De ce vor atâția politicieni un proiect imobiliar în locul Gării de Nord din București?
#91
Posted 20 April 2024 - 19:31
Trebuie renovata ca arata ca naiba dar daca se poate sa fie renovata in timp ce functioneaza.
Imi place cum este pozitionata. Stiu ca inainte de gara de nord se mai face o pauza langa un stadion sau ce naiba este pe partea dreapta cand se face pauza aia inainte de gara de nord. Chiar si daca trec prin Bucuresti, ma duc la Sinaia, Busteni, este o pauza de 1-2 ore de stai prin gara sau prin apropriere, ai ce manca, ai supermarket, ai WC, ai si restaurantul ala Terminus sau cum naiba se numeste. Este ok ca punct de trecere. Eu zic ca turist. Edited by MindArchitect, 20 April 2024 - 19:32. |
#92
Posted 20 April 2024 - 19:49
adisz, pe 19 aprilie 2024 - 19:58, a scris:
In lumea larga, orasele (cu locuitori civilizati si educati) isi conserva si isi etaleaza cu mandrie crampeie din istoria lor. Cladirile fac parte integranta din viata si istoria unui oras, unui loc locuit de oameni civilizati, educati si inteligenti. Orice reprezinta istoria locului este pazit cu sfintenie si reprezinta un motiv de mandrie (justificata) locala. In orasele locuite de cretini si conduse de cretini, cu exceptiile de rigoare, aceste cladiri sunt facute una cu pamantul, in locul lor aparand orice alrceva ce reprezinta orasul, locuitoriii sau istoria locala. Aceasta cladire are 152 de ani si este o bucata din istoria Bucurestiului, a Romaniei. Cam cate cladiri de aceasta varsta mai sunt in picioare in oras? Dar in tara? n scurt timp, cele mai "vechi" cladiri din Romania vor deveni sediile Kaufland, Selgros, Mega, Carefour, Auchan, etc. Adica cam tot ce este reprezentativ pentru acest popor. Pacat si rusine totodata. Foarte bine punctat! cipri2bau, pe 20 aprilie 2024 - 13:34, a scris:
Chestiile astea pt handicapați o buna metodă de a da tunuri și furturi la banii publici, de parcă ar fi majoritari în societate Sunt de acord 100%. |
#93
Posted 20 April 2024 - 19:50
Nu-i bai, mai asteptam, oricum 90% din istoria bucurestiului se va prabusi la primul cutremur major. Daca bucata asta din istoria aia va rezista, vom vedea.
|
#94
Posted 20 April 2024 - 20:31
MindArchitect, pe 20 aprilie 2024 - 19:31, a scris:
Trebuie renovata ca arata ca naiba dar daca se poate sa fie renovata in timp ce functioneaza. In ultimii ani, traficul din Gara de Nord a scazut foarte mult, Nu din cauza masinilor particulare, nu din cauza curselor aviatice ci in mare parte din cauza starii deplorabile in care arata. Peroanele intunecoase, murdare, S-a apreciat ca pentru renovarea garii, ar fi nevoie să se investească în jur de 300 milioane de euro, pe un timp de 3 ani Beneficiul mare ar fi ca ar transforma Gara de Nord într-o gara pentru trenuri de mare viteza. De asemeni in centru comercial pentru calatori si vizitatori Dar astea sunt sperante. Calea ferata existenta nu prea permite trenuri de mare viteza, Iar lucrarea daca incepe, in stilul clasic, va costa mult mai mult iar in final poate rezulta o carpeala..... Edited by vio69c, 20 April 2024 - 20:32. |
#95
Posted 20 April 2024 - 23:10
anonimuI, pe 20 aprilie 2024 - 11:35, a scris:
Metroul în București nu are locomotivă diesel, e numai electric și nici nu ar putea ceva diesel să meargă prin tunelul metroului că ar trebui turbo ventilatoare să scoară aerul și să bage alt aer curat. Ai sta în stație pe peron și ar fi ca și cum e vijelie dacă ar fi să fie scos fum făcut de ceva diesel care merge în tunel. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/kKDoNq_k-9o?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Vezi și aici: Material rulant tehnologic modificare Pe lângă trenurile de călători, Metrorex deține și alte tipuri de material rulant folosit pentru mentenanța rețelei:[131] 8 locomotive diesel-hidraulice, 5 drezine și 11 vagoane și utilaje de intervenție.[21]. 30 sursa: https://ro.wikipedia..._din_BucureČ™ti MindArchitect, pe 20 aprilie 2024 - 15:47, a scris:
Scriu si ma gandesc ca nu am fost la WC, cred ca mi-a zis careva ca este cu plata, asta mi-a parut ciudat, daca chiar este WC-ul cu bani. MindArchitect, pe 20 aprilie 2024 - 16:08, a scris:
Fata de garile din provincie este o gara imensa. In provincie ai ceva magazin/automate de sucuri si ceva Forneti cu placinte. |
#96
Posted 21 April 2024 - 00:49
tudorel2000, pe 20 aprilie 2024 - 19:30, a scris:
In multe orasedin europa gara este construita aproape de centrul orasului. Edited by andreic, 21 April 2024 - 00:50. |
#98
Posted 21 April 2024 - 07:34
Citesc subiectul si ma amuza ca mi-a placut si mie ceva cladire in Bucuresti si vor astia sa faca manevre.
Am fost la Parlament, nu mi-a placut, o cladire mare care nu arata nimic a opera de arta. Cate cladiri erau pe acolo, mdap... Mie mi-a placut metroul, mai ales Metroul in unele zone mi-a pariut imens, coborai si tot mai coborai. Ma tineam si eu dupa multime, discret. Si gara de nord. Mi-a parut un haos organizat. Mi-a placut ca au camera web in gara de nord, chiar inainte sa cobori din tren te uiti cum arata panoul din gara de nord. Chiar si in sala de asteptare cu AC, agent de paza, panou de afisaj tren, peron, ora de plecare. Acum ca zambesc Cautam pe google camere gara de nord si cred ca sunt picate. https://cfr.ro/gari/...e=BucurestiNord Poate este de la mine, poate nu mai nimeresc eu adresa. Edited by MindArchitect, 21 April 2024 - 07:34. |
#99
Posted 21 April 2024 - 08:39
LunaCrystal, pe 20 aprilie 2024 - 23:10, a scris:
Metroul din București are chiar mai multe locomotive diesel, nu doar una, sunt folosite la intervenții, manevre, nu la remorcarea directă a trenurilor. Eu am văzut personal locomotiva diesel trecând în timp ce așteptam metroul. Alții au și filmat, uite dovada: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/kKDoNq_k-9o?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Și tu și cine ți-a dat like sigur nici măcar nu știți ce vedeți în videoclip. Uite că ți-am marcat eu ceva ca să înțelegi de ce nu are metroul locomotive diesel. https://i.postimg.cc/KvHwDy7W/poza.png Dacă nu știai nici tu nici cine ți-a dat like cum arată metroul uite o poză cu el tot acolo în stație unde spui că are locomotive diesel. https://i0.wp.com/me...e_109419765.jpg Edited by anonimuI, 21 April 2024 - 08:47. |
#100
Posted 21 April 2024 - 08:50
Metroul are acele diesel-uri pentru manevra in depouri unde nu exista "a treia linie" adica alimentarea cu energie si nici catenara-linie aeriana, din motive de securitate.
Le mai folosesc ocazional in linie curenta pentru a tracta vreo garnitura defecta. Aia cred ca trecea prin statie cu motorul la relanti, cred ca in sarcina scoate muuult mai mult fum. |
|
#101
Posted 21 April 2024 - 10:41
anonimuI, pe 21 aprilie 2024 - 08:39, a scris:
bla bla [ https://forum.metrouusor.com/File?id=59451&preview=False&correlationId=0ed053e1-0186-40d7-a451-3cda2a6a81b3 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://forum.metrouusor.com/File?id=59452&preview=False&correlationId=0ed053e1-0186-40d7-a451-3cda2a6a81b3 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Se vad si porturile de combustibil (diesel). Edited by andreic, 21 April 2024 - 10:52. |
#102
Posted 21 April 2024 - 11:42
Mai bine mutați parlamentul și ministerele in afara municipiului dacă vreți loc.
|
#103
Posted 21 April 2024 - 22:44
#104
Posted 22 April 2024 - 15:11
anonimuI, on 21 aprilie 2024 - 08:39, said:
Și tu și cine ți-a dat like sigur nici măcar nu știți ce vedeți în videoclip. Uite că ți-am marcat eu ceva ca să înțelegi de ce nu are metroul locomotive diesel. https://i.postimg.cc/KvHwDy7W/poza.png si totusi locomitiva aceea din poza este Diesel si apartine Metrorex. uite-o aici, garata in depou la Industriilor. Lcomotivele seriei 86 sau LDH45, a fost fabricate la uzina "23 August"- FAUR Bucuresti in perioada 1965-1983. Sunt echipate cu motor Maybach cu 12 cilindri, au o putere de 450 CP, si o forta de tractiune de 148 kN. ca nu trage dupa ea vagoane de metrou pline cu oameni, este o alta discutie. cipri2bau, on 21 aprilie 2024 - 11:42, said:
Mai bine mutați parlamentul și ministerele in afara municipiului dacă vreți loc. viotl, on 21 aprilie 2024 - 22:44, said:
la Brasov. la Galati, ca e penitenciar mixt. Edited by strongsss, 22 April 2024 - 15:12. |
#105
Posted 25 April 2024 - 18:50
Unul din proiectele care ar putea face posibilă mutarea gării este metroul de la Gara de Nord la Aeroportul Otopeni.
Noua gară ar fi convenabil să fie construită lângă stația Bruxelles a magistralei M6, în sau sub Unitatea Militară de lângă centura feroviară și Centura Rutieră a capitalei. Mă gândesc că va trece totuși multă apă pe Dâmbovița (al cărei curs superior a fost secat), până când atât metroul către Otopeni cât și eventuală nouă gară principală vor fi completate! . Attached FilesEdited by Koal, 25 April 2024 - 18:50. |
|
#106
Posted 26 April 2024 - 08:07
În orice țară civilizată gara se face cît mai în centru. La ce naiba ar folosi o gară pe cîmp, la marginea orașului?
Oricum, Gara de Nord nu se poate muta mai spre periferie nici 10 metri, pentru că e nevoie de anumite distanțe pentru anumite pachete de linii, pentru formare trenuri, garare, întreținere, pentru ramificații etc. O investiție necesară ar fi eventual mutarea ei în subteran și transformarea în gară de trecere, prin continuarea subterană a unor linii spre sud sau est, plus o nouă gară în centru (pe liniile noi). Dar nu se va face în următorii zece ani, pentru că noi avem o orientare automată, reflexă, spre rutier, la noi investițiile în feroviar sînt minuscule, iar domeniul este ignorat. Așa că un răspuns la întrebare ar fi că atît îi duce capul. Ăștia degeaba vizitează alte țări, admiră Viena sau Parisul, dar nu înțeleg exact ce face ca acele orașe să fie de admirat: printre altele, exact lipsa din trafic și din spațiul vizual al mașinilor și transportul feroviar dezvoltat. Alt răspuns e că oricum nu au despre ce vorbi, atît de seci și lipsiți de idei sînt. Au 2 - 3 idei, care de fapt se rezumă la variante ale uneia singure: cum să mai facă rost de spațiu pentru mașini. Iar construirea M6 înaintea unor mult mai necesare M4 sau M5, mai ales că nici nu ajunge la aeroport, e altă dovadă de imbecilitate. E pur și simplu orgoliul lui Grindeanu care a vrut el să facă atfel decît prioritizase Drulă. Ca să-și lase și el amprenta pe ceva. Edited by abancor, 26 April 2024 - 08:12. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users