Jun 6 2006, 20:43, said:

motorul ala nu cred ca iese cu nimic in evidenta. Are cam acelasi cuplu pe care il au cam toate motoarele din aceasta clasa.

Motorul de la albea iese în evidență prin cilindree!!
Având cilindreea mai mică (1,2)înseamnă că plătești taxe (impozit, rca, asigurări) mai mici decât pe un Logan cu motor de 1,6.
E o diferență care în câțiva ani înseamnă niște bani.
Mi-e lene să fac acum un calcul.

#41
deaq

deaq

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 25.10.2005
fiatul arata mai bine ca loganul, e mai rotund nu are asa multe linii drepte.

La interior este mult peste Logan, comenzile sunt la indemana, sistemul audio se aude super cu mult mult peste logan, finisajele si materialele sunt mai bune ca la logan.

scaune cu suport lateral si cotiera foarte confortabile.

cel cu tapiteria in 2 culori da foarte bine.

farurile cu faze separate cu sunt  :coolspeak:

motorul este euro 4.

am facut drive test se conduce bine, sta bine in curbe.

este mai strimt ca loganul aste se resimpte la interior. dar e ok. dar nu este la fel de inalta ca loganul.

garantii la bucsaraie si la tabla.

si spatele e ok

per total masina e ok pentru cei care vor ceva mai deosebit (decat loganul).

asta e parerea mea.

p.s.: daca totul merge bine cu banca o sa am un Fiat albea full options

#42
reico

reico

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,296
  • Înscris: 18.11.2005

View Postdeaq, on Jun 9 2006, 11:21, said:

La interior este mult peste Logan, comenzile sunt la indemana, sistemul audio se aude super cu mult mult peste logan, finisajele si materialele sunt mai bune ca la logan.

farurile cu faze separate cu sunt  :coolspeak:

este mai strimt ca loganul aste se resimpte la interior. dar e ok. dar nu este la fel de inalta ca loganul.

per total masina e ok pentru cei care vor ceva mai deosebit (decat loganul).

asta e parerea mea.

p.s.: daca totul merge bine cu banca o sa am un Fiat albea full options

Si la Logan si la Albea consola centrala este cam in aceeasi pozitie deci nu vad un avantaj din partea uneia

Albea parca are Follow me Home , nu ?

Se "resimpte" ?

Mai deosebit ca Logan in ce sens , la aspect ?

Bafta

lui maximus daca ii place Loganul, ce aveti cu el ? il sustine , e normal , unora nu le place mertzanu si prefera Audi sau BMW , cu ei cum e ?

Edited by reico, 09 June 2006 - 11:31.


#43
kopu

kopu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,672
  • Înscris: 09.02.2004

View Postolteanul, on Jun 8 2006, 23:23, said:

Pentru mașinile care se importă România plătește taxe vamale!
Pentru cele care nu sunt fabricate în Europa taxele sunt mult mai mari, e drept!
DAr, repet, și pentru mașinile fabricate în Europa se plătesc taxe vamale!!!
Chiar dacă e vorba doar de 5-6%. Sunt tot taxe si duc la creșterea prețului mașinii.

Esti sigur ? :nonobad:
Pentru masinile importate din UE si din alte tari cu care exista acorduri vamale (Turcia de ex) NU SUNT TAXE VAMALE !

#44
alexx22

alexx22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 265
  • Înscris: 15.03.2006

View Postromaximusro, on Jun 9 2006, 21:28, said:

thanx, l-ai corectat tu mai intai pe olteanu.

Pt orice masina importata se platesc accize. Pt cele din UE e de 3% sau asa ceva , pt cele din afara UE sunt 30 % dc nu ma insel .

#45
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
nu stiu cum e treaba la accize , insa aia 30% cred ca sunt taxe vamale. Desi e posibil sa fie si acciza la un motor de ala mare de 4-5litri

#46
Klasse

Klasse

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,042
  • Înscris: 29.05.2006
Ai dreptate. Tehnica nu are nimic de-a face cu estetica. De aceea primul lucru "expus" al unui model nou sunt caracteristicile. Pentru ca pe nimeni nu intereseaza cum arata. Daca nu cumva linia laterala se curbeaza brusc in jos spre spatele carutei. Sau daca                                                                                                                                                                                                    dar nu mai are rost, ca sunt prea multe si nu incap aici.

Rateu tehnic?
1. Care produs Dacia a avut vreodata o fiabilitate cat de cat?
2. Considerand Logan-ul un autoturism contemporan, ce putere, consum, emisii si caracteristici tehnice constructive are motorul (care vrei tu)?
3. Ce pozitionare are plansa de bord (ergonomic vorbind)?

Lista poate continua...

#47
reico

reico

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,296
  • Înscris: 18.11.2005

View Postromaximusro, on Jun 9 2006, 22:38, said:

3) plasa de bord e ergonomica dupa parerea mea. Nu stiu de ce tie ti se pare altcumva. Pana si comanda geamurilor mi se pare pusa in mod natural. Ventilati si ea e k plasata. Poate unele butoane la casetofon is cam mici, dar asta e..

de ce n-au comanda geamurilor pe portiera cum se pune la masinile din vest ?

#48
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
mergeau mai bine acolo, insa ce vreau sa arat ca , chiar daca sunt puse pe consola centrala tot au o logica, adica se actioneaza destul de usor. Si da, e utila si functia de care zici tu, pt cei cu copii.

#49
mdc

mdc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 05.08.2005
Mai ales comanda geamurilor din spate este atat de natural pusa incat nici nu o observi. Mai ales daca stau 3 persoane in spate si cea din mijloc tine picioarele pe butoanele alea aruncate pe jos.
Si claxonul tot natural pe buton este plasat, nu? De ce sa se mai complice sa-l puna pe volan cum era firesc. Macar prin asta sa ne amintim de vechea 1310.

Si arcurile alea pe care le vezi prin portbagaj tot natural sunt plasate, nu? Pana la urma iti amintesc de paturile cu arcuri din caminele studentiei, nu? Logan echipat standard cu amintiri placute :)

Edited by mdc, 09 June 2006 - 22:50.


#50
kopu

kopu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,672
  • Înscris: 09.02.2004
Apropo, stie cineva cam cum sta la consum noul motor de 1.4 de pe Albea comparativ cu 1.4 de pe Logan ?
Merci frumos pentru un raspuns.

#51
reico

reico

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,296
  • Înscris: 18.11.2005

View Postkopu, on Jun 10 2006, 12:48, said:

Apropo, stie cineva cam cum sta la consum noul motor de 1.4 de pe Albea comparativ cu 1.4 de pe Logan ?
Merci frumos pentru un raspuns.

La Albea : 8,7/5,9/6,9
La Logan : 9,2/5,5/6,8

#52
bogdanalbea

bogdanalbea

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 72
  • Înscris: 19.04.2006

View PostDromichete, on Jun 7 2006, 10:33, said:

"HA, HA cat consuma KALOSUL tau, stiu pe cineva care a facut plinul, a mers pana la Sibiu si a trebuit sa bage iar benzina ."

Kalosul consuma in jur de 7 l/100km in afara orasului. Deci ar trebui ca pana la Sibiu (din Bucuresti cel putin ca daca vine de la Viena e a ltceva:)  sa fie peste 600 de km. Nu te mai lua dupa ce ai auzit.
Albea dupa parerea mea e prea mare pentru motorul cu care e dotata (atat modelul vechi cat si cel nou). E cam pentru pensionari sau cei care conduc ca pensionarii.
fiatul consuma in jur de 6,1l/100k fara menajamente dar si la viteze sub 130km/ora. cat despre performante este adevarat ca in oras lipsa cuplului se simte ca lumea. Insa in afara ma pot intrece oricand cu un Kalos, la un consum mai mic. marimea caroseriei ma avantajeaza la stabilitate. Nush cum e kalosul, dar mi s-a plans cineva ca la 180 Clio e instabil. Fiatul meu se lipeste de autostrada. :D e drept ca la 180 consuma de rupe..cred ca puteam vedea acul cum coboara..

#53
Klasse

Klasse

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,042
  • Înscris: 29.05.2006
Ce nu mi-a placut la Albea (desi cred ca o sa-mi iau una) sunt imbinarile tablei care nu sunt prea reusite. In plus imi pare rau ca nu pun un diesel multijet pe ea ca ar fi supersuficient pentru mine...

#54
bogdanalbea

bogdanalbea

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 72
  • Înscris: 19.04.2006

View PostKlasse, on Jun 21 2006, 22:51, said:

Ce nu mi-a placut la Albea (desi cred ca o sa-mi iau una) sunt imbinarile tablei care nu sunt prea reusite. In plus imi pare rau ca nu pun un diesel multijet pe ea ca ar fi supersuficient pentru mine...
Am auzit ca vor pune si un multijet, cat de curand, cel putin asa afirma agentul care mi-a vandut mie masina. Cat despre imbinari, eu nu am observat..decat la logan:))).
dpv tinichigerie a aparut un usor scartait la balamalele de la usile spate, dar sunt sigur ca acu la revizia de 20.000 o sa le unga aia si nu o sa mai faca figuri.in rest eu am intors-o pe toate partile si cand am luat-o dar nu am observat nereguli..am facut asta pt ca sunt patit inainte am avut Dacia nova:(

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate