Păreri MG ZS si/ vs Fengon 500
#19
Posted 10 April 2024 - 07:49
sebulbus, on 09 aprilie 2024 - 17:14, said:
Mare sef, ai lasat parizerul din mana ca sa bati tastele inainte sa observi cel mai important cuvant. "falimentare". Ghici de ce a fost asa in tara in care toate afacerile serioase au prospera si s-au extins. Oricat de prosti or fi astia pe care ii avem, aia au fost si mai si. Edited by audiofidell, 10 April 2024 - 07:50. |
#20
Posted 10 April 2024 - 16:58
Quote .In ultimul timp chinezii au avansat enorm O dacie din 1990 la 940 kg, avea un raport mult mai bun de 7.6 kg/Nm, Plus ca la 21 690 EUR cat cer astia pe ea, in 2024 sa ai doar 2 airbaguri... Pana si cel mai ieftin si chel Logan, care pleaca de la 14.000 euro vine cu Airbag-uri frontale (sofer si pasager fata); laterale torace (sofer si pasager fata) si cortina. Deci nu doar ca e mai proasta ca un Logan amarat. Dar e si aproape de 2 ori mai scumpa. Ca sa nu mai zic ca un Logan chel de doar 90 cai putere are mai mult zvac in el ca are un raport si mai bun de 6.9 kg/Nm. Practic janghina aia de motor in 3 cilindri de dacie amarata prinde suta in 12.3 secunde fata de hardughia asta in vreo 30. deci ce prejudecati? trebuie doar sa citesti alb pe negru specificatiile tehnice. Quote Am o Mazda 2, din 2007, pe care, anul trecut, am dat 2500 euro, si am mai investit 1000 in 2 anvelope, bujii, fise, bobina de inductie si curatare clapeta de accelerație. Insa, din cate am vazut si la altii, cam maxim 1000 de euro as primi pe ea, daca o dau la un dealer, ca reducere la noua masina. Adica prea putin. Mai bine o vand separat, la un moment dat. Eu vreau sa cumpar un Mitsubishi Space Star full, la 15 700 euro, si, in acest buget am mai găsit doar Fiat Pand (slabut, foarte slabut), Fengon si MG. Desigur, daca as mari bugetul cu inca 2000-3000, as putea cumpara un Suzuki Swift sau Ignis, dar cu minim de dotari (cutie manuala), insa nici despre acelea, per total, nu am auzit pareri super wow. Eu voi achiziona masina in rate, nu cu bani cash, si platesc, evident, si dobanda, astfel, orice marire a bugetului vine cu dobanda aferentă, de aceea nu m-as intinde foarte mult. Cum zicea cineva gasesti ceva masinute noi, cu rabla la pret decent. Gen 15.000 euro. Cauta si vezi cat e una in 4 clilindri daca mai gasesti. Cat e in Germania un Suzuki S-Cross cu rabla? |
#21
Posted 10 April 2024 - 22:26
unpuisor, on 10 aprilie 2024 - 16:58, said:
Omule, intra aicipe site-ul oficial si citeste datele. Tu intelegi ca o magaoaie de masina de 1770 kg la un motor de doar 116 CP cu 147,5 Nm cuplu maxim o sa fie moartea pasiunii. Probabil atinge 100 km/h in 30 de secunde. Vine 11 kg/Nm. O dacie din 1990 la 940 kg, avea un raport mult mai bun de 7.6 kg/Nm, Plus ca la 21 690 EUR cat cer astia pe ea, in 2024 sa ai doar 2 airbaguri... Pana si cel mai ieftin si chel Logan, care pleaca de la 14.000 euro vine cu Airbag-uri frontale (sofer si pasager fata); laterale torace (sofer si pasager fata) si cortina. Deci nu doar ca e mai proasta ca un Logan amarat. Dar e si aproape de 2 ori mai scumpa. Ca sa nu mai zic ca un Logan chel de doar 90 cai putere are mai mult zvac in el ca are un raport si mai bun de 6.9 kg/Nm. Practic janghina aia de motor in 3 cilindri de dacie amarata prinde suta in 12.3 secunde fata de hardughia asta in vreo 30. deci ce prejudecati? trebuie doar sa citesti alb pe negru specificatiile tehnice. daca Mazda aia merge bine tine-o pana crapa, sau da-o la rabla. Cum zicea cineva gasesti ceva masinute noi, cu rabla la pret decent. Gen 15.000 euro. Cauta si vezi cat e una in 4 clilindri daca mai gasesti. Cat e in Germania un Suzuki S-Cross cu rabla? Edited by cotizo_dacul, 10 April 2024 - 22:28. |
#22
Posted 11 April 2024 - 13:16
Quote Omule am citit datele,dar tu pe loganul tau ai toate sistemele de siguranta?Si eu vorbesc de mg,nu fengon.Lasa-ma cu specificatiile pe hartie.Ca si VW avea specificatii super pe hartie,pana i-au prins astia cu cioara vopsita.Si fengonul este bun daca iti doresti altceva.Dar eu am mers cu el si nu este caruta.Si finisajele erau peste Dacia. MG-ul ala la finisaje din ce am vazut in review-uri e cam la nivel de Duster 2010, ceea ce nu e asa rau. Iar trapa aia nu e ceva bun ca o sa ploua pe la ea intr-o veselie. Totusi si MG ZS conform fisei tehnice, are 106 cai putere la o masina de 1200 kg si tot 141 nm. E cam... cum ai merge masina aia cu care mergea batranica din Germania la biserica. Plus emisii CO de 163 g/km. Cam mult pt 2024 cand astia vor sa inaspreasca conditiile si sa faca reguli mai stricte. Plus ca e scumpa pt ce ofera 20.000 mii de euro pt un suv chinezescindoielnic... suntem prea saraci pentru a arunca cu banii. Eu inteleg ca lucrezi la ei si vrei sa mananci o ciunga da sariti cu preturi mai bune daca tot vindeti cioara vopsita. |
#23
Posted 11 April 2024 - 14:09
unpuisor, on 11 aprilie 2024 - 13:16, said:
Totusi si MG ZS conform fisei tehnice, are 106 cai putere la o masina de 1200 kg si tot 141 nm. unpuisor, on 11 aprilie 2024 - 13:16, said:
E cam... cum ai merge masina aia cu care mergea batranica din Germania la biserica. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qG4IaHgqH00?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#24
Posted 11 April 2024 - 16:00
Quote La batrinica din film te referi ?... sau voiai sa spui altceva si n-am inteles eu ... Quote Am facut un mic drive test cu MG ZS ... se misca acceptabil pt. pretentiile emise. tu iti iei masina de 20.000 euro sa fie acceptabila? pana si o dubaamarata de dacie se misca mai ok ca aia. Prinde 100 km/h in 9.3 sec si are cuplu de 220 nm. Si repet, daca aveau un pret mic, as fi zis, da frate, e amarata, merge cum merge, asta e sunt sarac si dau putin si nu pot sa am asteptari. Dar cand dai 20 mii de coco deja sunt altele pretentiile. La banii aia te uiti la alte masini. Daca as avea 20.000 iepuroi, as lua ori un SUVadevarat cu lux si tot ce inseamna destul de nou si putin folosit. Ori un Duster nou cu motor adevarat, ori o masina mai normala gen Vitara, FordPuma, OpelCrossland, RenaultMegane de 140 caluti, KiaXceed, SsangYong Trivoli, SeatAteca, Capturde 140 cai, Sx-Cross, In general Masini, nu chinezarii acceptabile. |
#26
Posted 11 April 2024 - 23:39
unpuisor, on 11 aprilie 2024 - 13:16, said:
Fegonul ala e caruta maxima. MG-ul ala la finisaje din ce am vazut in review-uri e cam la nivel de Duster 2010, ceea ce nu e asa rau. Iar trapa aia nu e ceva bun ca o sa ploua pe la ea intr-o veselie. Totusi si MG ZS conform fisei tehnice, are 106 cai putere la o masina de 1200 kg si tot 141 nm. E cam... cum ai merge masina aia cu care mergea batranica din Germania la biserica. Plus emisii CO de 163 g/km. Cam mult pt 2024 cand astia vor sa inaspreasca conditiile si sa faca reguli mai stricte. Plus ca e scumpa pt ce ofera 20.000 mii de euro pt un suv chinezescindoielnic... suntem prea saraci pentru a arunca cu banii. Eu inteleg ca lucrezi la ei si vrei sa mananci o ciunga da sariti cu preturi mai bune daca tot vindeti cioara vopsita. |
#27
Posted 12 April 2024 - 08:35
unpuisor, on 11 aprilie 2024 - 16:00, said:
sa fie acceptabila nu chinezarii acceptabile. unpuisor, on 11 aprilie 2024 - 16:00, said:
o dubaamarata de dacie se misca mai ok ca aia |
#28
Posted 12 April 2024 - 12:06
stoshiba, on 09 aprilie 2024 - 12:47, said:
Europa de west este plina de masini MG. Ani de zile am trait cu impresia ca SsangYong este o chinezarie, pentru ca asa si arata. Dar e Koreana. Ce succes a avut marca aia? Neglijabil, si totusi masinile koreene au mandria lor. Cat despre masini de buget, cheap thrills, cred ca Renault, VAG livreaza la pretul corect. Ca sa nu mai zic de modelele PSA-Opel, arata in pas cu vremurile, ca design. Ce aduc chinezii extra pe piata? Design luat din Pokemon? Nu avem proba timpului, sa vedem cat de bine imbatranesc chinezariile. adrian_r5, on 11 aprilie 2024 - 14:09, said: Am facut un mic drive test cu MG ZS ... se misca acceptabil pt. pretentiile emise. La batrinica din film te referi ?... sau voiai sa spui altceva si n-am inteles eu ... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qG4IaHgqH00?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Alexandru_31, on 09 aprilie 2024 - 12:01, said:
Precum ati vazut, ne-au cam invadat chinezii cu masinile lor. La o googlare pe wiki: "MG is a British automotive marque founded by Cecil Kimber in the 1920s, and M.G. Car Company Limited was the British sports car manufacturer that made the marque famous. Best known for its open two-seater sports cars, MG also produced saloons and coupés, with engines up to three litres in size and 3.5 L in the case of the MGB GT V8. The marque is now owned by Chinese state-owned automaker SAIC Motor Corporation Limited." |
|
#29
Posted 12 April 2024 - 16:45
Quote Ce treaba are sula cu prefectura si un motor aspirat cu unul supraalimentat ? Quote Ani de zile am trait cu impresia ca SsangYong este o chinezarie, pentru ca asa si arata. Dar e Koreana. Ce succes a avut marca aia? Neglijabil, si totusi masinile koreene au mandria lor. Quote Pretul pleaca de la 15 mii de euro alea 15 mii sunt ceva de genul PRET: €15,084 + TVA DEDUCTIBIL 19% = € 17,950. Adica 15 mii pt firme neplatitoare de tva, daca ma duc eu Mucea in Reprezentanta si cer o masina e alt pret. Plus ca o masina care are CO2 163 (g/km) e posibil sa nu prea intre in anumite orase europene, sau sa nu ia ITP-ul in timp. E enorm pt un motoras de 100 cai in anul de gratie 2024. si la MG ZS motorul de 1.5 e aspirat si in 4 cilindrii dar ala de 999 cmc e turbo si in 3 cilindrii. |
#30
Posted 12 April 2024 - 17:02
unpuisor, on 12 aprilie 2024 - 16:45, said:
pai o duba amarata care mai e si Dacie si e la juma de pret se misca mai bine ca mult ridicatul in slavi MG ZS. Are mai mult cuplu si mai multa putere. SsangYong au masini foarte ok pt banii ceruti, dar au si ei ceva bube. Consumul mare si portbagajele destul de mici. In rest multe optionale si calitate peste orice masina europeana la acelasi pret. Si motoarele sunt bune. Nu sunt atotstiutor dar macar imi merge mintea sa citesc niste specificatii. alea 15 mii sunt ceva de genul PRET: €15,084 + TVA DEDUCTIBIL 19% = € 17,950. Adica 15 mii pt firme neplatitoare de tva, daca ma duc eu Mucea in Reprezentanta si cer o masina e alt pret. Plus ca o masina care are CO2 163 (g/km) e posibil sa nu prea intre in anumite orase europene, sau sa nu ia ITP-ul in timp. E enorm pt un motoras de 100 cai in anul de gratie 2024. si la MG ZS motorul de 1.5 e aspirat si in 4 cilindrii dar ala de 999 cmc e turbo si in 3 cilindrii. unui vehicul uzat cu o vechime de cel puțin 15 ani sau care are norma de poluare EURO 3 sau inferioară. Oferta este supusă unor condiții, aplicabilă sub condiţia redeschiderii înscrierilor în PSIPAN și eligibilității clientului conform prevederilor Programului Rabla valabile la momentul redeschiderii în 2024 a înscrierilor în Program, derulat de Administrația Fondului pentru Mediu și finanțat din Fondul pentru Mediu. Asa ,motorasul ala are 106 cp .rezonabil pt un motor care nu se vrea de curse.TE duce din punctul a in punctul b.Am vazut masini noi acum si cu 65 cp.Si nu guita lumea.Masinile aste se vand in draci in vest,si vad ca nu se vaita lumea ca nu pot sa intre in orase.Si din cate stiu eu motoarele sunt euro 6.Dar stiu ,tie iti pute ca sunt chinezesti,mai bun un sh ,obosit cu km nenumarati,dati de 2 ori inapoi,dar de la o marca vestica.Are garantie 7 ani de zile, depozit de piese in ungaria.Eu am scuter chinezesc de 16 ani,20 000 km cu setul motor original,merge de rupe si nici o interventie grava la el,doar consumabile.Daca as avea banii astia acum mi=as lua unul din asta.Dar din pacate nu ii am.Asa se vorbeste si de spring,ca este chinezarie,ca se dezmembreaza la prima frana,si se cumpara in draci.Pt oamenii de rand primeaza in primul rand pretul,pt ceilalti cu greturi,conteaza ca este chinezesca,egipteana sau congoleza.Aia cu greturi prefera cazanele vestice,sau autobuzul. Edited by cotizo_dacul, 12 April 2024 - 17:14. |
#31
Posted 12 April 2024 - 17:35
Quote Pretul ala este cu rabla Quote Asa se vorbeste si de spring,ca este chinezarie,ca se dezmembreaza la prima frana,si se cumpara in draci. Acum stau la vanzare poate pune vre-un fraier botu. Cumparate cu 10.000 euro si date cu 15.000. Pretul real la MG ZS e de la 18.000 variana aia cheala cu 2 boxe, si 2 tweetere si vreo 20.000 euro ala mai de top, astea varianta cu motor de 1.5 aspirat in 4 cilindrii, ala cu motor de 999 e mai scump cu vreo inca 1000-1500 euro. Si nu zic ca sunt varza, doar ca pt un suv cu motor asa micutz, nu prea as lua. Adica cu 19.000 euro fara rabla sau 17.000 cu rabla, Iei un Megane nou de 140 cai care fuge bine si alt confort in ala. |
#35
Posted 14 April 2024 - 12:43
unpuisor, on 12 aprilie 2024 - 17:35, said:
nu mai e rabla demult, s-au terminat fondurile in secunda 2. Acum toate masinile se dau la pretul fara rabla fara nimic. Daca iti face dealerul sau producatorul ceva discount, e bine, altfel scoti banu si cotizezi. cine cumpara in draci, ca e plin autovitul si olx-ul de springuri la vanzare. S-au inghesuit toti la inceput sa le ia cu rabla la pret bun si sa faca specula cu ele. Acum stau la vanzare poate pune vre-un fraier botu. Cumparate cu 10.000 euro si date cu 15.000. Pretul real la MG ZS e de la 18.000 variana aia cheala cu 2 boxe, si 2 tweetere si vreo 20.000 euro ala mai de top, astea varianta cu motor de 1.5 aspirat in 4 cilindrii, ala cu motor de 999 e mai scump cu vreo inca 1000-1500 euro. Si nu zic ca sunt varza, doar ca pt un suv cu motor asa micutz, nu prea as lua. Adica cu 19.000 euro fara rabla sau 17.000 cu rabla, Iei un Megane nou de 140 cai care fuge bine si alt confort in ala. |
#36
Posted 14 April 2024 - 22:45
cotizo_dacul, on 14 aprilie 2024 - 12:43, said:
La noi e plin olx-ul.Dar afara ,astia nu au greturi ca romanii.Astia se uite la raport calitate pret.Daca masina il tine cat este garantia,cu costuri minime,si-a meritat banii.La noi,cum sa iti iei masina chinezeasca,mai bine iti iei un sh obosit.Tu ter-ai uitat pe lista de preturi,?Sau o tii loanga ,nu are nici o versiune cheala cu 2 boxe si 2 twetere.Uita-te mai bine. Ia uite spaniolii,niste prosti, https://aproapemasin...-din-decembrie/ Edited by cotizo_dacul, 14 April 2024 - 22:53. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users