Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Apometru defect?

Nelamurire legalitate TVA casa noua

Huawei P20 Lite, ecran negru la a...

Bibelorui, macrameuri si altele
 Inventia secolului din Afganistan?

G84 - pro și contra

Masina de familie,buget 11000-120...

In ce situatii cereti o a doua op...
 DigiMobil - IP public?

Glet de finisaj peste chit acrili...

La multi ani @Passenger001!

La multi ani @barbosa1bis!
 La multi ani @MikeSpike!

Cum curat gletul de pe perete

Soluție incalzire apartament...

Culori fire la boxele de jogger
 

problemeee

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
355

355

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 763
  • Înscris: 02.11.2005
salut toti webmasterii
m-am apucat de cateva zile de un site in care trebuie sa fii logat ca sa poti vedea continutul lui.
am  cateva probleme si intrebari la construirea site-ului:
1) deoarece sunt incepator si nu stiu alte solutii, am vrut sa inglobez o pagina din site (care nu trebuie sa o vada decat cei logati) prin urmatorul procedeu: am facut pagina html, am copiat codul intr-un script php , iar in fata am pus un echo. problema este ca au conflict ghilimelele "'"'''""''''' :cursing: .cum pot rezolva problema ?
2) vreau sa fac o chestie asemanatoare cu cea din poza pe care am atasat-o, care sa apara cand sunt cu cursorul in fata unei poze din site
3)

Attached Files



#2
again

again

    WEB DUDE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,068
  • Înscris: 21.10.2005
pai fa si tu in asa fel incat ghilimelele de la echo sa fie diferite de cele din codul tau
referitor la a doua problema, ala e tag-ul TITLE care se aplica linkurilor

<a href="#" title="AICI TEXTUL ALA">link</a>

#3
355

355

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 763
  • Înscris: 02.11.2005

View Postagain, on May 1 2006, 23:23, said:

pai fa si tu in asa fel incat ghilimelele de la echo sa fie diferite de cele din codul tau
referitor la a doua problema, ala e tag-ul TITLE care se aplica linkurilor